|
ÍRÁSAIM |
|
| |
"ELEGET KÍVÁNOK NEKED!"
"Elegendő napsütést kívánok számodra, hogy jókedved legyen, bármilyen szürkének is tűnnek napjaid.
Elegendő esőt kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld a napot.
Elegendő boldogságot kívánok neked, hogy szellemed élő és örökké tartó legyen.
Elegendő fájdalmat kívánok neked, hogy még az élet legkisebb örömei is nagyobbnak tűnjenek.
Elegendő nyereséget kívánok neked, hogy vágyaidat kielégítse.
Elegendő veszteséget kívánok neked, hogy még jobban megbecsüld mindazt, amid van.
Elegendő köszöntést kívánok neked, hogy felkészítsen a végső búcsúra." (Folytatás ITT)
|
Sík Sándor - Ember
"Embernek lenni!
Csak embernek, semmi egyébnek,
De annak egésznek, épnek,
Föld-szülte földnek
És Isten-lehelte szépnek."
|
|
Hímeztem: |
|
| |
2011.0728 – Szemelvények – Önkifejezés III.:
Nagyon fontos, hogy azokban a helyzetekben,
amelyekben „mások támogatójává vagy segítőjévé” válunk,
TELJESEN ŐSZINTÉK, IGAZAK legyünk.
A „segítő szándék” „tiszta” legyen,
vagyis tisztán SZERETETBŐL legyen jelen (’se több se kevesebb’),
magunkat a „yobbítás” és önzetlen segítségadás szándéka vezesse
[ne kívánjuk a másikat ’befolyásolni’ vagy ’vezetni’, ne ’értékeljük’ vagy ítéljük meg stb].
Ha „hívást” érzünk egy helyzetbe, amelyben segítően nyilvánul(hat)nánk meg,
akkor „teljes figyelemmel” [teljes odafigyeléssel] forduljunk a „helyzet” és a helyzetben „jelenlévők” felé is.
Legyünk „nyitottak”, hogy megérthessük azt, amit a helyzet mutat –
és ezáltal is azt tudjuk nyújtani,
ami az adott helyzetben „tőlünk telhetően is a leg-yobb”
és az „érintett számára is legmegfelelőbb”.
Fontos, hogy IGAZAK legyünk teljes egészében:
ne találjunk ki valótlan, általunk meg nem élt ’példákat’, mert már ez is ’ferdítés’.
Olyat mondjunk és tegyünk, amit mi VALÓBAN megtapasztaltunk,
és ami ezáltal a ’magunk tapasztalata/tudása’
[’erre tudunk Építeni, ebből tudunk biztonsággal Építkezni/Építeni’].
Ne „szépítsünk”, és közben ne legyünk bántóak sem
(ugyanis a ’bántás’ érzékelésekor bezárul vagy beszűkül a „szív”, és így legtöbbször nem tud célt érni a segítség).
|
"Egy szó is lehet locsogás, s ezer oldal maga a tömörség.”
(Abody Béla)
„A madarak nyelve nagyon régen kialakult, és más, ősi beszédmódokhoz hasonlóan tömör, kihagyásos beszéd: keveset mondanak, de ezzel sokat fejeznek ki és sokat megértenek belőle.”
(Gilbert White)
|
|
|
|
|
|
SPECIÁLIS / KÍMÉLŐ 2 |
|
SPECIÁLIS / KÍMÉLŐ GONDOSKODÁS - 22.
A 21. rész elérhető ITT
"...a ’SPECIÁLIS Altatás’
egy olyan tágabb fogalom,
(1)
amelybe beletartozik a SÚLYOSABB EL-Változások
[jellemzően Tér-Vesztésben is megnyilvánult EL-Változások]
IRGALMI Alapú GONDOSKODÁSBA való Berögzítése
[> Alvó-Kóddá való Megformálása],
és (2)
az ILLESZKEDÉSI-NEHÉZSÉGEK
[vagy egyes könnyebben Rendezhető, kisebb Tér-Vesztésben megnyilvánult (?) EL-Változások] Életet-GONDOZÓ általi ’Altatása’
[a FÖLDANYA Közösségében a FÖLDANYA ezen Közvetlen (!) GONDOSKODÁSÁT
’RÉSZLEGES-Altatásnak’ nevezzük].
