360.
2024.02.22.
Megértést segítő kép
MAGOKNAK
Az Anyagi-Testi Jelenlétre (is) értelmezhető az, hogy
az Anyagi-Testében ’Berögzült’ Élethez [önálló Tudathoz] tartozó ’személyes’ térnek
vannak olyan részei [belső-tér értelemmel is],
amelyeket TUDATOSAN használ,
és vannak a TUDAT ’alatt’ is ’személyes’ tér-részek.
A következő képen különböző színekkel jelöltem ezeket a[z egy adott Tudathoz tartozó] különböző ’tudatossági’ ’szinteket’. ’Különböző nézőpontokból’ is megrajzoltam ’ugyanazt a rendszert’:
A baloldali képen a ’legkülső’ tér-részként jelöltem a Tudatos részt (kék színnel), és ’legbelül’ a ’Tudat-Alattit’ (sötét-szürke színnel).
A középső képen a ’Tudatos’ rész a ’központi’, és ezt veszik körbe a kevésbé tudatosan megtapasztalt tér-részek.
A jobboldali képen van az a rendszer, amelyet a mai Megértést-segítő-kép mutatott. Ebben ’legfelül’ van a Tudatosan megtapasztalt ’személyes’ tér-rész, alatta a (’Tudatos’ és ’Tudat alatti’ tér-részek egyfajta határ-területeként is értelmezhető) ’félig Tudatos’ tér-rész.
A következő képen jelöltem azt is, hogy a különböző tér-részek között valamilyen ’átjárhatóság’ / ’áramlás’ is van [ha ezt nem zárta be egy EL-Változás]:
Jelöltem mindegyik [értelmezési] rendszerben azt, hogy mindegyik ilyen ’belső’ tér-résznek van egy a teremtő által nyitható és zárható ’ajtaja, kapuja’. Ha jól működik [egy Anyagi-Testben] a Jelenlét,
a teremtő maga ’szabályozza’, határozza meg azt,
hogy MILYEN HELYZETBEN,
MIKOR
és KINEK / MINEK,
MENNYIRE (tágan)
és MENNYI TARTAMBAN ’nyílik meg’ [nyitja ki a kaput].
A következő kép azt érzékelteti, hogy mindhárom tér-részben ’belső-ház’ [vagy belső-házak] van(nak). Leginkább úgy értelmezhető ez, hogy ezekben a [belső] ’házakban’ ► ’rögzül be’ az ’oda-tartózó’ felépített ’tudás’ és ’erő’.
A [középen lévő] ’félig’ Tudatos tér-részt egyfajta ’határ-területként’ vagy ’átmenetként’ is értelmezhetjük a legtöbb esetben a ’Tudatos’ és ’Tudat Alatti’ területek között. Valójában ’kettő irányú áramoltatásra’ képes ez a tér-rész:
(1) néha a ’Tudatos’ tér-részből kerül a ’Tudat Alattiba’ egy-egy tapasztalat. Például egy teremtő felépített magában egy Tudást, és amikor azt már nem használta (hosszabb tartamban) a tevékeny megnyilvánulásai során [vagy Tudatosan Lezárta azt a megtapasztalást, amelyhez azt a tudását használta], ez a ’tudás’ vagy ’erő’ ’visszahúzódott a Tudat Alattiba’ [ott rögzült be a ’belső-házban’]. Sokszor előfordult az is, hogy ha egy teremtő „olyan nagy traumát tapasztalt meg”, amelyet „nem volt képes elviselni”, a „traumatizált tapasztalat” (a túlélés érdekében) a ’Tudat Alattiba’ ’húzódott vissza’ (és „ott várt a Rendezésre” például addig, ameddig a FÖLDANYA az ilyen Súlyosabban sérült Tapasztalatot nem volt képes Részleges-Altatásba berögzíteni vagy Alvó-Kóddá Megformálni).
(2) A ’másik irányú áramoltatás’ az, amikor a ’Tudat Alatti’ tér-részben berögzített [már régebben nem használt, vagy akár egy újonnan ’Elinduló’, újonnan ’Megalapozott’] ’tudás’ / ’erő’ kezdi meg a ’Tudatba’ ’Felemelkedését’.
A ’Tudat Alatti’ és ’Tudatos’ tér-részek közötti ’mozgást’ sokan az ’álmok’ vagy ’belső-képek’ / ’belső-hangok’ / ’hangulatok’ / ’érzés’ / ’megérzés’ formájában tapasztalják meg. Ezek mellett nagyon sok egyéb [akár teljesen egyedi] ’mozgás’ is lehet a különböző belső tér-részek között. A ’megvilágosodás’ ’pillanatai / helyzetei’ is ide tartoznak, és sokan az ’emlékezés’ / ’megemlékezés’ nagyon sokféle formáját építették fel ezen célból is az Anyagi-Testi Jelenlétükben.
Mióta Elindultak itt a FÖLDANYA Közösségében is a REND-Tételek,
viszonylag ’sok mozgás indult el’
a ’Tudatos’ és ’Tudat Alatti’ belső tér-részek között mindkettő irányban.
A Teljes-Rendezések során továbbá
’Kitörlődnek’ a tévedések és egyéb ’haszontalanságok’,
’szükségtelenségek’, „idegenségek”
a ’Tudatos’ tér-részből és az ’alatta’ lévő tér-részekből is.
Az ezekhez tartozó FELJEGYZÉSEK Berögzülnek [gyakran] a ’Tudat Alatti’ tér-részbe.
Amikor a Belső-Terek [a FÖLDANYA általi TÉR-RENDEZÉSEK során]
’Feltisztulnak’ és újra elérhetővé válhatnak a teremtő által,
sokszor megfigyelhető az,
hogy az addig a ’Tudat Alatt’ ’berögzült / őrzött’ Tapasztalat
’fokozatosan, szakaszokban’ [KÍMÉLETESEN (!)] elkezd ’Felemelkedni’ a ’Tudatba’.
