20200908 [1144-1147.r.] 317. pont (2)-(3) [KNYSZERBL, a tlls rdekben megtanultuk, hogy bizonyos rendszeressggel takartanunk kell a krnyezetnkben] – elrhet ITT:
„…20200908 [1047-1048.r.] 295. pont (2) [ha mr ’KINT’ a Szemlyes-Trben is Jelez (lthat, tapinthat) a „hiny”, szksges LASSTANI s MEGLLNI, az Okot pontosan meghatrozni, s BELL megnyilvntani elszr a szksges Vltoztatsokat] – elrhet ITT
Leginkbb azrt nem akartam elszr lerni ezt a kpet, mert mr nagyon sokszor rtkeltem magamban [s tbbszr le is rtam] azt a ’Fjdalmassgot’, hogy
az „idegen” „mintk” „bergzlse”
itt a FLDANYA Kzssgben / a Kzssgben Jelenlvkben
(1)
valamilyen „fertzst indtott el” [= EL-Vltozst okozott],
(2)
s mindig (!) TR-VESZTST is okozott.
Ez az EL-VLTOZS
a FLDANYA Kzssgben lket
mindig (!) „megfosztotta” a SZABADSGUKTL.
Jl mutatta ez a mostani kp is azt, hogy
a TR-VESZTS
s az „IDEGEN-MINTA bergzlse”
az letemhez tartoz SAJT (!) Szemlyes-Trben
MEGFOSZTOTT
annak a lehetsgtl
hogy a magam-Vlasztotta Megtapasztalsaimat Elindthassam / Folytathassam
[a Szemlyes-Teremtl megfoszts KZVETLENL megfosztott a SZABADSGTL].
A kpben sem n, sem a csaldom tagjai nem tudtuk azt tenni, amit Vlasztottunk…
a Sajt Harmonink szerinti Megtapasztals / let-pts
„HELYETT”
„egy idegen mintt kerlgettnk”,
s „NEM KAPTUNK SEGTSGET
az IDEGEN MINTA HZUNKBL-KIVEZETSHEZ”.
„Meg kellett volna prblnunk (?)
egytt lni (?)
egy olyan idegen mintval,
amely a szmunkra (is) LEHETETLEN”.
Lehetetlen azrt,
mert a „KZELSG”
NEM ALAPULT SSZECSENDLSEN [= Harmonin]
[vagyis minden rintett Szabad Szndkn],
gy NEM ALAPULT A SZABADSGON,
s ezrt NEM NYILVNULHAT MEG SZABADSGKNT.
Lehetetlen tovbb az „idegensggel egytt-ls” azrt is,
mert az letnk ALAPJBA [az LET-TERNKBEN] NEM VOLT BELERGZTVE ennek a harmonija,
ezrt ehhez maga A-TR sem kpes Teret-Adni.
Vitathatatlan,
hogy „valamilyen” „(rszleges?) harmonia”
az „idegen” jelenlt bergzlst kveten is „megnyilvnult”,
mert ms mdon A-TR „nem maradhatott volna meg egyben”.
Ez az EL-VLTOZSSAL mr „megterhelt” „harmonia”
azonban mr NEM NYITHATOTT UTAT
az „idegen” jelenlt bergzlst megelzen A-TRBEN bergztett harmonia szmra
[a csaldunk ltal Vlasztott s Megalapozott Harmonia szmra].
NAGYON SLYOS TEHER az,
amit a FLDANYA s a FLDANYA ltal befogadott teremtk „eddig” „megtapasztaltak”.
A ’Szabadsg’ Megtapasztalsa / Felptse cljval Megformlt ’Kzssgben’
„ppen azok nem lhettek a Szabadsgukkal”,
akik azt a Sajt Megtapasztalsuk szmra Vlasztottk…
mert az EL-VLTOZOTT TR
az EL-Vltozs bergzlst megelzen belergztett Harmoninak
„egyre kevsb tudott Utat nyitni”.
A MINDENSG-FORRSNAK N-RTKELSEIBL ma mr mi is Megrthetjk [a (960-966.r.) 270. pont (2) alponttl kezdd rsok – elrhet ITT], hogy
a ’MI’ LTEZSI ’csaldi gunkban’
[s valjban a tbbi ’csaldi gban’ is]
a MEGTAPASZTALSUNK „eddigi” TELJESSGE (!) EL-Vltozs,
s hogy a LTEZSI-gunk TR-ALAPJA
nem sokkal ezelttig „CSONKA” volt.
