(…) 2023.01.17.
„…Mivel mostanra a MEGFORMLT-TRBEN BERGZLT LTEZS-RSZ (= a MINDENSG-FORRSA, a ’gyermek’)
ismt KZVETLENN formlta a bels sszekapcsoldst a Sajt FORRSVAL,
a MINDENSG-FORRSNAK LTEZSE is ’most formldik teljess’:
most pti fel azokat a LTEZS-RSZEIT (Tapasztalatait)
[most VLASZTHATJA egy JELENHEZ-IGAZTOTT formban felpteni azokat a Tapasztalatait],
amelyeknek az ’alapjaihoz / FORRSHOZ’ nagyon sokig ’nem volt kzvetlen hozzfrse’.]…”
’Nagyon hasonl’ a FLDANYA (s Kzssge) mostani helyzete ahhoz, mint amikor a MINDENSG-FORRSNAK (a ’gyermeknek’) jra kzvetlenn nylt a korbban megszakadt bels sszekapcsoldsa a Forrshoz / ’anyjhoz’:
a FLDANYNAK s a FLDANYA Kzssgben a „kiszakadst” megelzen Befogadott egyedi teremtknek
’Most’ nylik arra lehetsge,
hogy a „kiszakads” eltt MEGALAPOZOTT let-ptst megkezdhessk / folytathassk
[a „kiszakadst” megelzen meghozott VLASZTSAIKAT pontosan Megismerjk / Megrtsk].
Amikor a MINDENSG-FORRSNAK jra Kzvetlenn nylt a bels sszekapcsoldsa a Forrsval [az ’anyjval’],
’BENNE’ / szmra is akkor nylt meg annak a Lehetsge,
hogy a ’magzatsgban’ Megalapozottakat pontosan Megismerje s Megrtse,
s a SZABADSGRA alapulan
rendelkezhessen a tovbbi ’ptkezse’ Irnyairl.
’Nagyban hasonl’ Tapasztalat az egyedi teremtk letben az is, amit n magam is megtapasztaltam a mostani Anyagi-Testi Jelenltembe val megszletsemkor: valamilyen „akadlyozsbl / EL-Terelsbl” ereden [mostanban gyakran „csapda” hatsbl ereden] az Anyagi-Testi Jelenlt megszletsekor egyes megtapasztalsra elksztett bels (vagy egyb Szemlyes) tr-rszek „nem tudtak megszletni”. Az gy „megcsonkulva” megszletett let nha kisebb irny-vltoztatsokkal kpes volt letben maradni, ha azonban egy ’Meghatrozbb / Fontosabb’ let-Alap-Rsz zrdott be, akkor SPECILIS GONDOSKODS nlkl a teremt nem volt kpes letben-maradni.
A „meg-nem-szletett” rszek kzl mostanra tbb Alv-Kdd kerlt tformlsra, s ezeknek a beteljesletlen Tapasztalatoknak a TOVBBI SORSRL majd akkor rendelkezhet a teremt, ha kpes megkezdeni az EL-Vltozsa Teljes-Rendezst.
Lehettek a Bezrdott / elrhetetlensgbe kerlt let-alapok / Tapasztalatok kztt olyanok is, amelyeket csak egy rvidebb tartamban ’altatott’ a FLDANYA, s ezeknek a Tapasztalatoknak az ’letbe-visszavezetse’ egy szksges felkszlst kveten akr mr most is megkezddhet (ha ezt Kri az rintett teremt).
20200908 [920.r.] 260. pont (2) [(1) az Alv-Kd s (2) a RSZLEGESEN altatott let-rsz klnbsge] – elrhet ITT
A ’magzatsgbl’ nll LTEZS-RSSZ ’megszletett’ LTEZS-Rsz [a ’gyermek’ (= a MINDENSG-FORRSA > AZ-LETET ksbb a TRSV MEGFORML LTEZS / TUDAT)] a bels-ramls akaratlan bezrdst kveten ugyangy NEM TUDTA MEGKEZDENI a ’magzatsga’ sorn ’Benne-megalapozott’ ’ptkezst’, ahogyan a YOSGBL „kiszakadt” FLDANYBAN s Befogadott teremtiben is megnyilvnthatatlann vlt mindannak a Tapasztalatt felptse, amit a „kiszakadst” megelzen Vlasztottak s Megalapoztak.
