20200908 [1047.r.] 295. pont (1) [a kertemben elkezdett jelezni / lthatv vlni a „szrazsg”] – elrhet ITT:
„…Megrtst segt kp
Van egy (sajt) kis hzam [Anyagi-Test], s azt krbeveszi egy (hatrral rendelkez) megfelel mret kert [Szemlyes-Tr].
’rzem’, hogy a hzat / kertet ’gy terveztem meg’, hogy ’tbben’ is jelen lehessnk benne [ms trsakkal megformlhassak (ltalnos alap) Kzeli-sszekapcsoldsokat (prkapcsolat, csaldi kapcsolat, bartsg, egyttes-tevkenysg)].
’Most’ mintha inkbb mgis azt reznm, hogy ’egyedl vagyok’, vagy pedig ha van is nhny Kzeli-sszekapcsoldsom, azok ’tvolinak tnnek’ [„akadoznak”, „bizonytalan megnyilvnulsak”].
rzkelem, hogy a ’kertemben’ habr vannak ’elltetett nvnyek’ [> megnyitott let-ptsi Irnyok] s ezek lnek is, a ’kertben’ „szrazsg” van, s ez kezd megltszdni a ’fldn s a nvnyzeten’ is.
Lehet oka a „szrazsgnak”
[a vz-hinynak / az ramoltatsokban lv akadozsnak,
a ’kedv’ hinynak / az let-er hinynak stb] az,
hogy a ’kertemet’
[a FLDANYA ltal a sajt Vlasztsaim Tapasztalatt Megformlshoz Adott Szemlyes-Teremet]
valamilyen „knyszert hats” miatt
nem tudom AZOKKAL a Tapasztalatokkal betlteni,
mint amiket magam megterveztem…
valamilyen [leginkbb] „kls” hats [„knyszerts”] miatt
mintha a ’kertemben’ vgzett „munkmmal” „olyann kellene formlnom” a ’kertemet’,
hogy az „msoknak” [valamilyen „hatalmat gyakorlknak / irnytknak”] „megfeleljen”
[s „valakik learathassk a kertemet” / „elvehessk amit megformlok”].
rzkeltem a ’kertemben’ a „szrazsgot”, ezrt egy ’locsolkannt’ [vagy a kert ntzshez felhasznlhat egyb „trgyakat”] kerestem, s [nem tl nagy kedvvel („szksgbl”) s egy kiss ertlenl] prbltam a ’kertem’ ltalam leginkbb szraznak rzkelt rszei fel eljuttatni valamennyi ’vizet’ (gondoskodst).
Taln egy kevs ’ntzs’ utn
letettem az ntzkannt, krbenztem a kertemben, hogy
jobban megrtsem, hol milyen bajok vannak. Mikzben gy ’bejrtam a kertet’ s ’prbltam megrteni a tnylegesen meglv helyzetet’ [
Ok-Keress], azt tapasztaltam, hogy mr nem volt ott az ntzkanna, ahov letettem.
Olyan ’megrts’ formldott meg [’mr ott a kertben’] bennem, hogy
a ’(kls) kert’
a ’bennem’ [az Anyagi-Testemben (a ’hzban’ bent)] meglv tnyleges llapotot
MUTATJA.
A ’kert’ [ntzkanna hasznlata nlkl] akkor vlik majd jra lettel-teltt
[s pontosan olyann, amely nekem-magamnak megfelel
(nem pedig msok ltal „meghatrozott” „haszon-nvnyeket termeszt kertt”)],
amikor n magam ’bell a hzamban’ [az Anyagi-Testemben] ’rendet teszek’
[ha eddig valami „akadlyozott” abban, hogy a ’Sajt-Harmonim’ szerint ptsem s ljem az letem,
akkor most ► ’jj-ptem’ a Sajt (sszecsendlsekkel megalapozott) Irnyaimban
az Anyagi-Testi Jelenltemet].
Ha valamilyen „knyszer” [vagy akr tveds / flrerts…) hatsra
a ’megmaradt ermet’
a ’(kls) kertem’ „valahogyan val letben-tartsra” „fordtom” / hasznlom
[azrt, hogy a ’kertet’ „learathassk msok”],
nem marad erm [szemlyes terem]
az Anyagi-Testem Megerstsre / olyan jj-ptsre,
amely
’bels ptkezs’ sorn a ’kertem’ is jj-pl ’olyann’,
amely ’hozzm (s a meghozott Vlasztsaimhoz) pontosan illeszked’.