20200908 [920.r.] 260. pont (2) [az Alvó-Kód és a RÉSZLEGESEN-Altatott élet-rész különbsége] – elérhető ITT:
„…Jelen esetben nem egy Alvó-Kód visszafogadásáról van szó, mert az Alvó-Kód olyan korábbi Tapasztalat, amely TELJESEN (!) elérhetetlenné vált a teremtő számára [ez a Tapasztalat ’visszahúzódott’ a teremtő ’Saját Létezés-részébe’ és ma már IRGALMI GONDOSKODÁSBAN van], és a Visszafogadásához komolyabb előkészületek szükségesek.
A legutóbbi és mai írás-részben említett
ÚJ Rendező GONDOSKODÁSI Lehetőség
[= a „szükségtelen akadályozás” és/vagy Illeszkedési-Nehézség KÖNNYÍTÉS általi megszüntetése]
az Anyagi-Test olyan RÉSZLEGESEN elérhetetlenné vált részére [belső-terére, tapasztalatára] vonatkozik,
amelynek ha eddig akadályozott is volt az elérése,
de még nem került teljesen leválasztásra az Anyagi-Test saját áramlásáról,
magán az Anyagi-Testen belül volt egy ’alvó’ [majdnem teljesen alvó] állapotot fenntartó FÖLDANYAI GONDOSKODÁSBAN.
Most a TELJES-ELLENŐRZÉSEKET követően
a FÖLDANYA
ezeket az eddig ’RÉSZLEGESEN’ ’altatott’ belső tér-részeket
[a MÁR KÉSSZÉ MEGFORMÁLT (!) GONDOSKODÁSÁVAL]
képes lehet KÖNNYÍTÉS (!) formájában ’visszavezetni’ az Anyagi-Test élő áramlásába.
Lehetséges az is,
hogy a TELJES-ELLENŐRZÉSEKET követően olyan ÉRTÉKELÉST formál meg a FÖLDANYA,
hogy nem lehetséges azonnal visszailleszteni az Anyagi-Test áramlásába az eddig RÉSZLEGESEN ’altatott’ élet-részt,
és szükséges azt ténylegesen Alvó-Kóddá átformálni
[közvetlenül IRGALMI GONDOSKODÁSBA berögzíteni],
mert a Tapasztalat Teljes-Rendezéséhez további Előkészületek szükségesek
(például az Anyagi-Test nem képes jelenleg Tudatosan is résztvenni a Teljes-Rendezésben,
nem képes olyan Szándékot Adni, amelyet nem pótolhat a FÖLDANYA és/vagy a teremtő (Ön)Lényege)]…”
20200908 [1245.r.] 337. pont (1) – elérhető ITT:
„…A GONDOSKODÁS ’legrégebbi’ formája az, hogy az ’utóbb’ Élővé Vált Tudatot a ’korábban’ Élővé vált Tudat MEGTANÍTJA a Saját [már Felépült] Tudására. Ezt a ’Tanítást’ és ’Tanulást’ a Tudatok és Személyes-Tereik között ténylegesen Felépült [Bizalmon és (a YOSÁG Birodalmában) a Megbecsülésen / Tiszteleten alapulóan Felépült] Szeretet-Forma [= KÖZVETLEN ÁRAMLÁS] teszi lehetővé.
A GONDOSKODÁS főbb megnyilvánulási formái:
1. Tanítás
2. Táplálás
3. legyengült vagy sérült teremtő Gyógyítása
4. legyengült vagy sérült teremtő Ápolása
5. legyengült vagy sérült teremtő Kímélete
Ma már 6. gondoskodási formának tekinthető az Ellenőrzés.