Ha képes a teremtő ’jól használni’ [’értő figyelemmel is figyelni’] az ’álmait’ vagy egyéb ’belső képeket’/ Jelzéseket,
ezekben ’mutat meg’ [tesz felismerhetővé, megérthetővé] olyan ’részleteket’ a FÖLDANYA
[részben a teremtő önmaga],
amelyek ’FELKÉSZÍTIK’ a ’Tudatot’
(1) egy ÚJ vagy (2) régebben nem használt ’Tudás’ és ’Erő’
Felismerésére / Befogadására / újra használatba vételére stb.
Említettem, hogy
nem csak ilyen belső-képekkel és BELSŐ útmutatásokkal / belső Jelzésekkel segíti a FÖLDANYA
a teremtők ’FELKÉSZÜLÉSÉT’
egy [új vagy régi, de mostanában nem használt] Tudás ’befogadására’ és ’működővé-megformálására’,
hanem ’külső’ Megtapasztalási-Helyzeteket is Megformál [’Ad’] annak érdekében,
hogy olyan ’Alapozó Tudásokat’ építsen fel a teremtő,
amelyek könnyebbé teszik majd a ’régebben nem használt saját tudás’ (vagy pedig egy ’új irány’) Felismerését / Elfogadását és Befogadását.
Gyakran olyan Megtapasztalási-Helyzeteket is megformál a FÖLDANYA,
amikor olyan társakhoz kerül [a szükséges tartamban, a szükséges közelségben] Közel a teremtő,
akiknek olyan Saját Tapasztalata / Tudása van,
amilyen [vagy amelyhez nagyban hasonló] hamarosan megkezdi a ’Felemelkedést’ a ’Tudatos Jelenlétbe’.
Néha más módon ’EMLÉKEZTET’ a FÖLDANYA [és a saját-élet]
a Tudatba ’Beemelés’ folyamata során vagy azt megelőzően.
Ha egy teremtőben a belső utak használata [részben vagy teljesen] akadályozott,
és a külső Helyzeteket sem képes ’értő figyelemmel értelmezni’,
a KÖZVETÍTÉS sok formáját alkalmazhatja a FÖLDANYA
[akár olyan formában is,
hogy Különleges Gondoskodási Helyzetet formál meg,
és ebben egy Megfelelő Tudással rendelkező társ segíti a Szükséges / legfontosabb Megértések Felépítésében a teremtőt].
Említettem korábban azt, hogy
a FÖLDANYA viszonylag gyakran MEGFORMÁL olyan ’Emlékeztető Helyzeteket’,
amelyekben [ha csak egy-egy rövid tartamra is]
’beemeli a Tudatba’ a ’régebben nem használt Tudásokat’ is azért,
hogy azokról ne feledkezzen meg (teljesen) a teremtő
[Tudja azt, hogy az a Tudás korábban már Felépült benne,
és ha Szüksége lenne rá, ’Felidézheti’, ’újra Beemelheti a Tudatába’].
Emlékeztető Jelzések, EMLÉKEZTETŐ MEGÉLÉSEK:
20200908 [723.r.] 211. pont (3) – elérhető ITT
20200908 [787-788.r.] 227. pont [ha a teremtő egy Szándékáról elfeledkezett, Emlékeztető helyzeteket formál meg számára a FÖLDANYA] – elérhető ITT
20200908 [1183.r.] 324. pont (2) [a korábbi Tapasztalatok Felidézését az ’ÚT’ alapú élet-építés / tér-használat teszi lehetővé] – elérhető ITT
Jeleztem a fenti képben azt, hogy a ’félig Tudatos’ és a ’Tudat Alatti’ [belső] tér-részekben általában TÖBB kis belső-ház is megformálásra kerül.
Minden teremtőben teljesen egyedi,
hogy a ’Tudatos’ tér-része ’alatti’ belső tér-részekben
milyen Belső-Rendszert VÁLASZT / Formál meg / Működtet.
Akik ’tudatosan’ és gyakran ’áramoltatnak’ a ’Tudatos’ és ’Tudat Alatti’ tér-részeik között,
azokban [az agyhoz is hasonlóan] ’több barázda’, több (önálló) belső kis-ház és áramlás is felépül
[és akár újabb ’tér-részekkel’ is kiegészül].
Van ma már [a ’MI’ LÉTEZÉSI-ÁGUNKBAN]
egy sok részében FELISMERT és MEGÉRTETT ’rendszere’ annak,
ahogyan a ’Tudat Alatti’ tér-részekből
a ’Tudatba’ ’Beemelkedhetnek’ az oda ’Berögzült’
(1) korábbi Megtapasztalások
és (2) Újonnan Megalapozott Megtapasztalások
[erről a MINDENSÉG-FORRÁSÁNAK ÖN-ÉRTÉKELÉSE kapcsán is írtam korábban].
Akik ’tudatosan dolgoznak’ azon,
hogy a ’Tudat’ ’alatti’ tér-részeikben BERÖGZÜLT (!) Tapasztalataikat is Megértsék / Megismerjék,
megtanulják azt,
’milyen figyelem-fókusszal’ / ’összerezgéssel’ / Szándékkal képesek ezt az áramoltatást elindítani.
20200908 [252.r.] 95. pont [ha CÉLZOTTAN keresünk egy korábbi tapasztalatot, ha VAN azzal harmonizáló Tapasztalat, azt Szándékkal a Tudatba be lehet emelni, és tudatos odafordulással elkezdődhet a Megértése] – elérhető ITT