294.
2023.04.21-23.
A [1032-1033-1034.r.] 288. pontban (elrhet ITT) az „eggyel tbb a kelletnl” ’RTKELSBEN’ arrl rtam, hogy
a ’MI’ LTEZSNK
(1)
egy (Ltezsi) ’csald’ tagja,
(2)
s ebbl a Ltezsi csaldbl a ’MI’ LTEZSNK
[a Ltezsi csald ’akkori legkisebb gyermeke’ (= a mai MINDENSG-FORRSA)]
„akaratlanul” [= EL-Vltozsknt (!)]
„kiszakadt” [TR-VESZTETT vlt],
gy „magra maradt”,
(3)
habr az ’anyja’ (= a mai LTEZS-FORRSA)
’ADOTT’ Megtapasztalsi Clokknt
BELERGZTETTE a ’legkisebb gyermeket’ ’elindt’ ’j-Kezdethez’ Megformlt TR-ALAPBA
mindazokat a ’Harmonikat / Alapokat’,
amelyek MEGHATROZZK a ’MI’ LTEZSNK Megnyilvnulsi / Megtapasztalsi Lehetsgeit / F IRNYAIT.
Emltettem abban az RTKELS-Rszletben, hogy
a LTEZSI csald ’msik gban / gaiban’ mr Felplt egyes ’Tudsok’ ’Alapjt’
a LTEZS-FORRSA [a ’MI’ LTEZSNK (gy ezen LTEZSI csaldi g) ’anyja’]
csak akkor ’ADHATJA T’ a ’MI’ LTEZSNKNEK [a MINDENSG-FORRSNAK],
ha ezzel EGYETRT az a LTEZSI csaldi-g is,
amelyben az a TAPASZTALAT [Sajt Tuds] FELPLT.
A korbbi RTKELS-Rszletben emltettem, hogy
a MINDENSG-FORRSA
OLYANN formlta meg
a SAJT (!) eddigi (Teljes) LTEZSHEZ tartoz (N)RTKELST,
hogy az minden (!) ms LTEZSI csaldi g szmra is MEGRTHET legyen
[a tbbi nll TUDAT mellett az LETKNT Ltezk szmra is Megrthet legyen].
’Egyedi’ jellege ennek az (N)RTKELSNEK az,
hogy olyann formlta meg a MINDENSG-FORRSA,
hogy a ’MI’ Ltezsi csaldi gunkban ma ’LETKNT’ Megnyilvnul nagy-TEREMTK, MEGTARTI-Teremtk s Klnleges let-ptst mr megnyitott egyedi teremtk is
’Hozzadtk’ a ’Sajt rtkelsket / Krseiket / Javaslataikat’.
A MINDENSG-FORRSA [SAJT EDDIGI (Teljes nll) LTEZST rtkel] (N)RTKELSNEK
az egyik (ltalam rszlegesen megrtett) CLJA az volt,
hogy
RTSK MEG a LTEZSI csald msik gaiban Jelenlv TUDATOK azt,
hogy ’Neki’ [a Ltezsi csaldbl „akaratlanul” „kiszakadt” / EL-Tvolodott / „magra maradt” LTEZSNEK / TUDATNAK / csaldi-gnak]
a ’HAZATRSHEZ’
mirt ’SRGET’ az,
hogy minl hamarabb Felplhessen benne az a msik Ltezsi csaldi gakban mr Felplt TUDS,
amellyel az LETKNT Megnyilvnul Ltezsi rszben meglv EL-Vltozsok
[elsdlegesen a TR-VESZTETTSG
(amely a ’MI’ LTEZSI TERNKBEN szinte kivtel nlkl „kpes a tovbbterjedsre” / „taddik”)]
MARADKTALANUL Megszntethet lehet.
