3.
Ma hajnalban ugyancsak a ’magnyosan ll’ tanyahz kpt rzkeltem. Ez inkbb egy Megrtst segt kp volt [nem konkrt Gondoskodsi-Helyzet].
Mr a hzon bell rzkeltem a Jelenltemet.
A kp valsznleg az foglalta ssze, hogy kik szmra szksges az ilyen ms trsaktl ’Nagyobb TvolsgTartst’ bergzt Szemlyes VD-Tr.
A kis hz tbb helyisgbl llt, amelynek olyan rtelme is lehet, hogy ’ALAPJAIBAN’ a FLDANYA Rendezte az Anyagi-Testen bell azokat a bels-tereket, amelyek lehetv teszik a teremt szmra azt, hogy ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsokat formlhasson meg [egyttes-tevkenysg, bartsg, csaldi kapcsolds, prkapcsolat].

A bels-terekben mr nem volt TR-VESZTETTSG [ha volt korbban n-Bekorltozs, az mra teljesen visszabontsra kerlt, a bels-terek kztt szabadon lehetett mozogni]. Nem volt stt a bels-terekben, ’tlagosnak’ rtkelheten vilgos volt mindegyikben, minden szobban lehetett tjkozdni [gy felismerni azt, ha a szobkban van olyan rendezetlensg, amit az ott laknak magnak szksges ’kitakartania’, rendbe tennie].
Az egyik kpben a hzban mr bergzlt teremt a hz egyik vgben lv szobbl a tle legtvolabbi szobban egy homlyosan lthat tvt nzett kitartan (egy flig nyitott ajtn t). Jelezhette ez a kp azt, hogy valamilyen „fggsg” miatt nem kpes mg nmagra visszahzni a figyelmt a teremt. Ahhoz kap itt segtsget, hogy megrtse egyes benne bergzlt fjdalmai okt, s a megrtsei alapjn megersdhessen az ELFOGADSA, s kpes legyen meghozni azt a Vlasztst, hogy elkezdi jj-pteni a sajt lett.
Egy msik kpben a hz egyik faln kvl [a kertben] szp eprek voltak ltetve. Mg nem rtek meg az eprek teljesen. A teremt leszaktotta a gymlcst s prblta megenni. Az eper leszaktsa utn vette szre maga a teremt is, hogy mg jelents rszben retlen (zld) az eper, de azrt megprblta megenni… nem tudta megenni…
Ebben a helyzetben a teremt segtsget kap valamilyen „hiny-rzete” / „hsge” oknak a megrtshez, s annak a megrtshez is, hogy az Anyagi-Test jra bels tpllsra llt t, ezrt olyan hsg-rzet nem formldhat meg benne, amely „evssel” megszntethet lehet. Nem fogunk sem llatokat, sem nvnyeket megenni, az llatok s nvnyek a trsaink lehetnek. Ha itt a hzban „hiny-rzet” jelez, segtsget kap a FLDANYTL [vagy egy mellette lv gondoskod trstl] ahhoz, hogy megrtse a jelzs okt, s a „hiny-rzet” megszntethet legyen.
A mg rtelen gymlcs leszaktsnak kpe tbbfle bels EL-Vltozsra is utalhat [minden teremtben a Szemlyes Okot pontosan meg kell hatrozni].
Az, hogy nem ltta a teremt a pirosl eper-rsz mellett a nagyobb zld (retlen) rszt, mutathatja valamelyik KZVETLEN RZKELSI tjnak a srlt jellegt [vagy a mg csak rszben felplt jellegt].
Az retlen gymlcs „leszaktsa” mutathat valamilyen meglv Megrtsi-Nehzsget [s esetleg ebbl ered „trelmetlensget”]… annak a Tudsnak a hinyt, hogy a Vltozsoknak van egy meghatrozott VE s tartama, s ha „ELBB” prbl meg ’Elindulni’, minthogy az ’Elinduls’ minden Felttele Megformldott s pontosan bergzlt, akkor [ILLESZKEDSI NEHZSGBL ereden] nem juthat el a ’Teljessghez’.
