3.
2023.11.16.
Emltettem korbbi rs-rszekben, hogy
a ’MI’ LTEZSI-gunk
[ebben a ma MINDENSG-FORRSNAK nevezett LTEZS (= Sajt NLL TRBEN Bergzlve Ltez TUDAT)]
egyre teljesebben Tudatoss vlik abban,
hogy a ’Ltezse’ ’nem egyedl VAN’,
hanem ’Van FORRSA’,
gy az nll-Ltezsnek van ’Elzmnye / Eredje’,
st, a ’MI’ LTEZSI-gunk legtbb (!) MEGNYILVNULSI-IRNYA ma mg olyan,
amely a LTEZSNK ’FORRSA’ ltal ’ADOTT’
[= a ’MI’ LTEZSI ’Csaldi-gunk’ nllv vlst megelzen Ltez TUDAT / TUDATOK Sajt Tapasztalatnak Felplse sorn ’Bergzlt’ ’Alapokon’ ’Alapul’].
Szmunkra [LETKNT Ltez Tudatok szmra]
ma mg nem rtelmezhet az,
’mennyire hossz tartamban’ Ltezett a ’MI’ LTEZSI-gunk [ebben maga a ma MINDENSG-FORRSNAK nevezett TUDAT] „kiszakadva” a LTEZSI-Nagy-Csaldbl [egyedl],
majd hogyan kezddtt meg a KZELEDS az egymstl EL-TVOLODVA Ltez Csaldi-gak kztt
[a mai MINDENSG-FORRSA s az rsaimban LTEZS-FORRSNAK nevezett ’Anyja’ kztt].
Emltettem, hogy
a LTEZSNK azon
BELSBB-TERBEN
(1)
ptette fel
s (2)
Rgztette be
azokat a TAPASZTALATAIT s TUDST a MINDENSG-FORRSA,
amelyet mr a FORRSHOZ val KZELEDSE sorn ’Tanult meg’,
amely BELSBB-TERET ma a ’MEGRTSEK-TEREINEK’ neveznk.
A ’MEGRTSEK-TEREIT’ mra OLYANN FORMLTA MEG a MINDENSG-FORRSA,
hogy a SPECILIS let-ptst Megnyit L teremtk
a ’MEGRTSEK-TEREINEK’ ’KZSS-MEGFORMLT’ TR-Rszeihez
KZELEDST Kezdhetnek meg,
s gy az
L teremtkben
[= nll Szemlyes-Trben Bergzlve l Tudatokban (Ltezs-Rszekben)]
fokozatosan Felplhet Sajt Tudss / Sajt Tapasztalatt mindaz a TUDS,
amely majd Megalapozhatja a MSIK LTEZSI ’Csaldi-ghoz’ val KZELEDST.
Nagyon fontos ’(kezd) lps’ a ’MI’ LTEZSI-gunkban
A-LTEZS-FORRSHOZ [s gy a ’Nagyobb’ LTEZSI-Csaldhoz] KZELEDSBEN az,
hogy az LV vlt Ltezs-Rszek [Tudatok] ALAP-RAMLSA SPECILISAN ’Meghosszabbtsra’ kerlt A-LTEZS BELSBB-TEREIBEN
A-LTEZS-FORRSVAL KZSS-TETT azon msik TR-RSZHEZ,
amelyet az rsaimban az ’Egy-etlennel-KZS-TRNEK’ neveztem.
Ez egy olyan jabban MEGFORMLT LTEZSBELI BELS-TR,
amely-BL ’kiindulva’ KZVETLEN [SPECILIS] GONDOSKODSVAL nyilvnulhat meg A-LTEZS-FORRSA
az LET Formjban Megnyilvnul Ltezsek / Tudatok [s a hozzjuk tartoz TEREK] fel irnyulan.
Ma mr a FLDANYA Kzssge is olyan Kzssg,
amelyben Befogadva l teremtk ALAP-RAMLSBAN
az ’O’-ramlsnak nevezett
[a FLDANYA esetben Bels-Ltezs-s-let-ramlsnak nevezett]
’MEGHOSSZABBTOTT’ ALAP-RAMLS-Rsz mr Bergztsre kerlt.