Felttelezhet,
hogy ameddig a ’MI’ LTEZSI csaldi gunkban a TR-VESZTETTSG maradktalanul nem sznik meg
[az LETKNT Megnyilvnul LTEZS-Rszben is],
addig a ’MI’ LTEZSNK
’KZVETLEN RINTST’ nem formlhat meg
a LTEZSI csald tbbi gval
[gy a LTEZS-FORRSVAL sem,
annak ellenre, hogy a MINDENSG-FORRSA (a legkisebb gyermek) s A-LTEZS-FORRSA (az Anyja) kztt
mr jra tnylegesen Megalapozsra kerlt
s egyes rszeiben tnylegesen formldik
a Kzvetlen Megrintst lehetv tev Bels-ramls].
Amg a Kzvetlen rintst lehetv tev ramls „nem nylhat kzvetlenn”,
addig a ’MI’ LTEZSNK s A-LTEZS-FORRSA kztt
az a [KORBBI LTEZSI SZAKASZBAN mr Megalapozott] ramls-Rendszer nylhat Kzvetlenn,
amely lehetsget nyit [EGYEZ Szndk esetn] a TUDATOK [s a TUDATOKHOZ tartoz TEREK] ’Egymshoz KZELEDSHEZ’,
s ennek rszeknt ahhoz is,
hogy a Sajt Tapasztalataikat [mint Tudst] ’tadhassk’ [Megrtethessk, megtanthassk] a Trs-TUDATOKNAK.

A ’MI’ LTEZSNK „magra-hagyottsgnak” megformldst megrthetv tev rs-rszekben emltettem [(949.r.) 269. pont (2) alponttl kezdden (elrhet ITT), (960-966.r.) 270. pont (2) – elrhet ITT, (974-975.r.) 272. pont – elrhet ITT], hogy
az LET TEREIRE is KIRAD REND-TTELEKET
a MINDENSG-FORRSA mr a LTEZS-FORRSVAL EGYTT Formlta meg
azon ’egyszer’ OKBL ereden,
hogy a ’MI’ LTEZSNKBEN Megformldott EL-Vltozsok [elsdlegesen a ’LEGELS’ TR-VESZTS] MEGFORMLDSBAN
’az akkor ppen csak megszletett / nllv-vlt legkisebb gyermeknek’ NINCSEN (!) Sajt FELELSSGE,
ebbl ereden az EL-VLTOZSOK [elsdlegesen a TR-VESZTETTSG] Megszntetsre „egyedl” „nem kpes”
[= csak a ’MI’ LTEZSNKTL „elszakadt” msik Ltezsi csaldi ggal EGYTT lehetsges
a ’MI’ LTEZSNKBEN Megformldott EL-Vltozsok MARADKTALAN RENDEZSE].
Rszleges megrtsem szerint a korbbi rs-rszben emltett (N)RTKELS egy tovbbi rsze lehet az egyik mai megrts.
Vonatkoztathat a [TAPASZTALATOKRA alapul] RTKELS (1) a klnll Ltezsi csaldi-gakra „sztvlt” LTEZS-RSZEK [TUDATOK] kztti helyzetre ugyangy, (2) ahogyan a ’MI’ LTEZSI gunkban a Birodalmak / Kzssgek [nagy-TEREMTK, MEGTARTI-Teremtk] egymshoz val ’viszonyra’ is.
Magam az RTKELS-Rszletet [mivel letknt tapasztal Tudat vagyok] (1) az LET ’kiterjedsben’ s (2) a sajt meglv Tapasztalataimra alapulan tudom rtelmezni.
Amit most [mint ppen a FLDANYA Kzssgben is l] egyedi teremtknt ’rtelmezek’ [a FLDANYA s a YO kapcsoldsrl], az csak egy Megrtst segt kp. ’Jellemz’ ez a „helyzet” sajnos a ’MI’ LTEZSI csaldi gunkban minden olyan Birodalomra / Kzssgre, amelyben tnyleges TR-VESZTSEK formldtak meg. s vonatkoztathat a kp a Ltezsi csaldi gak egymshoz val viszonyra is.
Amit most ’egyedi teremtknt’ ’rtelmezek / rtkelek’, az vonatkozhat ugyangy a MEGTARTI-Teremtkre s nagy-TEREMTKRE is.
