2.
	
		Ha j Vlasztsokat hoz egy teremt
	
		[s ezt sszecsendlss formlja,
	
		gy a FLDANYA bergzti az let-Alapban / Anyagi-Testben],
	
		a FLDANYA ’Teret Ad’ a Vltoztatshoz.
	
		 
	
		Ez azt jelenti, 
	
		hogy az Anyagi-Test [a ’hz’]’krl’ bergzlt Szemlyes-Tr [’udvar, kert’] MEGVLTOZIK.
	
		
	
		 
	
		 Lehetsges, hogy csak egy kisebb jabb tr-rszt ’Ad’ a FLDANYA,
	
		vagy csak egy kisebb tr-rszt zr le [akr bont vissza],
	
		de az is lehetsges, hogy a Szemlyes-Tr ’bels rendszere / szerkezete’ [pldul bels tagozdsa] is Megvltozhat.
	
		 
	
		Ha tnylegesen Megnyitja a teremt a Klnleges vagy Specilis let-ptst,
	
		akkor a Szemlyes-Ternek ’Alap-rendszere’ is megvltozik
	
		[’jabb szint’ NYLIK MEG (majd pl fel) a Szemlyes-Trben
	
		ahhoz pontosan igazodan / illeszkeden, 
	
		ahogyan az Anyagi-Testen bell a Klnleges / Specilis Bels-Tr pl / Vltozik].
	
		
	
		 
	
		Ha LEZR egy Klnleges [vagy ltalnos] Megtapasztalst a teremt,
	
		nem csak az Anyagi-Testen belli Bels-Tr kerl Lezrsra,
	
		hanem a Szemlyes-Trben az ezen Tapasztalathoz tartozott Tr-Rsz is.
	
		 
	
		Emltettem, hogy ha csupn LEZRJA egy Megtapasztalst a teremt,
	
		akkor a FLDANYA is csak Lezrja a Bels-Teret s kapcsold Szemlyes Tr-rszt
	
		[teht  nem bontja vissza (!), csak Lezrja].
 nem bontja vissza (!), csak Lezrja].
	
		Ez a LEZRS JELZI,
	
		hogy a teremt akkor-ppen NEM FOLYTATJA azt a Megtapasztalst.
	
		A Lezrt Tapasztalat a teremt szmra ltalban brmikor kzvetlenl Elrhet
	
		[Megismerheti, rtkelheti, 
	
		akr a folytatst (vagy ha szksges, akkor a Rendezs Megkezdst s Irnyt) is Fontolgathatja].
	
		 
	
		 
	
		T [az let-pts s Tr-Hasznlat T Formja / az ID s az T (mint Tr-Hasznlat) klnbzsge]
	
	
		"...Mi itt a FLD Kzssgben
	
		az  ’T’ alap let-pts s Tr-pts / Tr-Hasznlat szerint nyilvnulunk meg.
 ’T’ alap let-pts s Tr-pts / Tr-Hasznlat szerint nyilvnulunk meg.
	
		 
	
		Ez azt jelenti, hogy a ’Jelenltnk-Pillanatban’ tnylegesen ’elrhet / l’ Tapasztalat a szmunkra mindaz,
	
		(1)
	
		ami ’mr mgttnk van’
	
		[amit mr megtapasztaltunk, ami bergzlt tapasztalatknt a Szemlyes let-Utunkban],
	
		(2)
	
		s az is, ami mg ’elttnk van’
	
		[abbl ereden, hogy annak a Megtapasztalsrl mr sszecsendlst formltunk meg az letnket GONDOZKKAL,
	
		ezrt K annak a Megtapasztalshoz mr Teret ’Adtak’ / Teret ’Adnak’:
	
		a megtapasztals Tr-Alapja mr be van rgztve az let-Utunkhoz,
	
		mr VLASZTOTTUNK Meghatrozkat azon mg elttnk lv Megtapasztalshoz,
	
		 s az a korbbi Vlasztsunk IRNYT AD az let-ptsnk (t-ptsnk, tr-hasznlatunk) szmra].
	
		 
	
		Mivel ’amit mr tnylegesen megtapasztaltunk’
	
		az az ’T’ alap-mintja szerint pl Birodalomban / Kzssgben
	
		NEM „(mr) elrhetetlen mlt”,
	
		hanem tnylegesen megformlt Tapasztalat s (Szemlyes) Tr az ltnkben,
	
		brmikor odairnyulhatunk r a figyelmnkkel,
	
		rtkelhetjk, Fontolgathatjuk az jabb irnyokban val folytatst (megismerst).
	
		 
	
		            (...) Eszembe jutott egy nagyon rgi lejegyzs-rszlet [amikor elszr ’ismerkedtem’ az ’T’ let-pts / tr-pts fbb jellemzivel (20190227 (1. rsz) - elrhet ITT)]:
	
		„…Az ’T’ Minsge szerinti letvitelrl / let-ptsrl korbbi lejegyzsben:
	
		
	
		„…Olyan ez, mint amikor egy kis papr-darabkra rajzoltok valamit,
	
		s amikor a papr-darabka mr megtelt a rajzokkal, akkor leteszitek,
	
		mell tesztek egy msik lapot s arra folytatjtok a rajzolst s gy tovbb -
	
		s minden papr-darabkt szpen sorban egyms mell tesztek.
	
		Ha egy rgebben rajzolt rszletrl ’elfeledkeztek’,
	
		vagy azt valami miatt pontosabban szemgyre akarjtok venni hogy azt egy rszletesebb / nagyobb rajzon is elkszthesstek,
	
		brmikor visszanzhettek a korbbi rajzok meghatrozott kpre / rszre,
	
		brmikor felidzhetitek, hogy hogyan, milyen mozdulattal rajzolttok meg a vonalat, milyen szneket hasznltatok,
	
		hogyan kszltek el azok a sznek,
	
		milyen rzs volt megrajzolni a vonalakat,
	
		milyen gondolatok futottak t akkor ppen a szveteken / elmteken stb,
	
		vagyis
	
		a TELJES [=’MINDEN’] KORBBI MEGTAPASZTALS
	
		L TUDSKNT s ERKNT ELRHET MINDAZOK SZMRA,
	
		AKIK sszecsendlssel megalapozott BEFOGADSBAN VANNAK JELEN A FLD Kzssgben.
	
		 
	
		A ’mr megtapasztalt’ nem „elrhetetlen mlt”,
	
		hanem tnylegesen jelenlv L s ELRHET, MEGISMERHET TUDS s ER,
	
		s a Fldanya minden TRVNYESEN [= sszecsendlssel] hozzkapcsold Lleknek / Gyermeknek
	
		’n-MAGA Lnybl’ ’tadja’ egy SZABAD KAPCSOLDS keretben
	
		azokat az ’let-Alapokat’ s ’Erket / Tudst’,
	
		amikkel a Befogadsban jelenlv let (Tudat)
	
		’elolvasni’, ’megismerni’, ’megtanulni’ [kzvetlenl elrni s Megrteni] tudja
	
		ezt a MR LETT / TT LETT FLDI LETET…”
	
		 
	
		Az rs folytatdik a 1184. rszben, elrhet ITT