A kpnek van egy olyan [a „hatalom” „elvakult” „gyakorli” ltal rtelmezhetetlen okbl nem rtett] ’kiterjedtebb rtelme’ is, hogy
a TRSAK [FLDANYA, ember, llat, nvny, egyb letet-GONDOZK]
Tiszteleten s Elfogadson alapul [„egymst le nem tp / egymst el nem pusztt”]
’egyms mellett lse’
OLYAN CSODS KERTET / OTTHONT / HZAT / GAZDAGSGOT forml meg,
amelyben MINDEN AMI VAN egyszerre ’mindenki’
s ezzel elvlaszthatatlanul ’egyszerre [s kzvetlenl (!)] az enym is’.
Olyan [az emberi Tudat szmra elkpzelhetetlen] ’J Ltet’ / ’JL Ltet’ kpes ’Megformlni / Felpteni’
az letet-GONDOZK s az egyedi teremtk [~
a LTEZS-RSZEK (!)]
TISZTELETEN s ELFOGADSON [Szereteten] alapul ’Egyms mellett lse’ / ’Egymshoz val Harmonikus Kzeledse s Kzelsge’,
amely a LEHETSGEK s BOLDOGSG / TELJESSG [s SZABADSG, HARMONIA] emberi sszel ma fel nem foghat VGTELEN Lehetsgeit teremti meg.
Amikor a kpben az ezt fel nem ismer teremt leszaktotta az retlen gymlcst [retlen ’almt’ > egy msik kpre utalva], FOLYTATHATATLANN tett egy megformldni kezdett [egyni s kzs] utat. Amikor a „hbor puszttsa” megl embert / llatot / nvnyt s „megsebzi / felszaktja a TERET”, „megszakt” s akr folytathatatlann tesz MINDANNYIUNK (!) Javt szolgl utakat. Egyes gyermekek nem tudnak megszletni, gy egy bizonyos irnyban elksztett MINDANNYIUNK JAVT szolgl Tuds s Tapasztalat / j t nem tud akkor-s-ott felplni…
Az
„retlen gymlcs leszaktsnak” LTEZSBELI eredje [els megnyilvnulsa (?)] is felismerhet lehet a [960.-966.r.] 270. pont (2) alpontban rt Megrtst segt kpben (elrhet ITT) [amikor a hzban csak a legkisebb gyermeket rgztette mg be az ifj anya, s az anya a nagyobb gyermekvel csak egy ideiglenes vdelmi-trben rgzlt be… s mg mieltt az anya a kett gyermekvel bergzlt volna a vglegess megformlt hzban, a LTEZS TR-FORML MEGNYILVNULSA „Lezrta” a megtapasztalsukat, s kett RSZ-RAMLSS (kett nll LTEZSI-TRRE) sztvlasztotta az eredetileg ’Egy’-knt megtervezett j-Kezdetet].

Egy msik kp-rszben egy tgas szobban / tisztlkod-helyisgben ppen a ’vcn ltem’. Inkbb ’gondolkodtam, fontolgattam’, egyedl-ltre volt szksgem, amikor legalbb hrman (?) gyorsan bejttek a szobba s beszlni kezdtek, mintha az lenne a termszetes, hogy k engedly nlkl brhova bemehetnek / brmit csinlhatnak.
Utbb az is eszembe jutott, hogy a „hrom” szinte ugyangy ltztt / ugyangy kinz forma lehetett egy ’szemly’, s a kp azt mutatta, hogy „sok” [akr tlzottan izgga, amiatt nem ismeri fel (s nem tartja be) a szksgszer hatrokat („tlzottan sok a jelenlte”)].
A (pihen)szobmba bejtt hrom forma beszlt / mozgott [nem rtettem, hogy mit csinlnak, mirt jttek be], egyltaln nem voltak figyelemmel arra, hogy n ott vagyok, s hogy n ott [= a sajt (!) szobmban] egyedl szerettem volna lenni. Benne-bennk is tbbfle oka lehet annak, hogy „nem tartjk be a szksgszer hatrokat”.
Lehet, hogy valamely Kzvetlen RZKELSK nem mkdik [nem mkdik pontosan], vagy ha az rzkelskkel nincsen baj, akkor nem RTKELIK helyesen a helyzetet / a sajt jelenltket / a trs vagy kzelben lvk helyzett… Lehetsges az is, hogy tudatosan zavarjk meg msok ’magnlett’ / tudatosan srtik meg (veszik el) msok ’Szemlyes Tert’ pldul egy „tanult” viselkedsi mintbl ereden, vagy a Szabadsg (akaratlan vagy szndkos) flre-rtelmezsbl ereden [„szabad vagyok: brmit megtehetek, senki-s-semmi nem akadlyozhat meg abban, amit n akarok”… „csak a mnak lek”…].