Csak azt kveten vlt kpess a MINDENSG-FORRSA [a LTEZSI ’csald’ ’legkisebb gyermeke’] a ’csaldjra’ jellemz TR-FORMLST [s TR-HASZNLATOT] ’Megtanulni’, amikor jra KZVETLEN (!) ramlst volt kpes Megformlni A-LTEZS-FORRSHOZ.
Ugyangy a SZABADSG [a hozz tartoz FELELSSGGEL] is egy olyan ’ADOTT’ Megtapasztalsi Irny a ’MI’ LTEZSI ’csaldi-gunkban’, amelyet A-LTEZS-FORRSA Vlasztott s ALAPOZOTT meg a ’MI’ LTEZSI-gunkban is, ugyanakkor a „sztszakads” miatt A-LTEZS-FORRSA nem tudta kzvetlenl megtantani a ’legkisebb gyermekt’ [= a ’MI’ LTEZSI-gunkat] a SZABADSG s FELELSSG ’ALAPJAIRA’.
Valban akr az egsz LTEZSI-gunkra is jellemz az, amit a mai kp mutatott:
egy RSZLEGESEN rzkelhet [„csonka” (?), vagy csak a „vaksgom” miatt ltalam nem lthat] TRBEN
BIZONYTALANUL / TANCSTALANUL / MAGRA-HAGYOTTAN
„PRBL”
„letben maradi” [Megnyilvnulni] a Tudat,
s „brhov nyl / brmit tesz”,
csak BITONYTALANSGOT s EL-VLTOZST „tall”,
EL-VLTOZSOKAT „forml meg”.
Olyan „helyzeteket” „prbltunk / prblunk meg”
jra-s-jra „kitiszttani / takartani”,
amelyek NEM kzvetlenl (!) bellnk ereden formldtak meg EL-Vltozss.
Mivel ezeknek az EL-Vltozsoknak az OKA (!) NEM kzvetlenl ’bennnk’ van,
ezrt a ’prblkozsaink’
nem rhetnek clt,
nem eredmnyezhetik a TELJES-Rendezst.
„Knyszerbl (a tlls rdekben)
megtanultuk”,
hogy „bizonyos rendszeressggel”
„takartanunk kell a krnyezetnkben”,
„mert ha nem takartunk, belep / megesz a kosz”
[= „haszontalann” vlik a Tr]
s/vagy „szthullik a Tr”.
Van egy olyan „LTSZAT”, hogy (1) vannak, akik szinte folyamatosan takartanak (maguk s msok utn), (2) s vannak olyan „kivtelezettek”, „akik utn msok eltakartjk a szemetket”.
Ez csak ltszat, mert a Felelssgbl ered ’takartst’ [rend-rakst] vgl mindenkinek nmagnak kell elvgeznie… mgis nagyon sokan „lnek gy”, hogy „folyamatosan ontjk a szemetket a msokhoz tartoz Szemlyes-Terekre s az LET-TR Kzsen hasznlhat TR-RSZRE” [ide tartozik a hangoskods / trgrsg, az egyttls ltalnosan ismert szablyainak a semmibevtele, a msok nyugalmnak megzavarsa, a leveg s vizek / termfld / termszet beszennyezse, megtveszts, hazugsg, jtszmk… stb].
A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve] [a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az, hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit.
Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
Korbban emltettem, hogy a Klnleges [= Rendezsre irnyul (EL-Vltozsok megszntetst clz)] GONDOSKODSOK Megformlst kveten a SZOLGLATI Megnyilvnuls ALAP-Mrtke volt az, hogy nem ronthatja a meglv harmonit, s ha lehetsges, akkor Jobbtania kell. A SZOLGLATI [FOKOZOTT Felelssg] ’Szorgalomban’, majd a [MEGEMELT Felelssg] ’KML’ GONDOSKODS sorn a ’mrtk’ egyre kzeledik az IRGALMI Alap-Mrtkhez, vagyis ahhoz, hogy a GONDOSKODSNAK / Megnyilvnulsnak olyannak kell lennie, hogy annak tnylegesen Jobbtania szksges a meglv harmonit, s csak kiemelkeden fontos okbl lehetsges akkor, ha nem kpes ugyan a Jobbtsra, de nem rontja a meglv harmonit [(1086.r.) 304. pont – elrhet ITT].
