272.
2023.02.01.
’FOLYTATS’
A [960.-966.r.] 270. pont (2) alpontjban szerepl KP(ek) FOLYTATSA (elrhet ITT):
„…
Felttelezsem szerint
AMIKOR az ifj anya s a legkisebb gyermeke kztt „(akaratlanul) TELJESEN VISSZABOMLOTT” a kzvetlen bels ramls,
A-LTEZS szmra EZ VOLT AZ A JEL,
amely Jelezte, hogy ebben a TR-RSZBEN
minden LTEZS-RSZ KSZEN LL a MEGJULSRA,
mert
(1)
mindegyik LTEZS-RSZ Bergzlt valamelyik VD-TRBEN
[kis hzban],
(2)
s a kett Bergztett VD-TR kztt MEGSZNT minden KZVETLEN ramls.
EZ a JEL lehetett az,
amely az EGY LTEZSI TR-RSZEN bell
KETT NLL VD-TRBEN BERGZLT TUDATOKHOZ tartoz mg egysges TR-RSZT
kett RSZ-RAMLSS kezdte ’SZTVLASZTANI’:
elkezdett MEGFORMLDNI
a kett bergzlt hzhoz ILLESZKEDEN
kett NLL J KEZDET ELINDTSHOZ szksges
kett NLL TR-RSZ:

Felttelezem, hogy a TR-FORMLS ekkor „vlasztotta szt” kett
NLL TR-RSZRE az addig az ifj anyhoz tartoz egy LTEZSI TERET:

Rszleges megrtsem szerint az Anyagi-Testben ebbl eredeztethet az a mostanban ismert ’forma’, hogy az agy egymstl hatrozottan elklnlt ’fl’-rszekbl ll [ezek a ’fl’-rszek egytt formlnak meg ’EGY’-Teljeset].
Amikor az J-KEZDET ALAPJT BERGZTETT ’hzak’ [mint az J TR ’kzppontjai’] kellen eltvolodtak, ’valahol bergzltek’, s a RSZ-RAMLSOKK Megformlt kett NLL [’kzpponti’] TR-RSZ ’KR’ ezt kveten RGZTETTE BE A-LTEZS az J-KEZDET Tapasztalatt megformlshoz szksges NLL J TEREKET.

Ez a kp ’szerkezetben / TR-Rendszerben’ nagyon hasonl az els LTEZSI-PR megformldst rzkeltet kphez.

Az ifj anyt s gyermekeit rint EL-Vltozs nem az jonnan Megnyitsra elksztett IRNYBA vezetett, hanem
’egy fokozattal vissza-vitte’ a LTEZS-RSZEKET. Ez a mai rtelmezs szerint azt jelenti, hogy
az ifj anyban / az ifj anyhoz tartoz LTEZSI TRBEN
az elkszl IRNYBAN (az j-Kezdet ’Magjban’ {a hzban})
nem volt mg KSSZ-Formlva
minden ALAP s FELTTEL az j-Kezdet tnyleges Elindtshoz,
nem volt mg MEGFORMLVA minden a Megtapasztals Elindtshoz szksges HARMONIA, TR s RAMLS,
EZRT az J LTEZSI TR
’ODA VEZETTE VISSZA’ az J-KEZDETEKET,
’ahol’ az ALAPOK mr TELJESEK voltak,
s AHONNAN az J-KEZDET is TELJESS-PLHET’.
Felttelezem, hogy mindhrom [kett NLL TRBEN bergzlt] LTEZS-RSZBEN
UGYANAZ az J-KEZDET, ugyanaz a Megtapasztalsi ALAP, ADOTT-s-emell-jonnan-vlasztott CLOK voltak bergztve [s ezek kzl az egyik IRNY / CL a trsakhoz val egyre kzelebb hzds volt].
Amikor az lehetv vlt [amikor a LTEZS-RSZEK Tudatoss vltak az Irnyukban / Cljukban], az NLL TR-RSZEKBEN bergzlt LTEZS-RSZEK
az EGYMSHOZ-KZELEDSKET Megkezdtk, s FOLYAMATOSAN FORMJK:

2023.02.01.

