Amikor „Knytelen volt” a teremt „valamit odaadni / valamit lezrni-felldozni” azrt, hogy vltoztatni tudjon az lete Irnyn, az ilyen Szabadsg valjban „knyszer”… a Szabadsgtl-Megfosztott helyzetben a Szabadsg megtapasztalsnak egy nagyon korltozott lehetsge volt.
A SZABADSGTL-MEGFOSZTS OK-FORRSA a FLDANYA Ered-Kiradsi Szndkba a MINDENSG-FORRSA ltal Bergztett azon MEGHATROZ volt, amely „ktelezv” tette a FLDANYA [mint egy Kzssg MEGTARTI-teremtje / egy az lv vlst mg ppen csak megkezdett, mg nem Tudatos / Szndk-Hasznlatra kptelen teremt] szmra a Klnleges let-pts Megnyitst, st, azt is, hogy olyan Szorossgot ptsen fel, mint amely a Szakrlis Utat megnyitott teremtkre jellemz [’ami az ppen megformlhat legkzelebbi bels sszekapcsolds’].
A SZABADSGTL-MEGFOSZTS REND-TTELE:
20200908 [589.r.] 191. pont (1) [SZABADSGTL-MEGFOSZTS (egyedi teremtkre is Kirad) Rend-Ttele] – elrhet ITT
20200908 [595-596.r.] 191. pont (6) [a Rend-Ttel BEFOGADSNAK ELKSZTSE; TBB J GONDOSKODS formldik, befogadhatv kell tenni az egyedi teremtk szmra (fontos felttel a ’Szabadsg-alap’ jbli megformlsa az Anyagi-Testben)] – elrhet ITT
20200908 [601.r.] 191. pont (9) [a REND-TTELT BEFOGADTA a FLDANYA; KNNYTSSEL s SPECILIS formban azonnal J VLASZTSI LEHETSGEKET AJNLOTT FEL a FLDANYA azoknak a nagyon nehz helyzetben lv teremtknek, akik eddig akadlyozottak voltak valamilyen korbbi Tapasztalat Lezrsban, s ebbl ereden nem voltak kpesek j Irnyt Megnyitni az letkben] – elrhet ITT
20200908 [603.r.] 192. pont (1) – elrhet ITT
20200908 [726-728.r.] 211. pont (5) – elrhet ITT
Ez a Szabadsgtl-Megfosztott „llapot”
[az ppen-lt let folyamn a VLTOZTATSOKAT szinte teljesen lehetetlenn tev „llapot”]
az oka annak is,
hogy a FLDANYA Kzssgben lk Anyagi-Teste egyre „rugalmatlanabb” vlt:
maga az Anyagi-Test is egyre kevsb volt kpes
jabb bels-tr megformlsra,
jabb ramlsok s ramls-alapok Befogadsra s Mkdtetsre,
jabb Szemlyes-Tr Befogadsra s Bergztsre.
Tbbszr emltettem azt a szemlyes Tapasztalatomat, hogy a megszletsemkor az Anyagi-Testi Jelenltemrl „levlasztott” Szemlyes Tr-rszeimet [mg a VILGI Befogadottsg tartamban, az akkor folyamatban lv KIPRBL teremtsekhez hozzkapcsoldva] hogyan kezdhettem meg ’jj-pteni’.
Akkor mg a FLDANYA is csupn FORMLTA azt a Kzvetlen GONDOSKODST,
hogy az „elvett” vagy „elvesztett” [EL-Vltozott, Bezrdott, semmiv-vlt / rszben vagy teljesen visszabomlott] Szemlyes Tr-Rszek
[ebbe most belertend az Anyagi-Test bels-terei s a Jelenlthez tartoz ramlsok is]
hogyan Rendezhetek [hogyan pthetek vissza]:
’milyen ton’ ’Adhat’ a FLDANYA az Anyagi-Testben mr Jelenlv let szmra JABB Szemlyes-Tereket
[(1)
milyen ELKSZLETEK s EGYEZTETSEK szksgesek ehhez,
(2)
hogyan lehet azt biztostani, hogy az egyre „rugalmatlanabb” vlt Anyagi-Test kpes legyen Befogadni s Bergzteni,
majd pedig a Clja szerint felhasznlni az j Szemlyes Tr-rszt].
Rszleges megrtsem az, hogy
amikor itt a FLD Kzssgben [mg a VILGBELI Befogadottsg tartamban] megkezddtek azok a KIPRBLSOK,
amelyekben a FLDANYA [elsdlegesen a MAGJAIVAL] elkezdte Megformlni azt a GONDOSKODST,
amellyel kpess vlt elsegteni azt, hogy az Anyagi-Test kpes legyen Befogadni egy jonnan Adott / Megformlt Szemlyes Tr-Rszt,
„nagy ervel megnyilvnult” egy olyan [akr „tmadsknt” is rtelmezhet] „irnyuls”,
amely ezeket az jonnan Megformlt Szemlyes-Tereket „kereste” (clzottan)
s igyekezett a lehet leghamarabb „levlasztani” az Anyagi-Testekrl.
