3.
	
		            Ugyancsak rdekessgknt emltem meg azt, hogy a FLDANYA FELAJNLSRA nhny rszletben ’Pontostottam’ azt, hogy az Anyagi-Testemben milyen irny Vltoztatsokat krek [(1) az J TR-ALAP LET-TRBEN, (2) s a rszleges megrtsem szerint itt az T-VEZETS sorn a Jogos Tr-Hasznlatba bergztst kveten].
	
		            Korbban mr emltettem, hogy mostanra megrtettem azt, hogy [a FLDANYA Kzssge fel val ’elindulsomat’] milyen [az (n)Lnyegi-Testemben megformldott] ’Vonzds’ tette lehetv.
	
		 
	
		20200908 [651.r.] 197. pont (9-III.) – elrhet ITT:
	
		         „…Korbban mr emltettem, hogy egy MAG-Trsam azt mondta, t a FLDANYA Kzssghez az ’vonzotta’ a leginkbb, hogy rezhessen, lthasson, szagolhasson, tapinthasson.
	
		        Nem olyan rgen ismertem fel ’magamban’ azt, hogy engem a FLDANYA Kzssghez az ’vonzott’ (az tudott ’irnyba lltani’), hogy a FLDANYA ltal a YOSGBAN [a „kiszakadst” megelzen] ’megalapozott’ ’Szpsget’ szerettem volna megtapasztalni [taln ppen ezrt ennek a „hinya” az egyik legfjbb szmomra], s a FLDANYA Kzssgben szerettem volna kzvetlenl megtapasztalni a YOSGRA jellemz azon Gondoskod SZERETETET, amelyre a MINDENSG-FORRSA ’kzvetlenl’ ’alapozta’ [a VILGBAN Megformlt Irgalom-mag mellett] magt az Ered-Birodalmamat. Mivel a Gondoskod SZERETET [YOSGRA jellemz] Megtapasztalsa ’nagyon vonzott’, ebben rtelemszer ’tartalom’ az is, hogy a FLDANYA Kzssgben szmomra fontos az ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsok felptse / megtapasztalsa is…”
	
		 
	
		            A  ’Vonzdsomban’ (!) teht FONTOS (!) rsz [Vlaszts] a Szpsg megtapasztalsa. Mivel a mostani letem jelents rsze eddig a „tllsrl” szlt [a megszletsem krli tartamban levlasztott Szemlyes tr-rszeim jjptse volt a legfontosabb], a ’Szpsg’ megtapasztalsa ’kisebb fontossg’ volt [amikor arra lehetsg volt, megtapasztalhattam, plhettem / ersdhettem ltala].
 ’Vonzdsomban’ (!) teht FONTOS (!) rsz [Vlaszts] a Szpsg megtapasztalsa. Mivel a mostani letem jelents rsze eddig a „tllsrl” szlt [a megszletsem krli tartamban levlasztott Szemlyes tr-rszeim jjptse volt a legfontosabb], a ’Szpsg’ megtapasztalsa ’kisebb fontossg’ volt [amikor arra lehetsg volt, megtapasztalhattam, plhettem / ersdhettem ltala].
	
		            ’Elremutatan’ Krtem azt, hogy a Szpsg Megtapasztalsa is legyen majd ’fontosabb’ rsz az letemben. Mivel ma mg nem ismerem minden rszletben azt, hogy a FLDANYA [mg a „kiszakadst” megelzen] a Szpsgnek milyen Lnyeget-Clt-rtelmet [ALAP-HARMONIT] ’ADOTT’, ezrt az eddigi krseim „nem voltak pontosak” [„tlzottan szernyek” voltak, mivel leginkbb ’kls’ jegyek alapjn rtelmeztem a Szpsget].
	
		            Mg ma is csak rszlegesek az ilyen irny megrtseim, azt azonban 
	
		RZKELTETTE a FLDANYA, 
	
		hogy a SZPSG a Kzssgben NEM „ncl”. 
	
		 
	
		A Szpsgnek is van egy olyan  (Harmonit) Jelz / Megmutat Clja/rtelme,
 (Harmonit) Jelz / Megmutat Clja/rtelme, 
	
		mint amelyrl az RZELMEK kapcsn rtam [(1093.r.) 305. pont (3) – elrhet ITT]:
	
		 
	
		„…A YO VLASZTOTTA a Birodalmn bell az RZELMEK Megtapasztalst.
	
