Nhny napja rzkeltem egy Megrtst segt kpet.
A Sajt [= nll] Szemlyes-Teremben vagyok [mint Tudat]. Utlag nem tudom meghatrozni, hogy Anyagi-Testben voltam-e jelen, vagy csupn (n)Lnyegi-Testben [azrt nem tudom ezt most meghatrozni, mert ez nem lnyeges a kpben].
Utlag gy rtelmeztem a kpet, hogy olyan Tudat vagyok, aki [mr Szemllve’ ’nmagt’ s a ’krnyezett’] mg csak pti a Kzvetlen Megrints [a Trsakhoz val tovbbi Kzeleds] Lehetsgt. gy rzkeltem, hogy van a ’kzelemben’ tbb [legalbb kett / hrom] msik Tudat is, mindannyian a sajt Szemlyes-Ternkben vagyunk.

A kvetkez kpen a Szemlyes-Tereink egszen kzel vannak egymshoz [mr Bergztve] [ebbl ereden kzvetlenl rzkel(het)jk egymst], s a Szemlyes-Tereinkben mindannyian ’mr valamennyire mozdulni vagyunk kpesek’, gy a Szemlyes-Ternkn bell (!) is kpesek vagyunk kzelebb hzdni egymshoz.

Valsznleg mindannyian nagyon lassan ptettk fel annak a lehetsgt, hogy ’kzelebb’ lehessnk egymshoz.
Valsznnek tartom, hogy az egymshoz kzeledk Szemlyes-Terei [azrt, hogy ’utat nyissanak’ a teremtk Szndknak Megvalsulshoz] ’nhol elkezdtek fellazulni / megvltozni’.
Most azt felttelezem, hogy van olyan Tudat, amely mr ’elbb jr ebben a vltozsban’ [jl rzkeli a krnyez Teret s a msik Tudatokat, ersebb benne a vonzds (?)], s van olyan Tudat, amelyik a helyzetnek mg csak egyes rszeit rzkeli / ismeri, ebbl ereden mg nincsen teljesen kszen az rints Megformlsra.
A Jelenltemet a kpben most a piros szn Tudattal s Szemlyes-Trrel azonostom.
Stt / flhomly volt [rzetre hasonl volt egy kzpiskolai blhoz (ballagsi-blhoz > egy rgi Szakasz {egy tanulsi / rsi folyamat} Lezrsa, egy j Megtapasztals Elindtsa {?})]. A krlttem lv [Szemlyes s egyb] Tr ltalam mg sttnek rzkelt jellege azt jelzi, hogy mg nem vagyok kpes a krlttem lv [Tr s Tudat] pontos Felismersre.
Figyeltem a Teret ’magam krl’ s ’magamban’… s egyszer azt rzkeltem, mintha a zld s kk sznnel jellt Tudatok ’fell’ [a ’htam mgl’] valamilyen „tiszteletlensg” (?) nyilvnult volna meg. ’gy reztem’, hogy az engedlyem nlkl „mintha megrintettek volna” [mintha a fejemre / hajamra valamilyen ’folykonyat’ ntttek volna (?) (valsznleg valamilyen ramls kzelsgt / kzeledst rzkelhettem, ami ebben a formjban teljesen j s vratlan megtapasztals volt a szmomra)].
Utlag gy rtelmeztem a kpet, hogy nem voltam mg felkszlve erre a Vltozsra [a trsak tovbb-kzeledsre / a Megrintsre (mg nem adtam ehhez Tudatosan engedlyt)]… valsznleg azrt nem voltam felkszlve, (1) mert az RZKELSEM nem volt mg teljes / tiszta… s/vagy (2) a Figyelmemmel / rzkelsemmel akkor ppen nem a trsak fel irnyultam, hanem a TR egy msik rsze fel, vagy egy nmagamban Felismert Vltozs fel…
„Megzavart” ez a [hirtelen] megtapasztals vagy rzet, s azonnal nagyon gyorsan elkezdtem a sajt Szemlyes-Teremben tvolabb hzdni a tbbi Tudattl.
„Tiszteletlennek” rzkeltem [rtkeltem] a helyzetet, s ERSEN / Hatrozottan jelzett bennem az, amit mai fogalommal lettel-sszeegyeztethetetlennek neveznk (vagyis nem tudtam sszeegyeztetni a sajt harmonimmal).