A YOSÁGBAN az Ellenőrzés az Ok-Keresés / Megérintés / Gondoskodás ’határ-területeként’ értelmezhető [eredetileg az Ok-Keresésként formálódott meg, mára azonban egyes formái Gondoskodásként nyilvánulnak meg].
Az Ellenőrzések leggyakoribb Célja a Szükséges (!) Gondoskodások ’kiválasztása’ [~ Meghatározása] vagy a Szükséges Gondoskodások Megformálása.
Ma már [a YOSÁG Birodalmán belül] az Ellenőrzések legtöbbjének van olyan Célja / Értelme / Lényege, amely mind az Ok-Keresés, mind a Gondoskodás részeként értelmezhető.
Vannak olyan [Változásra előkészítő és Változási / Választási] ’Élet-Szakaszok’, amikor a GONDOSKODÁSKÉNT [akár Ön-Gondoskodásként] megnyilvánuló Ellenőrzések ’Kiemelkedően Fontos Megnyilvánulások’…”
(...) A Jogos Tér-Használatba Berögzítést követően
[a VÉDŐ-és-VÉDETT ÉLET-TÉR-RÉSZBEN
(a FÖLD Közössége ÉLET-TERÉBEN mostanában újonnan MEGFORMÁLT RÉSZ-ÁRAMLÁSBAN)]
a még Anyagi-Testben Jelenlévőket
a FÖLDANYA ’visszaállítja’
az eredeti megnyilvánulásnak megfelelő ’Belső’ [= FÖLDANYA általi Közvetlen (!)] Táplálásra’.
Ez azt is jelenti,
hogy az eddig ’nagyon erőteljesen megnyilvánuló’ [Szükséges] ’Táplálási’ Gondoskodási Irányra
sokkal kisebb mértékben lesz szükség.
Egy EL-Változásoktól mentes ÉLET-TÉRBEN egy ’Alap-állapotban Rendezett’ (felnőtt / kifejlett) Anyagi-Testi Jelenlét számára ’nem szükséges’ a ’Táplálás’ (?). Ez számomra úgy értelmezhető, hogy ilyenkor az Anyagi-Testi Jelenlét Megtartásához és a Választott Irányú Élet-Építéshez [a FÖLDANYA Közösségében] ’elég’ a folyamatosan áramoltatott élet-erő (?).
Részleges megértésem szerint a ’Táplálást’ [mint Közvetlen GONDOSKODÁST] a FÖLDANYA az Anyagi-Test ’növekedési’ szakaszában nyilvánítja meg kihagyhatatlanul és erőteljesebben. Egyes ’Változási Szakaszokban’ is szükséges lehet a ’Táplálás’.
Szükséges lehet a ’Táplálás’ [már mint KÜLÖNLEGES vagy SPECIÁLIS Gondoskodás] akkor, ha az Anyagi-Test „legyengült” vagy más módon „megsérült”. Ilyenkor a ’gyógyuláshoz / kiegyensúlyozódáshoz’ is a legtöbbször Szükséges a Táplálás.
A sérült vagy legyengült (vagy akár csak még növekedésben lévő / változásban lévő) Anyagi-Testi Jelenlét felé irányuló ’Táplálásban’ résztvehetnek az ilyen irányú Gondoskodásra képes egyedi teremtők is [Közeli-Társak, Különleges vagy Speciális Gondoskodásra már képes társak].
Részleges megértésem szerint a ’Táplálásban’ olyan formában vehetnek részt az egyedi-teremtők [mindig a ► Szükségesség mértékéhez nagyon szigorúan igazodva], hogy egyfajta [akár folyamatos] ’közelségben vannak’, ’melegséget / ölelést / biztonságot adnak’, ’helyet adnak maguk mellett’… ’nagyobb odafigyeléssel vannak közel a még ’Táplálást’ igénylő társakhoz.