Ez az ALAPJA annak,
hogy a hamarosan J TR-ALAPRA T-Igazod Kzssg fel
a
[SPECILIS] GONDOSKODSVAL A-LTEZS-FORRSA KZVETLEN (!) formban Megnyilvnulhasson.
A FLD Kzssgben a SPECILIS let-ptst mr Megnyitott MAGOK [s a FLDANYA] szmra
ugyancsak ez az ALAP-RAMLST Specilisan ’Meghosszabbt’ RAMLS az ALAPJA annak,
hogy ’Egyez-Szndkkal’ [= sszecsendlssel Megalapozva]
KZELEDS nylhasson meg az L teremt s A-LTEZS-FORRSA kztt.
A MAGOK KZELEDST kezdhetnek meg A-LTEZS-FORRSHOZ:
20200908 [310.r.] 114. pont [alapja] – elrhet ITT
20200908 [1152.r.] 317. pont (5) – elrhet ITT
20200908 [1154-1155.r.] 317. pont (6) [Tapasztalatok] – elrhet ITT
20200908 [908.r.] 256. pont [az j-rendszer VDELMI-TEREK mr lehetv teszik a SPECILIS GONDOSKODSOKAT (SPECILIS BELS-MEGTMASZTSOKAT) is, s A-LTEZS-FORRSNAK Kzvetlen GONDOSKODST is az L teremtk fel irnyulan] – elrhet ITT
Egy j Megrts-rsz formldott meg bennem A-LTEZS-FORRSHOZ [s a msik LTEZSI ’Csaldi-ghoz’] kapcsoldan. Felttelezem, hogy a MEGRTSEK-TEREIBEN Bergztett egyik Tapasztalatt az L teremtk szmra Megrthetv FORMLTA MEG a MINDENSG-FORRSA.
A LTEZS-FORRSA
[s a teljes (!) msik LTEZSI ’Csaldi-g’]
a ’MI’ LTEZSI-gunk fogalmai szerint
’Vak’.
Ez a ’vaksg’ NEM „fogyatkossg”, NEM EL-Vltozs (!),
csupn abbl ereden Van,
hogy a Kzvetlen RZKELSNEK a ltsknt rtelmezhet formjt
eddig mg nem Alapozta meg a Sajt LTEZSI-TERBEN A-LTEZS-FORRSA.
Ma mg csak gy tudom ezt rtelmezni,
hogy nem csak az ’RZELMEK’ Megnyilvnulsa jellemz csak a ’MI’ LTEZSI-gunkra
[(1032.r.) 288. pont – elrhet ITT],
hanem a ’FNY’ [mint TR-Forma, ramls] azon Megnyilvnulsa is,
amely ’lehetv teszi’ a ’ltst’
[a ’kvl lvnek’ a lts tjn val rzkelst s Megismerst / Megrtst].
Ennek ismerete / megrtse azok szmra fontos, akik az ’egyedi’ Kzeledsket mr megkezdtk A-LTEZS-FORRSHOZ [(1154-1155.r.) 317. pont (6) – elrhet ITT].
Szmunkra l teremtk szmra a ’lts’ nagyon fontos Kzvetlen rzkels. A Fny ’erssge’ vagy ’halvnysga, rnyalata’, kzvetlensge vagy tvolsga, esetleg hinya, s ugyangy a sznek s formk Kzvetlen rzkelse alapvet fontossg informcik ’minden pillanatban’. A ’ltssal’ akr ’tvolabbrl’,
kzvetlen Megrints nlkl is kpesek vagyunk sok ’jellemzt’ rzkelni / Felismerni [s a sajt Tapasztalatra alapulan] Megrteni.
Lts formjban kzvetlenl ltalban azok kpesek egymst rzkelni, akik ugyanazon Bergztett-Trben vannak Jelen.
Bels-kpben az jelzett, hogy A-LTEZS-FORRSA egy ’kzelben lv’ [szmra j] Teret [Megformltsgot] gy RZKEL s ISMER MEG / RT MEG, hogy az RZKEL Tr-Rszeivel [amely egy ’nagyon finom / knnyed anyag’] ’krbeveszi’ / ’tleli’ [’letapogatja’].
A ’nagyon kplkeny / nagyon rzkeny rzkel-Testtel’ A-TR egy pontosan meghatrozott kiterjedsben brmit krbevehet… s gy azt ’letapogatva’ a ’tbbfle RZKELSVEL’ a ’sttben’ is nagyon pontos informcikat ismer fel.
