5.
2023.11.26.
’Napok ta motoszkl bennem’ egy korbbi lejegyzsben lert kp, de mg
’nem talltam meg’ a lejegyzseimben.
Prbltam minl pontosabban felidzni magamban a kpet, s az emlkezetemben megmaradt ’legfontosabb kulcs-szavakat’.
Rszleges megrtsem szerint [szmomra] van egy olyan jelentse is annak, hogy a lejegyzseimben nem talltam mg meg a kpet, amely [Figyelem-Felhvsknt (?)] arra is felhvja a figyelmet, hogy
amikor hamarosan
[a KISEBB Szakasz-Vltssal,
majd pedig azt kveten a NAGY-Lezrssal]
’Tovbb-lpnk’ ebbl a ma mg meglv LET-TRBL,
[(1)
a KISEBB Szakasz-Vlts sorn nem csak az LET-TERNK,
hanem az Anyagi-Testnk s Szemlyes-Ternk is JELENTEBBEN Megvltozik,
(2)
majd pedig a NAGY-Lezrskor az eddig ismert LET-TR / Anyagi-Test s Szemlyes-Tr TELJESEN VISSZABOMLIK],
az ’addigi kzzel is megrinthet valsgunkat’
NEM [vagy csak egyes rszeiben] VIHETJK TOVBB,
az letnkben
BERGZLT (!) Tapasztalatainkat / Tudsunkat viszont MEGTARTJUK s TOVBBVISSZK
[gy azt TOVBB-PTHETJK (ha azt Vlasztottuk)].
A mostanban lert kpek kzl ilyen rtelme is van pldul annak, hogy a HDRA [az ’autja’ ’mell’] bergztett teremt amikor ’feleszml’, mr ’gyalogosan’ halad tovbb [vagyis a Szemlyes-Ternek egyes (EL-Vltozott, vagy pedig ms okbl Lezrt-s-Visszabontott) rszt nem viszi tovbb]. Egy msik kpben a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN az oda bergzlst mr megkezdett lny a „htn cipelt htizskjtl” ’szabadult fel’ [a Szemlyes-Ternek egy „megterhel” rszt levlasztotta a FLDANYA].
Amikor ezt a rgebbi kpet igyekeztem egyre pontosabban felidzni magamban, maga a kp is erre a Figyelem-Felhvsra utalt.
Utlag azt gondolom, hogy a kp egy KIPRBLS Tapasztalatait foglalta ssze. Valsznnek tartom, hogy ez mg nem egy ’modellez’ (Specilis) Kiprbls volt, azonban
a Kiprbls sorn mr [elsdlegesen a MAGJAIVAL]
azt a Kzvetlen [SPECILIS] GONDOSKODST Formlta s Pontostotta a FLDANYA,
hogy majd a KISEBB Szakasz-Vlts sorn
[leginkbb a HD-Szakaszban]
hogyan VLASZTJA LE / BONTJA VISSZA a mg Anyagi-Testben Jelenlvk Anyagi-Testrl / Szemlyes-Terrl
a „Tovbb-nem-vihet” tr-rszeket,
s ’ezzel egyszerre’ a meglv Tr-Vesztettsg hogyan szntethet meg [hogyan Rendezhet].
Ezen tovbb-nem-vihet rszeink kztt vannak olyanok, amelyek
(1)
a bennk lv lettel-sszeegyeztethetetlensg miatt nem vihetek tovbb
[nem vihetek t a HDON],
(2)
s lehetnek olyan rszek,
amelyeket amiatt ZR LE [akr BONT VISSZA egyes rszeiben] a FLDANYA,
mert a teremt azokat egy j Vlasztssal [j sszecsendls Megformlsval] Lezrta.
[A Tapasztalatokra is alapulan]
Meghatrozta azt is a FLDANYA,
hogy a Szemlyes-Terek Megvltoztatshoz [Teljes-Rendezshez]
(1)
mikor s milyen formban Szksges Szndkot adnia [az Egyetrtst adnia] a teremtnek,
(2)
s mikor nem Szksges ehhez az rintett teremt Szndkt krni
[= mikor tartozik a Tr-Rendezs teljes egszben a FLDANYA GONDOSKODI FELELSSGBE].
Ugyancsak a Kiprblsok Tapasztalatai alapjn
Pontostotta azon ’Rendelkezst’ is a FLDANYA,
hogy mikor SZKSGES SPECILIS formban EGYEZTETNIE a teremtvel
[= a teremt (n)Lnyegvel],
azaz mikor hasznlhatja / alkalmazhatja azt a KNNYTST,
hogy amennyiben az Anyagi-Testben l let-rsz
a Szksges Vltoztatsokhoz nem kpes ma mg Szndkot adni
[pldul jelentsebben srlt a Bizalma, nem kpes Szndk megformlsra,
esetleg ms SLYOSABB vagy akr HELYREHOZHATATLAN EL-Vltozs akadlyozza a Szndk-Hasznlatban],
akkor az (n)Lnyeg Rendezsre irnyul Szndkt krhesse s fogadhassa el a FLDANYA.
