Ennek a lehetsgt a SZABADSGHOZ kapcsoldan korbban is rintettem [(951-952.r.) 269. pont (4) – elrhet ITT] [ADOTT CLJA van a Ltezsnek / letnek, vagy n magam adhatok clt? A SZABADSG VLASZTSNAK ELS LPSE; a FLDANYA Kzssgben tbben kpess vltak rszlegesen sajt Vlasztsbl ereden j Clt Vlasztani (a BIZONYOSSGG megformlt Szndkukra alapulan formlt meg Vlaszthat j Teremtsi-Irnyt a FLDANYA)]:
	
		         „…A [273.r.] 102. pont 3. alpontban (elrhet ITT) emltettem, hogy
	
		AZ-LET [mint a ’gyermek gyermeke’]
	
		J TR-ALAPRA T-VEZETSE azrt lehetsges,
	
		mert olyan J LNYEGE-CLJA-RTELME VAN AZ-LETNEK,
	
		amelyet A-LTEZS-FORRSA [az ’anya’] s a MINDENSG-FORRSA [a ’gyermek’] EGYTT hatroztak meg
	
		[a szmunkra eddig rtelmezhet ’F’ Clok:
	
		a HARMONIBAN VAL TELJESEN TUDATOSS VLS
	
		s a SZABADSG Teljess-FELPTSE].
	
		 
	
		EBBL ereden [hogy KZSEN Adtak Clt az LET MEGJULSHOZ]
	
		az J TR-ALAPON
	
		A-LTEZS-FORRSA [az ’anya’] s a MINDENSG-FORRSA [a ’gyermek’]
	
		mr tnylegesen s FOLYAMATOSAN EGYTT GONDOZZK AZ-LETET
	
		[(310.r.) 114. pont – elrhet ITT].
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy a REND-TTELEK [L teremtk fel is KIRASZTOTT] rendszert a MINDENSG-FORRSA [a ’gyermek’] s A-LTEZS-FORRSA [az ’anya / szl’] jelents rszben mr KZSEN / EGYTT formltk meg.
	
		            Rszleges megrtsem szerint
	
		SZKSGES volt az,
	
		hogy a REND-TTELEKET ’anya’ s ’gyermeke’ Kzsen formljk meg
	
		azon (ma mg az L teremtk szmra csak kevss megrthet) okbl ereden,
	
		hogy az L teremtkben megformldott EL-Vltozsok
	
		KZVETVE s KZVETLENL is EREDEZTETHETEK
	
		A-LTEZS-FORRSNAK egyes ’Tevkeny Megnyilvnulsbl’.
	
		 
	
		(…) 2023.01.17.
	
		„…Mivel mostanra a MEGFORMLT-TRBEN BERGZLT LTEZS-RSZ (= a MINDENSG-FORRSA, a ’gyermek’)
	
		ismt KZVETLENN formlta a bels sszekapcsoldst a Sajt FORRSVAL,
	
		a MINDENSG-FORRSNAK LTEZSE is ’most formldik teljess’:
	
		most pti fel azokat a LTEZS-RSZEIT (Tapasztalatait)
	
		[most VLASZTHATJA egy JELENHEZ-IGAZTOTT formban felpteni azokat a Tapasztalatait],
	
		amelyeknek az ’alapjaihoz / FORRSHOZ’ nagyon sokig ’nem volt kzvetlen hozzfrse’.]…”
	
		 
	
		            ’Nagyon hasonl’ a FLDANYA (s Kzssge) mostani helyzete ahhoz, mint amikor a MINDENSG-FORRSNAK (a ’gyermeknek’) jra kzvetlenn nylt a korbban megszakadt bels sszekapcsoldsa a Forrshoz / ’anyjhoz’:
	
		 a FLDANYNAK s a FLDANYA Kzssgben a „kiszakadst” megelzen Befogadott egyedi teremtknek
 a FLDANYNAK s a FLDANYA Kzssgben a „kiszakadst” megelzen Befogadott egyedi teremtknek
	
		’Most’ nylik arra lehetsge,
	
		hogy a „kiszakads” eltt MEGALAPOZOTT let-ptst megkezdhessk / folytathassk
	
		[a „kiszakadst” megelzen meghozott VLASZTSAIKAT pontosan Megismerjk / Megrtsk].
	