Az eddigi Tapasztalatok szerint a FÖLDANYA Közösségében [az itt élőkben meglévő Tér-Vesztettség miatt] ma még nagyon sokaknak van szüksége ’Táplálásra’.
A Rendezés ELSŐ szakaszában lévő [„még hiányokkal küszködő”, az Élet-Alapjukat éppen építő (> ’növekedésben lévő’)] teremtők felé irányulóan a ’Táplálási’ irányú Gondoskodásokra Szükség van [ebből eredően a MAGOKNAK a ’Táplálási’ Irányú Gondoskodásokban is Szükséges lehet a Megnyilvánulása].
A Rendezés MÁSODIK Szakaszában egyre kevésbé lesz jellemző a ’Táplálás’ Szükségessége..."
| |
|
|
|
A mai napra: |
|
„Ne feledd! Amire figyelsz, az a világod.”
| |
Áldozni
csak a benned lévő és általad LÉT-re hozott Szépséggel
másokat is SzÉpítve és gyarapítva,
Teljes és ÉP Szabad Akaratodból,
Szabad Akaratodat kinyilvánítva,
az Örök és Adott Élő KRISZTUSI Rendnek megfelelően
Lehetséges
és
Érdem-es.”
20100525 - Az Áldozatról - Szemelvények
A hibákról és a hibázásról:
A ’hibák’ segítenek ’nem-felejteni’ és ’felejteni’.
PIRAMIS - Őszintén akarok élni
Őszintén akarok élni,
Minden utam végigjárni,
Hinni abban, amire vágyom,
S ha hiszek benne küzdeni érte bármilyen áron.
Őszintén akarok élni,
És csak annyit elérni,
Jókedvem senkit ne bántson,
S ha fáj a szívem valamiért, ne nagyon fájjon!
Tőled csak annyit akarok kérni,
Hogy engedj őszintén élni,
Őszintén, szabadon, szépen,
Őszintébben, mint ahogy tegnap éltem.
Ne kelljen hazudnom senkinek
És hogyha valamit kérdezek
A válasz igaz legyen!
Szeretnék bízni mindenkiben,
Hinni, hogy nem fordul ellenem,
S nem árul el sosem.
AZ ERDŐ FOHÁSZA
Vándor, ki elhaladsz mellettem,
Ne emelj rám kezet!
Én vagyok tűzhelyed melege
hideg téli éjszakákon,
én vagyok tornácod barátságos fedele,
melynek árnyékába menekülsz a tűző nap elől,
és gyümölcsöm oltja szomjadat.
Én vagyok a gerenda, mely házad tartja,
és én vagyok az asztalod lapja,
az ágy, melyben fekszel,
a deszka, amelyből csónakod építed.
Én vagyok a házad ajtaja,
bölcsőd fája, koporsód fedele.
Vándor, ki elmész mellettem
hallgasd a kérésem:
NE BÁNTS!
ÜNNEP
Az Ünnepeknek fontos része az „emlékezés”, amikor a dicső vagy épp a kevésbé dicső tettekre/megélésekre, az elődökre is emlékeznek, és ezáltal egyfajta folytonosság alakul ki (marad meg) az Ősök, Elődök, a Gyökerek irányába is. Az emlékezés a legtöbb esetben ma még ’intő’ példa is lehet arra, hogy mit szükséges megváltoztatni, miben szükséges változni akkor, ha valami yobb és teljesebb Élet a cél ---
az „Ünnep” Valódi Lényege azonban minden esetben a[zon] „Jelen Megerősítése, amely elvezet a ’vágyott jövőbe’.”
Az Ünnep általában MEGERŐSÍTI az Élet egy olyan részét/szeletét, amely „továbbvitelre érdemes”, amelyben ELŐREMUTATÓ/előrevezető Példa vagy Út [Működés, Erő] Van Jelen.
(Részlet a 20110802 - Níitottság, Nyitás... írásból)
|
|
|