2021.11.23.
Jelenlegi megrtsem szerint az ’ltalam rzkelt’ tVilgt (jelleg) ’helyzet’ egy ’szimulcis’ Helyzetet is megforml SPECILIS Kiprbls volt az (n)Lnyegemben [ez a SPECILIS Kiprbls ebben az esetben kzvetlenl csak az (n)Lnyegi-Testemben nyilvnult meg, a ’szimulcis’ Helyzet nem formldott meg az Anyagi-Testemben].
Tbb ms teremtvel egytt az letem is rszt vett
azon Kzvetlen nagy-TEREMTI (!) GONDOSKODS
(1) ALAP-HARMONIJNAK
s (2) SZABLYOZSNAK a Megformlsban
[az IRGALOM Birodalmn bell],
amely GONDOSKODST az Ered-nagy-TEREMT
az (n)Lnyegi-Testben l let-rsz fel nyilvntja meg
az (n)Lnyegben lv EL-Vltozs REND-TTELE sorn.
Jelenlegi megrtsem szerint
’mostanra’ (?)
a SPECILIS Kiprbl Teremtsek Tapasztalataira is alapulan
olyan mrtkben Kssz formldott ez a nagy-TEREMTK szmra formld GONDOSKODS,
hogy a MINDENSG-FORRSA
AJNLSKNT KIRASZTOTTA
AZ-LET szmra.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a YO [mint Ered-nagy-TEREMT]
ezen AJNLS Befogadst megkezdte,
gy a YOSGON bell a YOSGBL ered (!) teremtk (n)Lnyegben meglv EL-Vltozsok Teljes-Rendezse
az AJNLSBAN foglalt GONDOSKODS szerint hamarosan megkezddhet.
Ezen megrts alapjn megrtettem azt is, hogy mirt nem ’reztem’ (teljesen) a ’sajtomnak’ a ’kis-llatot’ [az letbe-visszavezetst megkezdett Alv-Kdot] mg azt kveten sem, amikor az N-AZONOSSG miatt a ’kezembe vehettem’, vagyis akkor, amikor mr ’tudtam’, hogy ’az letemhez tartozik’.
Amikor rtelmeztem a [’szimulcis’] Helyzetben megtapasztaltakat, azt reztem [tudtam], hogy az (n)Lnyegem a KZELEDSEK, Illeszkedsek megformlsa kapcsn / sorn akkor sem alkalmazhatott Megtvesztst vagy Befolysolst, ha egy let Slyos Veszlyben volt. Pontosan tudott volt a szmra, hogy az tovbbi EL-Tvolodst eredmnyezhet.
Eszembe jutott a ’fest s a fecskk’ cm dal, amelyben a fest Felajnlja az sszekapcsolds lehetsgt a slyosan beteg (teljesen mozgskptelen) gyermek szmra. A fest pontosan ’megmutatja’, hogy ’mit adhat’. A fest elfogadta a gyermek Vlasztst [a Felajnlsa elutastst], nem befolysolta, nem knyszertette arra, hogy elfogadja az ’ajndkt’. Amikor a gyermek nem fogadta el a Kzeledst, akkor a fest olyan ms Gondoskodst formlt meg, amely [a gyermekkel folytatott beszlgets Tapasztalata alapjn] [a fest felttelezse szerint] kpes lehetett egy rvid tartamban ’Irnyban-Tartani s Megvni az letet’. [Emltettem, hogy ez a dal akr a FLDANYA YOSGBL val „kiszakadsnak” kpe is lehet.]
20200908 [155.r.] 64. pont – elrhet ITT
20200908 [324.r.] 117. pont – elrhet ITT
Amikor az (n)Lnyegem [a ’szimulcis’ (SPECILIS Kiprbl) Helyzetben]
RTKELTE a Tapasztalatot,
s fokozatosan MEGRTETTE
(1) a Helyzetben Jelz [vagy (2) a Helyzetben bergzlt] lettel-sszeegyeztethetetlen Jelleget,
ezt tnylegesen (N)RTKELSS (!) formlta meg s Bergztette a Kiprbl-Trben.
Jelenlegi megrtsem szerint EKKOR(TL) vlt ez a [Kiprbl] Tapasztalat az Anyagi-Testben l let-rszem szmra is RZKELHETV s MEGRTHETV [felttelezsem szerint a most formld Kzvetlen RZKELST-s-MEGRTST lehetv tev specilis jelleg bels ton].
Minden teremt szmra fontos,
hogy a benne [az letben] korbban EL-Vltozst / Nehzsget okoz Tapasztalatai ’eszenciit’ / Tanulsgait ISMERJE s RTSE.
Ez jelentsen knnyebb teszi
(1)
az lete n-erej Irnyban-Tartst,
(2)
s az lete IRNYBAN-TARTST a GONDOSKODI szmra is.
A teremt (N)RTKELSE a Sajt Felptett (!) Tapasztalata,
ez a szmra
[brmelyik Birodalomban / Kzssgben is l,
brmilyen Teremti-Formban is l]
mindig KZVETLENL rzkelhet s rtelmezhet / Megrthet
[ezen Tapasztalathoz mindig kzvetlen bels tja van]
[> ezrt kzvetlenl (!) Irnyban-Tart].
