359.
	
		2024.02.20.
	
		 
	
		1.
	
		            Sokfle (bels) Rendezs van folyamatban mindannyiunkban, a legtbb ilyen Rendezs ma KNNYTS formjban nyilvnul meg [s az ERSEBB TAKARSOK miatt nagyon kevss rthetjk meg a ’szemlyes’ tereinket rint Vltozsokat].
	
		 
	
		Az ilyen irnyban mr Tudatosabb teremtktl
	
		 FOKOZOTT-ODAFIGYELST ignyel az,
 FOKOZOTT-ODAFIGYELST ignyel az,
	
		hogy a ’szemlyes’ terek Rendezsnek egyes (rvid) szakaszaiban 
	
		’nyitottabb’ lehet az Anyagi-Test / Szemlyes-Tr egy-egy rsze. 
	
		 
	
		20200908 [458.r.] 160. pont [SPECILIS / ERSEBB Vdelmi-Tr hasznlata mikor szksges (pldul ha ’nyitott’ a szemlyes tr] – elrhet ITT
	
		 
	
		Ilyenkor bels Jelzsek s egyb figyelem-felhvsok is segtik a teremtket abban az irnyban,
	
		hogy MARADJANAK TUDATOSAN TVOL az olyan ’helyzetektl’
	
		[pldul olyan trsak Kzelsgtl, olyan tevkenysgek vgzstl], 
	
		amelyek „knyszertek”
	
		[fjdalmat okoznak, „leszvjk az let-ert”, 
	
		„tlzottan kifel fordtanak”, „EL-Fordtanak a Jelentl / Jelenlttl / Valsgtl, 
	
		flelmet vagy haragot / neheztelst / indulatot vagy „ms nehz rzst,
	
		Fokozott-rzkenysget vagy (egyszerbb) rzkenysget vltanak ki”].
	
		 
	
		Jelezhet a ’szemlyes’ tr ’nyitottabb’ jellege abban,
	
		hogy egyes helyzetekben „elrzkenyl” a teremt
	
		[rzkenyebben reagl egy-egy helyzetre a megszokottnl].
	
		 
	
		RDEMES MOST  NAGYON KOMOLYAN VENNI
 NAGYON KOMOLYAN VENNI
	
		az Anyagi-Test ilyen ’ppen nyitottabb vagyok’ Jelzseit,
	
		s nagyon alaposan megfontolni azt, 
	
		hogy ilyenkor rdemes inkbb elhalasztani azt ami elhalaszthat, 
	
		s tvolabb maradni az olyan helyzetektl s trsaktl, 
	
		amelyek / akik „nehezek”.
	
		 
	
		20200908 [1302.r.] 350. pont [az Anyagi-Test tenged magn egy Vltozst’ (befogad / bergzt egy j mintt > ebben a tartamban felpuhul, megnylik, majd a sajt vdekez-rendszer felersdik, s mr az j mintval kiegszlt egysget tartja meg s vja)] – elrhet ITT:
	
		„…2023.12.16.
	
		             „…Taln a szls folyamata sorn a ’legjobban felismerhet’ az, hogy az Anya ’Anyagi-Teste’ ’felpuhul’, ’megnylik’
	
		>>> egy olyan [ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN ma mg a leggyakrabban testi fjdalommal is jr] folyamaton halad vgig, amikor
	
		(1)
	
		amellett, hogy a szoksosnl is erteljesebben [~ ’specilisan’]
	
		vja a ’Sajt Egysgt-Teljessgt’,
	
		(2)
	
		’tenged magn egy Vltozst’.
	
		 
	
		            Nem igazn j a plda, de
	
		ahhoz hasonl [pldul az Anyv-vls folyamata s]
	
		a most az Anyagi-Testnkben s Szemlyes-Ternkben zajl Rendezds / t-Rendezds],
	
		mint amikor ’egy minta’
	
		[ez lehet hasonl mkds, mint egy vrus
	
		(de nem vrusrl van sz, hanem egy letet v s Irnyban-Tart ’mintrl)]
	
		’egy kiss ’fellaztja’ a termszetes Egysget / Vdekez-rendszert
	
		azon clbl,
	
		hogy az Anyagi-Test
	
		kpes legyen BEFOGADNI (!) s BERGZTENI
	
		egy olyan j tr-alapot / ramlst
	
		[akr egy REND-TTEL Alapjt vagy egy KNNYTS Alapjt stb],
	
		amely  ’akkor mg teljesen j’ az Anyagi-Testi Jelenlte szmra.
 ’akkor mg teljesen j’ az Anyagi-Testi Jelenlte szmra.
	