A szksgszer hatrokat be-nem-tart megnyilvnuls eredhet a teremtben megformldott SLYOSABB TR-VESZTETTSGBL, amely olyan „akaratlan” „mozgsokra” „knyszerti”, hogy „folyamatosan nyitott / nyithat ajtkat” (megrinthet ramlsokat) keres azrt, hogy valahogyan vissza tudja nyerni az erejt.
Ez nem azonos az „lskdk” olyan irnyulsval, amikor olyan Szemlyes Tr-Rszeket (elsdlegesen ramlsokat) keresnek, amelyekbl „kzvetlenl ert merthetnek”.
Azok, akik
„kinyithat ajtkat keresnek” anlkl, hogy „lskdk” lennnek, inkbb gy jellemezhetek, hogy a megmaradt Tudatossgukkal igyekeznek minden olyan helyzetet felismerni s „megragadni”, amelyben lehetsg nylhat olyan Kzeli-sszekapcsolds megformlsra, amely kapcsoldsban maguk is hasznosak s rtkesek lehetnek, jra hasznos tagjv vlhatnak a kzssgnek, s ebbl ereden elkezdhetnk jj-pteni az letket…
Ezek a „szksgszer hatrokat fel-nem-ismer s/vagy tudatosan thg” teremtk a bennk lv szemlyes oknak megfelelen kapnak segtsget ebben a szmukra Szemlyess megformlt VD-Trben a Jogos Tr-Hasznlatba val visszailleszkedsben, s a megnyilvnulsaikat az EL-Vltozs irnyba vezet „knyszer-tevkenysgek / bergzltsgek” visszabontsban / megszntetsben, s a Szabadsgba val visszailleszkedsben.
A [947.r.] 268. pont (1) pontban rtam arrl (elrhet ITT), hogy a TvolsgTartsi nehzsgekkel kszkdk szmra is formlt meg olyan GONDOSKODSOKAT a FLDANYA, amelyekben KNNYTSEKKEL [akr SPECILIS SZAKASZ-LEZRS bergztsvel] is segtheti az ltalnosan Meghatrozott TvolsgTartsba visszaigazodni / bergzlni azokat, akiknek tlzottan fjdalmas pldul egy trs elengedse, vagy ms ok akadlyozza a Tisztelet szerinti megnyilvnulst [ebben pldul a ’szksgszer’ hatrok betartst].
Egy jabb kp-rszben az egyik szobban egy kisebb test fekv [„ertlen”] alakot rzkeltem. rzkeltem, hogy sokfle slyos testi betegsge / EL-Vltozsa van, ltalban nagyon gyenge az Anyagi-Teste. Mondta [vagy rzkeltem], hogy most hol van jelentsebb fjdalma… kzel hzdtam hozz, s mondtam, hogy szksges lenne ezt megmutatni egy ’orvosnak’ [rtelme szerint egy ’hozzrtnek’, gygytsban jrtas segtnek]. Annyit vlaszolt r a ’beteg’, hogy ’J’.
Mivel a FELAJNLOTT GONDOSKODST Elfogadta, felttelezsem szerint a FLDANYA elkezdett megformlni egy olyan Gondoskodsi-Helyzetet, amelyben egy ’gygytsban’ megfelelen jrtas segt kerlhet kzvetlen ramlsba a testileg is nagyon legyenglt teremtvel. Nem sokkal ksbb [mr egy msik szobban voltam] ’hallottam’ [’mondta valaki’], hogy a ’beteg’ nem akar mgsem tallkozni a gygytval.
Tbbfle oka lehet annak is, hogy egy teremt elszr Elfogadssal van egy helyzet irnyban, majd ksbb EL-Fordul. Lehet ok a „dacossg” jelleg EL-Vltozs, vagy akr egy meglv „elcsavarods”.