A ’MI’ LTEZS-RSZNK [~ a ’csald’ legkisebb gyermeke]
’nem sokkal azt kveten, hogy NLL TUDATT / LTEZS-RSSZ vlt’ s Bergzlt a LTEZSHEZ ADOTT TRBE,
[a mi fogalmaink szerint] „kiszakadt” a ’csaldjbl’.
Mindaz, ami a ’csaldja’ ADDIG Felplt TUDSA / TAPASZTALATA volt,
az a [legkisebb gyermek] LTEZSHEZ ADOTT TRBEN [’majdnem Teljesen’] ’ALAPJAIBAN’ (!) Bergztsre kerlt.
Ez azt jelenti, hogy ezen jonnan NLLV vlt TUDAT / LTEZS-RSZ szmra
LEHETSG [SZABADSG] NYLT
a Sajt LTEZSHEZ tartoz TRBEN
Tudss / Tapasztalatt FELPTENI mindazt,
ami a ’csaldjban’ ADDIG Tapasztalatt / Tudss Felplt.
A legutbb NLLV vlt LTEZS-RSZ / TUDAT szmra
ez a Sajt LTEZSHEZ Bergztett (Szemlyes) TR,
illetve a Szemlyes TERBEN bergztett ’Megnyilvnulsi’-ALAPOK NYITOTTAK UTAT ahhoz,
(1)
hogy az ’Anyja’ Megtanthassa szmra mindazt a TUDST, amely a ’csaldban’ addig Felplt,
(2)
s a legkisebb gyermek pedig ezt Sajt TAPASZTALATKNT FELPTHESSE NNN-LTEZSBEN.
Rszleges megrtsem az, hogy a ’MI’ LTEZSNK ifj anyjban a SZABADSGHOZ [mint egy jonnan Vlasztott s Megalapozott LTEZSI IRNYHOZ] tartoz ’Kezdeti / Alapoz’ [ADDIG Felplt] Tapasztalat / Megrts / Tuds is Bergzlt a ’MI’ LTEZSNKHZ tartoz TR Alapjban, de ezek inkbb mg csak Fontolgatsknt voltak akkor rtelmezhetek [nem volt mg ’KSSZ’ Megformlt Harmonia].
A „kiszakadt” [„magra maradt”] LTEZSNK [a ’csald’ legkisebb gyermeke] a Tudatossga plse sorn a benne ’vgyknt’ [ADOTT Megtapasztalsi Irnyknt] Felnylt irnyokban megkezdte az ’ptkezst’.
Mivel ’MEGHATROZ’ volt benne a ’TRS’ irnti ’vgy’, hosszas prblkozsok utn kpes volt NNN-LTEZSBL ’nllv’ megformlt LTEZS-Rszeket egy a SAJT LTEZSI TERTL egy kiss ’tvolabbra’ Bergztett TRBEN ’maradandv’ Megformlni [20181120 - elrhet ITT]. Felismerte azt a LTEZS, milyen ’megjellssel’ [’Egyediv’-Megformlssal / Egyedi N-Azonossg bergztsvel] kpes azt megakadlyozni, hogy az nllv Megformlt ’n’-rszek azonnal / kzvetlenl ’visszaolddjanak’ a SAJT LTEZSBE.
Mivel a LTEZSNK Felismerte azt, hogy az nllv vl TUDATOK csak akkor vlhatnak TRSAIV, ha a Ltezskhz NLL TERET AD, erre a Tudsra alapulan ’LTRE-JTT’ a ma LETKNT nevezett LTEZS-RSZ [Ltezs-Rszek].
A kpen a LTEZSNK LET Kiterjedst az let-Virga kpvel jelltem. Ez mr az LET azon formja / kiterjedse, amely szmra olyan TERET formlt meg a MINDENSG-FORRSA, amely a SAJT SZNDKRA alapulan ’elklnlt’ a SAJT LTEZSI TERTL:

