Mint emltettem,
a Tr-Vesztsek Teljes-Rendezse
az egyedi teremtk letben
szinte kivtel nlkl KNNYTS formjban nyilvnul meg
[jellemzen az rintett teremt Tudatos rszvtele nlkl].
Az letet-GONDOZK
csak akkor KRIK (kihagyhatatlanul) az rintett teremt EGYETRTST
[Krst, Szndkt],
ha egy olyan Tr-Rsz Teljes-Rendezse kezddik meg,
amelyben olyan Sajt SZNDKA van
[pldul nmaga ltal tudatosan megformlt n-Bekorltozsa vagy ms formj ERSEBB Szndka],
amelyrl magnak a teremtnek rendelkeznie szksges
[ha OLYAN Szndkot rgztett a teremt korbban a Teljes-Rendezsbe vont Szemlyes Tr-Rszben,
amelyet az letet-GONDOZK nem jogosultak (mg SPECILIS formban sem) PTOLNI].
Emltettem, hogy
amikor akr az Anyagi-Testben,
akr a Kzps- vagy (n)Lnyegi-Testben
korbban tnylegesen megformldott egy Tr-Veszts
[= ez minden esetben kzvetlenl lettel-SSZEEGYEZTETHETETLEN (!) megtapasztals],
az letet-GONDOZ ezt a srlt [s akkor ppen NEM Rendezhet] tr-rszt / let-rszt
az akkor meglv LEGERSEBB VD-TAKARSBA rgztette be.
Az ilyen SZEMLYES VD-Tr
minden esetben CSAK ADDIG SZKSGES,
ameddig annak a srlt rsznek a Teljes-Rendezse megkezddik / folyamatban van.
A [858.r.] 242. pont (4) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl a megrtsemrl, hogy amikor a Visszafogadott Alv-Kdom Teljes-Rendezse tnylegesen megkezddtt, s a FLDANYA egy j bels tr-rszt formlt meg az Anyagi-Testemen bell, ezt az j bels tr-rszt olyann formlta, hogy minden (!) jabban felptett Kzvetlen rzkelsi s Megrtsi utamat / tapasztalatomat is ’ehhez az j tr-rszhez csoportostotta t’. Ez a Vltoztats a Bels-Tereim rendszert egy kiss megvltoztatja.
Ezt a Vltoztatst az tette lehetv, hogy magt az Anyagi-Testi Jelenltemhez adott Szemlyes-Tr EGSZT is ’teljesen jjptette’ [’kicserlte’] a FLDANYA [(639.r.) 197. pont (4) - elrhet ITT], ezzel szntette meg a MOSTANI (!) letemben megformldott azon Szemlyes Ok-Forrst, amely abbl ereden formldott meg, hogy a megszletsem folyamatban a Szemlyes let-Terem egy rszt „csapdba ejtettk” s „levlasztottk”.
A F Szably szerint egy jonnan ’Adott’ (Megformlt-s-Bergztett) Szemlyes Tr-Rszt akkor kezdhetnk el hasznlni, ha azt az ’Els Szabad Tudatos Lpssel’ Birtokba vesszk [ha egy gyermek megszletik, az els ’nll’ szvdobbansval vagy llegzet-vtelvel nyilvntja meg azt az ’Els-Lpst’]. Ehhez elg egy EGYSZER olyan SZNDK kinyilvntsa, hogy ’hozzrgztem az letemet ehhez az j tr-rszhez’, vagy ’elkezdem hasznlni a clja szerint’.