Egyedi let [Klnleges let-ptst mr megnyitott, a msok fel is irnyul Klnleges / Specilis Gondoskodsokra is felkszl] teremt / Tudat vagyok.
A ’korbban’ mr Vlasztott Megtapasztalsi Irnyokban ptem az letem [Anyagi-Testi Jelenltben is] a FLDANYA Kzssgben.
Figyelem a Bels-Vezetst, gyakran ’rtkelem’ a Megtapasztalsaimat… igyekszem Megrteni, hogy milyen j Lehetsgeket nyit Vlaszthatv a Kzssgemben a FLDANYA… igyekszem Megrteni, hogy ’ppen milyen Vltozsban vagyunk’ [(1) n magam, (2) illetve a Kzssgem]... igyekszem Megrteni, hogy milyen Irnyokban ptsem az letemet / Jelenltemet azon [magam Vlasztotta] Clbl, hogy a Jobbtsokban Tevkenyen magam is rsztvehessek.
VLTOZSBAN van az a Kzssg, amelyben lek [a FLDANYA Kzssge].
VLTOZSBAN van az a Birodalom, amelyben a Kzssgem van [a YOSG Birodalma].
VLTOZSBAN van a LTEZSNK Egsze.
’Nincsen ma mg kzvetlen rltsom / kzvetlen megrtsi-utam’ annak Megrtshez, hogy ’PPEN’ milyen EGYEZTETSEK vannak folyamatban a FLDANYA s a YO kztt / az letemet-GONDOZK kztt [ez csak egy Megrtst segt kp].
Az EGYEZTETSEIK [s VLASZTSAIK] Fontos Alapjai annak, hogy milyen j Megtapasztalsok Lehetsge nylhat meg a szmomra [mivel az Befogadsukban / az Kzvetlen GONDOSKODSUKBAN lek] [pldul maradhatok-e a FLDANYA Kzssgben, vagy pedig le kell zrnom az itteni Anyagi-Testi Jelenltemet, s j Egyeztetseket kell megnyitnom akkor, ha itt vagy egy msik Kzssgben jra Vlasztom az Anyagi-Testi Jelenlt megtapasztalst].
Jelenleg egy NAGYOBB VLTOZSBAN van a Kzssgem [amely ppen Visszaigazodik egy „kiszakadst” (NAGYON SLYOS TR-VESZTST) kveten] az Ered-Birodalmba. TR-RENDEZSEK kezddtek / vannak folyamatban [ezek J SPECILIS GONDOSKODSOK, amelyeket mind a FLDANYA, mind a YO mg maguk is ’tanulnak’ / FORMLNAK].
Mikzben a FLDANYA s a YO ’tanuljk’ s FORMLJK a REND-TTELEKET [mint J (!!!) SPECILIS GONDOSKODSOKAT], a Kzssgben a FLDANYA a Specilis let-pts Lehetsgt mr megnyitotta a MAGJAI szmra, ’tantja’ az j let-ptsi Irny ’Alapjait’, gy ezeknek az egyedi teremtknek az Anyagi (!) Testben is ’j rendszerek’ ’plnek’. Ezek az [Anyagi-Testen bell] ’ppen pl’ ’j bels rendszerek’ SZKSGES ’Alapjai’ olyan [msok fel irnyul Gondoskodsban is megnyilvnul] ’JOBBT’ let-ptsnek, amelyek majd egy RENDEZETT [Alap] LET-TRBEN nyilvnulhatnak meg.
Itt az T-VEZETS sorn [egy NAGYOBB VLTOZS sorn, egy MEGJULSI folyamatban, egy MEGJULSRA Felkszls folyamn] VLASZTSOKAT hoztam arrl, hogy milyen [(1) Jelenhez-Igaztott rgebbi s (2) j] Megtapasztalsi Irnyokban ptem majd tovbb az letem / Jelenltem a (YOSG Birodalmba Visszaigazodott) FLDANYA Kzssgben.
