360.
2024.02.22.
Megrtst segt kp
MAGOKNAK
Az Anyagi-Testi Jelenltre (is) rtelmezhet az, hogy
az Anyagi-Testben ’Bergzlt’ lethez [nll Tudathoz] tartoz ’szemlyes’ trnek
vannak olyan rszei [bels-tr rtelemmel is],
amelyeket TUDATOSAN hasznl,
s vannak a TUDAT ’alatt’ is ’szemlyes’ tr-rszek.
A kvetkez kpen klnbz sznekkel jelltem ezeket a[z egy adott Tudathoz tartoz] klnbz ’tudatossgi’ ’szinteket’. ’Klnbz nzpontokbl’ is megrajzoltam ’ugyanazt a rendszert’:

A baloldali kpen a ’legkls’ tr-rszknt jelltem a Tudatos rszt (kk sznnel), s ’legbell’ a ’Tudat-Alattit’ (stt-szrke sznnel).
A kzps kpen a ’Tudatos’ rsz a ’kzponti’, s ezt veszik krbe a kevsb tudatosan megtapasztalt tr-rszek.
A jobboldali kpen van az a rendszer, amelyet a mai Megrtst-segt-kp mutatott. Ebben ’legfell’ van a Tudatosan megtapasztalt ’szemlyes’ tr-rsz, alatta a (’Tudatos’ s ’Tudat alatti’ tr-rszek egyfajta hatr-terleteknt is rtelmezhet) ’flig Tudatos’ tr-rsz.
A kvetkez kpen jelltem azt is, hogy a klnbz tr-rszek kztt valamilyen ’tjrhatsg’ / ’ramls’ is van [ha ezt nem zrta be egy EL-Vltozs]:

Jelltem mindegyik [rtelmezsi] rendszerben azt, hogy mindegyik ilyen ’bels’ tr-rsznek van egy a teremt ltal nyithat s zrhat ’ajtaja, kapuja’. Ha jl mkdik [egy Anyagi-Testben] a Jelenlt,
a teremt maga ’szablyozza’, hatrozza meg azt,
hogy MILYEN HELYZETBEN,
MIKOR
s KINEK / MINEK,
MENNYIRE (tgan)
s MENNYI TARTAMBAN ’nylik meg’ [nyitja ki a kaput].

A kvetkez kp azt rzkelteti, hogy mindhrom tr-rszben ’bels-hz’ [vagy bels-hzak] van(nak). Leginkbb gy rtelmezhet ez, hogy ezekben a [bels] ’hzakban’ ► ’rgzl be’ az ’oda-tartz’ felptett ’tuds’ s ’er’.