Amikor a FLDANYA [bizonyos ’kedvez helyzetekben / kedvez krlmnyek kztt’]
Kzelebb-Hzdott a KIPRBLSOKBAN rszt vev [Klnleges Tudatosodst mr megnyitott] teremtkhz,
az EGYEZTETSEK sorn kezdetben
mg nem egy ’j Irny’, hanem csupn egy ’j Feladat’ Megnyitsrl lehetett megformlni sszecsendlst.
Az sszecsendls megformlst kveten
a FLDANYA
a Feladat teljestshez szksges j Szemlyes Tr-Rszt ’azonnal’ s ’teljes egszben’ bergztette a teremt Anyagi-Testhez.
Tapasztalat,
hogy ezek a kisebb [csupn egy-egy feladat teljestshez szksges] jonnan Megformlt s Adott Szemlyes-Terek is
„azonnal felkeltettk a Szemlyes-Terek EL-VTELRE specializldottak figyelmt”.
„Ezek az lskdk” igyekeztek „a lehet legkzelebb kerlni” az j tr-rszt befogadott teremtkhz
[igyekeztek maguk (kzvetlenl) „rtelepedni” az j tr-rszre
(pldul gy, hogy azonnal „trsnak” jelentkeztek a feladat-teljestshez,
s amint {megtvesztssel} „hozzkapcsoldtak” a feladat-teljestshez,
„magukhoz vontk a teret”
{ltalban „levlasztottk” a feladat-teljestshez adott teret arrl, akihez a FLDANYA azt bergztette})].
A Szemlyes-Teret jonnan befogadott teremtrl
(1)
nha csak a teret vlasztottk le,
(2)
nha pedig a teret-a-feladattal-egytt [ha abban „j zletet” „ismertek fel”].
Nekem is vannak olyan szemlyes tapasztalataim, amikor „csak azrt kapcsoldtak hozzm msok, hogy elvegyk a feladathoz tartoz szemlyes-teret”… s ezt kveten „ott maradtam egyedl a feladattal a megvalstshoz szksges tr nlkl”.
Ez nem csak azrt volt nagy nehzsg a szmomra, mert ilyenkor
(1) VLASZTANOM KELLETT, hogy ha a feladatot vghez akarom vinni, akkor melyik meglv Szemlyes Tr-Rszemhez tartoz tapasztalatomat zrom le [= „ldozom fel”] azrt, hogy az ahhoz tartoz Szemlyes Tr-Rszt felhasznlhassam az j feladathoz,
(2) hanem amiatt is nagy nehzsget jelentett, mert a „befurakodk / betolakodk” [akik csak a tr EL-VTELE miatt kapcsoldtak hozzm] annak a lehetsgtl is „megfosztottak”, hogy HOZZKAPCSOLDHASSAK azokhoz, akik tnylegesen trsaim lehettek volna a feladat-teljests sorn [akikkel klcsnsen segthettk volna egymst a feladat beteljeslse (vagy ms irny Kzeli-sszekapcsolds megformlsa) rdekben].
Emltettem azt is, hogy miutn az ilyen „EL-VTELI” cl kzeleds / rdeklds „nagyon felersdtt” az j Szemlyes-Terek Befogadsra kpes teremtk irnyba, Vltoztatott a FLDANYA a KIPRBLS Irnyn.
Mivel FONTOS volt a Kiprbls
(1)
nem csak amiatt,
hogy a teremtk kpess vljanak az ppen-lt Anyagi-Testi Jelenltk sorn is jabb Irnyokat Megnyitni az letkben
[s gy a VLTOZTATS / ’Mozgs’ Szabadsga jj-plhessen a FLDANYA Kzssgben],
(2)
hanem amiatt is,
hogy a „magra-hagyottsgban” egyre „rugalmatlanabb vl” Anyagi-Test
’Rugalmasabb vlst’
el tudja segteni a FLDANYA,
a KIPRBLS annyiban vltozott,
hogy ’ELSZR’ egy j Feladatra ’csak’ ’jelentkezni’ lehetett,
s a Feladatot felvllal szmra a FLDANYA nem rgztette be azonnal a feladat teljestshez Adhat ’Teljes’ Szemlyes-Teret.
Ez kezdetben nehzsget jelentett,
mert a feladatot felvllal teremtnek magnak volt szksges ’megellegeznie’ a Szemlyes-Teret.
Azrt, hogy ez ne jelentsen „vllalhatatlan” nehzsget,
a feladat teljestst a FLDANYA ’Kisebb Szakaszokra’ osztotta fel
[lehetett akr egy nap (huszonngy ra) egy szakasz],
s ’szakaszonknt’ ’utlag’ rgztette be [Adta] a (felhasznlt) Szemlyes-Teret a FLDANYA.
Ez a Vltoztats [a KIPRBLS Irnyn] kpes volt biztostani azt, hogy
(1)
„megsznt a fokozott rdeklds” a tr EL-VTELRE irnyulk fell a feladat-teljestst felvllalt teremtk fel
[mivel nem tudtak magukhoz vonni j Szemlyes Tr-Rszeket],
(2)
s a feladat-teljestshez felhasznlt ’sajt ert / sajt Szemlyes-Teret’ pedig ’egyre hamarabb’ kpes volt ’ptolni’ [Adni] a FLDANYA.
