361.
2024.02.26.
MAGOKNAK
1.
A mgttnk lv kett napban ’plt (bennem)’ a kvetkez megrtst segt kp.
’Abban a helyisgben (faluban)’ rzkeltem a Jelenltemet, ’amelyben gyermekknt ltem’ [ez azt az LET-TERET jelenti, amelyet ’most ismernk’, amelyben a most meglv Anyagi-Testnkkel lnk].
A kpnek volt egy ’hosszabb szakasza’ [lmomban], amelyre utbb „nem emlkeztem”. Ez valsznleg azt a „bolyongst” jelzi, amikor „prbltam / prbltunk rtallni a magunk Vlasztotta tra / Harmonira” egy olyan LET-TRBEN, amely egyre inkbb homlyosodott / egyre sttedett”, egyre inkbb (Slyosabb) EL-Vltozsokkal „teltdtt” / „akadlyozv” „vltozott EL”.
A kp [emlkezetemben megmaradt rsze] gy rzkeltette ezt, hogy a ’szlfalumban’ a ’hzamtl’ [a csaldunk hztl] egy ’egyenes (f) t’ vezetett a [lila sznnel jellt] ’vastllomsig’.

Ez ’szimbolizlhatja’ azt az ’let-utat’ amit Vlasztottam: ezen a (zld sznnel jellt) (f) ton haladva pthettem volna fel azokat a Megtapasztalsokat [azt a Tudst s Ert], amit a megszletsemet megelzen ’Megalapoztam’.
„Valahol (nagyon korn) „LE-trtem” a (f) trl, s „elkezddtt” a „bolyongsom” [az lmomnak azon rszben, amelyre utbb sem emlkeztem]. Sok ms „sors-trsamhoz” hasonlan az n (jelenleg lt) letemben ez a (f) trl „LE / EL” „trts” mr a megszletssel elkezddtt.
20200908 [276.r.] 103. pont – elrhet ITT:
„…Rszlet a kk knyvbl (elrhet ITT):
„…Elmondhatatlan az a mlysg, melyet bejrtl ebben az letedben. Sokan sszetrtek volna mr a slyok alatt, de te mindig megtalltad a kiutat. Kerested a Fnyt, amit soha nem talltl meg tiszta formjban. Kerestl valamit, amirl azt sem tudtad, hogy micsoda valjban. A Fny s Szeretet benned van, azt mshol, kvl nem tallhatod meg. Hv szavunk vgre elrt hozzd… Kszltek az j tervek – s kszlnek ma is – hogy Erd minl hamarabb megjelenhessen tiszta formjban s clja szerint.
Ezt gy kpzeld el, hogy a FELADAT egy finom szlon t rgztve van hozzd, s ezen a szlon egyms utn vannak beptve az llomsaid, s a kvetkez lloms elrshez szksges eszkzeid. Ahogy haladsz elre elrve az egyes kapukat, megkapod az j eszkzeidet, hogy tovbb haladhass. A baj nlad az volt, hogy a kezdetektl nem tudtl a terveid szerint haladni, s ezrt a rendelkezsedre ll, megadott eszkzeidhez sem tudtl hozzfrni. Telt az id, s az eszkzk idejt mltt s elavultt vltak, mert nem rted el ket. Folyamatos gondolkods volt, hogy hogyan tudnnk terelgetni a clod fel. Nem ismerted a clt. Valban, mert nem tudtl elindulni a fonalad mentn. Ott volt a fonl, de oly messze tvolodtl a megvalsulstl, hogy valban tancstalanok voltunk. Fontos lett volna korbban elkezdened a feladat megvalstst, hogy utad ne billenjen ki az egyenslybl. Ezrt sem szereted a vratlan helyzeteket, mert trkeny egyenslyodat veszlyeztettk bizonytalansgod miatt. Amikor kislnyaid lejttek mr lthat volt, hogy meg fogod tallni a Szeretet tjt...”