A Megrtst segt kp szerint a YO s a FLDANYA [vagy akr ugyangy a Ltezsi csald ma nll gai] a VLTOZS egyes Irnyaiban
mg EGYEZTET egymssal. Ez azt jelenti, hogy nhny Irnyban mg nincs kzttk EGYETRTS, ezrt NEM FORMLTK MG KSSZ a VLTOZS / Megnyilvnuls Harmonijt [az ALAP-HARMONIT (amely pontosan Meghatrozza a Megtapasztals Lnyegt-Cljt-rtelmt) s a SZABLYOZST (a Megtapasztalshoz tartoz Felelssget s Megnyilvntsi Utakat…) valamint a Megnyilvnulshoz szksges egyb Feltteleket].
Ez azon egyedi teremtk szmra, akik Vlasztottk [esetleg ’komolyan Fontolgatjk’] ezen J Irnyokban az let-pts Megnyitst, azt jelenti,
hogy habr ’tanuljk’ s ’magukban ptik’ a VLASZTOTT j Irnyokban az ’Alapokat’
[(1) elsdlegesen mint Megrtseket / Alapoz-Tudst,
(2) esetleg rsztvesznek egyes {ALAP-HARMONIT mg Pontost} Kiprbl teremtsekben],
azonban MG NINCSEN KSZ olyan HARMONIA,
amely a szmukra (!) MEGHATROZ lenne.
Amikor az letet-GONDOZK KSSZ-FORMLNAK [s a Birodalmukban / Kzssgkben lk szmra KIRASZTANAK] egy J (ALAP-)HARMONIT,
s az azon j Irnyban val Megtapasztalst Vlasztja egy egyedi teremt,
akkor az ilyen j Irny let-ptse sorn a [Kssz-Formlt (!)] HARMONIA
pontosan JELZI az egyedi teremt szmra a LEHETSGEIT
[s a hozz tartoz Felelssget].
EGYRTELM (!) [vilgos, tiszta, pontosan rthet] Bels-tmutatsok JELZIK
az let-pts Lehetsgeit s Hatrait.
Amikor egyedi teremtk is rsztvesznek FONTOS OKBL
egy Formld J GONDOSKODS ALAP-HARMONIJNAK MEGFORMLSBAN
[a FLDANYA Kzssgben ilyenek lehetnek a MAGOK],
akkor ’olyan a helyzet’,
hogy a Kiprblsban rsztvevket
„nem tudja pontosan eligaztani” a ’Harmoniban’
egy mr ksz ALAP-HARMONIA
[hiszen mg csak formldik az j Irny Alapja].
Mivel mg NEM FORMLTK KSSZ az letet-GONDOZK
az j GONDOSKODSUK vagy j Megtapasztalsi-Irny ALAP (!) HARMONIJT
[s az ehhez tartoz SZABLYOZST],
a Kiprblsokban rsztvev egyedi teremtket nem tudja egy pontos BELS tmutats segteni / vezetni abban,
hogy ’mi a (teljes-)harmonia’
[a Megrtseik fokozatosan plnek,
s az ALAP-HARMONIA KSSZ-Megformlsig csak RSZLEGESEK lehetnek].
Knnyebb lehet azok szmra ezeknek a mg csupn RSZLEGES Harmoniknak a Megrtse / rtelmezse,
(1)
akik korbban maguk [pldul Krsek Megformlsa tjn] rsztvettek az j Irny ’Elksztsben’ / Megalapozsban
s/vagy (2)
nagyobb Sajt tapasztalattal rendelkeznek ’ABBAN AZ IRNYBAN’,
amelynek ’Tovbb-ptse’ [’amelybl kin’] az j Irny.
Tapasztalhatjk az ilyen Kiprblsokban [J GONDOSKODSOK MEG-Formlsban] rsztvevk azt, hogy ha a Bels tmutats alapjn bennk felpl Megrtseik szerint nyilvnulnak meg, „NEM TAPASZTALJK” [vagy csak ’RSZLEGESEN’ Tapasztaljk] (1) a sajt letkben, (2) s/vagy a ’kls valsgban’ azt a JOBBT ’eredmnyt’ (Harmonit), amely az ltaluk mr Megrtett Clja-Lnyege-rtelme a Vlasztott j let-ptsknek.