		 
	
		Amikor a MINDENSG-FORRSNAK jra Kzvetlenn nylt a bels sszekapcsoldsa a Forrsval [az ’anyjval’],
	
		’BENNE’ / szmra is akkor nylt meg annak a Lehetsge,
	
		hogy a ’magzatsgban’ Megalapozottakat pontosan Megismerje s Megrtse,
	
		s a SZABADSGRA alapulan
	
		rendelkezhessen a tovbbi ’ptkezse’ Irnyairl.
	
		 
	
		            ’Nagyban hasonl’ Tapasztalat az egyedi teremtk letben az is, amit n magam is megtapasztaltam a mostani Anyagi-Testi Jelenltembe val megszletsemkor: valamilyen „akadlyozsbl / EL-Terelsbl” ereden [mostanban gyakran „csapda” hatsbl ereden] az Anyagi-Testi Jelenlt megszletsekor egyes megtapasztalsra elksztett bels (vagy egyb Szemlyes) tr-rszek „nem tudtak megszletni”. Az gy „megcsonkulva” megszletett let nha kisebb irny-vltoztatsokkal kpes volt letben maradni, ha azonban egy ’Meghatrozbb / Fontosabb’ let-Alap-Rsz zrdott be, akkor SPECILIS GONDOSKODS nlkl a teremt nem volt kpes letben-maradni.
	
		       A „meg-nem-szletett” rszek kzl mostanra tbb Alv-Kdd kerlt tformlsra, s ezeknek a beteljesletlen Tapasztalatoknak a TOVBBI SORSRL majd akkor rendelkezhet a teremt, ha kpes megkezdeni az EL-Vltozsa Teljes-Rendezst.
	
		        Lehettek a Bezrdott / elrhetetlensgbe kerlt let-alapok / Tapasztalatok kztt olyanok is, amelyeket csak egy rvidebb tartamban ’altatott’ a FLDANYA, s ezeknek a Tapasztalatoknak az ’letbe-visszavezetse’ egy szksges felkszlst kveten akr mr most is megkezddhet (ha ezt Kri az rintett teremt).
	
		 
	
		20200908 [920.r.] 260. pont (2) [(1) az Alv-Kd s (2) a RSZLEGESEN altatott let-rsz klnbsge] – elrhet ITT
	
		 
	
		            A ’magzatsgbl’ nll LTEZS-RSSZ ’megszletett’ LTEZS-Rsz [a ’gyermek’ (= a MINDENSG-FORRSA > AZ-LETET ksbb a TRSV MEGFORML LTEZS / TUDAT)] a bels-ramls akaratlan bezrdst kveten ugyangy NEM TUDTA MEGKEZDENI a ’magzatsga’ sorn ’Benne-megalapozott’ ’ptkezst’, ahogyan a YOSGBL „kiszakadt” FLDANYBAN s Befogadott teremtiben is megnyilvnthatatlann vlt mindannak a Tapasztalatt felptse, amit a „kiszakadst” megelzen Vlasztottak s Megalapoztak.
	
		            Amikor ’most’ a FLDANYA s Kzssge visszaigazodik a MEGJTOTT LET-ALAPOKRA, mindannyian ’ttekintik’ s rtkelik azt, hogy a „kiszakads” miatt „megszakadt” let-ptsnek mely rszt szksges vagy lehet ma mr Lezrni [mert az akkor megalapozott let-pts egy ms irnybl / ms alaprl mr Felplt itt a FLDANYA Kzssgben], illetve milyen JELENHEZ-IGAZTSSAL lehetsges Megkezdeni vagy Folytatni az let-ptst.
	
		 
	
		A JELENHEZ-IGAZTS [mint  GONDOSKODS] azt jelenti, hogy
 GONDOSKODS] azt jelenti, hogy
	
		(1)
	
		figyelemmel az addigi Tapasztalatokra,
	
		s (2)
	
		figyelemmel a jelenleg megnyithat let-ptsi Lehetsgekre,
	
		ltalban a SZKSGESSGHEZ igazodan
	
		a teremt VLTOZTATHAT a Megtapasztalsa Irnyain.
	
