359.
2024.02.20.
1.
Sokfle (bels) Rendezs van folyamatban mindannyiunkban, a legtbb ilyen Rendezs ma KNNYTS formjban nyilvnul meg [s az ERSEBB TAKARSOK miatt nagyon kevss rthetjk meg a ’szemlyes’ tereinket rint Vltozsokat].
Az ilyen irnyban mr Tudatosabb teremtktl
FOKOZOTT-ODAFIGYELST ignyel az,
hogy a ’szemlyes’ terek Rendezsnek egyes (rvid) szakaszaiban
’nyitottabb’ lehet az Anyagi-Test / Szemlyes-Tr egy-egy rsze.
20200908 [458.r.] 160. pont [SPECILIS / ERSEBB Vdelmi-Tr hasznlata mikor szksges (pldul ha ’nyitott’ a szemlyes tr] – elrhet ITT
Ilyenkor bels Jelzsek s egyb figyelem-felhvsok is segtik a teremtket abban az irnyban,
hogy MARADJANAK TUDATOSAN TVOL az olyan ’helyzetektl’
[pldul olyan trsak Kzelsgtl, olyan tevkenysgek vgzstl],
amelyek „knyszertek”
[fjdalmat okoznak, „leszvjk az let-ert”,
„tlzottan kifel fordtanak”, „EL-Fordtanak a Jelentl / Jelenlttl / Valsgtl,
flelmet vagy haragot / neheztelst / indulatot vagy „ms nehz rzst,
Fokozott-rzkenysget vagy (egyszerbb) rzkenysget vltanak ki”].
Jelezhet a ’szemlyes’ tr ’nyitottabb’ jellege abban,
hogy egyes helyzetekben „elrzkenyl” a teremt
[rzkenyebben reagl egy-egy helyzetre a megszokottnl].
RDEMES MOST
NAGYON KOMOLYAN VENNI
az Anyagi-Test ilyen ’ppen nyitottabb vagyok’ Jelzseit,
s nagyon alaposan megfontolni azt,
hogy ilyenkor rdemes inkbb elhalasztani azt ami elhalaszthat,
s tvolabb maradni az olyan helyzetektl s trsaktl,
amelyek / akik „nehezek”.
20200908 [1302.r.] 350. pont [az Anyagi-Test tenged magn egy Vltozst’ (befogad / bergzt egy j mintt > ebben a tartamban felpuhul, megnylik, majd a sajt vdekez-rendszer felersdik, s mr az j mintval kiegszlt egysget tartja meg s vja)] – elrhet ITT:
„…2023.12.16.
„…Taln a szls folyamata sorn a ’legjobban felismerhet’ az, hogy az Anya ’Anyagi-Teste’ ’felpuhul’, ’megnylik’
>>> egy olyan [ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TRBEN ma mg a leggyakrabban testi fjdalommal is jr] folyamaton halad vgig, amikor
(1)
amellett, hogy a szoksosnl is erteljesebben [~ ’specilisan’]
vja a ’Sajt Egysgt-Teljessgt’,
(2)
’tenged magn egy Vltozst’.
Nem igazn j a plda, de
ahhoz hasonl [pldul az Anyv-vls folyamata s]
a most az Anyagi-Testnkben s Szemlyes-Ternkben zajl Rendezds / t-Rendezds],
mint amikor ’egy minta’
[ez lehet hasonl mkds, mint egy vrus
(de nem vrusrl van sz, hanem egy letet v s Irnyban-Tart ’mintrl)]
’egy kiss ’fellaztja’ a termszetes Egysget / Vdekez-rendszert
azon clbl,
hogy az Anyagi-Test
kpes legyen BEFOGADNI (!) s BERGZTENI
egy olyan j tr-alapot / ramlst
[akr egy REND-TTEL Alapjt vagy egy KNNYTS Alapjt stb],
amely
’akkor mg teljesen j’ az Anyagi-Testi Jelenlte szmra.