A KLNLEGES eredm lehet az oka annak, hogy a gyermeki veim vgn s az ifj szakaszomban az letem Alap-Szintjt jra meg lehetett formlni. A jelzett korbbi rs-rszben rtam arrl, hogy veken t tart lom-munkban a ’hzam’ (testem) alapjt jra le kellett rakni, s arra egy j hzat kellett felpteni. Jelenlegi megrtsem szerint ezen munka ’sikeressgt’ jelzi az, hogy vgl (tbbszri nekifutsra) sikerlt csaldot alaptanom s desanyv vlnom…”
’Amikor feleszmlni kezdtem’ (a kpben), a (f) ttl egszen tvol „lentebb” talltam magam.
A kp „az akkori helyzetemet” gy mutatta, hogy a ’vastllomshoz’ vezet (f) thoz kpest egy azzal nagyjbl prhuzamosan halad msik fld-ton talltam magam [„tvolabb”, „lentebb”].

A ’szlfalumban’ ezen a mellkton [a vastllomshoz kzel] egyms mellett kett ’templom’ llt. A templomok s a vastlloms kztt egy kis ’kzparkot ptettek’ mg gyermekkoromban. Ezen a kis [kk ngyzettel jellt] parkon thaladva el lehetett jutni a (f) tra, a vastllomshoz.

A kpben elszr a kis ’parkban’ haladtam / stltam a vastlloms fel [vissza ahhoz az thoz (Clhoz), amit Vlasztottam, s amelytl EL-Tvolodtam].
Mellettem stlt egy ’pap’-forma [utlag egy (fekete ruhban lv, teht Specilis Gondoskodsra kpes) segtnek gondolom], ’beszlgetett velem / beszlgettem vele’, mikzben lassan / stlva tettem egyik lpst a msik utn. Ez akr a ktezres vek elejn elkezddtt ’gyors bresztsemre’ is utalhat, amikor ’valamilyen Vdettebb [Szemlyes (!)] Trben ’bergzlve’ sok segtsget kaptam ahhoz, hogy ’visszafordulhassak nmagam (a belsm) fel’, s elkezdjek ’emlkezni’, rismerjek arra, hogy ’ki vagyok, mirt vagyok itt’.
[A kpben a ’pap’-forma furcsa volt a szmomra (nem vagyok ’vallst-gyakorl’), utlag azt felttelezem, hogy a ’kzelben lv templomok’ (megrtst segt) kpe miatt mutatta a ’segtsget’ a kp ebben a formban (a ruha szne pedig jelezte a megnyilvnult SPECILIS / KML Gondoskodst).
A ’velem beszlget formnak’ ’csak a fej-rszt rzkeltem’ (nem volt lba / trzse). Felttelezem, hogy ez azt mutatta, hogy a ’segtm’ ’nem lt anyagi-testben’, csupn ’szellemi formj segtm’ volt.]
A kpben mikzben a ’templomok’ fell a parkon t stltam a (f) t s a vastlloms fel (beszlgetve) a ’kzelemben lv pappal’, kezdtem emlkezni / nmagamra-ismerni, felidztem magamban a mr felptett ’tudsomat’. Nem csupn emlkezni kezdtem nmagamra, hanem amit megrtettem, azt el is mondtam [’megismerhetv tettem a trsam szmra is’].
[rdekessgknt emltem meg azt, hogy a kpen a parkot kk sznnel jelltem meg… s a szemlyes-sorsomban ez a ’parkban’ (’Vdettebb trben’) halads valsznleg jelenti azt a szakaszomat, amikor elkezdtem rs tjn Tudatosodni / Emlkezni, s az ekkor rt lejegyzseknek egy rszbl rtam meg vgl a ’kk knyvet’ (elrhet ITT), amely knyv mg a segtimmel folytatott ’bels beszlgetst’ tartalmazza.]

A kp-rszletbl ma mr az is megrthet, hogy a FLDANYA Kzssgben a TEVKENY (!) Megnyilvnuls / mozgs [amit a knyelmes sta s a beszlgets jelzett], tovbb segt-trsak ’egszen kzeli’ [ha lehetsges, akkor folyamatos] jelenlte [a „magra-hagyottsg” rzetnek megszntetshez, a bizalom jjptshez / megerstshez] nagyon fontos a Sors-Rendezsek megkezdsekor.
