2024.02.20.
3.
Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben, hogy a NAGYOBB Tr-Vesztettsgnek [az let-Alapban, ’szemlyes’ trben val] megszntetst kveten mg ’visszacsengsek’ formldhatnak meg / Jelezhetnek [
(1267-1268.r.) 341. pont (2) – elrhet ITT].
Emltettem, hogy
ilyenkor mr az ’Okot’ [a Slyosabb Tr-Vesztettsget] az letet-GONDOZ Teljesen-Rendezte,
az Anyagi-Testben [a Tudathoz tartoz ’szemlyes’ trben] azonban ’valami (bizonytalansg) mg Jelez’.
Nincsen ilyenkor mr „maradvny” vagy „lenyomat” sem a korbbi srlsbl az Anyagi-Testben
[aminek a ’kitiszttsn’, Rendezsn mg tudatosan dolgozni kellene],
mgis akr jelentsebb fjdalmak ’mutatjk’ a korbbi nehzsget.
MAG-Trsammal beszltem ma arrl, hogy lehetnek olyan trsaink, akikben egy-egy [akr ismtlden / „hullmzan”] Jelz ► „flelem”-jelleg is lehet „Visszacsengs”.
Lehetnek olyan teremtk, akikben egy korbbi [nagyon rgi] ’(szemlyes) Vdelmi- rendszerknek’ [akr a ’Nyomatkostsi-rendszerknek’] lehetett egy olyan tudatosan bele-ptett eleme, amely a „flelem”-jelleg Felismerst clozta meg… s akr a Vdelmi-rendszer [szksgtelensge okn megnyilvnul] visszabontst kveten is rzkelhetv vlhat „visszacsengs”-jelleggel egy flelemhez nagyban hasonl rzet.
Ahogyan gyarapodnak az letnket-GONDOZK Tapasztalatai a „visszacsengsek” sikeres megszntetsrl, egyre teljesebben Megrthetjk majd azt, mivel segthetnk magunknak s a trsainknak a „visszacsengsek” tartamban.
Eszembe jutott egy olyan korbbi megtapasztalsom, amely a mai fogalmak szerint akr „visszacsengsknt” is rtelmezhet lehet.
Emltettem, hogy kisgyermek-koromtl kezdve ’lom-munkkban’ ’Rendeztem’ a megszletsem kapcsn „megcsonkult” Szemlyes-Teremet. Sok ilyen ’lomban’ megtapasztalt munkra emlkeztem a felbredsem utn, gy ber llapotomban is ’rtelmeztem’. Ezek az lmok mindig ’j rzst adtak’.
Gyermekkoromban a ’rossz alapra felptett hzamat’ szakaszokban vissza kellett bontani, j alapokat kellett bergzteni, s arra jra felpteni a ’hzam’ ’fldszinti rszt’. Ez ahhoz volt szksges, hogy majd ksbb csaldot alapthassak, s gyermeket fogadhassak be a csaldomba. Egy-egy lom-munka kztt nha hnapok teltek el, mskor akr vek, s mindig onnan folytattam a munkt, ahol az elz lomban befejeztem.
Valsznleg mr fiatal-felntt koromban folytatdott a ’hzam’ ptse, amikoris az addigi ’Alap-Szintre’ rplt a ’msodik szint’. Kezdetben nem tudtam mg ’hasznlni’ a ’msodik szintet’, viszont volt nhny lpcs, amin fel tudtam menni a ’msodik szintre’, nhny szobba bemehettem, s az egyikben volt egy ’j meleg klyha’, aminl ’felmelegedhettem’.
Mr elvgeztem az egyetemet, amikor nha (ismtlden) egy ► „nyomaszt” lmot tapasztaltam. Valsznstem, hogy valamilyen Tr-Vesztettsgemet [akkor mg Kiprbl jelleggel] rszben vagy teljesen megszntethette a FLDANYA, s annak a „visszacsengse” lehetett ez az ismtld „nyomaszt lom”.
Az lom lnyege mindig az volt, hogy a gimnziumi rettsgire kszlk, s nincsenek meg a knyveim, nincsen elg id a felkszlsre… s prbltam valahogyan mgis helytllni / felkszlni.
Megjegyzem azt, hogy a gimnziumi ngy vemet az letem legrosszabb vei kz sorolom, ennek ellenre az rettsgim kifejezetten jl sikerlt [alaposan felkszltem, minden trgybl tst kaptam, nhny trgybl pedig mg dicsretet is].
Ezekre az lmokra is ► emlkeztem az breds utn, s nhny ismtlds utn ’lpsrl lpsre vgiggondoltam azt’, hogy n mr elvgeztem az egyetemet, teht mr tl vagyok az rettsgin, nem kell jra rettsgiznem.
Nhnyszor megismtldtek ezek a nyomaszt lmok, majd az egyik lomban az ber llapotomban mr elvgzett helyzet-rtkelst elmondtam: az lombeli helyzetben elmondtam, hogy mivel mr az egyetemet is elvgeztem, tl vagyok a sikeres rettsgin, gy nem kell jra vizsgznom.
Ezt kveten soha tbb nem jelentkezett ez az lom.
Azt felttelezem, hogy egy ► „fjdalmas”, „nehz-rzetben jelz” „visszacsengs” volt ez az ismtld nyomaszt lmom.
