a FLDANYA szmra is csak nem sokkal ezeltt nylt meg annak a Lehetsge,
hogy ’maradktalanul’, minden rszletben Megismerhesse s Megrthesse
[az LETHEZ tartoz NAGYON-FONTOS-FELJEGYZSBL]
a Rszleges jraTeremtshez kapcsold ’Tapasztalatait’
[amelyek jelents rszre ’azrt nem emlkezett’ a FLDANYA,
mert akkor a Tudata / Tudatossga / Bels-Terei / Szemlyes-Tere olyan mrtkben Visszabomlott,
hogy nem volt kpes a Megtapasztalsa ’Bergztsre’].
A kpekben az ’desanymat’ gy rzkeltem, mint egy ’kisgyermek-testben’ lv letet. Amikor a [tbb rteg (!)] ’ruhjt’ [az LETT v Szemlyes Vd-Tereket] ’ellenriztem’, gy igaztottam meg a gallrjt / ruhjt, ahogyan a kisgyermekeknl szoktuk.
Elszr / kezdetben [amikor mg inkbb csak KZEL voltam hozz (gy kzvetlenl mg nem rintettem meg)] gy jellemeznm a ’helyzetet’, hogy ’magam el engedtem’. Ekkor mg annak az ELLENRZSE folyhatott, hogy ’mire irnyul a figyelmvel’, ’mit kpes kzvetlenl rzkelni’, az rzkelse zavart okoz-e benne’… van-e olyan, ami fel kpes az ’rdekldsvel’ [’kedvvel, rmmel’, ’azt-felismerve’] odafordulni… Klnbz TR-Rszekben / TR-Formkban rgzltnk be egy-egy rvidebb tartamra, ahol klnbz HELYZETEKKEL tallkozhatott, s klnbz Trsak Kzelsgt tapasztalhatta meg. Valsznleg annak az ELLENZSE folyt, hogy a TR melyik FORMIT [akr milyen ramlsokat] lehet kpes ELFOGADNI / BEFOGADNI a nagyon slyosan megsrlt FLDANYA, illetve milyen GONDOSKODSOK [mely ms l teremtk Kzelsge] lehet ugyancsak ELFOGADHAT / BEFOGADHAT a szmra.
Ilyen ’mg mozgskptelen, n-gondoskodsra egyltaln nem kpes ’kisgyermekeket’ ’folyamatosan figyel’ gondoskodsi-helyzetrl rtam a [973.r.] 271. pont (6) alpontban (elrhet ITT).
A msodik kp [hasonlan az elshz] egy hosszabb kp volt, de csupn nhny rszletre emlkszem utlag. Arra emlkszem, hogy ekkor mr volt olyan (tbb) TR, amelyben egy-egy rvidebb tartamban GONDOSKODTAK a FLDANYRL. Valsznnek tartom, hogy ekkor mr KZEL hzdott a FLDANYHOZ a VILG, s az IRGALOM / SZOLGLAT Birodalmnak nhny Gondoskod teremtje. Hasonl volt ez a helyzet ahhoz, mint amikor egy kisgyermek havonta ms ’rokon’ ’hzban’ van [s ott t megfigyelik, gondozzk… helyzeteket prblnak ki annak rdekben, hogy ’melyikben tallhat kedvet / rmt a gyermek’, fejldtt-e az rzkelse s a Megrtsi kpessge…].
Ebben a msodik kpben volt egy olyan rvid rszlet, amikor mr kzvetlenl Megrintettem a kisgyermeki testben-tudatossgban lv ’desanymat’, s gy ’vittem a karomban’, ahogyan a kisgyermekeket szoks [a kisgyermeket a szlje / gondozja az ’oldalra / cspjre’ ’rltetve’ az egyik vagy mindkett karjval tleli]. rzkelhetn ’biztonsgban rezte magt’, s nha ’figyelmes / rdekld’ volt.