		20200908 [1032.r.] 288. pont (elrhet ITT):
	
		„…az ’rzelem’ 
	
		azokban a LTEZS-RSZEKBEN (Tudatokban) formldhat meg 
	
		[JELZ s MEGRTST segt] Harmoniaknt,
	
		amely LTEZS-RSZEK
	
		a  KZVETLEN MEGRINTS (!)
 KZVETLEN MEGRINTS (!) 
	
		Lehetsgt / ramlst 
	
		TNYLEGESEN elkezdtk egyms kztt MEGFORMLNI.
	
		 
	
		Az ’rzelem’ Jelz s Megrtst segt jellegre jellemz az,
	
		(1)
	
		hogy az rzelmi megnyilvnuls nem csak a ’kzelben lv trs’ szmra Jelez / segti Megrteni azt,
	
		hogyan rzkel s rtelmez / rtkel a LTEZS (= a TUDAT) ’egy helyzetet’, 
	
		(2)
	
		hanem az rzelmet megforml / megnyilvnt szmra is nagyon fontos Megrtst segt / rtkel n-er az rzelme.
	
		 
	
		Az rzelem
	
		(1)
	
		fontos BELS JELZ [Harmonit Jelz] Megnyilvnuls, 
	
		(2)
	
		s erre a Jelz Megnyilvnulsra  alapulan a trsak fel irnyul (n)kifejezs / kommunikci fontos [Megrtst segt] rsze…”
	
		 
	
		 
	
		    A  ’Szpsg’ is
 ’Szpsg’ is 
	
		egy Vlaszthat s Felpthet Tapasztalat [Tuds, er, t] 
	
		a FLDANYA Kzssgben.
	
		 
	
		            ltalnossgban elmondhat az, hogy 
	
		ami ’harmoniban’ van egy teremt letvel / Sajt Vlasztsaival, 
	
		azt ’Szpsgknt’ is  rzkeli / rtelmezi.
 rzkeli / rtelmezi.
	
		 
	
		Amikor teht egy teremt  RZKELI [Felismeri] a Szpet / Szpsget,
 RZKELI [Felismeri] a Szpet / Szpsget,
	
		az egy  JELZS (lehet) a szmra
 JELZS (lehet) a szmra
	
		[a KZELEDS Lehetsgt Jelezheti a szmra
	
		 > azt, hogy (1) azon IRNYBAN s/vagy (2) azon TRSAK fel val KZELEDSE 
	
		HARMONIA (= VLASZTHAT) lehet az letben].
	
		 
	
		ltalnos tapasztalat az, 
	
		hogy a FLDANYA Kzssgben lk ’vonzdnak’ a Szphez.
	
		Ennek az az oka, 
	
		hogy a valdi (!) Szpsg rzkelse 
	
		a teremtk szmra a KZELEDS LEHETSGT JELZI (!).
	
		 
	
		 
	
		 A Klnleges let-ptst mr megnyitott teremtk [gy a MAGOK]
 A Klnleges let-ptst mr megnyitott teremtk [gy a MAGOK]
	
		a Szpsg Megtapasztalst Tudatosan [’eszkzknt’] is ’megtanuljk hasznlni’.
	
		 
	
		A Szpsg egy olyan ’t’ vagy ’eszkz’ / n-er,
	
		amely KNNYEBB / gyorsabb teheti a  KZELEDST azon trsakhoz,
 KZELEDST azon trsakhoz, 
	
		akik fel SZKSGES valamilyen gondoskods megnyilvntsa.
	
		 
	
		Amikor teht egy Klnleges Utat megnyitott teremt [vagy egy MAG] 
	
		 FONTOSNAK (!) jelli meg az Anyagi-Testi Jelenlte szmra
 FONTOSNAK (!) jelli meg az Anyagi-Testi Jelenlte szmra
	
		[akr MOST jonnan (!)] 
	
		a SZPSG Megtapasztalst, 
	
		az nem „ncl”, 
	
		hanem egy olyan ’eszkz s t’ Felptst (!) Vlasztja nmaga szmra,
	
		amely jelentsen knnyebb teheti a  gondoskodsi felvllalsai teljestst.
 gondoskodsi felvllalsai teljestst.
	