Segtsget kaptam ahhoz,
hogy ne csupn ► „tudat alatt” nyilvnuljon meg ez a nehzsg [szmomra rtelmezhetetlenl]:
olyan ’lomm’ [helyzett] ’formlta meg’ a FLDANYA,
amelyet kpes voltam rtelmezni,
kpes voltam az lmot ber llapotomban is felidzni s rtkelni.
Utlag azt gondolom, hogy egy „visszahz” „fjdalom” formjban Jelezhetett a „visszacsengs”, s az lomban megformlt helyzetbl vgl megrtettem [
ez volt a fontos, hogy MEGRTSEM (!)], hogy ami nyomaszt s fj [az Ok], ’AZ MR NINCSEN’, tovbblptem.
A „nyomaszt” lomban felismerhet a „tr” „(megszntethetetlennek ltsz) hinya” (nincsenek meg a felkszlshez szksges knyvek s egyb szksges felttelek) („levlasztottk korbban rlam azt a ’tskt’, amelyben a ’knyveim’ voltak, amelyben az addigi Klnleges let-ptsem tapasztalatait rgztettem be”), s ez jelents akadlya a tovbblpsnek. Felttelezem, hogy az lmokbl azt ismerhettem fel az akkor meglv tudatossgommal, hogy „az a rgi tr-hiny / tr-vesztettsg” megsznt, sikeresen tovbblptem egy ’Htha’-helyzetbl (?). A MEGRTS Szksges volt (!) a ’biztos tovbblpshez’.
Most azt felttelezem, hogy a ’hzam’ ’msodik szintjnek’ a ’felptse’ volt a Tr-Vesztettsg megszntetse.
A (533.r.) 179. pontban rtam arrl (elrhet ITT), hogy nem sokkal a megszletsem eltt valamilyen „csapda” „levlasztotta a Klnleges megtapasztalsom szmra elksztett teljes (!) Szemlyes-Tr-rszt” [a hzam msodik szintjt („elvettk tlem a vllamon lv tskmat”)]. KLNLEGES Birodalombl ered teremtk esetben ez nagyon jelents tr, mert ltalban az let-ptsknek ► legalbb 50%-a Klnleges let-pts.
Rgebben volt egy olyan ’Szablyozs’, hogy ha egy Klnleges let-ptst felvllalt teremt a 30. / 35. letvig [ritkbban a 40. letvig] nem tudta MEGKEZDENI a Klnleges tjt, akkor meghalt [sajnos a csaldomban is volt ilyen Kzeli-Trsam].
Lehetsgesnek tartom, hogy a „nyomaszt rzet” mg azon let-szakaszomra „emlkeztetett”, amikor a ’hzamnak’ mg csak az Alap-Szintjt tudtam jj-pteni, s bizonytalan volt az, hogy kpes leszek-e „idre” a ’msodik szintet’ is Felpteni s azt hasznlatba venni [az ’rettsgi’ taln erre a ’hasznlhat tudsra’ utalhat]. A „nyomaszt lmokbl” vgl Megrtettem, hogy ’sikeresen tljutottam’ az letem azon szakaszn, amikor mg a „hirtelen hall kardja a fejem felett volt”.
E korbbi tapasztalatom alapjn felttelezem,
hogy a „visszacsengsek” egy [jelentsebb (?)] rsze
► „Bizonytalansgnak”, ► Megrtsi-Nehzsgnek rtkelhet, s gy
MEGSZNTETHET
annak a MEGRTSVEL
[
Bizonyossgg megformlt MEGRTSVEL],
hogy a korbbi Slyosabb EL-Vltozs megszntetsre kerlt,
az ’Ok’ mr megszntetsre kerlt…
a „fjdalmas” [„nyomaszt”, „visszafel-hz”] „visszacsengs” megsznik akkor,
amikor BIZONYOSSGG / TUDSS pl fel (!) bennnk az a MEGRTS,
hogy megsznt az oka a nehzsgnek.
A ’medvk a parkban’ Megrtst segt kpben [(1332-1333.r.) 355. pont – elrhet ITT] is arrl rtam, hogy amikor egy
„bizonytalansg” mg jelzett bennem, akkor
olyan ► ’Helyzetet’ formlt meg szmomra a FLDANYA, amelyben a ► SAJT TAPASZTALATOMBL (!) MEGRTHETTEM
(1) az Okt (!) a „bizonytalansgnak”,
(2) tovbb azt is, hogy az J LET-TRBEN a Tr-Hasznlat mr nem teszi lehetv a „jogosulatlan megrintst” [amihez kapcsoldan a „Bizonytalansg” (flelem-jelleg?) jelzett bennem].
Mg mindannyian ’kezdk vagyunk’ a „visszacsengsekhez” kapcsold ’gygytsban / polsban / kmletben’.
Lehetsges,
hogy akr nmagunknak, akr a trsunknak
kezdetben
sokszor (► trelemmel) el kell mondani azt,
hogy ’mr tllptnk a nehzsgen’,
’nem a knyszerek hatrozzk meg az let-ptsnket’,
hanem ’visszavettk / visszavesszk magunkhoz a szabadsgunkat’,
s a Sajt Vlasztsunknak megfelelen ptjk a Jelenltnket…
Taln azt is ’meg kell rtenie’ sokaknak,
hogy ’nem vagyunk egyedl’,
s ha rt szemmel s szvvel krbenznk,
Felismerjk a [bell s kvl lv] segtsget…
s a naponta tudatosan megtett lpseinkkel felptjk azt a Valsgot,
amelyet mi magunk Vlasztottunk…
Az rs folytatdik a 1350. rszben, elrhet ITT