A mai Megrtst segt kp azzal kezddtt, hogy ’vgig-stltam’ a ’Tudatos’, ’flig-Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ tr-rszeken. rzkeltem a hrom egymstl hatrozottan elklnl ’udvart’ s az ’udvarokon’ lv kisebb s nagyobb ’bels-hzakat’, s a hrom tr-rsz kztti ’mozgs’ [ramoltats, ramls] lehetsgeit:
	
		
	
		            Elszr ’krbenztem’ a ’flig Tudatos’ tr-rszen. Itt ’rendben lvnek rzkeltem’ a teret, s nhny olyan ’furcsasgot’ lttam csupn, amelyek valsznleg mr valamilyen ’lom-helyzet / bels-kp’ (?) [Tudatba Beemels] ’elkszletei’ voltak.
	
		            Amikor a ’Tudat Alatti’ tr-rszhez rkeztem, az volt a furcsa, hogy ’nyitva volt a kapuja’, s „idegeneket lttam” az ’udvar’ tbb rszben is [nha egyedl voltak, mskor kisebb csoportokban vagy sorba-rendezdve].
	
		 
	
		
	
		            A kp bal als sarkban „sszegylt” „idegenek” olyan rzetet keltettek, mintha egy „homokozban” nagyon sok szl s gyerek sszezsfoldott volna, s ott valamilyen „bulit tartottak” [a „sarokban rejtzkdve stak” (?)]. Volt mellettk / hozzjuk kzel egy „zensz”, „aki / ami” „nclan jtszott a hangszern”, nem rdekelte az, ha azzal msokat zavart [taln azzal, hogy magra vonta a figyelmet, prblta a mellette lvk tevkenysgt takarni (?)]. A ’kapuhoz’ kzeli ’kerts mellett’ ’sorba rendezdve’ mintha ’[megtveszten gyermek-formj] „idegenek” jtszottak volna csendben’ [a kertsen „matattak”, taln prbltk megbontani / kibontani (?)]… nhny „magnyos” „idegen” pedig a kaputl nem messze „bentebb igyekezett haladni amennyire lehet szrevtlenl”.
	
		            Nem ismertem fel (n)azonossgot ezekkel az ’udvaron’ lvkkel… s azt sem rtettem, hogy a kapu mikor s hogyan nylt ki [nem n nyitottam ki, s n nem engedtem be „idegeneket”].
	
		            Utlag gy rtelmezem a kpet, hogy 
	
		a sajt Tapasztalatok
	
		a ’Tudat Alatti’ tr-rszben
	
		a kisebb s nagyobb ngyzettel jellt ’raktrakban’ [bels-hzban] vannak BERGZTVE.
	
		 
	
		A ’raktrakhoz’ ’van kulcsom’, 
	
		s az ’engedlyemmel’ [a krsemre] ezeket a ’raktrakat’ a FLDANYA is jogosult ELLENRIZNI
	
		[ugyangy az (n)Lnyegem, 
	
		s Fontos Okbl akr ms letet-GONDOZ is, 
	
		pldul a MINDENSG-FORRSA / LTEZS-FORRSA is megnyilvnulhat itt a (SPECILIS) TELJES-ELLENRZSVEL].
	
		 
	
		Nyilvnvalan az ELLENRZSNEK fontos rsze azt Meghatrozni,
	
		hogy ’mikor s hogyan nylhatott ki az ezen tr-rszhez tartoz kapu’
	
		[ez egy megrtst segt kp]. 
	
		 
	
		(1)
	
		Lehetsges, hogy „akaratlanul / tudattalanul”
	
		„a teremt maga nylt meg” a ’Tudat ALATTIJBAN’ 
	
		[pldul egy trauma / slyos vesztesg / fjdalom / flelem / tveds / megtveszts / knyszer / zsibbaszts stb hatsra]… 
	
		(2)
	
		de az is lehet, 
	
		hogy valamilyen „rendszer-hiba” az ok
	
		[a FLDANYNAK valamilyen j GONDOSKODSSAL 
	
		ezt a „rendszer-hibt” 
	
		(Illeszkedsi-Nehzsget?)
	
		(Fokozott-Odafigyelst Jelz Helyzetet?)  
	
		meg kell szntetnie]. 
	