Furcsa rzs volt [a kpben az], ahogyan a sajt Szemlyes-Teremben „a tlem telhet leggyorsabban” (!) mozogtam / haladtam a Tudatommal olyan irnyban [szinte ’magam al gyrve a Teret’], amely ’a lehet legtvolabbi’ Tr-rszbe vitt [biztonsgos (ltalam jl ismert) helyre vitt] a megzavar megtapasztalsom helytl. Ez a „gyors” ’mozgs’ a Trben akkor ugyancsak teljesen j megtapasztals volt [addig valsznleg csak nagyon lass mozgssal haladtam a Szemlyes-Teremben]…
Utlag azt is megvizsgltam, hogy fjdalmat mg nem rzkeltem magamban hatrozottan… de a fjdalom „gykere /csrja” bizony ott volt ebben a megzavar megtapasztalsban. ’J’ megtapasztals volt a fjdalom (ezen els s vratlan / hirtelen) megtapasztalsa is…

reztem / rzkeltem azt, hogy az volt a gondolatom / [
J (!)] Szndkom, hogy a lehet legtvolabbra kerljek a „tiszteletlenl” megnyilvnul trsaktl / az engem megzavar helyzettl, st, az volt a Szndkom, hogy ’bemegyek a hzamba, s a kaput s ajtt is jl bereteszelem’.
Azrt ’rdekes’ ez a Megrtst segt [vagy tVilgt (?)] kp, mert hatrozottan az volt a Vlasztott Irny mindegyik Tudatban, hogy egyms fel (is) [lassan, fokozatosan] KZELEDNEK.
…Ugyanakkor ennek a kezdeti Kzeledsnek nem volt mg Megformlt Harmonija (?)… s ez (valamint a Tudat „tapasztalatlansga / felkszletlensge”) rzkelhetv vlt az egyik Tudat szmra egy ’egyedi rzkenysg’ Jelzsben.
Rszleges megrtsem az, hogy a pirossal jellt Tudatban Megformldott (!) egy [tapasztalatlansgbl ered] ’egyedi rzkenysg’ [amely a
„hirtelen / nagy-erej (?) / vratlan” megtapasztalsbl ereden sajnos egy „bezrds” („nagyobb tvolsg-tarts megformlsa”) fel kezdte el „vezetni”].
’Akkor-rgen / a kezdetekkor’ nem volt mg ’Megszntethet’ [~ ’gondozhat’] ez az egyedi rzkenysg [ebbl ereden valsznleg EL-Vltozst s Tr-Vesztst eredmnyezett].
Akkor mg nem volt az letet-GONDOZNAK olyan [az egyedi teremtk ltal mr Befogadhat] GONDOSKODSA, amellyel kpes lett volna Irnyban-Tartani az letet [Gondozni / Ellenrizni / Megrinteni a ’bels-teret’, valamint a rszlegesen srlt Bizalmat meggygytani] [mivel mg csak az RINTS Lehetsge Formldott, nem volt olyan Szemlyes Tr-Rendszer s ramls, amely lehetv tette volna a GONDOSKODS Megnyilvntst].
Emltettem az elz pontban, hogy a YOSG Birodalmbl ered teremtkben kezdetben a ’msik Birodalombl ered’ [SZOLGLAT Birodalmbl ered] Trsak Kzeledse „idegensg”-rzetben s „slyos veszly”-rzetben jelzett, s a teremtkben „bizonytalansg” formldott meg.
Lehetsges, hogy ez a mostani kp
egy olyan ’emlk’ vagy FELJEGYZS,
amely azt rzkelteti,
hogy a Vlasztott [megtervezett] Trsakhoz-Kzeleds folyamatban
a YOSG Birodalmn bell
milyen ’okok / megtapasztalsok’ formltak meg elszr
„akadlyokat”,
majd pedig azokbl tnyleges Tr-Vesztst s EL-Vltozsokat
abbl ereden,
hogy MG CSUPN FORMLDTAK
a Kzvetlen-RINTSNEK s GONDOSKODSNAK
azok az ALAPJAI s Lehetsgei,
amelyek kpess tehettek volna az Irnyban-Tartsra.
[
Sajnos
„elbb”
„formldtak meg”
a tovbb-terjed-formj EL-Vltozsok
(1) az LET-TRBEN
s (2) a Szemlyes-Terekben,
mint az nErej Irnyban-Tartst lehetv tev Megrints s Gondoskods.]