Ma mg csak annyi rszleges Megrtsem kapcsoldik a kpekhez, hogy
a FLDANYA
[mr amikor jra kpess vlt egy Kzssg MEGTARTI-Teremtjv vlni
{a VILG s a KLNLEGES GONDOSKODK Kzvetlen (!) GONDOSKODSA mellett}]
a Kzssgben
az let LTALNOS (majd ksbb a Klnleges) rszben
a Kzeli-sszekapcsoldsokban megnyilvnul
(elssorban a csaldtagok kztti, a szl s gyermeke kztti) GONDOSKODST (!)
[a KZELEDSEKET s Kzvetlen RINTSEKET]
nagyban hasonl mdon ’ptette fel’
[tette Megtapasztalhatv a Befogadsban lv teremtk szmra],
mint ahogyan -Maga Megtapasztalta
a fel irnyul GONDOSKODST a „kiszakadst” kveten.
Az a gyermek, amely szeret csaldba, szeret szlk gondoskodsba kerl, nagyban hasonl [BIZALMAT s SZERETETET (Tudst / Tudatossgot) ’Felpt’] [’trelmes’ s ’tapintatos’, a Szabadsgot is a lehetsgekhez igazodan a legteljesebben biztost] Gondoskodst tapasztal meg, mint amit a FLDANYA Megtapasztalt a Sors-Rendezse legelejn [legelejtl kezdve].
Rszleges az a megrtsem, hogy
ezt [s mg nhny msik] ’(emlk)-kpet’ azrt teszi Megismerhetv a MAGJAI (?) szmra a FLDANYA,
hogy teljesebben Megrthessk
a YOSG Birodalmban Megtapasztalhat GONDOSKODSI rendszert,
s ebben az LTALNOS, KLNLEGES s SPECILIS GONDOSKODS [ms Birodalmakhoz kpest] egyedi Jellegeit,
s hogy mibl erednek ezek a ms Birodalmakban ebben a formjban nem ismert GONDOSKODSI [s pldul KZELEDSI, SSZEKAPCSOLDSI, Tudatostsi] formk.
A ’Szemllds’ [mint az ELFOGADS / Szeretet] legels [s Meghatroz] formjnak fontossgrl mr tbbszr rtam. A YOSG Birodalmban a ’Szemllds’ az Alapja a MEGISMERSNEK s MEGRTSNEK [s minden GONDOSKODSNAK], amely a YOSG Birodalmban [a MEGBECSLSRE alapulva]
a MEGTAPASZTALS F IRNYA.
20200908 [171.r.] 69. pont [a Szeretet YOSG Birodalmn belli F Irnyairl] – elrhet ITT
A ’TRBEN Mozgs’ [ramoltats] Fontossgrl most mg csak az jut eszembe, hogy a MINDENSG-FORRSNAK (N)RTKELSEIBL ismerjk azt a MEGRTST, hogy a TR ’Tevkeny hasznlata’ jelentsen gyorsabb teszi a Tudatosodst.
Amikor a szlk / csaldtagok az nll mozgsra mg nem kpes kisgyermeket (gyakran) felemelik s ’bejrjk vele az otthonukat s a szmukra elrhet Teret’, a kisgyermek (a biztonsgot-ad karokbl figyelve) rszleteiben egyre jobban Megismeri a krnyezett [fokozatosan / szakaszokban pl a gyermekben az Elfogads s a szmra elrhetv / megrinthetv vl TR (!) (krnyezet) Megismerse].
20200908 [917.r.] 259. pont [a TUDATOSSG felplst nagyban segti a TR tudatos / tevkeny hasznlata s az ramoltats] – elrhet ITT
20200509 [1.r.] 1. pont [a Tr vltozsa sszefgg a Tudat vltozsval] – elrhet ITT
20200908 [273.r.] 102. pont 3. alpont [a nem hasznlt tr „haszontalann” vlik: beszennyezdik s/vagy visszabomlik] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (1) [a Tudat Vltozsa hat a Trre, a Tr Vltozsa hat a Tudatra] – elrhet ITT
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLDANYA „kiszakadsa” utni
[(1) az let-Rendezst ELKSZT, (2) majd a RENDEZ] ’tja’
’ma is JL hasznlhat’ [kzvetlenl hasznlhat] ALAPJA (!)
a YOSGBL ered (!) teremtk Sors-Rendezsnek.