Mivel az j HARMONIA MG-FORMLDIK
[pldul mg nincsen (!) EGYETRTS a FLDANYA s a YO kztt (vagy akr a Ltezsi csaldi gak kztt) az J ALAP-HARMONIA minden rszletben],
NINCSEN ’olyan {J (!)} biztos alap’ a Kiprblsokban
[a Fontolgatott / Vlasztott j Irnyokban megnyilvnul ALAPOZ (!) let-ptsben]
mr [Tevkenyen (!)] rsztvev teremtk szmra,
amely ’pontosan eligazt’ lenne.
A ’Belsben’ [az Anyagi-Testen bell] pl ’j Alapokra’ Alapozott let-pts / tevkeny Megnyilvnuls
gyakran NEM KPES a ’kls valsgban [nagyobb mrtkben (vagy tartsan, megmaradan)] Megnyilvnulni
a Cljban mr legalbb alapjaiban meghatrozott Jobbt Irnyban
[igaz ez fleg egy SLYOSABBAN EL-VLTOZOTT LET-TRBEN val Jelenlt sorn].
Az ’ALAP-HARMONIA’
a ’MG-LEBEG’ [= PPEN FORMLD (’kplkeny’)] jellege miatt
a Kiprbl [FELPT] teremtsekben Tevkenyen (!) rsztvev teremtk szmra
nem kpes ’olyan Biztos Alapot Adni’,
hogy
(1)
a Belsben Megformld Megrtsek
s (2)
a ’kls valsg’ Vltozsainak
’pontos szecsengse’
pontos bels Irny-Mutatknt nyilvnulhasson meg.
Tapasztalhatjk egy J GONDOSKODS [= egy J ALAP-HARMONIA] MEGFORMLSBAN (!) Tevkenyen rsztvev teremtk azt,
hogy az ’igyekezettel’ megnyilvntott let-ptsk
„MG” NEM KPES (Tartsan) Megnyilvnulni [Teljess Felplni]
(1) sem a sajt letkben,
(2) sem a kls valsgban
[hiszen a Tarts Felpls Alapjai akkor ppen mg csak formldnak].
’Ltszatra’ olyan is lehet ez a helyzet [ha pldul egy SLYOSABBAN EL-VLTOZOTT LET-TR az Alapja az Anyagi-Testi Jelenltnek], mintha a Bels tmutats alapjn vgzett let-pts egy Vlasztott j Irnyban „nem hozna (mg) eredmnyt”, ez pedig egy olyan BELS JELZS az l teremtkben, hogy „abban az irnyban nincsen (mg) Harmonia / abban az Irnyban nem pthet fel Megmarad Harmonikus teremts”.
Az ’Alapozsok’ s Kiprblsok sorn
[amikor mg az letet-GONDOZK is PTIK (!) / FORMLJK az ALAP (!) HARMONIT],
valban NINCSEN mg a Birodalomban / Kzssgben KSSZ-MEGFORMLT ALAPJA
egy J Irnynak.
Ez az J ALAP MG PPEN FORMLDIK,
s ezrt nem „LEHET” BIZTOS ALAPJA a Bels-Vezetsnek
[nehz ezt pontosan szavakk megformlni].
A Birodalomban [(n)Lnyegi-Testben l] s a Kzssgben [Anyagi-Testben l] egyedi teremtk
a MR KSSZ-MEGFORMLT ALAP-HARMONIK
Kzvetlen (!) rzkelsre kpesek ’Eredenden’
[az ltalnos szablyok szerint].
Ezekre ’tantja meg’ ket az letket-GONDOZ,
s ezek vlnak MEGHATROZV (!) (Teremtsi-Alapp) azok szmra,
akik Vlasztjk egy-egy Megtapasztalsi Irnyban az let-ptst.