2.
Ha j Vlasztsokat hoz egy teremt
[s ezt sszecsendlss formlja,
gy a FLDANYA bergzti az let-Alapban / Anyagi-Testben],
a FLDANYA ’Teret Ad’ a Vltoztatshoz.
Ez azt jelenti,
hogy az Anyagi-Test [a ’hz’]’krl’ bergzlt Szemlyes-Tr [’udvar, kert’] MEGVLTOZIK.

Lehetsges, hogy csak egy kisebb jabb tr-rszt ’Ad’ a FLDANYA,
vagy csak egy kisebb tr-rszt zr le [akr bont vissza],
de az is lehetsges, hogy a Szemlyes-Tr ’bels rendszere / szerkezete’ [pldul bels tagozdsa] is Megvltozhat.
Ha tnylegesen Megnyitja a teremt a Klnleges vagy Specilis let-ptst,
akkor a Szemlyes-Ternek ’Alap-rendszere’ is megvltozik
[’jabb szint’ NYLIK MEG (majd pl fel) a Szemlyes-Trben
ahhoz pontosan igazodan / illeszkeden,
ahogyan az Anyagi-Testen bell a Klnleges / Specilis Bels-Tr pl / Vltozik].

Ha LEZR egy Klnleges [vagy ltalnos] Megtapasztalst a teremt,
nem csak az Anyagi-Testen belli Bels-Tr kerl Lezrsra,
hanem a Szemlyes-Trben az ezen Tapasztalathoz tartozott Tr-Rsz is.
Emltettem, hogy ha csupn LEZRJA egy Megtapasztalst a teremt,
akkor a FLDANYA is csak Lezrja a Bels-Teret s kapcsold Szemlyes Tr-rszt
[teht
nem bontja vissza (!), csak Lezrja].
Ez a LEZRS JELZI,
hogy a teremt akkor-ppen NEM FOLYTATJA azt a Megtapasztalst.
A Lezrt Tapasztalat a teremt szmra ltalban brmikor kzvetlenl Elrhet
[Megismerheti, rtkelheti,
akr a folytatst (vagy ha szksges, akkor a Rendezs Megkezdst s Irnyt) is Fontolgathatja].
T [az let-pts s Tr-Hasznlat T Formja / az ID s az T (mint Tr-Hasznlat) klnbzsge]
"...Mi itt a FLD Kzssgben
az
’T’ alap let-pts s Tr-pts / Tr-Hasznlat szerint nyilvnulunk meg.
Ez azt jelenti, hogy a ’Jelenltnk-Pillanatban’ tnylegesen ’elrhet / l’ Tapasztalat a szmunkra mindaz,
(1)
ami ’mr mgttnk van’
[amit mr megtapasztaltunk, ami bergzlt tapasztalatknt a Szemlyes let-Utunkban],
(2)
s az is, ami mg ’elttnk van’
[abbl ereden, hogy annak a Megtapasztalsrl mr sszecsendlst formltunk meg az letnket GONDOZKKAL,
ezrt K annak a Megtapasztalshoz mr Teret ’Adtak’ / Teret ’Adnak’:
a megtapasztals Tr-Alapja mr be van rgztve az let-Utunkhoz,
mr VLASZTOTTUNK Meghatrozkat azon mg elttnk lv Megtapasztalshoz,
s az a korbbi Vlasztsunk IRNYT AD az let-ptsnk (t-ptsnk, tr-hasznlatunk) szmra].
Mivel ’amit mr tnylegesen megtapasztaltunk’
az az ’T’ alap-mintja szerint pl Birodalomban / Kzssgben
NEM „(mr) elrhetetlen mlt”,
hanem tnylegesen megformlt Tapasztalat s (Szemlyes) Tr az ltnkben,
brmikor odairnyulhatunk r a figyelmnkkel,
rtkelhetjk, Fontolgathatjuk az jabb irnyokban val folytatst (megismerst).
(...) Eszembe jutott egy nagyon rgi lejegyzs-rszlet [amikor elszr ’ismerkedtem’ az ’T’ let-pts / tr-pts fbb jellemzivel (20190227 (1. rsz) - elrhet ITT)]:
„…Az ’T’ Minsge szerinti letvitelrl / let-ptsrl korbbi lejegyzsben:

„…Olyan ez, mint amikor egy kis papr-darabkra rajzoltok valamit,
s amikor a papr-darabka mr megtelt a rajzokkal, akkor leteszitek,
mell tesztek egy msik lapot s arra folytatjtok a rajzolst s gy tovbb -
s minden papr-darabkt szpen sorban egyms mell tesztek.
Ha egy rgebben rajzolt rszletrl ’elfeledkeztek’,
vagy azt valami miatt pontosabban szemgyre akarjtok venni hogy azt egy rszletesebb / nagyobb rajzon is elkszthesstek,
brmikor visszanzhettek a korbbi rajzok meghatrozott kpre / rszre,
brmikor felidzhetitek, hogy hogyan, milyen mozdulattal rajzolttok meg a vonalat, milyen szneket hasznltatok,
hogyan kszltek el azok a sznek,
milyen rzs volt megrajzolni a vonalakat,
milyen gondolatok futottak t akkor ppen a szveteken / elmteken stb,
vagyis
a TELJES [=’MINDEN’] KORBBI MEGTAPASZTALS
L TUDSKNT s ERKNT ELRHET MINDAZOK SZMRA,
AKIK sszecsendlssel megalapozott BEFOGADSBAN VANNAK JELEN A FLD Kzssgben.
A ’mr megtapasztalt’ nem „elrhetetlen mlt”,
hanem tnylegesen jelenlv L s ELRHET, MEGISMERHET TUDS s ER,
s a Fldanya minden TRVNYESEN [= sszecsendlssel] hozzkapcsold Lleknek / Gyermeknek
’n-MAGA Lnybl’ ’tadja’ egy SZABAD KAPCSOLDS keretben
azokat az ’let-Alapokat’ s ’Erket / Tudst’,
amikkel a Befogadsban jelenlv let (Tudat)
’elolvasni’, ’megismerni’, ’megtanulni’ [kzvetlenl elrni s Megrteni] tudja
ezt a MR LETT / TT LETT FLDI LETET…”
Az rs folytatdik a 1184. rszben, elrhet ITT