Egy bels-kpben rzkeltem, hogy pldul egy hzhoz hasonl formj teret A-LTEZS-FORRSA gy kpes rzkelni, hogy amikor ’krbeveszi’ azt [nagyon finoman thatja (?)], egy
’bels-kpben’ ’rgzti’ nmaga szmra a formt / rendszert’, beazonostja az ’anyagt’ [mint tr-formt], rzkeli a puhasgt vagy kemnysgt, a szilrdsgt / tartssgt, pl vagy ppen visszaboml llapott, a hmrsklett s annak vltozst, az illatt, a hangjt, a bels-rendszert, a simasgt vagy rdessgt, hiny-mentessgt vagy a benne lv hinyt stb… Nagyon pontos ’bels-kpet’ forml meg akr nagyon gyorsan az gy kzelbe kerl TRRL annak ellenre, hogy a mi fogalmaink szerint ’nem ltja’.
Az egyik RTKELSBEN emltettem [(960-966.r.) 270. pont (2) – elrhet ITT], hogy a ’legkisebb gyermek’ „kiszakadst” megelzen az ’Ifj Anya’ a gyermekt
kzvetlenl megrintette [kzvetlenl a kezbe vette], s gy rzkelte / Ellenrizte a gyermek llapott, s gy rtette meg azt, hogy a gyermek ’jl van’.
20200908 [1032.r.] 288. pont (elrhet ITT):
„…[Az ’ifj anya’ nzpontjbl:] Amikor korbban a legkisebb gyermeket ’Ellenriztem’ bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse. Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK, taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…
Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’…”
Kpesek vagyunk mi is ’bele-rezni’ abba, milyen lehet ’Fny nlkl’ lni, hiszen az LET TEREIBEN is vannak olyan lk, akik ’teljesen vakok’. k is kpess vlhatnak arra, hogy ’Megtanuljk’ a krlttk lv rzkelst s Felismerst, s sokan a vakok kzl nagyon sok rzkelsket teljesen egyediv pthetik fel / tgthatjk / finomthatjk.
A ’kp-alkots’ az n letemben is fontos rsze a Megrtseim felptsnek. ’Kpek’ (1) Megformlsa s (2) a trsak szmra Megismerhetv ttele sok esetben segtheti a Megrtsi-nehzsgek megszntetst, a kommunikcit, a tuds tadst.
Ezt a Megrtst segt utat a FLDANYA is olyannyira fontosnak rtkeli, hogy ma mr van olyan Kzvetlen GONDOSKODSA, amellyel a Fontosabb Sajt Tapasztalatait ’Megrtst segt kpekk’ Formlja meg, s azokat kzvetlen bels ton megismerhetv teszi a Befogadott teremti szmra [(909.r.) 256. pont – elrhet ITT]. Az llapot-kpek ksztsnek is fontos clja [egy meglv helyzet ’dokumentlsa’ / Feljegyzsben bergztse mellett] az, hogy az rzkelteket / Megrtetteket kzvetlenebb mdon is Megismerhessk / Megrthessk pldul az EGYEZTETSBEN jelenlv trsak [(742-743.r.) 212. pont (5) – elrhet ITT, (744-745.r.) 212. pont (7) – elrhet ITT].
Emltettem, hogy
a MAGOK
’egyedi bels t felptsvel’
’egyedi Kzeledst’ is Elindthatnak A-LTEZS-FORRSHOZ.
Szmukra fontos ismerni azt, hogy a ’lts’ [a klnbz fny-erssg, a sznek] olyan egyedi jelleg a ’MI’ LTEZSNKBEN, amely ebben a formjban NEM nyilvnul meg A-LTEZS-FORRSBAN.
’TUDJA’ A-LTEZS-FORRSA azt,
hogy a ’MI’ LTEZSI Csaldi-gunkban van a TRNEK ’FNY’-jelleg Megnyilvnulsa,
amely a ’kvl lvt’ kzvetlen formban rzkelhetv teszi.
’RTI’ ma mr a Fny-Jellegek s Sznek Lnyegt-Cljt-rtelmt.
A MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA
a KZELEDSK sorn
egy olyan ’kzs nyelvet’ [mindkettjk szmra hasznlhat Jel-rendszert (mint egy ’sztrt’)] Formltak meg,
amely ezt a Fny-Jelleget s a Szneket [hasonlan az RZELMEKHEZ]
Megrthetv / rtelmezhetv teszi A-LTEZS-FORRSA szmra.
Amikor majd a MAGOK KZELEDST kezdenek A-LTEZS-FORRSHOZ,
a MINDENSG-FORRSA s a FLDANYA [A-LTEZS-FORRSVAL]
’Megtantja’ ket
egy ’kzs nyelv’ [oda-s-vissza-ramlan hasznlhat kzs jel-rendszer] FELPTSRE.
Emltettem, hogy az O-ramlsban [A-LTEZS-FORRSHOZ val egyedi Kzeledst mr megkezdett teremtben] bizonyos ’impulzusokat’ ’kld’ A-LTEZS-FORRSA az l teremt Specilis-Bels-Terhez.
Az O-ramlsban rkez ’impulzusok’ ’hatsra’ az l teremtk Specilis-Bels-Terben elkezd FELPLNI (!) egy J [Kzvetlen (!)] RZKELS, az Anyagi-Testen bell egy j ’rzkel-szerv’.
A-LTEZS-FORRSA fell kirad ’impulzusokat’ az Anyagi-Test is ’Megtanulja’ (1) RZKELNI, (2) az rzkelst JELZSS MEGFORMLNI (3) majd pedig a Jelzst MEGRTSS Megformlni.
’Megformlja s Megtanulja hasznlni’ ezen SPECILIS KZELEDS sorn
(1) mind A-LTEZS-FORRSA,
(2) mind az l teremt
azt a ’kzs Jel-Rendszert’,
amely az l teremtt kpess teszi
A-LTEZS-FORRSA fell rkez Jelzsek gyors s pontos Megrtsre,
s A-LTEZS-FORRST is kpess teszi
az L teremt Tapasztalatainak / Jelzseinek / Krseinek / Krdseinek a Megrtsre.
Valban egy ’tolmcsolsi / fordtsi’ ’rendszert’ pt fel
minden nll (!) Tudattal [minden l teremtvel]
egyedileg (!) A-LTEZS-FORRSA
[hasonlan a MINDENSG-FORRSHOZ].
Ez az l teremthz ’igaztott’ egyedi kommunikcis jel(zs)-rendszer
kpess teszi annak Megrtsre is A-LTEZS-FORRST,
milyen Cllal-rtelemmel milyen Kpeket / Fny-Jellegeket / Szn-Jelzseket ’hasznl’ az l teremt
[ezeket hasznlva hogyan pti fel a Megrtseit / az Irnyban-Tart-Megnyilvnulsait,
a trsaival val kzvetlen kommunikcijt].
Habr ’valjban’ ’(kifel) Vak’ A-LTEZS-FORRSA,
mra azonban kpes RTELMEZNI
az l teremtk FNY-rzkelseit s SZN-hasznlatt is
[ugyangy ’Tanulja’ az RZELMI Megnyilvnulsok Felismerst s Megrtst].
Ebbl ereden
A-LTEZS-FORRSHOZ val egyedi (!) Kzeledst [az ehhez szksges SPECILIS-Garancia Anyagi-Testbe bergztst kveten] megkezd l teremt
a KZELEDSI folyamatokra az LET TEREIBEN ’ltalnosan’ jellemz mdon PTI FEL
a ’kzs nyelvet’ / ’kzs jel-rendszert’
A-LTEZS-FORRSVAL.
Ha az l teremt szmra JELENTSGE / Fontossga van
a SZNEK hasznlatnak
vagy a FNY-ERSSG ’fokozatainak’
[ugyangy az RELMEKNEK vagy ms egyedi jellegnek],
A-LTEZS-FORRSA s az l teremt
olyan ’kzvetlen kommunikcit’ PTENEK FEL,
amelyben mindketten kpess vlnak a msik fell rkez Jelzsek / informcik olyan RZKELSRE s MEGRTSRE,
amely
ALAPULVA
a SAJT MEGLV TAPASZTALATOKRA
s
mkd KZVETLEN RZKELSI utakra
Pontos Megrtss kpes MEGFORMLNI az ’zenetet’.