Emltettem, hogy a „dacossg” oknak megszntetst kveten nha mg megformldhat a teremtben egy „visszacsengs” jelleg llapot, s ilyenkor az Irnyban-Tartsban kzvetlen segtsgre van szksge a teremtnek. Lehetsges, hogy az „elcsavarodsnak” az Anyagi-Testben val Teljes-Rendezst kveten is megformldhatnak „visszacsengsek” [a FLDANYA az esetleges ilyen „ut-rezgsek” tartamra is biztostja egy Gondoskod-Trs kzvetlen kzelsgt]. Majd a Tapasztalatok alapjn rthet meg teljesebben, hogy HASZNOS / SZKSGES lehet-e a Szemlyes Tr hasznlatnak ilyenkor valamilyen SZABLYOZSA vagy a FLDANYA ELLENRZSE melletti Tr-hasznlat.
Visszacsengs (a „dacossgnl”):
20200908 [276.r.] 103. pont 1. alpont - elrhet ITT
20200908 [318.r.] 117. pont - elrhet ITT
20200908 [330-331.r.] 119. pont - elrhet ITT
20200908 [427.r.] 148. pont - elrhet ITT
20200908 [490.r.] 171. pont (2) [Alv-Kdbl az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg eltvoltsa tartamban TELJES-Takarsok teszik knnyebb az elengedseket / fjdalom-kioldsokat; Kiprblsok: hogyan vezethet vissza a FOLYTATHAT rszben az lettel-sszeegyeztethetetlen jellegtl Feltiszttott Alv-Kd (lehet-e visszacsengse?)] - elrhet ITT
20200908 [492.r.] 172. pont (3) [Tr-Hasznlat a FLDANYA Kzvetlen Ellenrzsvel] - elrhet ITT
20200908 [552.r.] 183. pont - elrhet ITT
20200908 [380.r.] 138. pont III. alpont [a Tr-Hasznlat rugalmasabb szablyozsa a Jogosulatlan megnyilvnuls MEGLLTSA rdekben („egyoldalan” nem lehet MEGVLTOZTATNI a Tr-hasznlatot, de Fontos Okbl az letet GONDOZK SZABLYOZHATJK a Tr-Hasznlatot az let Megvsa s Irnyban-Tartsa rdekben); a Tr-Hasznlat JOGOSSGNAK ELLENRZSE a testbe bergztett N-AZONOSSGRA alapulan ma mr lehetsges a nagy-TEREMT / MEGTARTI-Teremt szmra is] - elrhet ITT
20200908 [492-493.r.] 172. pont (3) [a Tr-Hasznlat (szemlyhez igaztott) Szablyozsa az j LET-TRBEN; a Tr-Hasznlat KORLTOZSA, illetve a FLDANYA Kzvetlen Ellenrzse melletti Tr-Hasznlat; ha EL-Vltozst forml meg a teremt, a Tr-Hasznlati JOGOSULTSGT is szksges RTKELNI (szksges-e vltoztatni rajta)] - elrhet ITT
4.
A kvetkez Megrtst segt kpben a ’testvremmel’ kijttnk a kis-hzbl, kijttnk az udvarbl a kapun, s kilpnk a hz mellett halad keskeny fld-tra.

Majdnem a kapuval szemben [a fldt tls oldaln] egy sok mter mly nagyobb szablyos tglalap alak terleten egy j mlyedst lttam. Gondolatban krdsknt az jelzett bennem, hogy milyen ptkezs kezddhetett itt, milyen nagy pletet alapoznak itt [egy kis hz mellett… mshol is csak kisebb hzakat lttam, nha ’magnyosan’, nha egymshoz kzelebb].
Utlag valsznnek tartom, hogy a magamban feltett krdsem miatt a ’testvremmel’ elindultunk a fldton egy kicsit ’vissza’ (?).
[A szorosan mellettem lv ’testvrem’ itt valsznleg az IRGALOM Birodalmhoz tartoz MEGTARTI-Teremtt jelentette, aki ’Ersebb Szemlyes Vdelmet’ adott abban a tartamban, ameddig egy kiss kzelebb hzdhattam egy JELENTSEBB (SPECILIS) VLTOZSBAN LV TR-RSZHEZ (?). Ismt megemltem, mert fontos:
20200908 [434.r.] 151. pont [az
IRGALOM Birodalmbl ered MEGTARTI-Teremtvel ideiglenesen sszecsendlst formlt meg a FLDANYA azrt, hogy a SPECILIS megnyilvnulsok sorn Specilis Vdelmet adjon a MAGOKNAK] – elrhet ITT
20200908 [727.r.] 211. pont (5) [az IRGALOM Birodalmhoz tartoz MEGTARTI-Teremt a SPECILIS GONDOSKODS sorn kiterjeszthet vdelmet az
Anyagi-Testre s a
Kzeli-sszekapcsoldsok ramlsaira] – elrhet ITT].