20200908 [1093.r.] 305. pont (3) [mirt fontos az let-pts kezdetn (ugyangy a Rendezsek Elindtsakor, st akr a Nagyobb Vltozsok kezdetn is) a YOSGBL ered teremtkben a KZVETLEN RINTS / szoros kzelsg megformlsa, s a MOZGS / MOZGATS] – elrhet ITT
20200908 [917.r.] 259. pont [a TUDATOSSG felplst nagyban segti a TR tudatos / tevkeny hasznlata s az ramoltats] – elrhet ITT
Mg mieltt (a parkban haladva) elrtem volna a (f) utat s a vastllomst, ’vltott a kp’.
[2005-ben egy olyan bels vltozst ltem meg, amelyet kveten bizonytalan volt, hogy nhny ven tl kpes leszek-e letben maradni. Taln erre is utalhat a kp azon rsze, hogy a parkon t a vastlloms (az Anyagi-Test halla) fel haladtam. Amikor pedig a segtsgek mellett vgzett ’munkm’ eredmnyekppen ’maradhattam’, ’azonnal’ ’belltam n is a fontossgi munkkba’].
’Lttam’, hogy a (f) trl ’lefordul’, a park mellett a ’templomokhoz’ vezet [srga sznnel jellt] jrdn nagyon sokan lltak sszezsfolva [a srga jrdn pirossal jellve]. Akr gy is megfogalmazhatom, hogy „a falu egsz lakossga” „le kellett hogy trjen a (f) trl”, s egy „mg meglv / elrhet kis jrdaszakaszra rgzlt be sszezsfoldva (megrekedve)” gy, hogy „moccani sem tudtak”.

’n’ [a kpben] a (f) tnak egy „korbbi” [a szletsemhez kzelebbi] szakaszn „trtem le”. Azok, akik „itt a jrdn” „zsfoldtak ssze”, azrt itt „rgzltek be” [„akadtak el”], mert a (f) ton [itt az LET-TR (!) rtelemmel] egy „nagyobb folytonossgi hiny” [egy „helyrehozhatatlan” EL-Vltozs] „rgzlt be” [semmilyen mdon nem lehetett tovbbhaladni a (f) ton]. Fekete (s azt kveten szrke) sznnel jelltem a „helyrehozhatatlan” [vagy Slyosabb] EL-Vltozst.
A kp gy folytatdott, hogy a templomok fell most nem a parkban haladtam, hanem a jrdn indultam el (vissza) a (f) t fel. Olyan rzetem volt, hogy ’nem sokkal elttem’ az egyik gyermekem [fiam (?)] haladt, s is a jrda-szakaszon „megrekedt s sszezsfoldott” „tmegen” „t” „igyekezett utat vgni”. Valamivel mgtte haladtam n is, s ’nagy sszpontostssal, nagyon-nagy erfesztssel’ vgl mindketten visszajutottunk a (f) tra. Utlag azt gondolom, hogy ahhoz lehetett hasonl a gyermekem s az n ’erfesztsem’, mint amikor a magzat megszletik az anyamhbl.

A (f) ton [mivel a vastlloms fel nem lehetett haladni] ’visszafel’ indultam el. Nhny hz mellett elhaladtunk (a gyermekemmel)… rnztem a gyermekemre, s megjegyeztem magamban azt, hogy ’milyen szp’.

Az egyik hzbl [rzsaszn krrel jellve a zld t alatt] ’kiszltak’ nekem, hogy menjek be, kszen vannak a ’fnykpeim’. A hang mondta, hogy a ’fnykpsz’ nem sokkal azeltt elment a ’hzamhoz’ is, de nem tallt otthon.
[Ez utbbi azt az ’rtkelst’ is ’mutathatta’, hogy valban nagyon jelentsen EL-Tvolodtam a megtervezett let-utamtl (a ’segtim’ is ’nehezen talltak rm’) (illetve mivel a gyermek- s ifj-koromban jj kellett pteni a ’hzamat’, az mr ’msmilyen’ volt, mint amit a megszletsemet megelzen ’megterveztem’ > „mr nem a rgi hzban voltam”).]
Bementem / bementnk a ’fnykpsz’ hzba. Egy asztalnl sztvlogattk [Ellenriztk] a [hozzm tartoz] ’fnykpeket’, s kzben az egyik ott-lv a ’szmlkat is elksztette / tnzte’.