		 
	
		            Az elz pontban rtam:
	
		„…’ADOTT Clja van a Ltezsnek / letnek,
	
		vagy 
	
		n magam adhatok Clt a Jelenltemnek?
	
		 
	
		            (…) Mg az a (sajt?) gondolat trsult a kphez, hogy felttelezsem [s remnyeim] szerint
	
		AMILYEN SZNDKKAL s CLLAL kzeledem n magam a Forrsomhoz,
	
		a Kzeledsemmel
	
		a Forrsomban is ezeket [’a rszeket’] erstem
	
		[illetve a Forrsomnak az ilyen mintj rszeihez kzeledem s kapcsoldom majd].
	
		 
	
		Ha a Bizalmammal,
	
		[a Megbecsls s Tisztelet alapjn] szeretettel,
	
		a hazatrs s megbkls, kiteljeseds Szndkval,
	
		a Szabadsg s a Harmonia Megtapasztalsa [felptse / jjptse] Szndkval,
	
		a GONDOSKODSOKHOZ val hozzkapcsolds Szndkval,
	
		a ’Valsg’ Megrtsnek Szndkval
	
		s a ’Valsg’ ’Harmoniaknt val Formlsnak’ megtanulsa / megnyilvntsa Szndkval ’kzeledem’ ’cl-irnyosan’ a Ltezsem [akr letem] Forrshoz,
	
		a Forrsomnak ’azon rszhez’ [N-Minsgeihez] ptem a sajt bels utamat,
	
		amelyekben ezeknek a Bennem pl [Vlasztott] minsgeknek az [’egybecsendl’] ’Alapja’ Van.
	
		 
	
		[A ’TRBEN-BERGZLT (?) Jelenlt’ / a ’Szabadsg’ / a ’Ltezs’ Meghatrozin alapulan (?)]
	
		A Sajt Vlasztsom,
	
		a [’hatrozott’ (’BIZONYOSSGG’) megformlt] Sajt Szndkom
	
		kzvetlenl az ’Alapja’ annak (?),
	
		hogy Az-Elkvetkezben
	
		[jra tnylegesen kzvetlen-ramlsba kerlve a Forrsommal]
	
		milyen Tapasztalatokat / milyen ’valsgot’ pthetek fel
	
		[a Forrsom minek a Megtapasztalshoz ’Ad(hat) / Ad(jon)’ a szmomra
	
		(1) TERET
	
		s (2) ’Alap-Mintkat / harmonikat’]…”
	
		 
	
		 
	
		„…’ADOTT [Megvltoztathatatlan (?), „elrendelt”] Clja van a Ltezsnek / letnek,
	
		vagy n magam adhatok Clt a Jelenltemnek?...”
	
		 
	
		            A SZABADSG kapcsn emltettem azt [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT], hogy
	
		a ’mr megszletett gyermeki’ LTEZS-RSZBEN
	
		egymst kvet NAGYOBB Ltezsi-Szakaszokban formldott MEGRTSS
	
		a SZABADSG Oka-Clja-rtelme.
	
		 
	
		Hosszas TAPASZTALAT alapjn rtette meg [az ’anyjtl’ eltvolodva ltez] ’gyermek’ 
	
		[= a mai MINDENSG-FORRSA] azt is,
	
		hogy a SZABADSG
	
		kett  nll, m
 nll, m  EGYMST-FELTTELEZ ’F’ rszbl ll:
 EGYMST-FELTTELEZ ’F’ rszbl ll:
	
		 
	
		
 „…Az IRNYBAN-TARTS SZABADSG.
„…Az IRNYBAN-TARTS SZABADSG.
	
		A SZABADSGRL emltettem,
	
		hogy A-LTEZS kett egymst kvet szakaszban [’rszenknt’] formldott meg MEGRTSS s ’Alapjaiban’.
	