Amikor ’most’ a FLDANYA s Kzssge visszaigazodik a MEGJTOTT LET-ALAPOKRA, mindannyian ’ttekintik’ s rtkelik azt, hogy a „kiszakads” miatt „megszakadt” let-ptsnek mely rszt szksges vagy lehet ma mr Lezrni [mert az akkor megalapozott let-pts egy ms irnybl / ms alaprl mr Felplt itt a FLDANYA Kzssgben], illetve milyen JELENHEZ-IGAZTSSAL lehetsges Megkezdeni vagy Folytatni az let-ptst.
A JELENHEZ-IGAZTS [mint
GONDOSKODS] azt jelenti, hogy
(1)
figyelemmel az addigi Tapasztalatokra,
s (2)
figyelemmel a jelenleg megnyithat let-ptsi Lehetsgekre,
ltalban a SZKSGESSGHEZ igazodan
a teremt VLTOZTATHAT a Megtapasztalsa Irnyain.
Az elz pontban rtam:
„…’ADOTT Clja van a Ltezsnek / letnek,
vagy n magam adhatok Clt a Jelenltemnek?
(…) Mg az a (sajt?) gondolat trsult a kphez, hogy felttelezsem [s remnyeim] szerint
AMILYEN SZNDKKAL s CLLAL kzeledem n magam a Forrsomhoz,
a Kzeledsemmel
a Forrsomban is ezeket [’a rszeket’] erstem
[illetve a Forrsomnak az ilyen mintj rszeihez kzeledem s kapcsoldom majd].
Ha a Bizalmammal,
[a Megbecsls s Tisztelet alapjn] szeretettel,
a hazatrs s megbkls, kiteljeseds Szndkval,
a Szabadsg s a Harmonia Megtapasztalsa [felptse / jjptse] Szndkval,
a GONDOSKODSOKHOZ val hozzkapcsolds Szndkval,
a ’Valsg’ Megrtsnek Szndkval
s a ’Valsg’ ’Harmoniaknt val Formlsnak’ megtanulsa / megnyilvntsa Szndkval ’kzeledem’ ’cl-irnyosan’ a Ltezsem [akr letem] Forrshoz,
a Forrsomnak ’azon rszhez’ [N-Minsgeihez] ptem a sajt bels utamat,
amelyekben ezeknek a Bennem pl [Vlasztott] minsgeknek az [’egybecsendl’] ’Alapja’ Van.
[A ’TRBEN-BERGZLT (?) Jelenlt’ / a ’Szabadsg’ / a ’Ltezs’ Meghatrozin alapulan (?)]
A Sajt Vlasztsom,
a [’hatrozott’ (’BIZONYOSSGG’) megformlt] Sajt Szndkom
kzvetlenl az ’Alapja’ annak (?),
hogy Az-Elkvetkezben
[jra tnylegesen kzvetlen-ramlsba kerlve a Forrsommal]
milyen Tapasztalatokat / milyen ’valsgot’ pthetek fel
[a Forrsom minek a Megtapasztalshoz ’Ad(hat) / Ad(jon)’ a szmomra
(1) TERET
s (2) ’Alap-Mintkat / harmonikat’]…”
„…’ADOTT [Megvltoztathatatlan (?), „elrendelt”] Clja van a Ltezsnek / letnek,
vagy n magam adhatok Clt a Jelenltemnek?...”