A ’testvremmel’ teht a fldton elindultunk a mi kapunktl balra es irnyban [’vissza’ (?), 'lefel' (?)]. Az ’emlkeim’ szerint korbban erre parlagon hever fldterlet volt, fkkal, fves / gazos terlettel. Taln csak nhny lpst haladtunk a fldton, amikor azt lttam, hogy a ’talaj’ ’legfels rtegt’ teljesen ’leszedtk’ [visszabontottk (egy kiss mlyebben, mint a kapuval majdnem szemben lv res telken mr „kisott” gdrben)]. ’Mr’ (?) [’Mg’ (?)] olyan mlysgben kerlt visszabontsra a fldfelszn fels rtege, hogy hatalmas tiszta viz vzfolysokat [Bels ramlsokat (?)] lttam. Volt olyan rsze ennek a [korbban felszn alatti] vznek, amely egy nagyobb thoz volt hasonl… valsznleg tbb szles s keskenyebb foly is belemltt, s a t ms rszein sok klnbz szlessg vzfolys ramlott ki. Hasonl volt, mint a ’br’ alatt (a testben) fut erek sr hlzata… egyes szlesebb vagy keskenyebb folyk nha sszefolytak, majd jra sztvltak. Nagyon sok volt a vz… inkbb a vz / vzfolys volt tbb, s a ’szilrd fld’ szinte csak azrt volt, hogy utat jelljn ki a vz ramlsnak.

Lttam, hogy a fldt tls oldaln lv vzfolysok [ahol a fels „talaj-rteg” mr visszabontsra kerlt] [mint tiszta, Kiigaztott / Rendezett BELS RAMLSOK] thaladnak a fldt alatt, s a kis-hz irnyba is halad egy rszk. Gondoltam, hogy a hznl rgebben lv ’kt’ [mg mieltt kiszradt volna] ezekbl kaphatta a vizet…
Amikor a ’testvremmel’ visszaindultam a kis hzhoz, lttam, hogy a kapunkkal szemben lv ’munka-gdrhz’ nagy munkagpek rkeztek, amelyeknek az elejn olyan eszkz volt, amivel tovbb mlythetik a gdrt. Ekkor az jelzett bennem, hogy ezek a ’munkagpek’ itt is VISSZABONTJK a ’talaj’ [fld-felszn] legfels [srlt, EL-Vltozott] rszt.
A fldtnak az az ’oldala’, amelyiken a kis hz is volt
[s amelyben (mint VDETT Szemlyes Tr-Rszekben) megkezddtek / folytatdtak az let-alapok megerstsei, valamint egyes EL-Vltozsok Teljes-Rendezse is lehetsges],
az LET-TERNKBEN
[mg a rgi TR-ALAPON, az T-VEZETSI-TRBEN]
a FLDANYA ltal BEFOGADOTT REND-TTELI-TEREKBL MEGFORMLT VD-s-VDETT TR-RSZ.
Rszleges megrtsem szerint
a KISEBB Szakasz-Vlts sorn
a FLDANYA ide rgzti be a mg Anyagi-Testben l teremtk Anyagi-Testi Jelenltt
(az eddig megszokotthoz kpest kisebb Szemlyes Tr-Rszben,
mert ebben mr mindannyian a Megjulsra kszlnk fel).
Ebben a VD-s-VDETT TR-RSZBEN
a Vlasztsa szerint
mindenkinek lehetsge lesz egyes EL-Vltozsai Teljes-Rendezsre
s/vagy nhny fontos Megrts Felptsre
[bizonytalansgban jelz let-rszek megerstsre].

A KISEBB Szakasz-Vltst brzol korbbi kpben a jobb oldali kerek kk-alap TR a REND-TTELEK sorn Befogadott TRBL Megformlt VD-s-VDETT TR-RSZ, amelyben klnfle kis hzak s kzvetlen GONDOSKODSOKAT lehetv tev egyb TR-Rszek vannak.