Az ’Els-Lps’ ’Szabadsgrl’ [Szablyrl]:
20200908 [603-613.r.] 192. pont (1-7) – elrhet ITT
20200908 [610.r.] 192. pont (4) [a YOSGBAN biztonsgi okbl minden VLTOZTATSI helyzetben zsilip (= egyedi-illeszkeds) van bergztve, biztostand a SZABADSGOT, s az Els-Lps megnyilvntst; a YO J SZABLYOZST forml a SZABADSG MEGTAPASZTALSHOZ kapcsoldan, ennek fontos rsze az Els-Lps Szablya] – elrhet ITT
20200908 [611.r.] 192. pont (4) [a YOSG Birodalmban a SZABADSG Biztostshoz tartoz j SZABLYOZS] – elrhet ITT
20200908 [614.r.] 192. pont (8) [azt a teremtt GONDOZHATJA Kzvetlenl a FLDANYA, aki bergztsre kerlt olyan TRBE, amely a FLDANYA KZVETLEN GONDOSKODSBA tartozik; egy teremt lethez (1) vagy (TARTS Gondoskodst lehetv tev) Szemlyes let-Teret ad a FLDANYA, (2) vagy Gondoskodsi alap (ideiglenes Gondoskodst lehetv tev) Teret] – elrhet ITT
20200908 [863-864.r.] 245. pont [a hall-kapu (tr-nlklisg) fogalma; „hall-kapuban lebegs”; tr-nlklisg megszntetsre irnyul NAGY-GONDOSKODS formldik; KNNYTS a szemlyes-trhez hozzrgzlshez; hall-kapuban lvkre kiterjed a Kzvetlen GONDOSKODSVAL az IRGALOM Birodalmhoz tartoz MEGTARTI-Teremt is] – elrhet ITT
20200908 [875.r.] 249. pont [ha a Teljes-Rendezs sorn egy visszabontott szemlyes tr-rsz helybe j tr-rszt forml meg a FLDANYA, annak a birtokbavtelhez is szksges az Els-Lps] – elrhet ITT
20200908 [892.r.] 254. pont (2) [ha a Szemlyes let-t-Terv megvltoztatsa kapcsn szksges j szemlyes tr-rsz megformlsa] – elrhet ITT
20200908 [897.r.] 254. pont (10) [segtsnk msoknak birtokba-venni a szemlyes-terket, s hogy megrtsk azt, mr nem kszkdnek tr-hinnyal] – elrhet ITT
Amint az jabban [= a mostani letem sorn, fleg a Klnleges let-pts ismtelt megnyitst kveten] felptett rzkelsi-Megrtsi Tapasztalataimat a FLDANYA bergztette ebbe az j Bels-Trbe, nhny [gy ’kirtett’] bels-teremet a FLDANYA folyamatosan visszabontja. A jelzett rs-rszben felttelezsem szerint a szememhez / ltsomhoz eddig tartozott (mr szksgtelenn vlt)(egyes rszeiben jelentsebben is srlt) bels-tr visszabontst rzkeltem. A Visszabontsra kerlt bels-trrl egy FELJEGYZS kerlt megformlsra, s az bergztsre kerlt ugyancsak az Anyagi-Testemben.
A megrtst segt kpben a „zsfolt trsashz” mutathatja
(1) magnak az LET-TRNEK a Tr-Vesztett llapott [s gy azt, hogy az egyedi teremtknek csak nagyon kicsi (a tllshez ppen elgsges) Szemlyes-Tere van],
(2) s mutathatja azt is, hogy a ’trsashz’ maga az egyedi teremt Anyagi-Teste, illetve a ’Szemlyes-Terben jelentsen beszklt’ let-tere.
A ’szk (s tbb helyen stt vagy homlyos) folyosk’ az akadlyozott bels ramoltatst mutatjk: nhol az ramls tnylegesen is „elakad”, s ott vrni kell az akadly megsznsre, ms rszen pedig jelentsen lassbb az ramls, ami nagyon nehzz teszi
(1) mind a sajt megtervezett let-ptst,
(2) mind a trsakhoz val harmonikus illeszkedst s sszekapcsoldst,
(3) mind pedig a FLDANYA ltal megformlt Tapasztal-Helyzetekhez / Vlasztsi-Helyzetekhez val hozzilleszkedst.