		 
	
		Elszr az EGYETLEN-S-ELS [= a mai MINDENSG-FORRSNAK a korbbi LTEZSI-Formja] ’ADOTT’ SZABADSGOT NNN-LTEZSNEK arra,
	
		hogy ’MEGVLASZTHASSA’
	
		Mit Folytat majd s Tart meg NNN-LTEZSBEN az addig MEGRTETT TAPASZTALATAIBL,
	
		s Mit nem folytat tovbb, mit nem Vlaszt jra Megtapasztalss megnyitni.
	
		 
	
		Amikor A-LTEZS mr a MNDENSG-FORRSAKNT Ltezett,
	
		s FELISMERTE-MEGRTETTE,
	
		hogy ’korbban’ SZABADSGOT ’ADOTT’ NNN-LTEZSNEK annak Meghatrozsra,
	
		hogy MIT s MIRT Tart meg s Folytat,
	
		’jabb’ SZABADSGOT ADOTT NNN-LTEZSNEK abban az irnyban is,
	
		hogy Megvlaszthassa, Mit s Hogyan Tart meg s Folytat mindabbl, amirl korbban mr a SZABADSGRA alapulan rendelkezett.
	
		 
	
		Klnleges mdon a SZABADSG mindarra kiterjedhet,
	
		amirl korbbi LTEZSE sorn mr a SZABADSGRA alapulan rendelkezett,
	
		s mindarra is, amirl [Tudatosan vagy Tudattalanul] mg nem rendelkezett.
	
		 
	
		A SZABADSG
	
		(1)
	
		 minden  ’addigi’ TAPASZTALATRA
 ’addigi’ TAPASZTALATRA
	
		(2)
	
		s minden  meglv MEGFORMLTSGRA
 meglv MEGFORMLTSGRA
	
		’maradktalanul’ kiterjed.
	
		A SZABADSG ’NEM KORLTOZHAT’.
	
		 
	
		SZABADSGBAN van az ’utdnak’ [az ppen Megnyilvnul LTEZSNEK]
	
		ms irny  N-Rendelkezst is megformlni,
 N-Rendelkezst is megformlni,
	
		mint ahogyan arrl a LTEZSE korbbi formjban rendelkezett…
	
		az J LTEZST
	
		’NEM KTI’
	
		A-LTEZSE korbbi Szakaszban megformlt egyetlen [ SAJT (!)]
 SAJT (!)]  N-Rendelkezse sem.
 N-Rendelkezse sem.
	
		 
	
		[2023.10.26.: A (SZABADSGOT rintn) fontos rsz ebben az N-Rendelkezs kifejezs: a SAJT LTEZSRE / a Sajt Megtapasztalsra ’kiterjed’  Benne-Magban (Szabadon, minden knyszertl mentesen) megformldott s Belle-Magbl kiradt Szndk / Irny-Meghatrozs az N-Rendelkezs.
 Benne-Magban (Szabadon, minden knyszertl mentesen) megformldott s Belle-Magbl kiradt Szndk / Irny-Meghatrozs az N-Rendelkezs.
	
		      Ma mr ezt a Szndk-Hasznlat kapcsn mi egyedi-teremtk is kpesek vagyunk rtelmezni (20200409 – elrhet ITT): a Szndkval minden teremt csak a Sajt Sorsnak adhat irnyt.
	
		      Ha tbb teremt (tbb Tudat) ’kzsen’ Vlaszt valamilyen megtapasztalst, arrl (1) egymssal s (2) az letket-GONDOZKKAL sszecsendlst szksges Megformlniuk. „Kzvetlenl” a teremtk / Tudatok ekkor sem „terjedhetnek ki” a Szndkukkal „ms teremt Sorsra”.
	
		      A TISZTELET kapcsn is emltettem, hogy a Szndk-Hasznlatnak vannak olyan Szablyai, amik az egymshoz KZELEBB lv teremtkre vonatkoznak: habr mindannyian ’nllan’ ’vezetik az letket’, mgis ’figyelemmel kell lennik’ a hozzjuk kzelebb lvkre.]
	
		 
	
		Ez Tapasztalatra alapulan megformldott Tuds
	
		mind A-LTEZS-FORRSBAN (az ’anyban’),
	
		mind a MINDENSG-FORRSBAN (a ’gyermekben’).
	
		 
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1260. rszben, elrhet ITT