A baloldalon lv zld sznnel jellt tbb-svos t az LET-TRNEK az a „terhelt” / SLYOSAN EL-VLTOZOTT TR-RSZE, amelyben mg ebben a pillanatban is bergzlnk az Anyagi-Testnkkel. A KISEBB Szakasz-Vlts sorn a FLDANYA valamilyen formban a mg Anyagi-Testben lket [kln-kln] valsznleg egy a ’kocka’-trhez hasonl SPECILIS Szemlyes Trben rgzt be, s abban rgzt hozz a kk-alap J VD-s-VDETT TR-RSZHEZ [az els kpben a ’busz’ vihetett t a ’hdon’ (?)]. Lehetsges, hogy az T-VEZETS mg elttnk lv rszt vgig ebben a kk-alap TR-RSZBEN tapasztaljuk meg, ugyanakkor az is lehetsges, hogy ha Teljesen Visszabontsra / Rendezsre kerl az eddig EL-Vltozott TR-RSZ, ksbb majd oda ’visszatrnk’, s abban zrul le az T-VEZETS [(887.r.) 251. pont – elrhet ITT (?)].
A mai Megrtst segt kpben a ’fld-t’ tls oldaln [a kp bal oldaln] a Visszabontott s Visszabontsban lv ’felszni talaj’ kpe azt a mr folyamatban lv TR-RENDEZST mutatta, amely TELJESEN VISSZABONTJA az LET-TR EL-VLTOZOTT TR-RSZEIT, gy maradktalanul VISSZABONTSRA kerl minden olyan TR, amely az EL-Vltozsok „nyomait hordozza”.
A kp valsznleg azt is rzkelteti, hogy mikzben
a mg Anyagi-Testben Jelenlvket egy a REND-TTELEK Befogadsakor Bergztett TR-RSZEKBL Megformlt VD-s-VDETT TR-RSZBEN rgzti be a FLDANYA (a kp jobb oldali rszben) [mg itt az T-VEZETSI-TRBEN, a RGI LET-TRNEK egy mostanban JONNAN MEGFORMLT (EL-Vltozsoktl teljesen mentes) TR-RSZBEN], itt
az T-VEZETSI-TRBEN [= a fldt ’tls oldaln’] az LET-TR FELTISZTT TELJES-RENDEZSE is Megkezddik / Folytatdik.
Mg a fldt „tls” oldaln a TR-VISSZABONTS ’nagy ervel megnyilvnul’, a fldt ’felnk es rszn’ az egyedi teremtk Anyagi-Testre s Szemlyes-Tereire / ramlsaira kiterjeden RENDEZ / MEGERST irny Kzvetlen GONDOSKODSOKAT nyilvnt meg a FLDANYA.
Valsznnek tartom, hogy
(legalbb)
kett RSZ-RAMLS Megformlsval (?) biztostja a FLDANYA azt,
hogy ez a kett ELLENKEZ IRNY TR-RENDEZS
’kell tvolsgban nyilvnuljon meg’,
gy ne okozhasson zavart vagy „akaratlan sszerezgst”
(1) sem magban az LET-TRBEN,
(2) sem az egyedi teremtkben.
A Megrtst segt kpnek lehet egy olyan jelentse, hogy
a ’felszn alatt’ a BELS RAMLSOKAT [BELS MEGTART TR-RSZEKET]
jelents rszben mr Teljesen-Rendezte [JELENHEZ-IGAZTOTTA] a FLDANYA,
s erre ’Alapulan’
tnylegesen megkezddik az „EL-VLTOZTATOTT fld-felszn” VISSZABONTSA.
Mindezt gy tapasztaljuk meg,
hogy az Anyagi-Testben lket mr azt megelzen ’biztonsgba helyezi’ a FLDANYA,
hogy tnylegesen VISSZABONTAN a fld-felsznt.
Ezt mutathatja a kpben az, hogy elbb Megformlta a hzat a FLDANYA ’az t jobb oldaln’, abba [mint Vdett Szemlyes Trbe] bergztette a teremtt, s csak ezt kveten kezdte meg a fldt tls oldaln [kvl a kapun] ’nagy munkagpekkel’ VISSZABONTANI a ’kijellt’ TERET…
A [934.r.] 265. pontban rtam arrl (elrhet ITT), hogy OLYANN formlja a FLDANYA a VD-s-VDETT TR-RSZT [s benne a teremtk Anyagi-Testhez tartoz Szemlyes Tr-rszt], hogy ’abban’ magukra ismerjenek a teremtk, s
FOLYTATNI legyenek kpesek a megkezdett let-ptsket / a folyamatban lv Teljes-Rendezseket.