Habr a ’postalda’ „feltrt(nek ltsz)” jellege mutathatja azt, hogy
(1) az ide bergztett VD-TR korbban megsrlt [akr valamilyen „kifrkszs” cljval „feltrtk”],
(2) jelen esetben inkbb azt mutatta, hogy ennek a korbbi VD-Tr-rsznek megkezddtt [a TR-RENDEZS sorn] a Visszabontsa. Szemlyes vlemnyem az, hogy a megrtst segt kpben a „zsfolt” s tbb helyen stt s homlyos „trsashz” [s ebben a mostanra ’kirtett’ ’postalda’] mr csupn egy FELJEGYZS, az Anyagi-Testen bell a Bels-Terek Teljes-Rendezse folyamatban van, s a korbbi [mra SZKSGTELEN] VD-Terek / Vdelmi-Rendszerek Visszabontsa megnyilvnult.
Ha az Anyagi-Testben jj-ptette azokat az let-Alap-Rszeket s Bels-Tereket / ramlsokat a FLDANYA,
amelyek jra KZVETLENN nyitjk a teremt szmra a bels sszekapcsoldst a FLDANYHOZ / letet-GONDOZKHOZ s a Sajt (n)Lnyeghez,
olyan Tapasztal-Helyzeteket forml meg a FLDANYA
[olyan KZVETLEN JELZSEKKEL segt a FLDANYA],
amelyek annak a MEGRTSBEN [s Felptsben] segtenek,
hogyan tanulhatja meg jra hasznlatba venni ezeket a rgen nem hasznlt bels-utakat.
Tapasztalat az,
hogy az jj-pl bels-terek kezdetben sok teremtben ’RZKENYEBBEK’.
Ebben az esetben NEM (!) („kiszmthatatlanul” megnyilvnul) Fokozott-rzkenysgrl van sz,
hanem csupn arrl, hogy ezek a bels tr-rszek mg ’illeszkednek vissza a helykre’,
(1)
s ebben a beilleszkedsi szakaszban ’jelzik azt a hatrt’, amelyen bell mr kpesek megnyilvnulni,
(2)
s ’jelzik azt a hatrt’, ahol mg Vltozsban vannak.
Egyedi [minden teremtben klnbz] az, hogy
(1)
pontosan meddig tart egy jj-pl bels-tere pontos beilleszkedse s pontos bergzlse az Anyagi-Testben
[s az Anyagi-Testen bell a tbbi bels-trhez],
s (2)
hogy ebben a Vltozsi szakaszban
pontosan milyen bels jelzsek formldnak meg
[kisebb / nagyobb ’rzkenysgek’, akr fjdalmak vagy ’furcsasg’-rzetek, ’j-rzet’]
[20200908 (999.r.) 277. pont – elrhet ITT].
Az Alv-Kdja [= egy addig kzvetlenl elrhetetlen Tapasztalata] Teljes-Rendezsbe
minden teremt csak TUDATOSAN kezdhet bele,
gy TUDJA azt,
hogy egy addig elrhetetlen Tapasztalata visszailleszkedse megkezddtt az letben.
ltalban [a Visszafogads utn] a Teljes-Rendezs Elindulst kveten
kezdenek megformldni azok a Megrtsek a teremtkben,
hogy melyik korbbi Tapasztalatukat kezdtk meg Rendezni,
mi volt a srlshez tartoz Szemlyes [s akr LTEZSBELI] Ok-Forrs…
milyen kiterjeds az EL-Vltozs,
mennyiben FOLYTAHAT a megszakadt let-pts,
s mennyiben kerlt Teljesen Lezrsra…
mely rszben nyilvnul meg a Teljes-Rendezs KNNYTSSEL,
s mely rszeiben szksges a teremt Tevkeny Tudatos rszvtele a kijavtsban…
Nhny nappal ezeltt egy hatrozott bels jelzs alapjn tudatosan belehelyezkedtem az letemet-GONDOZK ltal megformlt SPECILIS VD-TRBE, s a FLDANYA ’Jelezte’, hogy ’most lehetsg van’ a rgebbi MR SZKSGTELEN (Szemlyes) VD-Terek VISSZABONTSRA.