Emlkeim szerint a kp gy kezddtt, hogy egy ’Est’ ’jelleg’ [majdnem teljesen stt] ’parkolba’ ’vitt az t’. Tbben rkeztnk ide ’autval’ [voltak olyan autk is, amelyekben tbb utas rkezett (ez akr a „knyszer”-kapcsoldst is jellhette)].
Valamilyen ’altatott’ llapotba kerltek az ide-rkezettek. Amikor ’feleszmltnk’, mindannyian visszaszlltunk az ’autba’, s egy keskenyebb ton [egy szintn majdnem stt (teht ERSEBBEN TAKART, ERSEBBEN VOTT) VD-TRBEN] visszartnk a F-tra.
Mikor mr visszaltem az autmba s a keskeny ton haladtam, ’gondolatban’ ’egy pillanatra’ ’odapillantottam’ az t mellett lv terletre. Egy ers kerts [nhol rcsos kerts] volt az t mellett, s azt ’lttam’, hogy nagy ’szemetes-zskok’ voltak a kerts tloldaln.
’Gondolattal’ ’belenztem’ nhny szemetes-zskba. Volt olyan, amelyikben „pnztrckat” rzkeltem, egy msikban ’neszeszerhez’ hasonlkat, s volt olyan, amelyben klnbz anyag kisebb gmbkbl ksztett „karlncokat” / „nyaklncokat”. Ez utbbiakrl mr akkor rzkeltem azt, hogy olyan „akadlyozk” [st, akr hatstalantott s levlasztott „csapdk”] lehettek, amelyek addig „lefogtk a kezet”, vagy ms mdon „rabsgban tartottak”. A „pnztrcknak” vagy „neszeszereknek” is olyan rtelme lehetett, mint amelyek „akadlyoztk” az n-Felismerst vagy a Vlasztott irny let-ptst.
Utlagos megrtsem az, hogy ebben a rgebbi kpben rzkelhetv vlt Kiprbls sorn mr tnylegesen
azt a SPECILIS GONDOSKODST Formlta s Pontostotta a FLDANYA,
hogy a Szemlyes-Terek Rendezse sorn
hogyan vlaszthatak le az Anyagi-Testrl s Szemlyes-Trrl
(1)
nem csak az ILLESZKEDSI-NEHZSGKNT rtelmezhet „akadlyozk”,
(2)
hanem a SLYOSABB, st akr HELYREHOZHATATLAN EL-Vltozsok ’Tapasztalatt’ bergzt tr-rszek
[amelyek egyben tnyleges Tr-Veszettsget is „megformltak / bergztettek” a teremtk letben].
’Neknk’ akkor mg nem lehetett arra ’rltsunk’, hogy az gy LEVLASZTOTT s VISSZABONTOTT tr-rszek ezutn milyen ELLENRZSEKET kveten kerlnek TELJESEN-VISSZABONTSRA s az LET-TERNKBL Kivezetsre.
20200503 [2.r.] 3. pont [a FLDANYA Befogadta azt a Specilis Garancit, amely lehetv teszi az OLTALOM-Tr kiterjedst a FLD Kzssgnek LET-TERRE] – elrhet ITT
’Mostanra’
a HD-Szakaszra
s a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBE val Bergzls FOLYAMATRA kiterjeden
nem csak az LET-TERET s a Szemlyes-Tereket rint Rendezseket Formlta KSSZ a FLDANYA,
hanem a Levlasztott s Visszabontott Tr-rszek ELLENRZSNEK s TELJES-VISSZABONTSNAK,
a Kzssgnk LET-TERBL val KIVEZETSNEK GONDOSKODSAIT is.
’Mai Figyelem-Felhvs’:
Az, hogy az eddig ismert [kls] ’valsgunk’
[ebben az Anyagi-Testnk s Szemlyes-Ternk]
hamarosan NAGYON JELENTSEN MEGVLTOZIK,
nem jelenti azt, hogy „most mr nem kell vigyznunk az Anyagi-Testnkre”
[s akr a Kzeli-sszekapcsoldsainkra / Kzeli-Trsainkra].
Amit ’ITT-s-MOST’ ’megtesznk’
az Anyagi-Testnk Megvsrt / Gygytsrt / ptsrt
[a Szeretet-kapcsoldsaink Megvsrt / jj-ptsrt, megerstsrt],
az mint FELPLT (!) SAJT TUDS s TAPASZTALAT ’velnk jn’,
s mint Sajt FELPLT TAPASZTALAT
knnyebb teszi majd a TOVBBLPST a MEGVLTOZOTT LET-TRBEN.