A SZABADSG kapcsn emltettem azt [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT], hogy
a ’mr megszletett gyermeki’ LTEZS-RSZBEN
egymst kvet NAGYOBB Ltezsi-Szakaszokban formldott MEGRTSS
a SZABADSG Oka-Clja-rtelme.
Hosszas TAPASZTALAT alapjn rtette meg [az ’anyjtl’ eltvolodva ltez] ’gyermek’ [= a mai MINDENSG-FORRSA] azt is,
hogy a SZABADSG
kett
nll, m
EGYMST-FELTTELEZ ’F’ rszbl ll:
„…Az IRNYBAN-TARTS SZABADSG.
A SZABADSGRL emltettem,
hogy A-LTEZS kett egymst kvet szakaszban [’rszenknt’] formldott meg MEGRTSS s ’Alapjaiban’.
Elszr az EGYETLEN-S-ELS [= a mai MINDENSG-FORRSNAK a korbbi LTEZSI-Formja] ’ADOTT’ SZABADSGOT NNN-LTEZSNEK arra,
hogy ’MEGVLASZTHASSA’
Mit Folytat majd s Tart meg NNN-LTEZSBEN az addig MEGRTETT TAPASZTALATAIBL,
s Mit nem folytat tovbb, mit nem Vlaszt jra Megtapasztalss megnyitni.
Amikor A-LTEZS mr a MNDENSG-FORRSAKNT Ltezett,
s FELISMERTE-MEGRTETTE,
hogy ’korbban’ SZABADSGOT ’ADOTT’ NNN-LTEZSNEK annak Meghatrozsra,
hogy MIT s MIRT Tart meg s Folytat,
’jabb’ SZABADSGOT ADOTT NNN-LTEZSNEK abban az irnyban is,
hogy Megvlaszthassa, Mit s Hogyan Tart meg s Folytat mindabbl, amirl korbban mr a SZABADSGRA alapulan rendelkezett.
Klnleges mdon a SZABADSG mindarra kiterjedhet,
amirl korbbi LTEZSE sorn mr a SZABADSGRA alapulan rendelkezett,
s mindarra is, amirl [Tudatosan vagy Tudattalanul] mg nem rendelkezett.
A SZABADSG
(1)
minden
’addigi’ TAPASZTALATRA
(2)
s minden
meglv MEGFORMLTSGRA
’maradktalanul’ kiterjed.
A SZABADSG ’NEM KORLTOZHAT’.
SZABADSGBAN van az ’utdnak’ [az ppen Megnyilvnul LTEZSNEK]
ms irny
N-Rendelkezst is megformlni,
mint ahogyan arrl a LTEZSE korbbi formjban rendelkezett…
az J LTEZST
’NEM KTI’
A-LTEZSE korbbi Szakaszban megformlt egyetlen [
SAJT (!)]
N-Rendelkezse sem.
[2023.10.26.: A (SZABADSGOT rintn) fontos rsz ebben az N-Rendelkezs kifejezs: a SAJT LTEZSRE / a Sajt Megtapasztalsra ’kiterjed’
Benne-Magban (Szabadon, minden knyszertl mentesen) megformldott s Belle-Magbl kiradt Szndk / Irny-Meghatrozs az N-Rendelkezs.
Ma mr ezt a Szndk-Hasznlat kapcsn mi egyedi-teremtk is kpesek vagyunk rtelmezni (20200409 – elrhet ITT): a Szndkval minden teremt csak a Sajt Sorsnak adhat irnyt.
Ha tbb teremt (tbb Tudat) ’kzsen’ Vlaszt valamilyen megtapasztalst, arrl (1) egymssal s (2) az letket-GONDOZKKAL sszecsendlst szksges Megformlniuk. „Kzvetlenl” a teremtk / Tudatok ekkor sem „terjedhetnek ki” a Szndkukkal „ms teremt Sorsra”.