		(3)
	
		Az is lehet, 
	
		hogy valamilyen „kls” „megtr” „knyszer” lehetett az oka az akaratlan „kinylsnak”.
	
		 
	
		            Felttelezem, hogy 
	
		az „idegennek” rzkelt „tartalmak” egy (jelentsebb) rsze
	
		a ’Tudat ALATTI’ terleten 
	
		olyan korbbi [„knyszer” „formjban” meglt] Megtapasztals lehet, 
	
		amelyet a teremt nem tudott beilleszteni a Sajt-Harmonijba, 
	
		s gyorsan vagy lassan „lesllyedt” a ’Tudat Alatti’ szintre.
	
		Mivel nem volt illeszked a Sajt-Harmonihoz,
	
		ebbl ereden nem rgzlhettek be a ’raktrak’ egyikbe,
	
		ezrt az „udvaron” „maradtak” 
	
		[mivel nem volt mg olyan SPECILIS GONDOSKODSA az letet-GONDOZKNAK, 
	
		amellyel ezek az „idegen tartalmak / mintk” Rendezhetek / ’Kivezethetek’ lehettek volna a bels-terekbl].
	
		 
	
		Lehetnek az ’udvaron’ lv Tapasztalatok kztt ma mg olyanok is, 
	
		amelyeket habr a teremt nmaga Vlasztott, nmaga Alapozott meg, 
	
		utbb azonban Tr-Veszts hatsra vagy ms mdon 
	
		olyan mrtkben EL-Vltozott a Tapasztalat, 
	
		hogy „arra mr nmaga sem ismer r”, 
	
		s ezrt nem tudott ez a SLYOSABBAN EL-Vltozott rsz bergzlni a ’raktrban’.
	
		 
	
		            n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkl megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
	
		 
	
		            Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
	
		 
	
		A kpben ’hirtelen stt lett’
	
		[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt],
	
		s egy ’sr, ers est’ rzkeltem.
	
		 
	
		Amikor az ’es’ ’elcsendesedett’
	
		[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt], 
	
		az „idegeneket” [„idegensget”] mr nem rzkeltem
	
		[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
	
		 
	
		Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
	
		nhny „ott-hagyott” „ruhadarabot” mg talltam,
	
		s azokat egy helyre gyjtttem ssze 
	
		[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
	
		 
	
		A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
	
		kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak” a bels-trben.
	
		 
	
		A SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS ezekre is kiterjedt,
	
		s a TR-RENDEZS sorn 
	
		ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok” 
	
		[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)] is
	
		maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl 
	
		[a ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is].
	
		 
	
		            Furcsa volt a kp azrt is, hogy a ’Tudat’ ’alatti’ mindkett bels-trben val ELLENRZST s Teljes-Rendezst ’rzkelni s kvetni tudtam’ a ’tudatos nemmel’. [Felttelezsem szerint ezt valamilyen Specilis Szemlyes (!) Vdelmi-Tr teszi lehetv (?)].
	
		             Utlag azt rzem, hogy 
	
		nem csupn egy Megrtst-segt kp volt az amit rzkeltem, 
	
		hanem  ’CLLAL formlta meg’ a FLDANYA ezt a bels-kpet:
 ’CLLAL formlta meg’ a FLDANYA ezt a bels-kpet:
	
		lehetnek majd olyan SPECILIS / KML GONDOSKODSOK, 
	
		amelyek ezeknek a ’Tudat’ ’alatti’ bels tr-rszeknek a Rendezshez kapcsoldnak olyan formban, 
	
		hogy a MAGOKNAK Szksges lesz ha nem is a kzvetlen Jelenlte 
	
		az ilyen ELLENRZSEKNL s Feltiszttsoknl
	
		[habr a kapu kinyitsa (?) ezt is lehetv teheti],
	
		 azonban a TELJES-RENDEZSRL kszlt  FELJEGYZST s
 FELJEGYZST s  RTKELST
 RTKELST 
	
		Fontos lesz Megismernik s Megrtenik azon Cllal, 
	
		hogy a  Rendezssel rintett trsukat
 Rendezssel rintett trsukat
	
		nhny Fontos Megrts Felptsben tudjk segteni
	
		[pldul akkor, 
	
		ha ez jelentsen meggyorsthatja a fjdalmas / zavar „visszacsengsek” megszntetst,
	
		vagy pedig a Megrts felptse ’tsegtheti’ a teremtt egy olyan ’nehz akadlyon’, 
	
		amelyen n-erbl nem kpes tovbblpni.
	
