(…) Emltettem, hogy
a FLDANYA szmra is csak nem sokkal ezeltt nylt meg annak a Lehetsge,
hogy ’maradktalanul’, minden rszletben Megismerhesse s Megrthesse
[az LETHEZ tartoz NAGYON-FONTOS-FELJEGYZSBL]
a Rszleges jraTeremtshez kapcsold ’Tapasztalatait’
[amelyek jelents rszre ’azrt nem emlkezett’ a FLDANYA,
mert akkor a Tudata / Tudatossga / Bels-Terei / Szemlyes-Tere olyan mrtkben Visszabomlott,
hogy nem volt kpes a Megtapasztalsa ’Bergztsre’].
A kpekben az ’desanymat’ gy rzkeltem, mint egy ’kisgyermek-testben’ lv letet. Amikor a [tbb rteg (!)] ’ruhjt’ [az LETT v Szemlyes Vd-Tereket] ’ellenriztem’, gy igaztottam meg a gallrjt / ruhjt, ahogyan a kisgyermekeknl szoktuk.
Elszr / kezdetben [amikor mg inkbb csak KZEL voltam hozz (gy kzvetlenl mg nem rintettem meg)] gy jellemeznm a ’helyzetet’, hogy ’magam el engedtem’. Ekkor mg annak az ELLENRZSE folyhatott, hogy
- ’mire irnyul a figyelmvel’,
- ’mit kpes kzvetlenl rzkelni’,
- az rzkelse zavart okoz-e benne’…
- van-e olyan, ami fel kpes az ’rdekldsvel’ [’kedvvel, rmmel’, ’azt-felismerve’] odafordulni…
Klnbz TR-Rszekben / TR-Formkban rgzltnk be egy-egy rvidebb tartamra, ahol klnbz HELYZETEKKEL tallkozhatott, s klnbz Trsak Kzelsgt tapasztalhatta meg. Valsznleg annak az ELLENZSE folyt, hogy a TR melyik FORMIT [akr milyen ramlsokat] lehet kpes ELFOGADNI / BEFOGADNI a nagyon slyosan megsrlt FLDANYA, illetve milyen GONDOSKODSOK [mely ms l teremtk Kzelsge] lehetnek ugyancsak ELFOGADHATAK / BEFOGADHATAK a szmra.
Ilyen ’mg mozgskptelen, n-gondoskodsra egyltaln nem kpes ’kisgyermekeket’ ’folyamatosan figyel’ gondoskodsi-helyzetrl rtam a [973.r.] 271. pont (6) alpontban (elrhet ITT).
A msodik kp [hasonlan az elshz] egy hosszabb kp volt, de csupn nhny rszletre emlkszem utlag. Arra emlkszem, hogy ekkor mr volt olyan (tbb) TR, amelyben egy-egy rvidebb tartamban GONDOSKODTAK a FLDANYRL. Valsznnek tartom, hogy ekkor mr KZEL hzdott a FLDANYHOZ a VILG, s az IRGALOM / SZOLGLAT Birodalmnak nhny Gondoskod teremtje. Hasonl volt ez a helyzet ahhoz, mint amikor egy kisgyermek havonta ms ’rokon’ ’hzban’ van [s ott t megfigyelik, gondozzk… helyzeteket prblnak ki annak rdekben, hogy ’melyikben tallhat kedvet / rmt a gyermek’, fejldtt-e az rzkelse s a Megrtsi kpessge…].
Ebben a msodik kpben volt egy olyan rvid rszlet, amikor mr kzvetlenl Megrintettem a kisgyermeki testben-tudatossgban lv ’desanymat’, s gy ’vittem a karomban’, ahogyan a kisgyermekeket szoks [a kisgyermeket a szlje / gondozja az ’oldalra / cspjre’ ’rltetve’ az egyik vagy mindkett karjval tleli]. rzkelhetn ’biztonsgban rezte magt’, s nha ’figyelmes / rdekld’ volt.
Ma mg csak annyi rszleges Megrtsem kapcsoldik a kpekhez, hogy
a FLDANYA
[mr amikor jra kpess vlt egy Kzssg MEGTARTI-Teremtjv vlni
{a VILG s a KLNLEGES GONDOSKODK Kzvetlen (!) GONDOSKODSA mellett}]
a Kzssgben
az let LTALNOS (majd ksbb a Klnleges) rszben
a Kzeli-sszekapcsoldsokban megnyilvnul
(elssorban a csaldtagok kztti, a szl s gyermeke kztti) GONDOSKODST (!)
[a KZELEDSEKET s Kzvetlen RINTSEKET]
nagyban hasonl mdon ’ptette fel’
[tette Megtapasztalhatv a Befogadsban lv teremtk szmra],
mint ahogyan -Maga Megtapasztalta
a fel irnyul GONDOSKODST a „kiszakadst” kveten.