Amint ezt Megrtettem,
Jeleztem,
hogy amennyiben az (n)Lnyegem s a FLDANYA RTKELSE az,
hogy ezek a rgi [Szemlyes (!)] VD-Terek valban SZKSGTELENEK mr,
akkor n ELFOGADOM ezt az rtkelst,
s KREM a mr SZKSGTELEN VD-Terek Visszabontst
[s ha szksges valamilyen egyb Tr-Rendezs, akkor azt is].
Tudatosan ’Megnyitottam’ magam a FLDANYNAK s az letemet-GONDOZKNAK ezen Rendezs Cljval.
Viszonylag hosszan kpes voltam a Tudatossgomat megtartva jelen lenni ’az els rszben’, amikor tbbfle (s tbbfle rendszer) korbbi VD-Takars Visszabontst rzkeltem. Egy kis sznetet kveten folytatdott mg hosszabban a Tr-Rendezs, de azt mr nem voltam kpes tudatosan kvetni [’belealudtam’ > valsznleg ez volt a KNNYTS formjban megnyilvnul Rendezsi-rsz].
A megrtst segt kpet [s a nhny nappal korbbi szemlyes tapasztalatomat] azrt rtam le, mert a jelenlegi megrtsem szerint
MINDEN (!) FLD Kzssgben l teremtben
folyamatban van
a „RGI” s MR-SZKSGTELEN VDELMI Tr-Rszek Visszabontsa.
Ha a teremtnek SZKSGE VAN tovbbra is [rszleges vagy teljes] VD-Takarsra
[pldul egy Visszafogadott Alv-Kdja ’kr’
vagy egy ms okbl fjdalomban jelz bels tr-rsze kr],
az rintett bels vagy szemlyes tr-rsz kr a FLDANYA [az letet-GONDOZK]
mr ’j Rendszer’ olyan VD-Teret rgzt be,
amely alkalmas nem csak az LTALNOS s KLNLEGES GONDOSKODSOK megnyilvntsra,
hanem Fontos Okbl
a SPECILIS GONDOSKODSOK megnyilvntst is lehetv teszi.
Ezek az ’j rendszer’ VD-Terek [akr ramlsok]
Fontos Okbl
(1)
nem csak az letet eddig is Kzvetlenl GONDOZK
(2)
s a KLNLEGES Birodalmak GONDOSKODINAK Kzelebb-Hzdst [s letet-v / IRNYBAN-TART] KZVETLEN (!) GONDOSKODST teszik lehetv,
(3)
hanem A-LTEZS-FORRSNAK SPECILIS GONDOSKODST is.
A-LTEZS-FORRSA az J TR-ALAPRA val tigazods sorn [mr az arra val Felkszls megkezdstl kezdve (!)] maga is KZVETLEN (!) GONDOZJA (1) az LET-TRNEK s (2) az letnek [ezen Clbl formldik meg az ALAP-RAMLS ’meghosszabbtsa’ sorn az egyedi teremtkben az ’O’-ramls, MEGTARTI-Teremtkben s nagy-TEREMTKBEN pedig a ’Bels-Ltezs-s-let-ramlsa’].
Az ALAP-RAMLSON bell [s az letet-GONDOZK fell a Bergztett let-Alapban ms KZVETLEN formban] olyan SPECILIS BELS-MEGTMASZTSOK formldnak meg, amelyeket most elszr tapasztalunk meg mindannyian, gy majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg, hogy ezek milyen J GONDOSKODSAI az letet-GONDOZKNAK, mi egyedi teremtk hogyan rzkeljk ezeket, tnylegesen milyen formban nyilvnulnak meg…”