Ha a ’hzban’ (!) [bell (!)]
Tudatos munkval jj-ptem a sajt Vlasztsaimnak megfelel ’Alapokat’,
ezeken az ’Alapokon t’ ’kzvetlenl’ ramlik az let-er / megvalst-er minden Szemlyes-Teremben
[az Anyagi-Testemben (a hzban) s a hozz tartoz Szemlyes-Trben (a kertben)].
Ez azt is jelenti,
hogy ’bell a hzban’ is megsznnek azok az „akadlyozk”,
amelyek gtoltk a trsaimmal mr megalapozott Kzeli-sszekapcsoldsok [kzvetlen (szeretet) ramlsok] megformldst vagy mkdtetst,
s gy a ’kertemet’ is ’olyan formj let tlti be’,
amelyet egyes rszeiben a Trsaimmal kzsen (!) formlunk meg.
Utlagos megrtsem szerint a Megrtst segt kpben a ’kert’ egyes rszeiben a „szrazsg / elszrads” jeleit mutat tr-rszek voltak azok, amelyeket a
Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsaimmal egytt tlthettnk be tapasztalatokkal.
Mivel „akadlyozottak” voltak a [megalapozott] szeretet-ramoltatsok, „egyre inkbb szembetn mdon” JELZETT a kzvetlen ramlsok hinya „KINT” is, a ’kertem’ pontosan meghatrozott rszein.
Hasonl mdon a „haszontalann vls jelei mutatkoztak” a ’kertem’ egyre tbb olyan rszn is, amelyekben
„valami mst kezdtem el csinlni”, mint amit n magam vlasztottam. Mindez ’szemmel is lthat / kzzel is megrinthet formban’ Jelezte az Anyagi-Testben Jelenlv let szmra a Vltoztats szksgessgt.
A [885-886.r.] 251. pontban (elrhet ITT) egy hasonl Megrtst segt kprl rtam, az a kp az Anyagi-Test bels-tereinek „kiresedst” s „haszontalann vlsnak elindulst” mutatta [nemrgen kltztem j hzba (~ csaldot alaptottam); a csaldi kapcsoldshoz s prkapcsoldshoz tartoz szobba „idegenek” telepedtek be; „knyszer-munka”; hbor ltal sztvlasztottakra is vonatkozhat a kp; bels-terek „kiresedse / beszennyezdse / idegen tapasztalatokkal betltdse”]
Utlagos megrtsem szerint vonatkoztathat a kp
(1) az
egyedi teremtk letre,
(2) s ugyangy a kisebb / nagyobb
kzssgek megtapasztalsaira is.
Amikor a „hiny” Jelzsei mr ’Tartsak’ (’jl lthatak’),
akkor nagyon fontos
’lasstani s megllni’,
s nagyon alaposan ELLENRIZNI s RTKELNI azt,
hogy pontosan mibl ered a Jelzs,
milyen VLTOZTATS mielbbi SZKSGESSGRE irnytja r a figyelmet.
Ha a hiny-jelzst „figyelmen kvl hagyja” az rintett
s nem kezdi meg cl-irnyosan keresni a Jelz OKOT,
hanem „tovbb erlteti” azt, ami mr „hinyknt” Jelez
[vagy mg rosszabb esetben valamilyen „jabb eszement tlettel” „tovbbi knyszert nyom r”],
akkor
a JELZS Megformldsakor MG MEGLV
[mg kzvetlenl elrhet, kzvetlenl a Rendezshez / Vltoztatshoz felhasznlhat]
(1) let-er
s (2) Tuds / Tudatossg
s (3) Szemlyes-Tr
nagyon gyorsan tnylegesen elkezdhet visszabomlani.
Jellemz itt a FLDANYA Kzssgben az, hogy
a FLDANYA
[s az erre mr kpes egyedi teremtk]
a „nehzsgeket”
mr a JELZ [Veszlyeztet] szakaszukban igyekeznek pontosan beazonostani / Megrteni ppen azrt,
hogy a Szksges
Rendezsekbe s
[Irny-] Vltoztatsokba
mg akkor belekezdhessenek a teremtk,
amikor a tnyleges „hiny” mg nem Jelez bennk.
(1)
Bels tmutatsokkal
[FIGYELEM-FELHVSOKKAL]
s (2)
a Jelz „nehzsg” OKNAK Felismerst s Megrtst lehetv tev Helyzetek [ilyen irny trsas-kapcsoldsok] MEGFORMLSVAL is segt a FLDANYA.