Az a gyermek, amely szeret csaldba, szeret szlk gondoskodsba kerl, nagyban hasonl [BIZALMAT s SZERETETET (Tudst / Tudatossgot) ’Felpt’] [’trelmes’ s ’tapintatos’, a Szabadsgot is a lehetsgekhez igazodan a legteljesebben biztost] Gondoskodst tapasztal meg, mint amit a FLDANYA Megtapasztalt a Sors-Rendezse legelejn [legelejtl kezdve].
Rszleges az a megrtsem, hogy
ezt [s mg nhny msik] ’(emlk)-kpet’ azrt teszi Megismerhetv a MAGJAI (?) szmra a FLDANYA,
hogy teljesebben Megrthessk
a YOSG Birodalmban Megtapasztalhat GONDOSKODSI rendszert,
s ebben az LTALNOS, KLNLEGES s SPECILIS GONDOSKODS [ms Birodalmakhoz kpest] egyedi Jellegeit,
s hogy mibl erednek ezek a ms Birodalmakban ebben a formjban nem ismert GONDOSKODSI [s pldul KZELEDSI, SSZEKAPCSOLDSI, Tudatostsi] formk.
A ’Szemllds’ [mint az ELFOGADS / Szeretet] legels [s Meghatroz] formjnak fontossgrl mr tbbszr rtam. A YOSG Birodalmban a ’Szemllds’ az Alapja a MEGISMERSNEK s MEGRTSNEK [s minden GONDOSKODSNAK], amely a YOSG Birodalmban [a MEGBECSLSRE alapulva] a MEGTAPASZTALS F IRNYA.
20200908 [171.r.] 69. pont [a Szeretet YOSG Birodalmn belli F Irnyairl] – elrhet ITT
A ’TRBEN Mozgs’ [ramoltats] Fontossgrl most mg csak az jut eszembe, hogy a MINDENSG-FORRSNAK (N)RTKELSEIBL ismerjk azt a MEGRTST, hogy a TR ’Tevkeny hasznlata’ jelentsen gyorsabb teszi a Tudatosodst.
Amikor a szlk / csaldtagok az nll mozgsra mg nem kpes kisgyermeket (gyakran) felemelik s ’bejrjk vele az otthonukat s a szmukra elrhet Teret’, a kisgyermek (a biztonsgot-ad karokbl figyelve) rszleteiben egyre jobban Megismeri a krnyezett [fokozatosan / szakaszokban pl a gyermekben az Elfogads s a szmra elrhetv / megrinthetv vl TR (!) (krnyezet) Megismerse].
20200908 [917.r.] 259. pont [a TUDATOSSG felplst nagyban segti a TR tudatos / tevkeny hasznlata s az ramoltats] – elrhet ITT
20200509 [1.r.] 1. pont [a Tr vltozsa sszefgg a Tudat vltozsval] – elrhet ITT
20200908 [273.r.] 102. pont 3. alpont [a nem hasznlt tr „haszontalann” vlik: beszennyezdik s/vagy visszabomlik] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (1) [a Tudat Vltozsa hat a Trre, a Tr Vltozsa hat a Tudatra] – elrhet ITT
(…) A FLDANYA ’Sajt Rendez-tja’ teht egy ma is jl hasznlhat ’Alap’ a YOSGBL ered teremtk Sors-Rendezshez.
Mivel ma mr a FLDANYA Kzssgben [s a YOSG Birodalmban]
KLNLEGES Birodalombl ered egyedi teremtk is lnek,
a FLDANYA s a YO ’azt is tanuljk / Megrtik’ [mint GONDOSKODK],
hogy a ► KLNLEGES Birodalombl ered teremtk Sors-Rendezse sorn
milyen egyb olyan Meghatrozkat / Tapasztalatokat / egyedi-jellegeket Szksges ELLENRIZNI s RTKELNI,
amelyek ’msok’, mint a YOSGBL ered teremtkben.
A YOSG Birodalmn bell a NAGY-GONDOSKODSI-TR ’rendszere’ erre az j Tapasztalatra s Tudsra alapulan kerlt Meghatrozsra.
A NAGY-GONDOSKODSI-TR
olyan SPECILIS TR
[(1) az LET-TREN bell s/vagy (2) az LET-TRHEZ pontosan hozzillesztve],
amelyben
Ered-Birodalmanknt
NLL (!) TR-RSZEK kerlnek Megformlsra s Bergztsre.
A NAGY-GONDOSKODSI-TR
emellett a F Bels tagozdsa mellett
egyb ms MEGHATROZOTT szempontok szerinti ’csoportostsokat’ is lehetv tesz.
A FLDANYA Kzssghez tartozan most Megformlsra kerl NAGY-GONDOSKODSI-TEREKBEN
pldul aszerint is NLL TR-RSZBEN kerlnek Bergztsre a YOSGBL ered (!) teremtk,
(1)
hogy a „kiszakadst” megelzen mr Bergzltek a FLDANYA Kzssgben,
(2)
vagy korbban a YOSG egy msik Kzssgben ltek Anyagi-Testben.