A ’Sajt Vdekez-rendszer’
csak olyan IRNYBAN s MRTKBEN ’Vltozik meg’,
amely LEHETV TESZI
a Vlasztott (!) Irny let-ptshez szksges j Tr-Alap / j ramls-Alap Bergzlst az Anyagi-Testben.
Amikor a [Vlasztott / Krt / Szksges] j ’minta’ pontosan BERGZL az Anyagi-Testben,
az Anyagi-Test ’Sajt Vdekez-rendszere’ jra ’Teljess vlik’ [’felersdik’],
s mr az j ’mintval’ ’kiegszlt’ Anyagi-Testi Jelenltet
’tartja meg egyben’ s vja.
Sokfle ELENGEDST [Lezrst, Rendezst] tapasztalunk meg mostanban,
s nagyon sokan [most jra (!)] ’j Mintkat’ Fogadnak be a FLDANYTL
[vagy akr ms letet-GONDOZTL].
rzkelhetjk ezekben a tartamokban azt,
’mintha a testnk gyengbb lenne’,
’mintha valamilyen betegsg (furcsasg) motoszklna benne’,
mintha tbb pihensre [vagy akr egy kis egyedl-ltre (gygytsra, polsra, kmletre)] lenne szksgnk…
Nagyon fontos Tudatosan [s akr FOKOZOTT ODAFIGYELSSEL] figyelni
az Anyagi-Test Jelzseit
[az Anyagi-Test (termszetes, Vlasztott, Krt-Irny) VLTOZS-Jelzseit].
Olyan
Vltozsok
nyilvnulnak meg jelenleg (is) az Anyagi-Testben,
amilyen Vltozsokat [’testi’ ’plst’, ’felplst’]
eddig leginkbb
csak a ’magzati’ let-szakaszban
tapasztalhattunk meg.
jak ezek a Vltozsok,
s teljesen egyedi,
hogy ki hogyan RZKELI ezeket,
hogyan rtelmezi a Jelzseket,
s milyen mr meglv Sajt Tapasztalatra alapulan
tudja knnyebb tenni [akr gyorsabb tenni]
ezeknek a Vltozsoknak a BERGZLST (!) az Anyagi-Testben.
(…) „... A kvetkez gondolatok ’Folytatsai’ az eddig lertaknak, habr nem rtem mg minden rszletben a ’hogyan’-t.
rzetre olyan, mintha
(1) egyfell valamit jl ismernnk, mert ott van a ltmeznkben s a szemnk eltt, ’termszetesnek’ (’magtl rtetdnek’) vesszk azt hogy van [s ’ott van’], s ezrt a legtbbszr ’tsiklunk felette’, nem tulajdontunk neki jelentsget… pedig ’az a valami’ ’ppen olyan Vltozsban van’, amelybl hamarosan rismernk a ’kiemelkeden fontos jelentsre s jelentsgre’;
(2) msfell pedig olyan, mint a mr bimbz virg [vagy egy formld t], amely ’mr lthatan ott van’, ’pl a teljess-vlsban’, de mg ’nem bomlott ki teljesen’ [az t mg nem jrhat], s ezrt ’mg nem lthat s nem rthet a teljessge’ [s ebbl ereden nhny fontos jellemzjt mg nem ismerjk].
Mindkett helyzet hasonl az anyamhben fejld ’magzathoz’:
valamilyen KZVETLENL RZKELHET ’formban’
’FELISMERHET’
egy j Anyagi-Testi Jelenlt ’plse’ (…),
s az eddigi Tapasztalatok alapjn ’tudhat’,
hogy nagyjbl mikorra vrhat a ’megszlets’.
Ez a ’kls’ rzkels azonban csak rszleges,
s a ’megszletsig’ ’mg sok a bizonytalansg’ is,
ezrt ► mg ’nem ismerhet meg pontosan’
milyenn pl az letre-kszl-let.”