		 
	
		Ha ELFOGAD(BB) az a teremt,
	
		aki fel valamilyen gondoskodst szksges megnyilvntania 
	
		a Klnleges Utat megnyitott teremtnek / MAGNAK 
	
		[mert a nehezebb helyzetben lv teremt szmra a Szpsg FELISMERSE JELZI a Kzeleds Lehetsgt], 
	
		akkor ennek az ’eszkznek vagy tnak’ a TUDATOS hasznlatval 
	
		jelentsen (!) knnyebb / gyorsabb tehet 
	
		(1)
	
		nem csak a nehz helyzetben lv teremthz val kzelebb-hzds / a Bizalom egy alap-llapotnak felptse, 
	
		(2)
	
		hanem maga a Rendezs vagy ms gondoskods megnyilvnulsa is.
	
		 
	
		Rszlet a (970.r.) 270. pont (3) alpontbl - elrhet ITT:
	
		            „…Amikor korbban a legkisebb gyermeket ’Ellenriztem’ bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben (a mai MINDENSG-FORRSBAN) megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse. Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK (= TUDATOK), taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…
	
		            Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’..."
	
		 
	
		 
	
		4.
	
		            Egy Megrtst segt kp vezetett a kvetkez Megrts pontostshoz.
	
		            Egy nem tl nagy ’szobban’ [’ruha-trban’] voltam, ahol mindenhol vllfkra felakasztott (ksz-)ruhk voltak. Sokfle anyagbl, nagyon sokfle sznben, nagyon sokfle formban megvarrt ruhk voltak itt.
	
		          n [ebben a szobban] fehr szn ruht kerestem. Voltak itt fehr ruhk, de nem talltam olyat, ami szmomra megfelel lett volna. Vagy tl vkony volt az anyag, vagy a ruha sznnek rnyalata nem tetszett… Vgl egy msik szobba vezetett t az itt ’dolgoz’. Ebben a msik szobban trtntekre nem emlkszem, csak az maradt meg bennem, hogy ott talltam ’megfelelen ers’ ’anyagbl’ olyan ’formban’ megvarrt ruht, amit kerestem.
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy a ’megvarrt ruhk’ a FLDANYA Kzssgben VLASZTHAT Megtapasztalsokhoz a FLDANYA ltal FELAJNLHAT / ’ADHAT’ Anyagi-Testi formt mutattk. Megvlaszthatjk a teremtk azt, hogy mennyire legyen ’ERS’ (tarts) (’anyag’) az Anyagi-Test, gy milyen ’helyzetekben’ [Kzeledsekhez / rintsekhez] lehet ’hasznlhat’ [milyen ’szabs / formj / rendszer’ (milyen kapcsoldsi-kpessg) legyen].
	
		            A ’mr kszen lv / megvarrt’ ’ruhk’ valsznleg azt mutattk, hogy ’eddig’ milyen Megtapasztalsokhoz milyen ’formj’ s ’erteljessg’ Anyagi-Testek voltak hasznlatosak.
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy amennyiben az Anyagi-Testi letre Felkszl teremt nem tall ebben a ’ruha-trban’ szmra megfelel HARMONIT [Vlaszthat ’ksz-ruht’], akkor a FLDANYA ’tvezeti’ a teremtt a szomszdos szobba, ahol ’mretre elkszti’ azt a ’ruht’ [ALAP-HARMONIT], amely pontosan Illeszked lehet a teremt ltal Vlasztott let-thoz.
	
		            Emltettem, hogy ma mr van arra Lehetsg [csakis FONTOS OKBL] a FLDANYA Kzssgben, hogy az Anyagi-Testben l teremt is Vltoztathasson a Szemlyes let-tjn / a Szemlyes let-t-Tervn [(1112.r.) 309. pont (4) – elrhet ITT].
	
		            Jelenlegi megrtsem szerint 
	
		[most, mg itt az T-VEZETS sorn (!)]
	
		a FLDANYA elsdlegesen a MAGJAI szmra
	
		s azon msok fel irnyul (!) Klnleges Gondoskodsokra mr kpes teremtk szmra 
	
		AJNLOTTA fel 
	
		a Szemlyes let-t-Terv JELENHEZ-IGAZTST (!), 
	
		akik az T-VEZETS mg elttnk ll rszben 
	
		a msok fel irnyul gondoskodsban val rszvtelt is Felvllaltk.
	