A [kzpen lv] ’flig’ Tudatos tr-rszt egyfajta ’hatr-terletknt’ vagy ’tmenetknt’ is rtelmezhetjk a legtbb esetben a ’Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ terletek kztt. Valjban ’kett irny ramoltatsra’ kpes ez a tr-rsz:
(1) nha a ’Tudatos’ tr-rszbl kerl a ’Tudat Alattiba’ egy-egy tapasztalat. Pldul egy teremt felptett magban egy Tudst, s amikor azt mr nem hasznlta (hosszabb tartamban) a tevkeny megnyilvnulsai sorn [vagy Tudatosan Lezrta azt a megtapasztalst, amelyhez azt a tudst hasznlta], ez a ’tuds’ vagy ’er’ ’visszahzdott a Tudat Alattiba’ [ott rgzlt be a ’bels-hzban’]. Sokszor elfordult az is, hogy ha egy teremt „olyan nagy traumt tapasztalt meg”, amelyet „nem volt kpes elviselni”, a „traumatizlt tapasztalat” (a tlls rdekben) a ’Tudat Alattiba’ ’hzdott vissza’ (s „ott vrt a Rendezsre” pldul addig, ameddig a FLDANYA az ilyen Slyosabban srlt Tapasztalatot nem volt kpes Rszleges-Altatsba bergzteni vagy Alv-Kdd Megformlni).
(2) A ’msik irny ramoltats’ az, amikor a ’Tudat Alatti’ tr-rszben bergztett [mr rgebben nem hasznlt, vagy akr egy jonnan ’Elindul’, jonnan ’Megalapozott’] ’tuds’ / ’er’ kezdi meg a ’Tudatba’ ’Felemelkedst’.
A ’Tudat Alatti’ s ’Tudatos’ tr-rszek kztti ’mozgst’ sokan az ’lmok’ vagy ’bels-kpek’ / ’bels-hangok’ / ’hangulatok’ / ’rzs’ / ’megrzs’ formjban tapasztaljk meg. Ezek mellett nagyon sok egyb [akr teljesen egyedi] ’mozgs’ is lehet a klnbz bels tr-rszek kztt. A ’megvilgosods’ ’pillanatai / helyzetei’ is ide tartoznak, s sokan az ’emlkezs’ / ’megemlkezs’ nagyon sokfle formjt ptettk fel ezen clbl is az Anyagi-Testi Jelenltkben.
Mita Elindultak itt a FLDANYA Kzssgben is a REND-Ttelek,
viszonylag ’sok mozgs indult el’
a ’Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ bels tr-rszek kztt mindkett irnyban.
A Teljes-Rendezsek sorn tovbb
’Kitrldnek’ a tvedsek s egyb ’haszontalansgok’,
’szksgtelensgek’, „idegensgek”
a ’Tudatos’ tr-rszbl s az ’alatta’ lv tr-rszekbl is.
Az ezekhez tartoz FELJEGYZSEK Bergzlnek [gyakran] a ’Tudat Alatti’ tr-rszbe.
Amikor a Bels-Terek [a FLDANYA ltali TR-RENDEZSEK sorn]
’Feltisztulnak’ s jra elrhetv vlhatnak a teremt ltal,
sokszor megfigyelhet az,
hogy az addig a ’Tudat Alatt’ ’bergzlt / rztt’ Tapasztalat
’fokozatosan, szakaszokban’ [KMLETESEN (!)] elkezd ’Felemelkedni’ a ’Tudatba’.
Ha kpes a teremt ’jl hasznlni’ [’rt figyelemmel is figyelni’] az ’lmait’ vagy egyb ’bels kpeket’/ Jelzseket,
ezekben ’mutat meg’ [tesz felismerhetv, megrthetv] olyan ’rszleteket’ a FLDANYA
[rszben a teremt nmaga],
amelyek ’FELKSZTIK’ a ’Tudatot’
(1) egy J vagy (2) rgebben nem hasznlt ’Tuds’ s ’Er’
Felismersre / Befogadsra / jra hasznlatba vtelre stb.
Emltettem, hogy
nem csak ilyen bels-kpekkel s BELS tmutatsokkal / bels Jelzsekkel segti a FLDANYA
a teremtk ’FELKSZLST’
egy [j vagy rgi, de mostanban nem hasznlt] Tuds ’befogadsra’ s ’mkdv-megformlsra’,
hanem ’kls’ Megtapasztalsi-Helyzeteket is Megforml [’Ad’] annak rdekben,
hogy olyan ’Alapoz Tudsokat’ ptsen fel a teremt,
amelyek knnyebb teszik majd a ’rgebben nem hasznlt sajt tuds’ (vagy pedig egy ’j irny’) Felismerst / Elfogadst s Befogadst.
Gyakran olyan Megtapasztalsi-Helyzeteket is megforml a FLDANYA,
amikor olyan trsakhoz kerl [a szksges tartamban, a szksges kzelsgben] Kzel a teremt,
akiknek olyan Sajt Tapasztalata / Tudsa van,
amilyen [vagy amelyhez nagyban hasonl] hamarosan megkezdi a ’Felemelkedst’ a ’Tudatos Jelenltbe’.
Nha ms mdon ’EMLKEZTET’ a FLDANYA [s a sajt-let]
a Tudatba ’Beemels’ folyamata sorn vagy azt megelzen.
Ha egy teremtben a bels utak hasznlata [rszben vagy teljesen] akadlyozott,
s a kls Helyzeteket sem kpes ’rt figyelemmel rtelmezni’,
a KZVETTS sok formjt alkalmazhatja a FLDANYA
[akr olyan formban is,
hogy Klnleges Gondoskodsi Helyzetet forml meg,
s ebben egy Megfelel Tudssal rendelkez trs segti a Szksges / legfontosabb Megrtsek Felptsben a teremtt].
Emltettem korbban azt, hogy
a FLDANYA viszonylag gyakran MEGFORML olyan ’Emlkeztet Helyzeteket’,
amelyekben [ha csak egy-egy rvid tartamra is]
’beemeli a Tudatba’ a ’rgebben nem hasznlt Tudsokat’ is azrt,
hogy azokrl ne feledkezzen meg (teljesen) a teremt
[Tudja azt, hogy az a Tuds korbban mr Felplt benne,
s ha Szksge lenne r, ’Felidzheti’, ’jra Beemelheti a Tudatba’].
Emlkeztet Jelzsek, EMLKEZTET MEGLSEK:
20200908 [723.r.] 211. pont (3) – elrhet ITT
20200908 [787-788.r.] 227. pont [ha a teremt egy Szndkrl elfeledkezett, Emlkeztet helyzeteket forml meg szmra a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [1183.r.] 324. pont (2) [a korbbi Tapasztalatok Felidzst az ’T’ alap let-pts / tr-hasznlat teszi lehetv] – elrhet ITT
Jeleztem a fenti kpben azt, hogy a ’flig Tudatos’ s a ’Tudat Alatti’ [bels] tr-rszekben ltalban
TBB kis bels-hz is megformlsra kerl.
Minden teremtben teljesen egyedi,
hogy a ’Tudatos’ tr-rsze ’alatti’ bels tr-rszekben
milyen Bels-Rendszert VLASZT / Forml meg / Mkdtet.
Akik ’tudatosan’ s gyakran ’ramoltatnak’ a ’Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ tr-rszeik kztt,
azokban [az agyhoz is hasonlan] ’tbb barzda’, tbb (nll) bels kis-hz s ramls is felpl
[s akr jabb ’tr-rszekkel’ is kiegszl].

Van ma mr [a ’MI’ LTEZSI-GUNKBAN]
egy sok rszben FELISMERT s MEGRTETT ’rendszere’ annak,
ahogyan a ’Tudat Alatti’ tr-rszekbl
a ’Tudatba’ ’Beemelkedhetnek’ az oda ’Bergzlt’
(1) korbbi Megtapasztalsok
s (2) jonnan Megalapozott Megtapasztalsok
[errl a MINDENSG-FORRSNAK N-RTKELSE kapcsn is rtam korbban].
Akik ’tudatosan dolgoznak’ azon,
hogy a ’Tudat’ ’alatti’ tr-rszeikben BERGZLT (!) Tapasztalataikat is Megrtsk / Megismerjk,
megtanuljk azt,
’milyen figyelem-fkusszal’ / ’sszerezgssel’ / Szndkkal kpesek ezt az ramoltatst elindtani.
20200908 [252.r.] 95. pont [ha CLZOTTAN keresnk egy korbbi tapasztalatot, ha VAN azzal harmonizl Tapasztalat, azt Szndkkal a Tudatba be lehet emelni, s tudatos odafordulssal elkezddhet a Megrtse] – elrhet ITT