		 
	
		A ’Sajt Vdekez-rendszer’
	
		csak olyan IRNYBAN s MRTKBEN ’Vltozik meg’,
	
		amely LEHETV TESZI
	
		a Vlasztott (!) Irny let-ptshez szksges j Tr-Alap / j ramls-Alap Bergzlst az Anyagi-Testben.
	
		 
	
		Amikor a [Vlasztott / Krt / Szksges] j ’minta’ pontosan BERGZL az Anyagi-Testben,
	
		az Anyagi-Test ’Sajt Vdekez-rendszere’ jra ’Teljess vlik’ [’felersdik’],
	
		s mr az j ’mintval’ ’kiegszlt’ Anyagi-Testi Jelenltet
	
		’tartja meg egyben’ s vja.
	
		 
	
		Sokfle ELENGEDST [Lezrst, Rendezst] tapasztalunk meg mostanban,
	
		s nagyon sokan [most jra (!)] ’j Mintkat’ Fogadnak be a FLDANYTL
	
		[vagy akr ms letet-GONDOZTL].
	
		 
	
		rzkelhetjk ezekben a tartamokban azt,
	
		’mintha a testnk gyengbb lenne’,
	
		’mintha valamilyen betegsg (furcsasg) motoszklna benne’,
	
		mintha tbb pihensre [vagy akr egy kis egyedl-ltre (gygytsra, polsra, kmletre)] lenne szksgnk…
	
		 
	
		Nagyon fontos Tudatosan [s akr FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL] figyelni
	
		az Anyagi-Test Jelzseit
	
		[az Anyagi-Test (termszetes, Vlasztott, Krt-Irny) VLTOZS-Jelzseit].
	
		Olyan
	
		Vltozsok
	
		nyilvnulnak meg jelenleg (is) az Anyagi-Testben,
	
		amilyen Vltozsokat [’testi’ ’plst’, ’felplst’]
	
		eddig leginkbb
	
		csak a ’magzati’ let-szakaszban
	
		tapasztalhattunk meg.
	
		 
	
		jak ezek a Vltozsok,
	
		s teljesen egyedi,
	
		hogy ki hogyan RZKELI ezeket,
	
		hogyan rtelmezi a Jelzseket,
	
		s milyen mr meglv Sajt Tapasztalatra alapulan
	
		tudja knnyebb tenni [akr gyorsabb tenni]
	
		ezeknek a Vltozsoknak a BERGZLST (!) az Anyagi-Testben.
	
		 
	
		          (…) „... A kvetkez gondolatok ’Folytatsai’ az eddig lertaknak, habr nem rtem mg minden rszletben a ’hogyan’-t.
	
		          rzetre olyan, mintha
	
		(1) egyfell valamit jl ismernnk, mert ott van a ltmeznkben s a szemnk eltt, ’termszetesnek’ (’magtl rtetdnek’) vesszk azt hogy van [s ’ott van’], s ezrt a legtbbszr ’tsiklunk felette’, nem tulajdontunk neki jelentsget… pedig ’az a valami’ ’ppen olyan Vltozsban van’, amelybl hamarosan rismernk a ’kiemelkeden fontos jelentsre s jelentsgre’;
	
		(2) msfell pedig olyan, mint a mr bimbz virg [vagy egy formld t], amely ’mr lthatan ott van’, ’pl a teljess-vlsban’, de mg ’nem bomlott ki teljesen’ [az t mg nem jrhat], s ezrt ’mg nem lthat s nem rthet a teljessge’ [s ebbl ereden nhny fontos jellemzjt mg nem ismerjk].
	
		 
	
		Mindkett helyzet hasonl az anyamhben fejld ’magzathoz’:
	
		valamilyen KZVETLENL RZKELHET ’formban’
	
		’FELISMERHET’
	
		egy j Anyagi-Testi Jelenlt ’plse’ (…),
	
		s az eddigi Tapasztalatok alapjn ’tudhat’,
	
		hogy nagyjbl mikorra vrhat a ’megszlets’.
	
		 
	
		Ez a ’kls’ rzkels azonban csak rszleges,
	
		s a ’megszletsig’ ’mg sok a bizonytalansg’ is,
	
		ezrt ► mg ’nem ismerhet meg pontosan’
	
		milyenn pl az letre-kszl-let.”
	
		 
	
		 
	
		20200908 [999.r.] 277. pont [a „szemlyes’ teret rint Rendez-folyamatok sorn milyen tneteket okozhat az j mintk befogadsa / bergzlse az Anyagi-Testben] – elrhet ITT…”
	
		 
	
		20200908 [1275.r.] 342. pont (4) (elrhet ITT):
	
		        „…rtam a [542.r.] 181. pontban (elrhet ITT) s az [544.r.] 182. pontban (elrhet ITT), hogy 
	
		megformldhat a „nincsen-kedvem-semmihez” rzete a teremtkben akkor,
	
		 amikor kzelednk ahhoz az let-szakaszhoz,
 amikor kzelednk ahhoz az let-szakaszhoz,
	
		amikor elkezddik a rgi anyagrl-trrl levls.
	