		 
	
		 
	
		 
	
		 
	
		           Rszleges az a megrtsem, hogy a kppel azt is rzkelteti a FLDANYA, hogy
  Rszleges az a megrtsem, hogy a kppel azt is rzkelteti a FLDANYA, hogy 
	
		sok teremtben 
	
		a ’Tudatos’ s ’Tudat’ ’ALATTI’ tr-rszek kztti  ramoltats 
	
		[ebbe most belertend a ’Tudatos’ s ’flig Tudatos’ tr-rszek kztti ramoltats is] 
	
		 letet-Vd Okbl is akadlyozott lehetett azon okbl,
 letet-Vd Okbl is akadlyozott lehetett azon okbl,
	
		 hogy ezekben az ’alsbb’ tr-rszekben 
	
		[vagy akr magban a ’Tudatos’ bels-tr-rszben]
	
		„idegensg” [akr „csapda”, lettel-sszeegyeztethetetlen „lenyomat” vagy „maradvny”] volt „bergzlve”.
	
		 
	
		Az  Anyagi-Testkn bell 
	
		a ’Tudatos’ s ’alatta lv’ tr-rszek kztt 
	
		az ramoltatst akkor ’nyitja meg jra’ a FLDANYA,
	
		amikor az „idegensgeket” maradktalanul Levlasztotta-Kivezette,
	
		s az egyb „akadlyozkat” is Rendezte.
	
		 
	
		Az ilyen teremtk kzl legfeljebb  azok lehettek kpesek egy ’szk kiterjedsben’ ramoltatni
 azok lehettek kpesek egy ’szk kiterjedsben’ ramoltatni
	
		a ’Tudatos’ s ’alatta’ lv tr-rszek kztt, 
	
		akik korbbi letkben Felptettek valamilyen ’Vdett’ bels ramoltatsi utat, 
	
		s az nem srlt meg bennk 
	
		[kpess vltak mkdtetni ebben az letkben is].
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy valamelyik korbbi letemben [mr a MAGSG Megalapozst kveten] egy olyan [mai fogalmakkal] ’vdettebb’ bels ramlst ptettem fel a ’Tudatos’ s az ’az alatti’ bels tr-rszeim kztt, amelynek a ’mkdse’ [kzvetlen rzkelse] az ’lom’, ’bels-kp’ formjban vlt ebben az letemben Felismerhetv s Hasznlhatv a szmomra. Utlagos megrtsem az, hogy ennek ksznhetem azt, hogy a kisgyermek-koromat kveten kpes voltam letben maradni… a Szemlyes-Teremnek az letben-maradshoz szksges rszeit kpes voltam visszapteni, majd a MAGSGOMAT is jra mkdv tudtam formlni [s a SPECILIS let-pts megnyitst mr a Tudatos Jelenltemmel lhettem meg].
	
		 
	
		            Emltettem tbb olyan bels-kpet / megrtst-segt-kpet, amelyekben a teremt ’telefonlni prbl’ a csaldjhoz [az (n)Lnyeghez s/vagy az lett-GONDOZKHOZ].
	
		            Gyakran TBB ’telefonnal’ [ramlssal] is megprbljk a ’kapcsolatot felvenni’. Ez ltalban azt jelenti, hogy 
	
		korbban tbb olyan bels ramoltatsi formt is felptettek 
	
		[vagy elkezdtek felpteni], 
	
		amelyekkel 
	
		(1)
	
		vagy az ► letket-GONDOZKHOZ val Tudatos bels Kzeledst cloztk meg,
	
		(2)
	
		vagy pedig a mai kpben jelzett mdon tbbfle olyan bels utat is felptettek mr, 
	
		amelyekkel ► kpesek ramoltatni a ’Tudatos’ s az ’az alatti’ tr-rszeik kztt.
	
		 
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1353. rszben, elrhet ITT