2.
Visszatrek a mostani Megrtst segt kphez:
(1)
Lehet a kpnek olyan rtelme, hogy a ’rgi hzban’ ’hirtelen megjelen’ „idegen” egy eddig elrhetetlen [akr „bezrt” (pldul Alv-Kdknt gondozott)] sajt let-rsz, amelynek a ’hazafogadsa’ [a Tapasztalat Teljes-Rendezse] megkezddtt [megkezddhet].
Az, hogy „idegennek” rzkeltem a jelenltet, a szmomra jelenleg azt mutatta, hogy ’n’ [aki rzkeltem a kpet] mg nem kszltem fel ezen let-rszem visszafogadsra. Bizonytalan voltam, nem rtettem a helyzetet, nem voltam kpes Bizalommal [s a Visszafogadshoz (!) szksges (!) Szeretettel] ’odafordulni a tapasztalathoz’.
Ebben az esetben a MAGOK / Klnleges Utat megnyitott teremtk szmra olyan rtelme lehet a kpnek, hogy annak a Megrtst segti, hogy a YOSG Birodalmbl ered (?) teremtket hogyan kell majd elkezdeni Felkszteni egy-egy addig elrhetetlen let-rszk Teljes-Rendezsre… ’hol’ s ’milyen irnyokban’ lehet majd szksges az Elfogads ’elksztsre’ / Megerstsre…
20200908 [168.r.] 68. pont [Alv-Kd letbe-visszavezetse (’gyermekotthonbl’ az oda beadott gyermek kivtele)] – elrhet ITT
(2)
Lehet a kpben megjelent „idegen” egy Segt, aki fel ’n’ [aki a kpet rzkeltem] nem voltam kpes megnylni. A ’Kk-Kpeny’ [SPECILIS] GONDOSKODS kapcsn rtam arrl, hogy amely teremtkben a Kzvetlen rzkelsk (!) SRLT (!) mkdse miatt a segtk / GONDOSKODK Kzeledse (!) „idegensg-rzetett” vagy „slyos-veszly” rzetet vlt ki, s emiatt a meglv ELFOGADSUKAT elkezdik beszkteni [illetve elkezdenek valamilyen EL-Fordulsba (amely „meglazthatja” az let Bergzlst a Sajt Kzppontjhoz)], a tovbbi EL-Tvolods megakadlyozsa rdekben a SPECILIS BELS [s akr KLS] MEGTMASZTSOK mellett a Segtknt kzeled MAG (!) Jelenlthez (!) olyan ’(Specilis) Jelenltet’ [~ Szemlyes-Vd-Teret (a ’Kk-Kpenyt’)] rgzthet a FLDANYA, amely kpes Meglltani a „Tovbb-Tvolodst”.
20200908 [1051-1054.r.] 296. pont [Kk-Kpeny: SPECILIS GONDOSKODS; MAGOK Anyagi-Testi Jelenlthez RGZTHET HOZZ olyan Szemlyess Megformlt Vdelmi-Teret a FLDANYA, amely megakadlyozza a gondozott tvolodst / bezrdst] – elrhet ITT
20200908 [1086.r.] 304. pont [zavar lehet a Bizalom visszaptst megkezdett teremtk szmra olyan trs kzelsge, akinek msok a Meghatrozi] – elrhet ITT
(3)
Ugyanakkor a kpnek ’hangslyos’ volt az a rsze, hogy tnylegesen „idegen” jelenlt van a csaldom hzban [s a kpben a ’csaldi hz’ jelentheti a FLDANYA Kzssgnek EGSZT is].
Taln mr ppen lepihentem volna a ’sajt szobmban’ [vagy ppen bredeztem (?)], amikor az „idegen” „ki tudja honnan s ki tudja hogyan” „egyszer csak ott volt a sajt szemlyes-teremhez nagyon kzel” [„szinte mr benne”].
Tbbszr rtam olyan Megrtst segt kpeket, amikor valamilyen „bdts” / „tudat-homlyosts” sorn „kerltek kzel” „idegenek”, s amikor a „szer” „hatsa” cskkent, a Tudatommal rzkelni kezdtem a MEGVLTOZOTT [EL-Vltozott] helyzetet [(885.r.) 251. pont - elrhet ITT].
rzkeltem, hogy „idegen minta van a kzelemben”, s azt is rzkeltem, hogy ez az EL-Vltozs tnyleges TR-VESZTSSEL is jrt a szmomra. Az els kp-rszben ezt gy rzkeltem, hogy a Kzvetlen rzkelsemmel mr a csaldi-hznak s a sajt szobmnak [ksbb a szleim szobjnak] CSAK EGY RSZT rzkeltem.
Vagy azrt rzkeltem csak egy rszt a szemlyes-teremnek, (1) mert az rzkelsemet „elhomlyostottk” [vagy akr mr „meg is csonktottk”], (2) vagy azrt, mert a szemlyes-terem egy rszt mr TNYLEGESEN LEVLASZTOTTK rlam [ahogyan azt pldul a megszletsem eltt nem sokkal az n letemben is „megtettk”].