		Ez egy ’termszetes’ rzet, termszetes vltozs.
	
		 
	
		            MAG-Trsam rzkelte azt a Veszly-Jelzst, hogy
	
		lehetnek olyan „felsznre emelkedsket megkezdett” „csapda”-jellegek,
	
		amelyek ► „undort” vagy ms ► „ellenrzst” igyekeznek (jonnan?) kivltani
	
		[s/vagy meglv ilyen jellegeket prblnnak felersteni].
	
		 
	
		Lehetsges, hogy  mg a tudatosabb s kiegyenslyozottabb teremtktl is (!)
 mg a tudatosabb s kiegyenslyozottabb teremtktl is (!)
	
		nagy odafigyelst ignyel
	
		az ilyen „ellenrzst” „felnagyt” „csapda / akadlyozs” kzelben val jelenlt,
	
		► nagy odafigyelssel s a sajt felptett Tapasztalatokban / biztossgban megkapaszkods tudja megtartani a kiegyenslyozottsgot.
	
		 
	
		Ez a „csapda”-jelleg azrt nagyon veszlyes,
	
		mert [az eddigi rszleges megrtsem szerint] kifejezetten a szeretet-ramoltatst prblja megszntetni
	
		(vagy akadozv, bizonytalann / elbizonytalantv tenni).
	
		 
	
		A szeretet-ramoltats [az ► Elfogads / Bizalom] elhagyhatatlan alapja az n-Felismersnek
	
		s minden [sajt harmonin alapul] Megrts megformlsnak
	
		[a pontos rzkels (s rtkels) megnyilvnulsnak].
	
		 
	
		A szeretet-ramls az alapja az N-Gondoskodsnak
	
		 s a Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsak fel megnyilvnthat Gondoskodsnak,
	
		valamint a Klnleges s Specilis Gondoskodsok megnyilvntsnak is.
	
		 
	
		Ha a szeretet-ramlst valamilyen „ellenrzs”
	
		[akr undor, flelem, bizonytalansg stb]
	
		„megzavarja, akadlyozza”,
	
		a Gondoskodsoknak nem csak a MEGNYILVNTST akadlyozza ez,
	
		hanem a BEFOGADSUKAT is.
	
		 
	
		Ezrt  nagyon fontos tudatosan (!) NEM BELEMENNI a „csapda-jtszmkba”,
 nagyon fontos tudatosan (!) NEM BELEMENNI a „csapda-jtszmkba”,
	
		„sehov-sem-vezet-res-vitatkozsba”
	
		[a sajt sorsot kzvetlenl nem rint helyzetekrl]…
	
		s tudatosan
	
		a Sajt Sorsra,
	
		Sajt Vlasztsokra irnyulni
	
		a ► Figyelemmel s teremt-ervel.
	
		 
	
		Fontos megtanulni Felismerni azt,
	
		mikor kezd „elkalandozni” a figyelem,
	
		mikor „hzza el” valami EL-Terel / akadlyoz a figyelmet s teremt-ert a Sajt Vlasztstl / Sajt Sorstl.
	
		 
	
		Az ilyen Jelzs Felismerse esetn ezt szksges / hasznos AZONNAL szval / gondolattal is JELEZNI
	
		(1) a FLDANYNAK
	
		s (2) a Sajt (n)Lnyegnek
	
		[akr ms Kzvetlen GONDOSKODNAK],
	
		TELJES-ELLENRZST KRNI,
	
		s  SPECILIS IRNYBAN-TART Megerstst krni
 SPECILIS IRNYBAN-TART Megerstst krni
	
		(1) akr sajt magunkra,
	
		(2) akr a helyzet / veszly ltal rintett ms teremtkre (s magra a helyzetre).
	
		 
	
		Fontos,
	
		hogy ’ne tplljuk’ se gondolattal, se rzelemmel, se szval / tettel
	
		az „ellenrzseket / az ellensgeskedst”.
	
		 
	
		Ha Felismerjk, hogy a trsunk „belestl ebbe a csapdba”,
	
		 segtsk Felismerni s Megrteni a szmra,
	
		hogy ne adjon ert s teret magban az ellensgeskedsnek,
	
		ne „terjessze” azt az LET-TRBEN / az ramlsain,
	
		 prbljuk a figyelme fkusztt visszairnytani a sajt tnyleges helyzetre, a sajt lehetsgeire…
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1348. rszben, elrhet ITT