20200908 [650.r.] 197. pont (9-I.) [a NAGY-GONDOSKODS j bels-rendszert kiprbltuk] – elrhet ITT
20200908 [958.r.] 270. pont (1) [csak NAGY-GONDOSKODSI-TRBEN lehetsges a LEGSLYOSABB EL-Vltozsok Teljes-Rendezse, SPECILIS BELS-MEGTMASZTS is szksges] – elrhet ITT
Korbbi rs-rszekben emltettem nhny olyan Okot, amely miatt SZKSGES ’klnbsget tenni’ a YOSGBL ered teremtk kztt arra alapulan, hogy a „kiszakadst” megelzen bergzltek-e a FLDANYA Kzssgben [vagyis ’specilisan rtkelt’ azoknak a helyzete, akik „egytt szakadtak ki” a FLDANYVAL, s ezrt hosszabb tartamban (!) Nagyon-Slyos Tr-Vesztst (s ebbl ered „magra-hagyottsgot”, nagyon-slyos Bizalom-vesztst) tapasztaltak meg (mert a Kzvetlen GONDOZJUK „egyltaln” nem volt kpes kzvetlenl Gondozni ket)]…”
2024.01.12.
A [1143-1145.r.] 317. pont (1)-(2) alpontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy
a YOSGBL ered teremtkben
KEZDETBEN
a KLNLEGES Birodalombl [a SZOLGLAT Birodalmbl] ered teremtk
Kzeledse / Kzelsge
„idegensg”-rzetet s „slyos-veszly”-rzetet [bizonytalansgot, st, akr zavart] vltott ki.
’Emellett’ a YOSGBL „kiszakadt” FLDANYA [s a Kzssgben lk]
olyan NAGY TR-VESZTST is megtapasztaltak,
amely kvetkeztben az addig felptett Tudatossguk / n-Tudatossguk / n-Ismeretk is
nagyon jelents mrtkben VISSZABOMLOTT.
Az Ered-nagy-TEREMTTL „ennyire nagy mrtkben EL-Tvolodott” letekben
sajnos maga az ALAP-RAMLS is rszlegesen megsrlt,
s ez nagyon nehzz [gyakran „akadozv”] tette a MINDENSG-FORRSA szmra is
a Kzvetlen GONDOSKODS Megnyilvntst.
Az elbb ide-idzett rs-rszben emltettem, hogy kezdetben azokat a ’helyzeteket’ ’kerestk’ az IRGALOM s SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk, amelyek kpesek lehettek Meglltani a FLDANYA LETBEN a tovbbi „Tr-Visszabomlst” / Tr-Vesztst.
A mr NAGYON SLYOSAN megsrlt / Teret-Veszett FLDANYT a Megrtst segt kpben egy egszen kicsi [egy-kett-hrom ves (?)] gyermeknek rzkeltem, akit ’knnyedn a karomba vehettem’. Nem volt kpes az nll mozgsra, s folyamatos (egszen kzelrl megnyilvnul) GONDOSKODST ignyelt.
Amikor mr ismt MEGTARTI-Teremtv vlt a FLDANYA,
s a VILG ’szln’ Megformlt-s-Bergztett GONDOSKODSI-TERET Fogadhatott be a Kzssge szmra,
SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtk szmra is VLASZTHATV vlt az a Lehetsg,
hogy elszr a VILG Befogadsba kerlhessenek,
majd pedig onnan a FLDANYA s Kzssge szmra Megformlt GONOSKODSI-TRBE Krhessk a Befogadsukat.
Ekkor NEM VOLT MG TAPASZTALAT (!) a SZOLGLAT Birodalmn bell
az ennyire SLYOSAN megsrlt teremtk Gondozshoz kapcsoldan.
Nyilvnvalan foly(hat)tak EGYEZTETSEK
a SZOLGLAT Birodalmnak nagy-TEREMTJE s a VILG [ksbb akr mr a FLDANYA] kztt arrl,
hogy LEGELSZR (!)
milyen KLNLEGES GONDOSKODSOKAT lenne szksges MEGALAPOZNI a FLDANYA Kzssgben…
arrl azonban
egyltaln nem volt mg Tapasztalat,
hogy a FLDANYA Kzssgben lk szmra
ezeket a GONDOSKODSOKAT
hogyan lehetne BEFOGADHATV Megformlni
[ez a ’Feladat’ vrt azokra a SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtkre,
akik Felvllaltk azt,
hogy kezdetben csak egy-egy rvidebb tartamra Bergzlnek a FLDANYA Kzssgben
> a korbban rt kp szerint a ’hzhoz’ megformlt ’feljrn’ belptek a hzba,
s amikor legkzelebb kinylt a bejrat, kilptek a ’hzbl’].