Ma mr [a YOSG Birodalmban / a FLDANYA Kzssgben is Szablyozs rendelkezik arrl, hogy a Kzeledsi-Helyzeteket brmelyik teremt egyoldalan (!) is lezrhatja (kilphet belle): 20200908 [832.r.] 236. pont (3) – elrhet ITT.
A [200-206.r.] 79. pontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy
a FLDANYA
az ltalnos Alap Kzeli-sszekapcsoldsok GONDOZSBAN
Pontostotta azt a Sajt Felelssgt,
hogy mikor nyithatja KZVETLENN
az sszekapcsol ramlst.
A FLDANYA FELELSSGE az,
hogy az sszecsendlssel Megalapozott Kzeli-sszekapcsolds tnyleges Megformlsra ’Felksztse’ a teremtket
[a szksges Bels-Tereket s ramls-Alapokat Bergztse a teremtk Anyagi-Testben,
az egyttes megtapasztalst lehetv tev Szemlyes-Tr-Rszt ugyancsak bergztse az Anyagi-Testhez…
lehetsges emellett az is, hogy valamilyen ’Alapoz-Tuds’ / nhny fontos Megrts Felptse is szksges lehet a teremtkben…],
s a teremtk kztt az ramls csak akkor nyljon teljesen kzvetlenn,
ha arra minden rintett teremt mr kszen ll.
Jl rzkelteti ennek a fontossgt a mai megrtst segt kp: ha az egyik trs mg nem kszlt fel a kzvetlen ramoltatsra, egy „egyoldal megrints” megnyilvnulsa t akr jelentsen „visszavetheti” / n-bezrs fel vezetheti (ez pedig mr tnyleges tr-veszts megnyilvnulsa).
A Kzeleds sorn FOKOZOTT Figyelmet ignyl helyzetek / FOKOZOTT VATOSSGRA figyelmeztet helyzetek: (1150.r.) 317. pont (4) – elrhet ITT
Ide-idzek egy rszletet ebbl a jelzett korbbi rsbl:
„…Ebben az rs-rszben viszonylag rviden rok arrl, hogy a FLDANYA a Kzvetlen GONDOSKODSA egyik rszhez ppen egy j ALAP-HARMONIT forml. A YOSG MEGHATROZIRA [pldul a YO ltal megformlt SZABLYOKRA s Befogadott AJNLSOKRA] is alapulan az ltalnos Alap KZELI-sszekapcsoldsok GONDOZSRA forml meg a FLDANYA egy J HARMONIA-RSZT.
Tbb rszbl ll ez a formld ALAP-HARMONIA. Az egyik rsze az,
hogyan ’Ellenrizze’ (?) azt a FLDANYA,
hogy az egymssal val Kzeli-sszekapcsoldsrl mr sszecsendlst megformlt teremtk kztt
MIKOR nyithatja KZVETLENN az sszekapcsoldst…
MIKOR vannak a teremtk abban a helyzetben,
hogy a bennk mr lv vlt (tudatosan mkdtetett) Szeretetre alapulan
TNYLEGESEN KZVETLENN NYITHAT az a bels-ramls,
amely az Egyttes Teremtst megnyitja a szmukra.
Az egyedi teremtk lethez tartoz minden [FLD Kzssgn belli] ramls Kzvetlen GONDOZJA a FLDANYA.
MIRT FONTOS a FLDANYA ltal most megformlsra kerl ALAP-HARMONIA (s Szably)?
Egy rgebbi rtkels-rszlet [20121121 (I. r.) – elrhet ITT] a KZELI-sszekapcsoldsok (mint KZVETLEN ramls) mkdsrl [a YOSGON bell?][*szhasznlatban egy kiss a jelenhez-igaztva]:
„…’Lthatta / rezhette / rzkelhette’ a ’Szellemi Mag’ [*a FLDANYA (n)Lnyege?], hogy a fjdalom „kiterjed” / „tovaterjed” azokra is, akik igazn szeretik azokat, akiket fjdalom rt.
Lthatta a ’Szellemi Mag’, hogy amikor megsznik a knyszer sztvlasztottsg, az RMMEL jr, s utat nyit a BOLDOGSGBA, s hogy ez az rm s Boldogsg is ’tovaterjed’ azok ’szvei kztt’, akik igazn szeretik egymst.