Rszleges az a megrtsem, hogy
az IRNYBAN-TARTSHOZ kapcsold jabb GONDOSKODSOK Megformlsban
valamilyen j [szmomra mg inkbb csak ’rezhet’, kevss megrthet] formban
kzvetlenl rsztvesz A-LTEZS-FORRSA is.
Az IRNYBAN-TARTS
elvlaszthatatlanul kapcsoldik a SZABADSG s a FELELSSG olyan ’alap-jelleghez’,
amely a felttelezsem szerint
(1) vagy magban A-LTEZS-FORRSBAN van ’bergzlve’ [’begykerezve’]
s/vagy (2) A-LTEZS-FORRSA [’Szndka’?] ’rgztette be’ A-MEGFORMLT-LTEZSBEN [azaz a MINDENSG-FORRSBAN] (?).
Mintha az IRNYBAN-TART GONDOSKODSRA
valamilyen
’kzvetlen’ (?) [j, eddig nem ismert] formban
maga A-LTEZS-FORRSA ’tantan’ (?) a MINDENSG-FORRST,
s K EGYTT ’tantjk’ meg erre az L teremtket (?)…

A [960-966.r.] 270. pont (2) alpontjtl kezdden (elrhet ITT) rtam a ’LTEZSNK’ ’KORBBI SZAKASZAIBAN’ megformldott azon Tapasztalatokrl, amelyekbl ’Eredeztethet’ az EL-Vltozs / a Tr-Veszts, s emltettem, hogy
a ’Mostani LTEZSNKBEN’ milyen [a Korbbi Szakaszokbl ered] ADOTT VLASZTSOK s JABB VLASZTSOK ’ADNAK IRNYT’ a LTEZSNEK [s a LTEZS LET-knt megnyilvnul rsznek is].
Az ’Alapok’ megismertetse folytatdik mg:
20200908 [967-970.r.] 270. pont (3) alpontban – elrhet ITT
20200908 [974-975.r.] 272. pontban – elrhet ITT
20200908 [497.r.] 173. pont (4) [a Tr-Veszts az let szmra rtelmezhetetlen s lettel-sszeegyeztethetetlen (a megsemmisls fjdalma is bergzl az ilyen tapasztalatban); a Tr-Veszts Kiigaztsa a GONDOSKODK FELELSSGE, SPECILIS GONDOSKODS sorn lehetsges; Alv-Kdd vlnak a Teljes-Rendezsig az ilyen tapasztalatok; lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg Alv-Kdok Teljes-Rendezse akkor kezddhet meg, (1) ha a teremt megnyitotta a Klnleges Tudatosodst (2) vagy kpess vlt Befogadni a GONDOSKODI SPECILIS Kzvetlen Gondoskodst] – elrhet ITT
Az LETET [A-LTEZSBEN] MEGJTJA a MINDENSG-FORRSA, J TR-ALAPRA vezeti t:
20200908 [49.r.] 30. pont – elrhet ITT
20200908 [188.r.] 73. pont [megmaradjon az let, vagy kerljn teljesen visszavonsra A-LTEZSBE?] – elrhet ITT
20200908 [273.r.] 102. pont 3. alpont [AZ-LET J CLJA: a HARMONIA (s Szabadsg / Felelssg) TELJES(EBB) MEGRTSE][A-LTEZS-FORRSA a MINDENSG-FORRSVAL egytt adott J Clt AZ-LETNEK] – elrhet ITT
{ennek elksztse: 20200908 [140.r.] 61. pont – elrhet ITT}
20200908 [289-290.r.] 106. pont 2. alpont – elrhet ITT
20200908 [292.r.] 108. pont [A-LTEZS-FORRSNAK FELELSSGE A-LTEZS s AZ-LET fel; rszt vehet IRNYBAN-TARTSBAN; AZ-LET J TR-ALAPRA T-VEZETSBEN Tevkenyen s Kzvetlenl rsztvesz] ] – elrhet ITT
20200908 [310.r.] 114. pont [A-LTEZS-FORRSNAK GONDOSKODSI Lehetsgei] – elrhet ITT
20200908 [347.r.] 129. pont [A-LTEZS-FORRSA elsdlegesen IRNYBAN-TARTSSAL s az N-AZONOSSG Felerstsvel segti a REND-TTELEKET] – elrhet ITT
20200908 [465.r.] 163. pont [EGYEZTETS A-LTEZS-FORRSVAL arrl, hogy a NAGY-GONDOSKODS tartamban hogyan vehet rszt kzvetlenl a TELJES-VISSZABONTSRA jellt tr-rszek Visszabontsban] – elrhet ITT
20200908 [466-467.r.] 164. pont [SSZECSENDLS A-LTEZS-FORRSVAL a NAGY-GONDOSKODS sorn megnyilvntand IRNYBAN-TARTSRL] – elrhet ITT