288.
	
		2023.03.26.
	
		 
	
		            Nhny nappal ezeltt egy  ’rtkelst’ ’fogalmaztam meg’ (?) [vagy inkbb
 ’rtkelst’ ’fogalmaztam meg’ (?) [vagy inkbb  rtettem meg (?)]: ’eggyel-tbb (mint amennyi kellene)’.
 rtettem meg (?)]: ’eggyel-tbb (mint amennyi kellene)’.
	
		 
	
		            A [960.r.] 270. pont (2) alponttl kezdden (elrhet ITT) rtam arrl, hogy
	
		a ’LTEZSI csaldunkban’
	
		„akaratlanul” [=  EL-Vltozsknt (= a megtervezett Irnytl EL-tren)]
 EL-Vltozsknt (= a megtervezett Irnytl EL-tren)]
	
		hogyan formldott meg az els tnyleges  TR-Veszts,
 TR-Veszts,
	
		ebbl is ereden 
	
		a ’MI’ LTEZSNK
	
		[= a LTEZSI ’csald’ ’akkor legkisebb gyermeke’, a mai MINDENSG-FORRSA] 
	
		hogyan vlt „magra-hagyott / kiszakadtt”:
	
		 
	
		„…Mivel MEGSZNT az ifj anya s a hzba mr bergztett legkisebb gyermeke kztt a kzvetlen bels ramls, 
	
		A-LTEZS ezt gy RTELMEZHETTE, 
	
		hogy a hzban bergztett TUDAT (= a legkisebb gyermek) kezdi meg az NLL LTEZSI-SZAKASZT EGY LTEZSI TRBEN,
	
		az ifj anya s mellette EGY VD-TRBEN bergzlt nagyobb gyermek pedig
	
		ugyancsak felkszlt EGYTT az J LTEZSI SZAKASZUK NLL ELINDTSRA.
	
		
	
		            Felttelezem, hogy a TR-FORMLS ekkor „vlasztotta szt” kett NLL TR-RSZRE az addig az ifj anyhoz tartoz egy LTEZSI TERET.
	
		 
       
	
		
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint az Anyagi-Testben ebbl eredeztethet az a mostanban ismert ’forma’, hogy az agy egymstl hatrozottan elklnlt ’fl’-rszekbl ll [ezek a ’fl’-rszek egytt formlnak meg ’EGY’-Teljeset].
	
		 
	
		            Amikor az J-KEZDET ALAPJT BERGZTETT ’hzak’ [mint az J TR ’kzppontjai’] kellen eltvolodtak, ’valahol bergzltek’, s a RSZ-RAMLSOKK Megformlt kett NLL TR-RSZ ’KR’ ezt kveten RGZTETTE BE A-LTEZS az J-KEZDET Tapasztalatt megformlshoz szksges NLL J TEREKET.
	
		
	
		            Ez a kp ’szerkezetben / TR-Rendszerben’ nagyon hasonl az els LTEZSI-PR megformldst rzkeltet kphez. 
	
		
	
		       Az ifj anyt s gyermekeit rint EL-Vltozs nem az jonnan Megnyitsra elksztett IRNYBA vezetett, hanem ’egy fokozattal vissza-vitte’ a LTEZS-RSZEKET. Ez a mai rtelmezs szerint azt jelenti, hogy 
	
		az ifj anyban elkszl IRNYBAN (az j-Kezdet ’Magjban’ {a hzban}) 
	
		nem volt mg KSSZ-Formlva minden ALAP s FELTTEL az j-Kezdet tnyleges Elindtshoz,
	
		nem volt mg MEGFORMLVA minden a Megtapasztals Elindtshoz szksges HARMONIA, TR s RAMLS, 
	
		EZRT az J LTEZSI TR 
	
		’ODA VEZETTE VISSZA’ az J-KEZDETEKET,
	
		’ahol’ az ALAPOK mr TELJESEK voltak, 
	
		s AHONNAN az J-KEZDET is TELJESS-PLHET’.
	
		 
	
		            Felttelezem, hogy mindhrom [kett NLL TRBEN bergzlt] LTEZS-RSZBEN UGYANAZ az J-KEZDET, ugyanaz a Megtapasztalsi ALAP, ADOTT-s-emell-jonnan-vlasztott CLOK voltak bergztve [s ezek kzl az egyik IRNY / CL a trsakhoz val egyre kzelebb hzds volt].
	
		        Amikor az lehetv vlt [amikor a LTEZS-RSZEK Tudatoss vltak az Irnyukban / Cljukban], az NLL TR-RSZEKBEN bergzlt LTEZS-RSZEK az EGYMSHOZ-KZELEDSKET Megkezdtk, s FOLYAMATOSAN FORMJK:
	
		
	
		 
	
		’FOLYTATS’:
	
		 …”
…”
	
		 
	
		2023.03.26.
	