20200908 [999.r.] 277. pont [a „szemlyes’ teret rint Rendez-folyamatok sorn milyen tneteket okozhat az j mintk befogadsa / bergzlse az Anyagi-Testben] – elrhet ITT…”
20200908 [1275.r.] 342. pont (4) (elrhet ITT):
„…rtam a [542.r.] 181. pontban (elrhet ITT) s az [544.r.] 182. pontban (elrhet ITT), hogy
megformldhat a „nincsen-kedvem-semmihez” rzete a teremtkben akkor,
amikor kzelednk ahhoz az let-szakaszhoz,
amikor elkezddik a rgi anyagrl-trrl levls.
Ez egy ’termszetes’ rzet, termszetes vltozs.
MAG-Trsam rzkelte azt a Veszly-Jelzst, hogy
lehetnek olyan „felsznre emelkedsket megkezdett” „csapda”-jellegek,
amelyek ► „undort” vagy ms ► „ellenrzst” igyekeznek (jonnan?) kivltani
[s/vagy meglv ilyen jellegeket prblnnak felersteni].
Lehetsges, hogy
mg a tudatosabb s kiegyenslyozottabb teremtktl is (!)
nagy odafigyelst ignyel
az ilyen „ellenrzst” „felnagyt” „csapda / akadlyozs” kzelben val jelenlt,
► nagy odafigyelssel s a sajt felptett Tapasztalatokban / biztossgban megkapaszkods tudja megtartani a kiegyenslyozottsgot.
Ez a „csapda”-jelleg azrt nagyon veszlyes,
mert [az eddigi rszleges megrtsem szerint] kifejezetten a szeretet-ramoltatst prblja megszntetni
(vagy akadozv, bizonytalann / elbizonytalantv tenni).
A szeretet-ramoltats [az ► Elfogads / Bizalom] elhagyhatatlan alapja az n-Felismersnek
s minden [sajt harmonin alapul] Megrts megformlsnak
[a pontos rzkels (s rtkels) megnyilvnulsnak].
A szeretet-ramls az alapja az N-Gondoskodsnak
s a Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsak fel megnyilvnthat Gondoskodsnak,
valamint a Klnleges s Specilis Gondoskodsok megnyilvntsnak is.
Ha a szeretet-ramlst valamilyen „ellenrzs”
[akr undor, flelem, bizonytalansg stb]
„megzavarja, akadlyozza”,
a Gondoskodsoknak nem csak a MEGNYILVNTST akadlyozza ez,
hanem a BEFOGADSUKAT is.
Ezrt
nagyon fontos tudatosan (!) NEM BELEMENNI a „csapda-jtszmkba”,
„sehov-sem-vezet-res-vitatkozsba”
[a sajt sorsot kzvetlenl nem rint helyzetekrl]…
s tudatosan
a Sajt Sorsra,
Sajt Vlasztsokra irnyulni
a ► Figyelemmel s teremt-ervel.
Fontos megtanulni Felismerni azt,
mikor kezd „elkalandozni” a figyelem,
mikor „hzza el” valami EL-Terel / akadlyoz a figyelmet s teremt-ert a Sajt Vlasztstl / Sajt Sorstl.
Az ilyen Jelzs Felismerse esetn ezt szksges / hasznos AZONNAL szval / gondolattal is JELEZNI
(1) a FLDANYNAK
s (2) a Sajt (n)Lnyegnek
[akr ms Kzvetlen GONDOSKODNAK],
TELJES-ELLENRZST KRNI,
s
SPECILIS IRNYBAN-TART Megerstst krni
(1) akr sajt magunkra,
(2) akr a helyzet / veszly ltal rintett ms teremtkre (s magra a helyzetre).
Fontos,
hogy ’ne tplljuk’ se gondolattal, se rzelemmel, se szval / tettel
az „ellenrzseket / az ellensgeskedst”.
Ha Felismerjk, hogy a trsunk „belestl ebbe a csapdba”,
segtsk Felismerni s Megrteni a szmra,
hogy ne adjon ert s teret magban az ellensgeskedsnek,
ne „terjessze” azt az LET-TRBEN / az ramlsain,
prbljuk a figyelme fkusztt visszairnytani a sajt tnyleges helyzetre, a sajt lehetsgeire…
Az rs folytatdik az 1348. rszben, elrhet ITT