Megfordult a fejemben [mindenfle aggodalmaskods nlkl] az a gondolat, hogy vajon ki tudom-e fizetni a fnykpeket… vagy esetleg krjek klcsn valakitl…
Amikor a ’fnykpeket’ sszeksztettk, a ’szmlz’ azt mondta, hogy ’hszezer’.
szrevettem, hogy egy ’bortk’ volt nlam, s abban nagyon sok pnzt talltam. Ebbl kifizettem a kpeket.
[2024.02.28.: ’Kvncsisgbl’ ’kiszmoltam’, hogy hszezer nap hny vnek felel meg. A hszezer nap nagyjbl 54,7 v. Nhny vvel ezeltt voltam ennyi ves… Valsznnek tartom, hogy a ’rgebbi’ megtapasztalsokrl ksztett Feljegyzsek a megszletsemtl kezdden hszezer napra vonatkoztak, az utna kvetkez szakaszban (ha arra szksg volt) a FLDANYA mr folyamatosan s kzvetlenl be tudta rgzteni a Feljegyzseket a Bels-Tereimben (?).
Azt a kp-rszt is tudom rtelmezni a ’sajt letemben’, hogy amikor a gyors bresztsemet kveten nekikezdtem a ’sajt utamhoz / sajt F Irnyomhoz {a kpben a (f) thoz} visszatrni’, egy rvidebb tartamban ebben az egyik ’kisfiam’ is segtett / ’vezetett’. Utlagos megrtsem szerint csak ’ebben a szakaszban’ volt ilyen ’klnleges’ formban segt-trsam, s amikor mr ’biztosan visszaigazodtam’ a ’F Irnyomba’, a ’klnleges’ segt-feladata Lezrult (= visszaigazodott a SAJT Vlasztott F Irnyba).]
Tbb ’csomagban’ [rendszerezve (Rendezve)] nagyon sok [sok klnbz szakaszban kszlt] ’fnykp’ volt. Voltak ’rgebbiek’ is [fekete-fehr kpek], az egyik ’csomagban’ legfell lv kpet megnztem: egy rgebbi ’helyzetet’ mutatott, amelyik valamilyen ’boldog pillanatot rgztett’.
Utlagos megrtsem az, hogy a ’fnykpek’ Lezrt [s ’alapjaiban’ (KNNYTS formjban, a FLDANYA ltal Rendezett / FelTiszttott)] Tapasztalatokat ’mutattak’. Valsznleg a „bolyongsom” sorn meglt [EL-Vltozott, s ezrt azon formjban nem folytathat] tapasztalatokrl ksztett FELJEGYZSEK voltak a ’fnykpek’ [s akr ’mg korbbi’ (addig elrhetetlen) olyan Fontos Tapasztalataimrl ksztett FELJEGYZSEK, amelyek az elttem ll tovbbhaladshoz Szksgesek voltak].
Mivel folyamatosan „tr-hiny” jellemezte a mostani letemet, utlag teljesen rthet, hogy a fjdalmas tapasztalataim legtbbje s a folytathatlann vlt „mellkutak” ’valamilyen’ (ideiglenes vagy vgleges) jelleggel Lezrsra kerltek, s a ’Tudat ALATTI’ terletre kerltek [vagy akr a lehet leghamarabb Specilis Altatsba rgzltek be]. Felttelezem, hogy ez az oka annak, hogy ’nagyon kevs (eleven) emlkem van mind a gyermekkorombl, mind a ksbbi let-szakaszaimbl’.
Rszleges megrtsem szerint a kp ezen rsze azt is rzkelteti, hogy AMEDDIG „NEM LEHETSGES” a tovbbhalads [ameddig nem lehetsges az „sszezsfoldott megrekedtsgbl” a ’kivezets’, ameddig nem lehetsges a jelentsebb TR-Vesztettsg tnyleges megszntetse az LET-TERNKBEN (s ameddig „vrakozni kell”)], ’azt kereste a FLDANYA’, hogy ADDIG milyen OLYAN GONDOSKODSOK Lehetsgesek, amelyek ’elviselhetbb’ tehetik a „vrakozst”, s amelyek a Tr-Vesztettsg megszntetst kveten akr a gyorsabb / knnyebb tovbbhaladst is segthetik.