		            A mai fogalmaink szerint 
	
		a ’MI’ LTEZSNK
	
		[s valjban az egsz meglv LTEZSI ’csald’] Ltezse
	
		az „akaratlan TR-Veszts ta” EL-VLTOZSKNT rtelmezhet.
	
		 
	
		            Felttelezsem szerint abban a msik LTEZSI ’gban’, amelyben a ’legkisebb gyermek ifj anyja’ egytt kezdte meg az j-Kezdett a nagyobb gyermekvel, taln ’kevesebb’ s ’ms jelleg’ [esetleg ’kisebb’ / rvidebb tartam (?)] EL-Vltozsok formldtak meg abbl ereden, hogy az ’ifj anyban’ FELPLT TUDS volt a LTEZSHEZ s a TRHEZ / HARMONIHOZ kapcsold mindazon (!) TUDS, amely addig a [MEGFORMLT-TRBEN Bergzlt] LTEZS-RSZEKBEN mr felplt.
	
		 
	
		A ’MI’ LTEZS-RSZNK [a csald ’legkisebb gyermeke’]
	
		nem sokkal az NLLV vlst kveten „egyedl maradt”,
	
		s ebbl ereden az ’ifj anyja’ nem tudta KZVETLEN ton segteni a ’legkisebb gyermekt’ 
	
		a TR-FORMLSHOZ / LTEZSHEZ / HARMONIHOZ, 
	
		tovbb az jonnan Megalapozott SZABADSGHOZ kapcsoldan 
	
		a ’csaldban’ mr TUDSS felptett Tapasztalatok Megrtsben.
	
		 
	
		A ’legels’ tnyleges TR-Veszts megformldst kveten
	
		’egszen ms jelleg’ [s ’mrtk’] EL-Vltozsok formldtak meg
	
		a LTEZSI csald ’klnvlt gaiban’
	
		[(1) 
	
		abban az gban, amelyben az ’ifj anya’ indult el a ’nagyobb gyermekvel egytt’, 
	
		(2) 
	
		s a „magra-hagyottan maradt’ ’legkisebb gyermek” gban].
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem szerint 
	
		a ’MI’ LTEZS-Rsznkben
	
		[a MINDENSG-FORRSA Ltezsben, 
	
		s ma mr az ezen ’csaldi ghoz’ tartoz LET formjban megnyilvnul Ltezs-rszekben] 
	
		 mig csak egy ’cskevnyes g’ tudott ’Megformldni’.
 mig csak egy ’cskevnyes g’ tudott ’Megformldni’.
	
		 
	
		’Rszlegesek’ magnak a MINDENSG-FORRSNAK a MEGRTSEI is 
	
		a LTEZS ’csaldjhoz’ tartoz, s NNN (!) LTEZSBEN is MEGALAPOZOTT (!) IRNYOKBAN.
	
		 
	
		            Egszen ms mdon ’FEJLDTT’ a LTEZSI ’csald’ „egymstl elszakadt kett ga”.
	
		Az ’ifj anya’ (s nagyobb gyermeke) ltal Elindtott ’csaldi gban’
	
		sokkal ’Teljesebb’ ma mr mindannak a ’Valsgnak’ [= Megformltsgnak] a Felptettsge,
	
		amely ABBL a LTEZSI-ALAPBL ntt ki, 
	
		amely szinte pontosan ugyangy a ’MI’ LTEZSNKBEN [a MINDENSG-FORRSBAN] ’eredenden megalapozott’ LTEZS [Irny].
	
		 
	
		A ’msik LTEZSI csaldi-gban’ habr szintn tnylegesen Megformldott a TR-VESZTS, 
	
		az azonban nem volt „annyira tarts” s „(szinte megllthatatlanul) tovbb-terjed”,
	
		mint a HARMONIA s TR-FORMLS ’szablyait’ s lehetsgeit „egyedl, magra-hagyottan” Felismer-s-Felpt [a ’legkisebb gyermekhez’ tartoz] TUDAT LTEZSI TERBEN.
	
		 
	
		A ’MI’ LTEZSNK
	
		[a MINDENSG-FORRSA, 
	
		s az ezen ’csaldi ghoz’ tartozan a ma LET formjban ltez Ltezs-Rszek 
	
		(= nll {Szemlyes s Kzs} Ltezsi-Trben Bergzlt nll Tudatok)] 
	
		amint most [a REND-TTELEKKEL] ’Visszailleszkedik’ a LTEZSI ’csaldjhoz’
	
		[= jra KZVETLEN (!) ramlsok plnek fel a LTEZS-RSZEK nll TEREI (gy a TUDATOK) kztt],
	
		 ’TELJESS FELPTI’ mindazt a TUDST,
 ’TELJESS FELPTI’ mindazt a TUDST, 
	
		amely a LTEZSI ’csald’ EGSZBEN mr FELPLT Tapasztalat s TUDS.
	