Az gy Tapasztalatot szerz teremtk hamar kpess vltak arra,
hogy mr a feladat-teljests sorn (!) Befogadjk a ’tbblet’ Teret
[a FLDANYA kpess vlt a teremt (fokozatosan ’Rugalmasabb’ vl) Anyagi-Testhez ’Rugalmasabban’ hozzrendelni / hozzkapcsolni
a feladat-teljestshez szksges Szemlyes Tr-Rszt s (tbblet) let-ert].
Mint emltettem, a KIPRBLSOK ezen j irnyban rsztvevk szmra kezdetben ’nagyobb erfesztst ignyelt’ az, ha egy-egy (kisebb) feladat-teljestst felvllaltak. Kezdetben valban szksges volt az [az letk Megvsa rdekben (a tr EL-VTELRE irnyulk tvol-tartsa rdekben)], hogy a MEGLV Szemlyes-Terkbl ’ldozzanak’ egy ’j feladatra’.
Fontos azt megrteni,
hogy akik ebben a KIPRBLSBAN rsztvettek,
azok szmra a Kiprbls F Irnya nem az volt,
hogy egy-egy j kisebb feladat teljestsben rsztvehessenek,
hanem az,
hogy a FLDANYA
a FORMLD j KZVETLEN GONDOSKODSVAL
az egyedi teremtk „rugalmatlann vlt” [~ „szabadsgtl megfosztott”] Anyagi-Testt [bels-tereit]
a feladat-teljestshez ’jonnan’ adott [s az Anyagi-Testhez hozzrgztett] Szemlyes-Terek Bergztsvel
fokozatosan jra ’Rugalmasabb’ formlja.
A FLDANYNAK meg kellett rtenie azt,
hogyan formlhat fokozatosan [s mennyire gyorsan formlhat] Rugalmasabb az Anyagi-Test [az akkor meglv llapot Anyagi-Test],
s az Anyagi-Test milyen formban s milyen fokozatokban kpes egy-egy j ’minta’ vagy Szemlyes Tr-Rsz Befogadsra s Beillesztsre / Bergztsre.
Ezek a Kiprblsok kzvetlen MEGALAPOZSAI voltak mr a REND-TTELEK Befogadsnak is.
Az Anyagi-Testben s a Szemlyes-Terekben Megformldott EL-Vltozsok Teljes-Rendezse csak akkor kezddhet meg,
ha az Anyagi-Test
kpes a Rendezshez [mint
j Megtapasztalshoz] szksges Szemlyes-Terek Befogadsra s Bergztsre.
[Nem csak a ’TUDATOT’, hanem a ’Teret’, azaz] az Anyagi-Testet is szksges arra ELKSZTENI,
hogy [akr a Rendezs rdekben, akr egy j Irny Megnyitsa rdekben]
jabb Bels Tereket s ramlsokat, jabb Szemlyes Tr-Rszeket kpes legyen Befogadni s Bergzteni,
s erre alapulan kpes legyen majd ’VISSZAFOGADNI’ teljesen vagy rszben ELRHETETLENN vlt Szemlyes-Tereket.
Mieltt az T-VEZETS elkezddtt [valamivel tbb mint ngy ve], a FLDANYA csak az jonnan felvllalt [ltalban kisebb] feladat-teljestshez szksges Szemlyes Tr-Rszeket ’Adott’ a Kiprblsokban rsztvevknek.
Az T-VEZETS sorn
[amikor SZABLYOZOTT Lehetsge van a FLDANYNAK s ms letet-GONDOZKNAK
Kzelebb-Hzdni az egyedi teremtk lethez
(segtend / Elksztend a Lezrsokat s az j Teremt-Szakasz Megalapozst)]
a Kiprblsokban egy j Szakasz nylt meg.
Az rsaimban is emltettem, hogy egy ’j szint’ [j ’Alap’] ’kzeleds’ Lehetsgt tette VLASZTHATV a FLDANYA a MAGJAI szmra. Az rsaimban elszr ’KTS’-nek neveztem ezt az egyedi teremtk szmra az letket-GONDOZKHOZ val ’mg tovbbi kzeledst’ lehetv tev j Irnyt [20190702-tl kezdd rsok – elrhet ITT].
A ’KTS’ nem azonos a ma SPECILIS Kzeledst / SPECILIS GONDOSKODST lehetv tev J Irnnyal.
Rszleges megrtsem szerint
a ’KTS’ Megformlshoz tartoz KIPRBLSOKNAK fontos rsze volt az,
hogy akik az letkkel „TVOLABBRA” kerltek az letket-GONDOZKTL
(1)
mint az ltalnosan Meghatrozott TvolsgTarts
(2)
s/vagy az sszecsendlsen alapulan megformlt ennl Kzelebbi (pldul ltalnos vagy Klnleges alap) Kzelsg,
azok az letk LTALNOS s KLNLEGES rszben is
elkezdhessenek visszaigazodni a szmukra Harmonit jelent Tvolsg-Tartsba.