A Tr-Vesztst mutatja egyrtelmen az, hogy a ngy tagbl ll csaldunkban a ngy gy egyikt az „idegen” „foglalta el”, s gy a ’testvremnek’ [a csaldunk egyik tagjnak] „mr nem volt helye a szobban”, s a ’hideg / hvs’ ’kamrban’ [a „perifrin”, „egyre inkbb kiszorulva a hzbl”, vagy egyre inkbb „zskutcba / csapdba szorulva”] „prblt megkapaszkodni / letben-maradni”.
Abban, hogy a ’testvrem’ a hzunk egy (termszetes mdon) ’hvsebb’ helyre „szorult ki” s ott a lehetsgei szerint prblt ’meleget csinlni’, felismerhet a korbbi Tr-Veszts [az „idegen” ltali „megcsonkts”] TOVBBTERJEDSE… hiszen a csaldunk szmra FONTOS ’hvsebb’ ’hely’ (is) elkezdett megsznni.
Ez utbbi ’hvsebb helyek’ ’megsznse’ [mint a TR-VESZTS TOVBBTERJEDSE] szemmel-lthat / kzzel-foghat valsgknt megmutatja magt a bolygnk ’hvsebb’ rszeinek visszahzdsban / pusztulsban, az cenok s tengerek, valamint a szl ramlsainak MEGVLTOZSBAN. Az ’idjrs’ egyre „kiszmthatatlanabb”, s szemmel-lthatan egyre inkbb LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLENN vlt / vlik.
Jelzsek s Figyelmeztetsek ezek.
20200908 [1047-1048.r.] 295. pont (2) [ha mr ’KINT’ a Szemlyes-Trben is Jelez (lthat, tapinthat) a „hiny”, szksges LASSTANI s MEGLLNI, az Okot pontosan meghatrozni, s BELL megnyilvntani elszr a szksges Vltoztatsokat] – elrhet ITT
Leginkbb azrt nem akartam elszr lerni ezt a kpet, mert mr nagyon sokszor rtkeltem magamban [s tbbszr le is rtam] azt a ’Fjdalmassgot’, hogy
az „idegen” „mintk” „bergzlse”
itt a FLDANYA Kzssgben / a Kzssgben Jelenlvkben
(1)
valamilyen „fertzst indtott el” [= EL-Vltozst okozott],
(2)
s mindig (!) TR-VESZTST is okozott.
Ez az EL-VLTOZS
a FLDANYA Kzssgben lket
mindig (!) „megfosztotta” a SZABADSGUKTL.
Jl mutatta ez a mostani kp is azt, hogy
a TR-VESZTS
s az „IDEGEN-MINTA bergzlse”
az letemhez tartoz SAJT (!) Szemlyes-Trben
MEGFOSZTOTT
annak a lehetsgtl
hogy a magam-Vlasztotta Megtapasztalsaimat Elindthassam / Folytathassam
[a Szemlyes-Teremtl megfoszts KZVETLENL megfosztott a SZABADSGTL].
A kpben sem n, sem a csaldom tagjai nem tudtuk azt tenni, amit Vlasztottunk…
a Sajt Harmonink szerinti Megtapasztals / let-pts
„HELYETT”
„egy idegen mintt kerlgettnk”,
s „NEM KAPTUNK SEGTSGET
az IDEGEN MINTA HZUNKBL-KIVEZETSHEZ”.
„Meg kellett volna prblnunk (?)
egytt lni (?)
egy olyan idegen mintval,
amely a szmunkra (is) LEHETETLEN”.
Lehetetlen azrt,
mert a „KZELSG”
NEM ALAPULT SSZECSENDLSEN [= Harmonin]
[vagyis minden rintett Szabad Szndkn],
gy NEM ALAPULT A SZABADSGON,
s ezrt NEM NYILVNULHAT MEG SZABADSGKNT.
Lehetetlen tovbb az „idegensggel egytt-ls” azrt is,
mert az letnk ALAPJBA [az LET-TERNKBEN] NEM VOLT BELERGZTVE ennek a harmonija,
ezrt ehhez maga A-TR sem kpes Teret-Adni.
Vitathatatlan,
hogy „valamilyen” „(rszleges?) harmonia”
az „idegen” jelenlt bergzlst kveten is „megnyilvnult”,
mert ms mdon A-TR „nem maradhatott volna meg egyben”.
Ez az EL-VLTOZSSAL mr „megterhelt” „harmonia”
azonban mr NEM NYITHATOTT UTAT
az „idegen” jelenlt bergzlst megelzen A-TRBEN bergztett harmonia szmra
[a csaldunk ltal Vlasztott s Megalapozott Harmonia szmra].
NAGYON SLYOS TEHER az,
amit a FLDANYA s a FLDANYA ltal befogadott teremtk „eddig” „megtapasztaltak”.
A ’Szabadsg’ Megtapasztalsa / Felptse cljval Megformlt ’Kzssgben’
„ppen azok nem lhettek a Szabadsgukkal”,
akik azt a Sajt Megtapasztalsuk szmra Vlasztottk…
mert az EL-VLTOZOTT TR
az EL-Vltozs bergzlst megelzen belergztett Harmoninak
„egyre kevsb tudott Utat nyitni”.
