350.
2024.01.25.
„…Nagyon fontos ► Tudatosan [s akr ► FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL] figyelni
az Anyagi-Test Jelzseit
[az Anyagi-Test (termszetes, Vlasztott, Krt-Irny) VLTOZS-Jelzseit].
Olyan
Vltozsok
nyilvnulnak meg jelenleg (is) az Anyagi-Testben,
amilyen Vltozsokat [’testi’ ’plst’, ’felplst’]
eddig leginkbb
csak a ► ’magzati’ let-szakaszban
tapasztalhattunk meg.
jak ezek a Vltozsok,
s teljesen egyedi,
hogy ki hogyan RZKELI ezeket,
hogyan rtelmezi a Jelzseket,
s milyen mr meglv Sajt Tapasztalatra alapulan
tudja knnyebb tenni [akr gyorsabb tenni]
ezeknek a Vltozsoknak a BERGZLST (!) az Anyagi-Testben.…”
2024.01.25.
Tegnap egy bels-kp mutatta azt, hogy
az Anyagi-Testnkben ’pross’ megformld rszeink / szerveink
(1)
a magzati (anyamhen bell fejld) szakaszban,
(2)
majd a ksbbi NVEKEDSI szakasz(ok)ban
egy pontosan meghatrozott ’bels-trbl’ [’sejtbl’ / pontbl (?), ’Alaprl’] ’kapjk
azokat az informcikat s impulzusokat’,
amelyek a ’pross megformldsukhoz’ Szksgesek.
Emellett minden egyes sejt s szerv
termszetesen a ’r egyedileg jellemz’ ’tartalmakat’ is megkapja a nvekedse sorn.
Ebben az rs-rszben a szervek ’pross megformlsrt felels’ ’Alapot’ s rendszert rintem.
A bels-kp ezt gy rzkeltette, mint ahogyan ez a kp mutatja:

Lent a ’cserpben / talajban’ [az Anyagi-Test egy ’Alap-rszben’ / a gykr-rszen] van az a ’pont’, ahonnan minden (!) ’pross megformld’ szervhez eljut az az informci, hogyan formlja meg az Anyagi-Test ’pross’ az adott szervet.
Habr minden szerv a r jellemz egyedi minta szerint nvekedik s formldik,
azok a szervek, amelyek az Anyagi-Testen bell ’pros szervv’ formldnak meg,
az Anyagi-Testnek ugyanabbl a pontjbl kapjk meg
a ’pross megformldshoz’ szksges ’informcikat’ s/vagy ’impulzusokat’ (?).
A kvetkez kpen ezt az ’Alap-pontot’ [bels-teret] piros sznnel jelltem:

Ahogyan a kp is mutatja, a kis ’alapbl’ [’sejtbl’] kin egy kis ’szr’ [szl], s megformldik a legels [legalul lv] ’pros szerv’ [a kpen rzsasznnel jelltem ’ezt a szakaszt’; azon a ktfel sztgazott szron / szlon, amelyen a madarak llnak, s amelyeknek a legvgn ott van a kett hat-szirm virg].

A sztgazs helyrl ksbb tovbbnvekedik a szr / szl [zld sznnel jelltem a felfel-nvekedst]:

majd a madarak nyakmagassgnl ismt sztgazik, s ott megformldik kett jabb virg [ezeknek a ’magasabban’ lv virgoknak a belsejben ugyancsak felismerhet a hat-szirm virg (alap-minta), de ennek a virgnak kvl mr tizenkett szirma van]:

A nvekeds ezt kveten folytatdik mindaddig, ameddig minden ’pross megformld szerv’ felpl az Anyagi-Testben [kk sznnel jelltem a tovbbi nvekeds elindulst]:

A bels-kp azt rzkeltette, hogy
a magzati letszakaszban
s a mr nllv vlt (megszletett) Anyagi-Test NVEKEDSI szakaszaiban
(1) a ’pross megformld szervek’
s (2) a ’pross megformldshoz’ az informcikat s impulzusokat ad ’alap-sejt’ kztt
kzvetlen s folyamatos az sszekapcsolds
[egy hosszabb szl (ramls) sszekti az ’alap-sejtet’ minden ’pross megformld szervvel’].
Ez a [hosszabb] bels-szl ezt kveten is megmarad
[nem bomlik vissza (!)],
azonban tbbnyire egy ’alv’ [’nyugalmi’] llapotba kerl.
A bels kp azt is mutatta, hogy
ha valamelyik ’pross megformldott szervben’
jelentsebb EL-Vltozs [tr-veszts (bezrds, akr semmiv-vls)] formldott meg,
annak lehet olyan „kvetkezmnye”,
hogy akr valamelyik tvolabb lv ’pros-szerv’ mkdsben is zavart okoz.
Pldul ha az egyik petefszekben (vagy vesben stb…) jelents srls rgzlt be,
az akr okozhat a szemekben (egyikben vagy mindkettben) rszleges vagy teljes vaksgot vagy ms „lts-hibt”.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a ’tegnapi napon’ a NAGY-GONDOSKODSI-TRBEN
olyan SPECILIS GONDOSKODS kezddtt,
amely
(1)
az Anyagi-Test pros-szerveit,
(2)
valamint az ezek Anyagi-Testen belli ’Alapjt’
s (3)
az ’Alap’ s a ’pros-szervek’ kztti szlat / ramlst
ELLENRZI,
s ha ezekben EL-Vltozs van,
megkezddik / megkezddhet az EL-Vltozs Teljes-Rendezse.
Rszleges az a megrtsem, hogy
’most’ [nhny napon bell]
a FLDANYA
minden Befogadsban lv teremtben
ELLENRZI
[s ha lehetsges, azonnal Rendezi]
ezeket a bels tr-rszeket,
majd pedig ezt kveten kezdetben mg GYAKRAN megnyilvnul
a ’pross megformldott szervekre’ ELLENRZSEKKEL
[s egyb szksges GONDOSKODSOKKAL].
Akiknek az Anyagi-Testben Szksges valamely ’pros-szervk’ Rendezse,
azon teremtkben
az ’Alapot’
s a ’pros szervekhez’ kapcsold szlat / ramlst
a Szksges kiterjedsben ’mkdv / ramlv formlja meg’ a FLDANYA.
A ’pros szerveket’ Rendez jelen folyamatok gy rtelmezhetek,
hogy a Rendezs rdekben
egy ’nvekedsi szakaszt’ ’formlt meg / nyitott meg / nyit meg’ a FLDANYA az rintettek szmra,
s ebben a ’specilis nvekedsi’ [= Teljes-Rendezsi] szakaszban
(1)
a FLDANYA ltal meghatrozott rszeiben vlik jra mkdv
az ’Alap’ s a ’szl / az ramls’,
(2)
s a FLDANYA ltal meghatrozott ’informcik s impulzusok’ segtik az Anyagi-Test vltozsban lv rsznek az ’jj-plst’
vagy ms Szksges irny Rendezst.
Habr ezek a SPECILIS GONDOSKODSOK [~ Tr-Rendezsek / let-Alap-Rendezsek] NAGYON ERS TAKARS mellett nyilvnulnak meg, ’Tudatos befel-figyelssel’ rzkelhetv vlhat az [’megmutathatja’ a FLDANYA egy bels-kpben azt], melyik pros-szervekre terjed ki a Rendezssel a FLDANYA.
Sok teremt ismeri a pros-szerveinek „hibs” vagy „hinyos” mkdst, de sokan vannak olyanok is, akik nem rendelkeznek arrl pontos informcival, hogy valamelyik pros-szervkben van-e kisebb vagy nagyobb EL-Vltozs.
A ’pros-szervek’ Vltozsaira rdemes most Tudatosan is ’Nagyobb Figyelemmel Odafordulni’.
Ismt, mert fontos [sokunkat rint jelenleg]:
20200908 [1275.r.] 342. pont (4) – elrhet ITT:
„…Taln a szls folyamata sorn a ’legjobban felismerhet’ az, hogy az Anya ’Anyagi-Teste’ ’felpuhul’, ’megnylik’
>>> egy olyan [ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN ma mg a leggyakrabban testi fjdalommal is jr] folyamaton halad vgig, amikor
(1)
amellett, hogy a szoksosnl is erteljesebben [~ ’specilisan’]
vja a ’Sajt Egysgt-Teljessgt’,
(2)