Tbbszr rtam olyan rtkelsekrl, amelyekben a MAGOK s a Klnleges Gondoskodsra kpes teremtk is kinyilvntottk azt, hogy ’nem takartanak msok utn’. „Hibaval”(nak ltszik) a Terek Megtiszttsa / Feltiszttsa akkor, ha az letet-GONDOZK nem kpesek a Feltiszttott Tereket MEGVNI a „visszaszennyezdstl”.
„Hibaval” a „msok utn takarts” akkor, amikor a „szemetelk (puszttk)” mindebbl azt a Tapasztalatot rgztik be, hogy „megengedett” szmukra az lettel-sszeegyeztethetetlen megnyilvnuls, mert „msok” majd „eltakartanak utnuk”… vagyis ha a ’plda’ a valdi clja szerint nem tud tovbbaddni / bergzlni a Kzssgben Jelenlvkben…
Nem teljesen megrtett az, hogy ’MIRT MOST’ ’ismteljk meg’ ezeket a korbban mr sokszor elmondott Vlasztsokat / rtkelseket [nem takartunk msok utn]. Ahogyan a mai kp is mutatja:
ha „idegen mintkat prblunk meg javtgatni / takartani”,
akkor NEM MARAD TR s ER
a SAJT VLASZTS SZERINTI LETRE / SZABADSGRA.
Amikor nem tudjuk a Sajt Vlasztsainkkal megalapozott Jelenltet lni,
ltalban GYORSAN elkezdnk TVOLODNI a Sajt-Harmonitl,
ez pedig mindig
(1) tovbbi Tr-Vesztseket eredmnyez,
(2) s a Tudatossg folyamatos homlyosodsval / elvesztsvel jr.
Mg nem rtem minden rszletben azt, hogy MIRT rom le ezt a kpet. Azt rzem, hogy a SZABADSG (!) ’Visszavtelnek’ [helyre-kerlsnek] folyamathoz tartozik / kapcsoldik.
Azt mr tbbszr emltettem, hogy
a HARMONIA s a SZABADSG Megtapasztalsnak is
FONTOS ALAPJA s FELTTELE az,
hogy a Tudatok
a Jelenltkhz tartoz Szemlyes-Trben (!)
mindazon KZVETLEN RZKELSEKET Felptsk s pontosan Mkdtetni legyenek kpesek,
amelyeket MEGALAPOZTAK (!) a Megtapasztalsuk szmra.
Fontos Felttele a SZABADSG s HARMONIA Megtapasztalsnak az is,
hogy minden Tudat
KZVETLEN (!) (legalbb) BELS sszekapcsoldsban legyen
az t GONDOZ [az lett / ltezst Megalapoz] TUDATTAL,
mert a GONDOZ TUDAT ’Tantja meg’ (!) t mindarra,
ami
ADOTT (!) Megtapasztals a szmra
[aminek a Megtapasztalst a GONDOZ Vlasztotta
(~ ’Adta’, Vlaszthatv tette, Felajnlotta)].
Ezek nlkl a ’minimlis felttelek’ nlkl
nem lehetsges sem a HARMONIA, sem a SZABADSG Megnyilvnulsa.
Tapasztalat
a ’MI’ LTEZSI-gunkban az,
hogy a
BERGZTETT-TEREK
[ilyen a Birodalom vagy Kzssg Megnyilvnulsa szmra MEGFORMLT s BERGZTETT LET-TR]
egy ’bizonyos mrtken tl’
nem kpesek EL-TVOLODNI a ’Sajt-Harmonijuktl’,
vagyis attl az LET-REND(SZER)TL,
amelyet az LET-TR
ALAPJBA a hozz tartoz letet-GONDOZ
Bergztett
[aminek a MEGTAPASZTALSHOZ az letet-GONDOZ TERET-KRT a MINDENSG-FORRSTL].
Ez egybknt az l teremtk szmra Adott Szemlyes-Terekre is igaz: egy Kzssgben Anyagi-Testben l teremtnek a Szemlyes-Tere (1) egyfell maga az Anyagi-Test [a benne Megformlt bels-terekkel / ramlsokkal / ramls-alapokkal], (2) msodsorban az Anyagi-Testen ’kvl / tl’ lv azon Szemlyes-Tr, amelyben a Tapasztalatait Megformlhatja / Bergztheti.