Kapcsold korbbi rs:
20200908 [1175.r.] 320. pont (5) – elrhet ITT:
"...2023.09.11.
A mgttnk lv jszaka kpeibl leginkbb csak egy kp nhny kisebb rszre emlkszem.
A kpben ’ikreket szltem’. Kett ’gyermekem’ szletett.
Az egyik [az elszr szletett] nagyjbl olyan volt, amilyennek ismerjk az jszltteket. A msodik gyermek kisebb volt, elszr betakargatva (szinte beplyzva) lttam. gy betakargatva is lttam, hogy ’ms a formja’: a teste ’keskenyebbnek / laposabbnak’ tnt, a feje is kiss laposabb volt s kevsb kerek… nem tnt [az eddigi mrtk szerint] szpnek, de inkbb ’figyelemmel nztem’, prbltam megrteni, hogy mirt [milyen clbl?] ilyen ’kiss ms’. [Az Elfogadsom azon alapult, hogy TUDTAM, hogy a gyermeket n szltem.]
Arra emlkszem mg, hogy ’rtelmesnek’ s ’mozgkonynak’ rzkeltem a gyermeket [taln figyelmesnek]… s mintha olyan rzetem lett volna, hogy vannak olyan (szmomra teljesen j) kpessgei, amiket mg nem rtek.
Taln ms rtelme is van a kpnek, n egyelre annyit rtettem meg, hogy a kett ’bellem szletett’ gyermek kzl az egyik a most meglv Anyagi-Testem, a msik pedig az az Anyagi-Test, amelyben [a ’Hdon’ val t-Vezetst kveten] a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN leszek jelen.
Az ’elszr megszletett gyermeket’ a ’mostani’ ’rtk-rendem’ szerint szpnek / harmonikusnak rzkeltem, a ’msodszorra szletett’ gyermeket a mostani rtk-rendem szerint kevsb szpnek talltam, st, a teste ’formja’ is furcsa volt.
Rszleges megrtsem szerint a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN val Bergzls folyamatban mindannyiunk Anyagi-Testben Vltoztatsokat rgzt be a FLDANYA.
Nem csak azt jelentheti ez, hogy eddig gygythatatlan vagy slyosabb betegsgek megsznnek, az ertlenn vlt (pldul ids) test megersdik / lettel-telik, hanem pldul a bels tpllsra val tlls miatt a testnkben ma ’nagy kiterjeds’ ’tpcsatorna’ s ’emszt-rendszer / anyag-csere-rendszer’ is visszabontsra kerl. Valsznleg tbb ms bels szervnk is talakul [pldul kisebb kiterjeds lesz], s a bels szerveink egymshoz-kapcsoldsa is megvltozik. Mr korbban is emltettem, hogy az ’agy’ s az idegrendszer is talakulson megy t… taln a kpben ezt jelezte az, hogy az utbb szletett gyermekemnek a ’feje’ is ’laposabb s keskenyebb’ s kisebb volt, ms-formj volt… [(888.r.) 251. pont – elrhet ITT].
Rszleges az a megrtsem, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN mr Bergzlt Anyagi-Test ahhoz igazodan (is) megvltozik, hogy mennyi s milyen (szint) Gondoskodsban nyilvnulhat meg egy teremt a trsai fel irnyulan. Annyit rtettem meg eddig, hogy a msok fel irnyul Gondoskodsokban Tevkenyen rsztvevk TR-HASZNLATA nagyon jelentsen megvltozik / ms lesz, mint amit eddig ismertnk. Ebben a Vdettebb TR-RSZBEN mr „akadlyozsok” s „knyszer” nlkl lesz lehetsges a Tr-Hasznlat s minden egyb lehetsges Megnyilvnuls. Az let-Alapunkban (!) a FLDANYA ltal jonnan (!) bergztett Alap-Tudsokat rtnk meg nagyon hamar, s ’fellednek’ bennnk mostanban nem hasznlt rgebbi [vagy jabban felptett] kpessgek / Tudsok.
Mint emltettem, ’innen, ebbl a TRBL nzve’ az utbb megszletett gyermeket kevsb talltam szpnek. Valsznnek tartom, hogy a VD-s-VDETT LET-TR-RSZBEN mr bergzlve [egy jelentsen ’ms harmonij’ LET-TRBEN] az ’elszr szletett’ gyermeket ltnm mr furcsn nagynak, s az utbb szletett gyermeket ltnm ’tlagosan szpnek’ (?)…
Az rs folytatdik az 1252. rszben, elrhet ITT