A TISZTELET kapcsn is emltettem, hogy a Szndk-Hasznlatnak vannak olyan Szablyai, amik az egymshoz KZELEBB lv teremtkre vonatkoznak: habr mindannyian ’nllan’ ’vezetik az letket’, mgis ’figyelemmel kell lennik’ a hozzjuk kzelebb lvkre.]
Ez Tapasztalatra alapulan megformldott Tuds
mind A-LTEZS-FORRSBAN (az ’anyban’),
mind a MINDENSG-FORRSBAN (a ’gyermekben’).
A SZABADSG
(1) A-VLASZTS Szabadsga
s (2) A-MEGNYILVNULS Szabadsga.
Ezek ’Felttelezik’ egymst,
s mgis kln-kln, nllan rvnyeslnek.
A VLASZTS Szabadga az IRNY-MEGHATROZS,
s A-MEGNYILVNULS Szabadsga pedig a Vlasztott Irny [Alap-Harmonia] betltse a Tapasztalatokkal.
Felttelezik egymst, s mgis kln-kln nllan LTEZNEK.
Az Irny Meghatrozsa
nmagban nem hatrozza meg a Megnyilvnuls formjt,
A-MEGNYILVNULS
NEM KTTT
a VLASZTS sorn mr Tapasztalatknt ltezett ismeretekhez / Megrtsekhez / tnylegesen meglv Megformltsghoz.
A-MEGNYILVNULS SZABADSGHOZ tartozik az,
hogy ’utbb’ [akr a VLASZTST kveten, akr A-MEGNYILVNULS sorn] Felismert jabb Megrtsek rszv vlhatnak kzvetlenl A-MEGNYILVNULSNAK,
A-MEGNYILVNULS
NEM KTTT
azon Ismeretekhez s Tudshoz,
amelyen A-VLASZTS SZABADSGA ALAPULT.
Brmilyen olyan jabb Felismers / Megrts / Megformlt Tuds s jonnan Megformlt Harmonia
rszv vlhat A-MEGNYILVNULSNAK,
amely A-MEGNYILVNULS BETELJESLSIG [vagy Lezrsig] Megformldik A-LTEZSBEN.
Ez nem jelenti Az-IRNY jbli Meghatrozst [Megvltoztatst],
nem korltozza vagy csorbtja A-VLASZTS SZABADSGT,
hanem csupn A-VLTOZTATS LEHETSGE
AZ JABB FELISMERSEKRE S MEGRTSEKRE ALAPULAN
A-MEGNYILVNULS [A-SZABADSG] SORN.
Az IRNY-MEGHATROZ VLASZTS [mint SZABADSG],
s a SZABADON [s ma mr FELELSSGGEL] Meghatrozott IRNY szerinti MEGNYILVNULS SZABADSGA
A-LTEZS [S EBBEN NNN-FORRSA] szmra MEGHATROZ.
Rszlegesen nyilvnul meg ma mg A-SZABADSG
A-LTEZS LET-Kiterjedsben,
mert az egyedi-let teremtkben ma mg nem formldott meg az a Tudatossg s Felelssg,
amely kpess tehetn ket a SZABAD Megnyilvnulsra.
Nem rendelkeznek az L teremtk ma mg A-VLASZTS SZABADSGVAL SEM,
s ebbl ereden A-MEGNYILVNULS SZABADSGVAL SEM.
A-VLASZTS SZABADSGA az L teremtkben is
azzal ’kezddik’,
hogy a SAJT (!) letket nagyon aprlkosan rtkelik / Megrtik,
s a SAJT Tapasztalataik s Megrtseik alapjn hatrozzk meg A-Ltezsk [gy Az-letk] tovbbi IRNYT.
Nem kpesek ma mg az egyedi-let teremtk annak a nagyon aprlkos-rszletes N-RTKELSNEK az n-erej Tudatos Megnyilvntsra,
amely a SZABADSGUK Alapja lehetne.