		 
	
		Kivteles esetben olyanok szmra is FELAJNLHATJA a FLDANYA 
	
		a Szemlyes let-t-Terv pontosan meghatrozott irny MEGVLTOZTATST,
	
		akikben a jelenleg meglv let-t-Tervben 
	
		Beazonostott a FLDANYA valamilyen ILLESZKEDSI-NEHZSGET
	
		[s az ebbl ered AKADLYOZS Megszntethet lehet a Szemlyes let-t-Terv kisebb mrtk Megvltoztatsval. 
	
		Ez utbbi esetben a leggyakrabban SPECILIS EGYEZTETS formjban 
	
		a teremt (n)Lnyegvel formlja meg a Vltoztatshoz szksges sszecsendlst a FLDANYA].
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy amikor a ’ruha-trban’ a ’fehr’ ruhk kztt keresgltem, az azt mutatta, hogy ’EDDIG’ [a Specilis let-pts MAGOK ltal Megnyithatv vlsig] milyen ’testeket’ Vlaszthattak a Klnleges let-ptst megnyit teremtk [a ’sznkdrl’: (1062.r.) 298. pont – elrhet ITT].
	
		
	
		 
	
		            Az, hogy az ’Eddig’ Vlaszthat ’ruhk / testek’ kztt nem talltam szmomra megfelelt, s ezrt t kellett menni ’j ruht csinltatni’, az utlagos megrtsem szerint jelenleg azt is jelenti, hogy 
	
		a MAGJAI szmra
	
		egy ’j Erssg’ Anyagi-Test Alapjt
	
		Formlta meg 
	
		s AJNLJA FEL a FLDANYA.
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy 
	
		a MAGSGOT Felvllalk szmra 
	
		ERS vagy NAGYON-ERS Anyagi-Testet Ajnl fel a FLDANYA.
	
		 
	
		A (legalbb) ’ERS Anyag’ Anyagi-Test megfogalmazs azt jelenti,
	
		hogy egy ’nagyobb teherbrs’ olyan Anyagi-Test Felptst Ajnlja a FLDANYA,
	
		amely a  ’legszlesebb tartomnyban’ teszi lehetv
 ’legszlesebb tartomnyban’ teszi lehetv
	
		a gondoskodsi (!) Jelenltet.
	
		 
	
		Az egyik rtelme ennek az, 
	
		hogy ez a nagyon ers test lehetv teszi [HA a teremt azt Vlasztotta (!)]
	
		akr a szinte folyamatos msok fel irnyul gondoskods teljestst is
	
		[ezt jelenti a nagy teherbrs], 
	
		ugyanakkor pedig lehetv teszi a nagyon gyengd / lgy megrintseket is.
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a FLDANYA ’Mra’
	
		a MAGJAI let-Alapjban
	
		BERGZTETTE
	
		ennek az ’jabb kszts’ ERS / NAGYON ERS Anyagi-Testnek az ’Alapjt’.
	
		 
	
		Minden MAG maga Vlaszthatja meg azt, 
	
		hogy ’Ezen az j Alapon’
	
		MENNYIRE legyen ERS az Anyagi-Test 
	
		[ahhoz igazodan, hogy az T-VEZETS mg elttnk lv rszben 
	
		MENNYI s MILYEN msok fel (!) irnyul gondoskodsban vllalta fel a rszvtelt]. 
	
		 
	
		Az ’Anyag’ ’Erssge / teherbrsa’ mellett 
	
		a MAG Vlaszthatja meg azt is, 
	
		hogy ’milyen szabs’ legyen az ’j ruhja’.
	
		 
	
		        Rszleges megrtsem szerint 
	
		ez azt jelenti, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergztst kveten,
	
		amikor mr Bergztve lesznk a Jogos Tr-Hasznlatba, 
	
		tovbb az Anyagi-Testnk tllt a Bels (FLDANYA ltali Kzvetlen) tpllsra 
	
		[s valsznleg a ’szaporodst’ „szolgl” „szervek” is mind visszabontsra kerltek (?)], 
	
		mr ebben az ’jonnan vlasztott ruhban’ lesznk jelen mindannyian.
	
		 
	
		            Inkbb csak ’rzetben’ ’emlkszem’ arra, hogy milyen ’ruht’ vlasztottam. Az ’Anyagnak’ ’Nagyon Ers’ ’anyagot’ Vlasztottam, s ’knyelmes, egyszer, clszer viseletet’.