Mivel mr a REND-TTELEK Elkszt (!) szakaszban is megkezddtek a TELJES-ELLENRZSEK [elszr csak azokban, akik az ilyen Kiprblsokban val rszvtelt Vlasztottk], a SPECILIS ELLENRZSEKKEL az letnket-GONDOZK egyre tbb Bels-Trre s egyb ms EL-Vltozott ’szemlyes’ tr-rszre is kiterjedhettek.
Ekkor kezddtek meg a Kiprblsokban rsztvev teremtkben az „idegensgek” [KNNYTS formjban val, Kiprbl jelleg] levlasztsai / kivezetse, az elrhetetlenn vlt bels-terek lehetsges Feltiszttsai, Slyosabban srlt Tapasztalatok ideiglenes vagy vgleges Lezrsa, s ennek megfelelen akr Alv-Kdd tformlsa vagy a FLDANYA ltali Rszleges (Specilis) Altatsba bergztse stb. ► Ezekrl a Rendez Irny Vltoztatsokrl a Gondoskods megnyilvntsval egyszerre FELJEGYZSEKET is ksztettek az letnket-GONDOZK, s amikor [mr a YOSG Birodalmnak ALAP-JELLEGHEZ is hozzigaztott] Szablyozs Megformlsa azt lehetv tette, a FLDANYA elkezdte ezeket a FELJEGYZSEKET Bergzteni az let-Alapban s/vagy az Anyagi-Test megfelel bels-terben.
Utlagos megrtsem az, hogy a ’fnykpek’ [Feljegyzsek] ’bergztse’ (a kpben) a ’Tudat ALATTI’ (?) bels tr-rszben (az ott lv ’belsbb-hzakban’) nyilvnult meg, s onnan ’aprnknt / szakaszokban’ ’emelkedtek be’ a Tudatos tr-rszeimbe azok a Fontos korbbi megtapasztalsok / tudsok, amelyek a kvetkez ’lps’ megttelhez szksgesek voltak.
Amikor mg „tr-hinnyal kszkdtem”, Szksges volt az, hogy mindig [a megfelel pillanatban] csak az a Tuds emelkedjen be a Tudatba, amely az let Megvshoz s Irnyban-Tartshoz [a kvetkez lpshez] felttlenl szksges.
Ha „elkalandoztam (volna)” olyan Irnyban, amelynek akkor nem volt mg ’tere’, gyorsan Megrthetv vlt a szmomra az, hogy „akkor ppen nincsen szmomra tr abban az irnyban”. Nha volt olyan ers ’ksztets / rzs’ bennem, hogy ’taln’ megnylhat egy irny [j tevkenysg] a szmomra. Ilyenkor nagyon ersen figyeltem befel s kifel is… s nagyon gyakran [mg vekkel ezeltt is] az ’mutatta magt’, hogy „nincsen tr (gy nincsen mg erm) az azon irnyban haladshoz”.
Utlagos megrtsem szerint a kp pontosan rzkelteti azt a jelenleg meglv helyzetet is, amely miatt a FLDANYNAK a ’vastllomsra’ megrkezs eltt [a mostani NAGYOBB Teremt-Szakaszunk TELJES Lezrsa eltt] egy KISEBB Szakasz-Lezrst is SZKSGESS vlt Megformlnia.
A Kzssgnk LET-TRBEN
olyan HELYREHOZHATATLAN EL-Vltozsok rgzltek be,
amelyek miatt
csak a ’nagyobb ervel s nagyobb tudssal rendelkez’ teremtk lennnek kpesek
’lve eljutni a NAGYOBB Szakasz-Lezrsig’,
„elkpeszten nagy erfesztsek rn”.
A „legtbben” [a „megrekedtek”, „tr-nlkliek”]
„semmifle lehetsggel nem rendelkeztek abban az irnyban”,
hogy „kiszabaduljanak az LET-TR fogsgbl”.