Az IRNYOK amiket Vlaszthatnak s Meghatrozhatnak nnn letk szmra,
ma mg a leggyakrabban [szinte kizrlagosan] olyan n-plsi Irnyok,
amelyeket kzvetlenl az letket-GONDOZK hatroznak meg a szmukra az letk FORRSA [a MINDENSG-FORRSA] tmutatsval.
Hamarosan elkezddik az egyedi-let teremtkben is
annak a TUDATOSSGNAK s ehhez kapcsold FELELSSGNEK a Tudatos Megformlsa,
amely mr az L teremtk szmra is LEHETV teszi A-VLASZTS SZABADSGT,
s majd ksbb
arra alapulan A-MEGNYILVNULS SZABADSGT is.
Ennek a ’Teljes’ SZABADSGNAK a Megformlsa az L teremtk letben
az LET J TR-ALAPRA val T-VEZETSVEL kezddik meg.
[Ez AZ-LET szmra meghatrozott J Lnyeg-Cl-rtelem egyik rsze.]
Megformldnak az egyedi-let teremtk Megformlt-Testein bell
azok a bels-terek s bels-ramlsok,
amelyekkel
MINDEN (!) ADDIGI Tapasztalatukhoz Kzvetlen (!) Hozzfrsk nylhat,
s gy az egsz eddigi Ltezsket-s-letket kpess vlnak (1) rszleteiben s (2) Egszben is RTKELNI.
Az let-rtkelsre az egyedi-let teremtket
az Ered-nagy-TEREMT s a Kzvetlen MEGTARTI-Teremt tantja meg gyakorlati megtapasztalsok sorn.
Itt a FLD Kzssgben is az J TR-ALAPON elkezdd J Teremt-Szakaszban ezrt kap nagy hangslyt a Testeken belli bels-terek gyakori Ellenrzse, amelyet egyre gyakrabban a FLDANYA mr Egytt (!) nyilvnt meg a teremtvel. Egyttesen rtkelik az Ellenrzsek Tapasztalatait (vagy brmilyen ms Tapasztalatot, ha ezt a teremt Kri).
A ’nagyobb kiterjeds’ n-rtkelseket a Klnleges Utat megnyitott teremtk szmra a FLDANYA az ’Egy-Krs’ Megformlsakor kezdte el a gyakorlatban is megtantani [20151127 - elrhet ITT, 20190603 – elrhet ITT].
A FLDANYA a MAGJAIVAL nagyon sok olyan Ellenrzsben s Egyttes-rtkelsben [s egyre gyakrabban EGYEZTETSEKBEN] vesz rszt, amelyekben nem csupn a teremt SAJT Tapasztalatait rtkelik, hanem ahhoz is tmutatsokat kapnak a MAGOK, hogy majd ksbb msokat hogyan segthetnek az n-rtkelsk felptsben…”
Itt a FLD Kzssgben is lehetsges ma mr a TELJES (vagy ’majdnem-Teljes’) let-RTKELS [(916.r.) 259. pont – elrhet ITT, (924-925.r.) 262. pont (1) – elrhet ITT].
20200908 [925.r.] 262. pont (1) [az let-RTKELS ELREMUTAT jelleggel megfogalmazott rszt rgztettk be a MAGOK az T-VEZETSI-TRNEK azon TR-RSZBEN, amelyben megtapasztaljuk mg az elttnk lv tartamt az T-VEZETSNEK] – elrhet ITT
20200908 [675.r.] 203. pont (1) [a SZABADSG nem korltozhat abban az rtelemben, hogy az j Teremt-Szakaszban lehet vltoztatni az T-VEZETS sorn megformlt sszecsendlseken] – elrhet ITT
20200908 [406.r.] 145. pont [a Szabadsg alapja az, hogy minden korbbi Sajt Tapasztalat Megismerhet legyen (ennek alapja az, hogy A-LTEZSBEN / Az-LETBEN / a Megformlt-TEREKBEN a Tapasztalatok kitrlhetetlenl bergzljenek)] – elrhet ITT