Jellemz, hogy ha az ENYHBB Jelzsek nem elgsgesek,
akkor
’OLYAN IRNYBAN VLTOZTAT’ a FLDANYA a Jelzsen,
hogy azt a teremt Felismerhesse.
Ugyanabban az irnyban
ERTELJESEBB s/vagy ISMTLD / ’FURCSASGBAN’ Jelz Jelzseket forml meg a FLDANYA,
s/vagy
’msik olyan irnybl’ ’kzelt’ a Jelzssel,
amely Jelzsre a teremt kpes ’odafigyelni’.
Fontos Okbl
’KIKERLHETETLENN’ is Megformlhatja a Jelz Helyzetet a FLDANYA.
ltalban akkor forml meg ’KIKERLHETETLEN’ Jelzst / Helyzetet a FLDANYA
ha ilyen Jelzs Megformlsrl korbban mr EGYEZTETETT a teremtvel.
(1)
ltalban olyankor forml meg ilyen Jelz Helyzetet a FLDANYA,
amikor a SZKSGES VLTOZTATS elmaradsa
az Anyagi-Testi Jelenlt Lezrshoz vezet.
(2)
A FLDANYA a teremt EGYETRTSVEL (!) ms Fontos Okbl is Megformlhat Kikerlhetetlen Jelz Helyzetet.
Minden teremtben ’egyedi’ [klnbz] az,
hogy ’mi olyan fontos a szmra’,
hogy az ahhoz kapcsold Jelzst [hiny-rzetet] kpes legyen ’annyira komolyan venni’,
hogy a FIGYELMVEL Tudatosan ODAFORDULJON a Jelz Helyzet fel,
s TUDATOSAN ELKEZDJE KERESNI a Jelzs OKT.
Ha a ’kertben’
[az Anyagi-Testhez tartoz Szemlyes-Trben]
[vagy ugyangy egy Kzssg (pldul egy nemzet) TERBEN]
„szrazsg” [vagy brmilyen „nehzsg”] Jelez,
nem „megolds” az,
ha a mg meglv „erforrsokkal” „kint a kertben / TRBEN” „erbl” az addig mkdtetett (hibs) tevkenysget „tovbb-folytatjk”
[vagyis „nem veszik figyelembe” az addigi „mkdtets” „hibjt” mr „kzzel foghat mdon” (kint) is Jelz tnyleges (kisebb EL-Vltozst mutat) helyzetet].
Ha a „hiny” Jelzse esetn
[pldul „szrazsg” van ott, ahol addig term kert volt]
az rintett
„nem ll meg”
s nem kezdi el
azonnal
Tudatosan
’MAGBAN BELL’ (!)
KERESNI AZ OKOT,
az letet-GONDOZ
’megprblja’ erteljesebb / kzvetlenebb formban is Jelezni
a VLTOZTATS SZKSGESSGT,
s ebben azt,
hogy nem ’kint’ a kertben / (kls) TRBEN szksgesek
AZONNALI VLTOZTATSOK,
hanem a BELSBEN [az Anyagi-Testen bell].
Fontos, hogy a JELZ OKOT
Tudatos bels munkval,
az rintett ms trsakkal (akr a segt trsakkal) kzsen
elkezdjk megkeresni
a „hiny” Jelzseket megtapasztalk.
Fontos ilyenkor egy kiss ’visszahzdni’ a ’belsbe’
[azt a „munkt” / tevkenysget legalbb egy rvid (az OK Megrtshez szksges) Tartamban abbahagyni vagy lasstani,
amely „irny” „erltetse” a SAJT-Harmonitl egyre TVOLABB vezet].
Az OK Megrtst kveten
[ha az szksges] ma mr ► a FLDANYA kpes [Tbblet]
Teret Adni a „nehzsgeket” megszntet
(1) ► Rendez irny
s/vagy (2) ► jj-pt irny Vltoztatsokhoz.
Tbbszr emltettem korbban, hogy TARTSAN az ilyen ’jabb’ Szemlyes Tr-rsz csak akkor rgzlhet be az Anyagi-Testhez, ha azt a teremt az ’Els Szabad Tudatos Lpsvel’ birtokba-veszi [ehhez csak a Szndk ilyen irny kinyilvntsa szksges].
Az rs folytatdik az 1335. rszben, elrhet ITT