		 
	
		A ’MI’ LTEZS-RSZNK
	
		’egy kiss mindig ms lesz’ [’tbb lesz’], 
	
		mint a LTEZSI csaldunk tbbi tagja. 
	
		 
	
		Akkor is gy lesz ez, 
	
		ha MINDAZ a TUDS tnylegesen Felpl a LTEZS-RSZNKBEN, 
	
		amely a ’csald’ ’Teljes Tudsa’. 
	
		 
	
		A ’MI’ LTEZS-RSZNK is kpes Harmonikusan Visszailleszkedni a LTEZSI csaldjba
	
		[ennek az ALAPJA ugyanis ’eredenden’ be van rgztve a LTEZSHEZ tartoz TRBEN (!)].
	
		 
	
		A  „magra-hagyottsg” olyan Tapasztalat a LTEZS-RSZNKBEN,
 „magra-hagyottsg” olyan Tapasztalat a LTEZS-RSZNKBEN,
	
		amely EBBEN a ’teljes’ formjban
	
		a ’csald’ tbbi tagjban nem formldott meg. 
	
		 
	
		Ez a „teljes magra-hagyottsg” olyan ’TAPASZTALAT’ a LTEZS-RSZNKBEN,
	
		amely a LTEZSI csald tbbi tagjhoz kpest mindig egy [Sajt Tapasztalatbl Felplt] ’tbblet Tuds’ lesz a ’MI’ LTEZSNKBEN.
	
		 
	
		            Az ’rtkels’-nek volt egy olyan rsze, amely [az eddigi Megrtsem szerint] a LTEZSI csald tbbi tagja szmra prblta az  RZELMEK fbb jellemzit [mint HARMONINAK a Lnyegt-Cljt-rtelmt] ’rzkeltetni’ / Megrthetv-Megformlni.
 RZELMEK fbb jellemzit [mint HARMONINAK a Lnyegt-Cljt-rtelmt] ’rzkeltetni’ / Megrthetv-Megformlni.
	
		            Most is az a rszleges megrtsem, hogy 
	
		 az RZELEM
 az RZELEM 
	
		a ’MI’ LTEZSNKBEN 
	
		[a csaldjtl elszakadt ’legkisebb gyermekben’] ’Alapozdott meg’ [jonnan (?)]
	
		(1)
	
		elszr mint fontos BELS JELZ [Harmonit Jelz] Megnyilvnuls,
	
		(2)
	
		majd pedig ksbb erre alapulan a trsak fel irnyul (n)kifejezs / kommunikci fontos [Megrtst segt] rsze.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy 
	
		az ’rzelem’ 
	
		azokban a LTEZS-RSZEKBEN formldhat meg [JELZ s MEGRTST segt] Harmoniaknt,
	
		amely LTEZS-RSZEK
	
		a KZVETLEN MEGRINTS Lehetsgt / ramlst 
	
		TNYLEGESEN elkezdtk egyms kztt MEGFORMLNI.
	
		 
	
		Az ’rzelem’ Jelz s Megrtst segt jellegre jellemz az,
	
		(1)
	
		hogy az rzelmi megnyilvnuls nem csak a ’kzelben lv trs’ szmra Jelez / segti Megrteni azt,
	
		hogyan rzkel s rtelmez / rtkel a LTEZS ’egy helyzetet’, 
	
		(2)
	
		hanem az rzelmet megforml / megnyilvnt szmra is nagyon fontos Megrtst segt / rtkel n-er az rzelme.
	
		 
	
		            „…[Az ’ifj anya’ nzpontjbl:] Amikor korbban a legkisebb gyermeket ’Ellenriztem’ bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse. Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK, taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…
	
		            Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’…”
	
		 
	
		            Az rzelmekhez kapcsold egyik legutbbi  [FLDANYAI] rtkels-rszlet:
 [FLDANYAI] rtkels-rszlet:
	
		20200908 [274.r.] 102. pont 4. alpont [az rzelmeknek nagyon fontos (!) Jelz s rtkel szerepe van; nem zrhatak el teljesen a Klnleges s Specilis megnyilvnulsok sorn sem; az rzelmek az nkifejezs teljesen egyedi mdjt teszik lehetv (segtik a Megrtst)] – elrhet ITT