Lthatta a ’*csaldjban / csaldjaiban’ a ’Szellemi Mag’, hogy akik igazn szeretik egymst, azok RMMEL segtenek egymsnak, ’nem teher a szmukra’ egyes tennivalk tvllalsa sem.
Lthatta a ’Szellemi Mag’, hogy nha szksges a ’tvolsg’ megtartsa olyanok kztt, akik „egymst veszlyezteten nagyon msak” (pldul „bntannak” msokat, „zavarodottak” stb).
Lthatta a ’Szellemi Mag’, hogy a „fjdalom” hatsra „bezrulhat a szv”, de vannak, akik mg a fjdalom hatsra sem zrdnak be teljesen: aki ugyanis valaha igazn szerelemmel szeretett valakit, annak a szvben a szerelem emlke vagy nyoma mindig ott-marad, soha nem felejti el azt, akit szerelemmel szeretett --- s ez mg az egymstl nagyon tvolra kerlt szerelmeseket is visszavezetheti egymshoz.
Lthatta a ’Szellemi Mag’, hogy nhny ltez szvben a szerelemnek [*szeretetnek] mr szinte nyoma sincsen, s hogy az ilyen ltezk sok bnatot okoznak msok szmra is. s ’yo’ lenne, ha valahogyan az szvkben is ’felnylhatna’ a mg meglv ’kicsi yo’, hogy jra szeretni s szerelemben lni tudjanak.
Lthatta azt is a ’Szellemi Mag’, hogy a ’testvrek’ [*s csaldtagok] nem mind ’egy-formk’, van akiben ’tbb a szeretet’ a csaldja / szlei / testvrei irnt, msok pedig kevsb lik meg az sszetartozst s szeretetet.
Ltta a ’Szellemi Mag’ a ’csaldjt’ a sztvlsuk eltti TELJES LETKBEN [*az lv megformlt szeretet s gondoskods ramlsaiban], s ltta ket a „sztvlasztottsg fjdalmban” („knjban” majd a „beletrdttsgben” / elfogadsban), s ltta ket az ’jra-tallkozs-rmben’, amikor ’Szvk Boldog volt’, s mgsem tudtk meglni a TELJES BOLDOGSGOT. Ltta ’csaldtagjai’ ’igyekezett’ arra, hogy trelmkkel / szeretetkkel / gondoskodsukkal / segtsgkkel ’gygyuljanak a srlsek’ [*a Gondoskod (!) Szeretetnek mr a Klnlegessget megalapoz rsze is megformldott (?)], s ltta ’csaldtagjai’ sajtos fjdalmt az „elveszett / megsrlt” szerelmk [„elveszett letk”] miatt. Ltta ’csaldtagjai’ ’igyekezett’ a SZERELEM jbli megtallsra / felptsre --- s a ’Szellemi Mag’ SEGTENI akart ebben a maga ’szleinek’ [*YO, MINDENSG-FORRSA (?)] az letvel [’akr lete rn is (?)]’…”
„Amit a szeretet hoz ltre, az megmarad –
m amiben a szeretetnek csak nyomokban van helye,
annak bizonytalan, vagy eleve kudarcra van tlve a ltezse.”
(1)
A YOSG Birodalmban
az let [a Harmonia Megnyilvnulsnak] Alapja
a MEGBECSLS
[a FLD Kzssgben a MEGBECSLSEN ’bell’ a TISZTELET].
(2)
A YOSG Birodalmban
[Harmoniaknt, azaz Megtarthat teremtst eredmnyez mdon]
a teremtk az ltalnosan-Meghatrozott-Tvolsgnl egymshoz KZELEBB
csak a SZERETET rtkben megnylt ramlsokkal kerlhetnek.
(3)
A YOSG Birodalmn bell
az egyedi teremtk egymshoz [s az letk Kzvetlen GONDOZIHOZ]
’Kzvetlenl’ csak a Szeretet alapjn megnylt ramlsokkal kapcsoldhatnak.
(4)
Ez gy volt eredenden,
s a YOSG Birodalmnak Egsze most ebbe a Meghatrozba maradktalanul visszaigazodik.
[Csak gy lehetsges az eddigi Tapasztalatok Megtarthatv-tformlsa.]