’tenged magn egy Vltozst’.
Nem igazn j a plda, de
ahhoz hasonl [pldul az Anyv-vls folyamata s]
a most az Anyagi-Testnkben s Szemlyes-Ternkben zajl Rendezds / t-Rendezds],
mint amikor ’egy minta’
[ez lehet hasonl mkds, mint egy vrus
(de nem vrusrl van sz, hanem egy letet v s Irnyban-Tart ’mintrl)]
’egy kiss ’fellaztja’ a termszetes Egysget / Vdekez-rendszert
azon clbl,
hogy az Anyagi-Test
kpes legyen BEFOGADNI (!) s BERGZTENI
egy olyan j tr-alapot / ramlst
[akr egy REND-TTEL Alapjt vagy egy KNNYTS Alapjt stb],
amely
’akkor mg teljesen j’ az Anyagi-Testi Jelenlte szmra.
A ’Sajt Vdekez-rendszer’
csak olyan IRNYBAN s MRTKBEN ’Vltozik meg’,
amely LEHETV TESZI
a Vlasztott (!) Irny let-ptshez szksges j Tr-Alap / j ramls-Alap Bergzlst az Anyagi-Testben.
Amikor a [Vlasztott / Krt / Szksges] j ’minta’ pontosan BERGZL az Anyagi-Testben,
az Anyagi-Test ’Sajt Vdekez-rendszere’ jra ’Teljess vlik’ [’felersdik’],
s mr az j ’mintval’ ’kiegszlt’ Anyagi-Testi Jelenltet
’tartja meg egyben’ s vja.
Sokfle ELENGEDST [Lezrst, Rendezst] tapasztalunk meg mostanban,
s nagyon sokan [most jra (!)] ’j Mintkat’ Fogadnak be a FLDANYTL
[vagy akr ms letet-GONDOZTL].
rzkelhetjk ezekben a tartamokban azt,
’mintha a testnk gyengbb lenne’,
’mintha valamilyen betegsg (furcsasg) motoszklna benne’,
mintha tbb pihensre [vagy akr egy kis egyedl-ltre (gygytsra, polsra, kmletre)] lenne szksgnk…
Nagyon fontos Tudatosan [s akr FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL] figyelni
az Anyagi-Test Jelzseit
[az Anyagi-Test (termszetes, Vlasztott, Krt-Irny) VLTOZS-Jelzseit].
Olyan
Vltozsok
nyilvnulnak meg jelenleg (is) az Anyagi-Testben,
amilyen Vltozsokat [’testi’ ’plst’, ’felplst’]
eddig leginkbb
csak a ’magzati’ let-szakaszban
tapasztalhattunk meg.
jak ezek a Vltozsok,
s teljesen egyedi,
hogy ki hogyan RZKELI ezeket,
hogyan rtelmezi a Jelzseket,
s milyen mr meglv Sajt Tapasztalatra alapulan
tudja knnyebb tenni [akr gyorsabb tenni]
ezeknek a Vltozsoknak a BERGZLST (!) az Anyagi-Testben.
(…) „... A kvetkez gondolatok ’Folytatsai’ az eddig lertaknak, habr nem rtem mg minden rszletben a ’hogyan’-t.
rzetre olyan, mintha
(1) egyfell valamit jl ismernnk, mert ott van a ltmeznkben s a szemnk eltt, ’termszetesnek’ (’magtl rtetdnek’) vesszk azt hogy van [s ’ott van’], s ezrt a legtbbszr ’tsiklunk felette’, nem tulajdontunk neki jelentsget… pedig ’az a valami’ ’ppen olyan Vltozsban van’, amelybl hamarosan rismernk a ’kiemelkeden fontos jelentsre s jelentsgre’;
(2) msfell pedig olyan, mint a mr bimbz virg [vagy egy formld t], amely ’mr lthatan ott van’, ’pl a teljess-vlsban’, de mg ’nem bomlott ki teljesen’ [az t mg nem jrhat], s ezrt ’mg nem lthat s nem rthet a teljessge’ [s ebbl ereden nhny fontos jellemzjt mg nem ismerjk].
Mindkett helyzet hasonl az anyamhben fejld ’magzathoz’:
valamilyen KZVETLENL RZKELHET ’formban’
’FELISMERHET’
egy j Anyagi-Testi Jelenlt ’plse’ (…),
s az eddigi Tapasztalatok alapjn ’tudhat’,
hogy nagyjbl mikorra vrhat a ’megszlets’.
Ez a ’kls’ rzkels azonban csak rszleges,
s a ’megszletsig’ ’mg sok a bizonytalansg’ is,
ezrt ► mg ’nem ismerhet meg pontosan’
milyenn pl az letre-kszl-let.”
20200908 [999.r.] 277. pont [milyen tneteket okozhat az j mintk befogadsa / bergzlse az Anyagi-Testben] – elrhet ITT…”
Az rs folytatdik az 1303. rszben, elrhet ITT