Ha akr az Anyagi-Test, akr a ’kls’ Szemlyes-Tr „megterheldik” „idegen” [= NEM a teremt nmaga ltal Vlasztott] „mintkkal / mkdsekkel”, ez az EL-TVOLODS s EL-Vltozs viszonylag hamar JELEZ (1) elszr a bels elbizonytalanodsban / Tudat-homlyosodsban, (2) majd pedig „rend-ellenessgek” formjban az Anyagi-Testen bell s a Szemlyes-Trben is. Ha a teremtk Szemlyes-Tere egy bizonyos mrtken „tl” „megterheldik” / EL-Vltozik, a Szemlyes-Tr „sztesik” [a teremt meghal].
Emltettem a [1047-1048.r.] 295. pont (2) alpontban (elrhet ITT), hogy amikor mr ’KINT’ (!) a Szemlyes-Trben is [’kvl az Anyagi-Testen’] ’lthatv’ vlnak az EL-VLTOZSOK, nagyon fontos LASSTANI, s Tudatosan elkezdeni keresni az EL-Vltozs OKT (!) [a YOSGBAN az ELFOGAD Szeretet-Megnyilvnuls az OK-KERESSHEZ is utat nyit: (171.r.) 69. pont – elrhet ITT]. Ilyenkor elszr ’Bell’ kell a szksges Vltoztatsokat Megformlni / Bergzteni, s ’erre alapulan’ ’KINT’ is megkezddnek a Rendezdsek.
A 20191126 [2.r.] III. pontban a ’tulipn pldjban’ emltettem azt (elrhet ITT), hogy
az EL-Vltozsok
[a Kzssgi vagy Szemlyes Terekben]
egy bizonyos mrtken tl
visszafordthatatlann vlnak:
(…) A [1112-1114.r.] 309. pont (4) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy egy J (IRGALMI Alap) SPECILIS GONDOSKODST Formlt KSSZ a FLDANYA. Az J-EGYSG-MEGFORMLSNAK nevezett GONDOSKODS
(1) egyfell az egymstl korbban sztvlt / EL-Tvolodott rszek egymshoz-kzeledst s egymshoz-illeszkedst segti valamilyen jonnan Vlasztott (vagy Jelenhez-Igaztott) Cllal,
(2) vagy pedig egymshoz addig mg nem kapcsoldott rszek kztt formlhat meg teljesen j alaprl Kzeledseket / Illeszkedseket.
Nagyon Fontos Alapja s Felttele a Rendez folyamatok Elindtsnak az,
hogy az letet-GONDOZK
(1)
jra KZVETLENN (!) formljk meg
a BELS sszekapcsoldsukat
a Befogadsukban l teremtkkel,
s (2)
hogy kpesek legyenek a szksghez igazodan KZVETLENL (!) is ELLENRIZNI
a Befogadsukban l Tudatok Szemlyes-Tereit.
Az letet-GONDOZK minden Birodalomban s minden Kzssgben [elsdlegesen a MINDENSG-FORRSNAK AJNLSRA alapulan] FORMLJK az ehhez szksges SZABLYOZSAIKAT s GONDOSKODSAIKAT.
20200908 [1070.r.] 300. pont [a FELELSSG MEGHATROZSNAK SZABLYAI minden Birodalomban / Kzssgben megvltoznak (ennek az alapja a MINDENSG-FORRSNAK N-RTKELSE); a GONDOSKODV vlt TUDATOKNAK Megemelkedett a FELELSSGE] – elrhet ITT:
„…A MINDENSG-FORRSNAK ezek a FELISMERSEI s MEGRTSEI vezettek el
a REND-TTELEK azon rendszernek MEGFORMLSHOZ,
amelyben a GONDOSKODKNAK
’Megemelkedett’ a FELELSSGE.
A GODOSKODV vlt TUDATOKNAK
FELELSSGE az,
hogy az ’utbb’ nllv vlt Tudatokat
valamilyen
KZVETLEN (!) formban MEGTANTSK mindarra a TUDSRA
[segtsk (IRNYBAN-TARTOTTAN, egy V krnyezetben)
mindannak a Sajt Tapasztalatnak a FELPTSBEN az ’utbb’ nllv vlt Tudatot],
amelynek az ALAPJAIT
’ADOTT’ MEGTAPASZTALSI IRNYKNT MEGHATROZTAK / Bergztettek / Adtak
az ’utbb’ nllv vlt Tudat szmra MEGFORMLT (Szemlyes) TRBEN…”