Ahogyan a kp is mutatta,
amely MAGOK s nagyobb Klnleges Gondoskodsi Tapasztalattal rendelkez teremtk
kpess vltak azokat a bels-tjaikat mkdtetni,
amelyeket hasznlva
[tartsan, vagy akr csak egy-egy rvidebb feladat-teljests tartamban]
kpess vltak hozzkapcsoldni a REND-TTELEK Elksztshez,
azok az utbbi vtizedekben
a Tudsukhoz s Erejkhz [s Vlasztsaikhoz] igazodan
tevkeny rsztvettek a FLDANYA ltal Formlt GONDOSKODSOK Kiprblsban s Behangolsban.
A REND-TTELEK ELKSZTSE
azrt volt kiemelkeden Fontos
a mgttnk lv vtizedekben,
mert a Kzssgnk ► LET-TERNEK EL-Vltozsai
„jelentsen felgyorsultak (s mlyltek)”,
ez pedig azt jelentette,
hogy „egyre tbbeket rintett az a nehzsg”,
hogy „leszakadt rluk a Szemlyes-Terk egy rsze”
[s (a „haszontalann” vls miatt is) egyre inkbb „sttltek” a bels-tereik],
s ezrt valban egyre tbben kerltek „megrekedt” [„tehetetlen, ttlen”] „llapotba”.
Ebben az egyre „fogy TRBEN” s egyre „sttebb / kiltstalanabb vl helyzetben”
az let Megvsa s Irnyban-Tartsa rdekben az volt a ’Terv’ [a F Irny],
hogy a FLDANYA Megfelelen kszljn fel a REND-TTELEK ’Befogadsra’ [Elindtsra],
s akkor
a Szksges (!) Rendezsekhez TERET FOGADHAT BE.
Aki ebben kpes volt rsztvenni az elmlt vtizedekben,
az az Anyagi-Testi Jelenltben ’F’ vagy ’FONTOSABB’ Irnynak Vlasztotta / Vlaszthatta
a REND-TTELEK ► Elksztsben val Tevkeny rszvtelt.
Kett-hrom vvel ezeltt
a FLDANYA tnylegesen elkezdhetett (tbblet) TEREKET Befogadni / Bergzteni
a Kzssge LET-TERHEZ.
[Valamivel korbban a Rend-Tteleket ELKSZT Kiprblsokhoz
mr ’kisebb kiterjeds’ TERET Fogadhatott be a FLDANYA.]
Ezeket a [VDETT] TR-Rszeket
csak a Szksges Rendezsekhez lehet Felhasznlni
[Erteljesebb Irnyban-Tarts mellett],
ami jelen esetben azt is jelenti,
hogy az T-VEZETS [a NAGY TEREMT-SZAKASZ Lezrsa] sorn
a MEGJULSRA val Felkszlshez is Felhasznlhat ez a [VDETT] TR.
Mivel a FLDANYA az LET-TREN bell TERET volt kpes Befogadni s Bergzteni
[a MAGJAI segtsgvel Elksztett REND-TTELEKHEZ],
EBBL a RENDEZSEKHEZ Felhasznlhat TRBL
J [VDETT] RSZ-RAMLSOKAT FORMLT MEG az LET-TRBEN.
Korbbi rsokban emltettem, hogy
a Befogadott [Rendezsekhez felhasznlhat] TR
egyik rszbl a HIDAT Formlta meg a FLDANYA,
a msik rszbl pedig a VD-s-VDETT LET-TR-RSZT
[amelyet a mostani kpben a ’vastllomshoz’ kzvetlenl odavezet park is jellhet].
A HD-Szakasz lehet ebben a kpben
az „sszezsfoldott / megrekedt” „tmeget” a ’park’ [(f) ttl] mg tvolabbi rszhez odavezet (keskeny) jrda-szakasz,
s innen lehet ’Bergzlni’ az akadlyozktl mentes ’park’-rszbe.
A VDETT-s-VD LET-TR-RSZBEN [a parkban]
srgets nlkl mindenki olyan Tapasztalatokat pthet mg fel
[a ’vastllomsra’ megrkezs eltt],
(1)
amelyekkel akr a SLYOSABB EL-Vltozsait is
(legalbb alapjaiban, vagy akr teljesen) Rendezheti,
(2)
vagy egyb Fontos olyan MEGRTSEKET is Felpthet
(ebben a vdettebb krnyezetben),
amelyek knnyebb tehetik az J TEREMT-SZAKASZBA val Tovbblpst / Beilleszkedst / Bergzlst.