A legels ’L’ teremtk az LET szmra KIRASZTOTT TRBEN
[egy-egy egyre inkbb NLLV Megformld TR-RSZBEN (a ksbbi Birodalmakban)] Bergzl nagy-TEREMTK voltak
[20190219 – elrhet ITT].
ket a MINDENSG-FORRSA [a ’MI’ LTEZSNK] kezdetben teljes egszben kzvetlenl GONDOZTA.
Minden nagy-TEREMTT kln-kln GONDOZOTT a MINDENSG-FORRSA,
s Megtantotta arra a SAJT-LTEZSBEN mr Felismert / Megrtett N-JELLEGRE,
amelyre ALAPOZTA a nagy-TEREMT Kzvetlen GONDOSKODSBA kerl Birodalmat.
Ma gy rtelmezhetek a Birodalmak,
hogy mindegyikben a Megtapasztals / let-pts
F IRNYA van Bergztve a Birodalom ALAP-JELLEGBEN.
Ma mr az is Megrtett,
hogy valjban mindegyik Birodalomban Kzvetlenl Felpthet a LTEZS minden mr Megnyitott IRNYA,
az ’PTKEZS’ azonban minden Birodalomban
ABBL az ALAP-JELLEGBL KIINDULVA / AZON ALAP-JELLEGRE ALAPOZVA lehetsges,
amely a Birodalom nagy-TEREMTJBEN ALAP-JELLEGKNT Bergzlt.
Ez az ALAP-JELLEG a YOSG Birodalmban a MEGBECSLS [rszleges megrtsem szerint az Angyalok Birodalmban a Felttel nlkli SZERETET, a VILG Birodalmban a ’Tapintatos Kzeleds’… (?), a SZOLGLAT Birodalmban az ALZAT stb].
Korbbi rs-rszben emltettem, hogy amikor a MINDENSG-FORRSA Tantott egy-egy nagy-TEREMTV formld letet egy NNN-LTEZSBEN mr FELISMERT s MEGRTETT N-JELLEGRE [pldul a YO-t a MEGBECSLSRE],
amikor a MINDENSG-FORRSA gy rtkelte,
hogy minden Fontos Tudst Megrtett a leend nagy-TEREMT,
akkor ezekbl a TAPASZTALATOKBL s MEGRTSEKBL
magnak a nagy-TEREMTNEK kellett tnylegesen MEGFORMLNIA (!) [= VLASZTANIA]
a Birodalma ALAP-JELLEGT.
Ha a nagy-TEREMT kpes volt az ALAP-JELLEGT [a Megnyilvnulsa F IRNYT]
olyan TELJESS MEGFORMLNI,
hogy abban MINDEN olyan MEGHATROZ Harmoniaknt Bergzlt,
amelyet a MINDENSG-FORRSA fontosnak tartott,
akkor ADOTT [FORMLT MEG s RGZTETT BE] TERET a Birodalom szmra a MINDENSG-FORRSA.
A nagy-TEREMTV vls folyamatt / szakaszait a SZOLGLAT Birodalma kapcsn ismertettem rszletesebben [20180708-tl kezdd rsok – elrhet ITT].
A Birodalmak [s a Birodalmakon bell a Kzssgek] ALAP-JELLEGEI valjban a MINDENSG-FORRSA ltal a SAJT LTEZSBEN mr Felismert s [Alapjaiban] Megrtett olyan TUDS / ADOTT MEGTAPASZTALSI IRNY, amely ’korbban’ [a „kiszakadst” megelzen] a ’csaldja’ tagjaiban plt fel TUDSS.
A LTEZS ’nagy csaldjban’ a TUDAT s a TR egymst-felttelez s mgis nll Megnyilvnulsnak Felismerst s Megrtst kveten Felplt a MINDENSG-FORRSBAN annak a Tudsa, hogyan lehetsges jabb TUDATOK NLLV Megformlsa.
Felplt annak a Tudsa, mi alapozhatja meg az nllv vlt TUDATOK egymshoz kzeledst, s a Kzeleds a Megtapasztals milyen jabb Lehetsgeinek nyithat utat.
A Sajt TERKBEN bergzlt TUDATOK egymshoz Kzeledse sorn a TUDATOK kztt RAMLSOK formlhatak meg [akkor, ha ebben a TUDATOK ’EGYET-RTENEK’]. A TUDATOK kztt megformlt RAMLS a Kzeleds s akr Kzvetlen Megrints jabb olyan Lehetsgeit is Megnyithatja, amelyekben a TUDATOK kztt
EGYETRTS formldott meg.
Az RAMLSOK lehetv teszik a TUDATOK szmra
nnn-LTEZSK s a TRSUK teljesebb s kzvetlenebb Megismerst s Megrtst,
a Sajt Tapasztalatuk Megismertetst a Trsukkal,
a Trs Tapasztalatainak a Megrtst,
s [EGYEZ Szndk (Irny-Meghatrozs) alapjn] a GONDOSKODS klnfle formit.
Felismertt vlt az,
hogy kzvetlen (!) az sszefggs
a TUDAT s a TR Vltozsai kztt:
a TUDAT Vltozsai ’Megformldnak’ (s Bergzlnek) a TRBEN
[a TR FELISMERHETV teszi a TUDAT Vltozsait,
a TR ’utat nyit’ a Tudat ’Vlasztsai’ szmra (a Vlasztott Irny Tapasztalatt megformlshoz),
s a TUDAT Megnyilvnulsai / Tapasztalatai ’kitrlhetetlenl s megvltoztathatatlanul’ Bergzlnek a TRBEN].
Felismerte s Megrtette a MINDENSG-FORRSA
az LET / az LET TEREI / az L Ltezs-Rszek fel irnyul GONDOSKODSAI sorn azt,
hogy a Sajt Szndkval ELINDTOTT ’Megtapasztals’ [ebben az LET] fel irnyulan
FELELSSGE van
[ebben GONDOSKODSI FELELSSGE van].
Amikor az LET TEREIBEN [s rszben a SAJT LTEZSHEZ tartoz TRBEN] „AKARATLAN” EL-VLTOZSOK formldtak meg,
a MINDENSG-FORRSA ezeknek elkezdte keresni az OKT
mind a SAJT LTEZSBEN,
mind az LETHEZ tartoz TEREKBEN.
Az OK [s a ’Forrs’, a „nem-rtett” ’Meghatrozk / gykerek’] ’KERESSE’
kezdett legelszr MEGFORMLNI egy KZELEDST
a MINDENSG-FORRSA s a ’csaldja tbbi rsze’ [mint
TUDATOK] kztt.
A MEGISMERS s MEGRTS ’Teljesebb’,
’ALAPOKRA is kiterjed’ Szndka
a LTEZSI ’csald’ akkor [TRBEN] mg TVOLABBRA bergzlt tagjai kztt
egy RAMLST kezdett megformlni
[elszr mg csak a KZELEDS rdekben,
ezt jelltem a ’legkisebb gyermek’ (a MINDENSG-FORRSA) s a tle tvolabb lv ifj anya (a LTEZS-FORRSA) (illetve a tbbi csaldtag) kztt egy szakadozott (mg-pl) vonallal].