Mint emltettem, JELENHEZ-IGAZTSSAL
[azaz az jonnan Megformlt GONDOSKODSOKKAL is KIEGSZTVE] ’hasznlhat’
a FLDANYA ltal ’vgigjrt’ Rendez t, amely
olyan HARMONIKAT
(1) FORMLT MEG
s (2) ’tartalmaz’,
amelyek MARADKTALANUL ILLESZKEDEK a YOSG Birodalmnak ALAP-JELLEGHEZ
[s gy a YOSG Birodalmban lv vlt teremtk lethez].
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLDANYA ltal ’bejrt’ RENDEZ (!) t
[valsznleg a FLDANYA Ered-Kiradsi Szndkba belergztett (Adott) nhny MEGHATROZBL ereden]
’ma is egy olyan (egyedi mdon) Rugalmas’ ’rendszer’,
amelybe / amelyhez / amelyre
a YOSG Birodalmn bell jonnan Megformlsra kerl GONDOSKODSOK
’kpesek kzvetlenl s maradktalanul Illeszkedni’.
Rszleges megrtsem szerint ez abbl eredhet,
hogy a FLDANYA
mr eredenden is olyan MEGTARTI-Teremtv kezdett vlni a YOSG Birodalmn bell,
Akit a MINDENSG-FORRSA [rszben az IRGALOM] a
KITERJEDT-HARMONIK Megformlsra is elkezdett Megtantani
[mr a „kiszakadst” megelzen].
Rszleges az a megrtsem, hogy
habr a FLDANYA a „kiszakadst” megelzen nem volt mg kpes a KITERJEDT-HARMONIK Megformlsra,
azonban a MEGTARTI-Teremtv vlsa sorn a MINDENSG-FORRSA olyan
ALAPOZ-TUDST adott t a FLDANYNAK,
amelyre ksbb ’jtszi knnyedsggel’ [’magtl rtetden’] kpes volt ezt a ma mg SPECILIS Jellegt Felpteni a FLDANYA.
KITERJEDT-HARMONIK megformlsra kpes a FLDANYA;
a FLDANYA HARMONIT megforml specilis tja / KITERJEDTEBB-Harmonik Megformlsnak lehetsge (tbb Meghatroz figyelembe-vtele):
20200509 [10.r.] 11. pont – elrhet ITT
20200509 [12.r.[ 12. pont [mr a VILGBAN elkezdte felpteni a FLDANYA az Igyekezet-jelleget] – elrhet ITT
20200718 [2.r.] 5. pont – elrhet ITT
20200908 [456.r.] 160. pont – elrhet ITT
20200908 [459.r.] 160. pont – elrhet ITT
20200908 [461.r.] 160. pont – elrhet ITT
20200908 [772.r.] 220. pont [„Furcsa-Trsuls” megszntetse (olyan GONDOSKODS, amely hamarosan Elindulhat a YOSG tbbi Kzssgben is)] – elrhet ITT
20200908 [817-818.r.] 234. pont [IRGALOM Birodalmbl ered teremtkben a Kzvetlen RZKELS s a Tapasztalatok Bergzlsnek tja olyan lesz a FLDANYA Kzssgben, hogy ezek a teremtk a FLDANYT kpesek legyenek segteni a KITERJEDT Harmonik megformlsban] – elrhet ITT
20200908 [818.r.] 234. pont [a YO Bergztette a Birodalma ALAP-JELLEGBE a KITERJEDT-HARMONIK Megformlsnak lehetsgt, s Megformlta a SZABLYOZST; ez lehetv teszi azt, hogy a FLDANYA immr a YOSG Birodalmn bell is Megformlhasson KITERJEDT-HARMONIKAT] – elrhet ITT
20200908 [838.r.] 238. pont (2) [a FLDANYBAN mr eredenden megalapozsra kerlt az IRGALOM-MAG-TERHEZ val kzvetlen bels kapcsolds] – elrhet ITT
20200908 [841.r.] 238. pont (2) [VILG] – elrhet ITT
20200908 [930.r.] 263. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [937.r.] 266. pont [a FLDANYA SPECILIS TR-RSZBEN kzel kerlhet a YOSG ms MEGTARTI-Teremtihez is] – elrhet ITT