A MINDENSG-FORRSNAK N-RTKELSEIBL ma mr mi is Megrthetjk [a (960-966.r.) 270. pont (2) alponttl kezdd rsok – elrhet ITT], hogy
a ’MI’ LTEZSI ’csaldi gunkban’
[s valjban a tbbi ’csaldi gban’ is]
a MEGTAPASZTALSUNK „eddigi” TELJESSGE (!) EL-Vltozs,
s hogy a LTEZSI-gunk TR-ALAPJA
nem sokkal ezelttig „CSONKA” volt.
Csak azt kveten vlt kpess a MINDENSG-FORRSA [a LTEZSI ’csald’ ’legkisebb gyermeke’] a ’csaldjra’ jellemz TR-FORMLST [s TR-HASZNLATOT] ’Megtanulni’, amikor jra KZVETLEN (!) ramlst volt kpes Megformlni A-LTEZS-FORRSHOZ.
Ugyangy a SZABADSG [a hozz tartoz FELELSSGGEL] is egy olyan ’ADOTT’ Megtapasztalsi Irny a ’MI’ LTEZSI ’csaldi-gunkban’, amelyet A-LTEZS-FORRSA Vlasztott s ALAPOZOTT meg a ’MI’ LTEZSI-gunkban is, ugyanakkor a „sztszakads” miatt A-LTEZS-FORRSA nem tudta kzvetlenl megtantani a ’legkisebb gyermekt’ [= a ’MI’ LTEZSI-gunkat] a SZABADSG s FELELSSG ’ALAPJAIRA’.
Valban akr az egsz LTEZSI-gunkra is jellemz az, amit a mai kp mutatott:
egy RSZLEGESEN rzkelhet [„csonka” (?), vagy csak a „vaksgom” miatt ltalam nem lthat] TRBEN
BIZONYTALANUL / TANCSTALANUL / MAGRA-HAGYOTTAN
„PRBL”
„letben maradi” [Megnyilvnulni] a Tudat,
s „brhov nyl / brmit tesz”,
csak BITONYTALANSGOT s EL-VLTOZST „tall”,
EL-VLTOZSOKAT „forml meg”.
Olyan „helyzeteket” „prbltunk / prblunk meg”
jra-s-jra „kitiszttani / takartani”,
amelyek NEM kzvetlenl (!) bellnk ereden formldtak meg EL-Vltozss.
Mivel ezeknek az EL-Vltozsoknak az OKA (!) NEM kzvetlenl ’bennnk’ van,
ezrt a ’prblkozsaink’
nem rhetnek clt,
nem eredmnyezhetik a TELJES-Rendezst.
„Knyszerbl (a tlls rdekben)
megtanultuk”,
hogy „bizonyos rendszeressggel”
„takartanunk kell a krnyezetnkben”,
„mert ha nem takartunk, belep / megesz a kosz”
[= „haszontalann” vlik a Tr]
s/vagy „szthullik a Tr”.
Van egy olyan „LTSZAT”, hogy (1) vannak, akik szinte folyamatosan takartanak (maguk s msok utn), (2) s vannak olyan „kivtelezettek”, „akik utn msok eltakartjk a szemetket”.
Ez csak ltszat, mert a Felelssgbl ered ’takartst’ [rend-rakst] vgl mindenkinek nmagnak kell elvgeznie… mgis nagyon sokan „lnek gy”, hogy „folyamatosan ontjk a szemetket a msokhoz tartoz Szemlyes-Terekre s az LET-TR Kzsen hasznlhat TR-RSZRE” [ide tartozik a hangoskods / trgrsg, az egyttls ltalnosan ismert szablyainak a semmibevtele, a msok nyugalmnak megzavarsa, a leveg s vizek / termfld / termszet beszennyezse, megtveszts, hazugsg, jtszmk… stb].
A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve] [a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az, hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit.
Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
Korbban emltettem, hogy a Klnleges [= Rendezsre irnyul (EL-Vltozsok megszntetst clz)] GONDOSKODSOK Megformlst kveten a SZOLGLATI Megnyilvnuls ALAP-Mrtke volt az, hogy nem ronthatja a meglv harmonit, s ha lehetsges, akkor Jobbtania kell. A SZOLGLATI [FOKOZOTT Felelssg] ’Szorgalomban’, majd a [MEGEMELT Felelssg] ’KML’ GONDOSKODS sorn a ’mrtk’ egyre kzeledik az IRGALMI Alap-Mrtkhez, vagyis ahhoz, hogy a GONDOSKODSNAK / Megnyilvnulsnak olyannak kell lennie, hogy annak tnylegesen Jobbtania szksges a meglv harmonit, s csak kiemelkeden fontos okbl lehetsges akkor, ha nem kpes ugyan a Jobbtsra, de nem rontja a meglv harmonit [(1086.r.) 304. pont – elrhet ITT].