"...Amikor egy teremt ma mr nekikezd a meglv EL-Vltozsai Rendezshez,
ahhoz
nem csak a mr tnylegesen meglv sajt Tudst s erejt / ’szemlyes’ tert hasznlhatja.
Amikor tnylegesen nekikezd a teremt az EL-Vltozsa Rendezsnek, ehhez (jonnan) Szemlyes tr-rszt (!) is ’Ad’ a FLDANYA (enlkl a teremt nem lenne kpes a Rendezs Tapasztalatt Felpteni).
Az letet-GONDOZ a Rendezs sorn bels tmutatsokat is ad (pldul az elbizonytalanods helyzeteiben vagy egy Vlasztsi helyzethez kzeledve), s olyan HELYZETEKET is Megforml, amelyek segtik az akkor ppen Szksges Megrtsek Felptst / a figyelem fkusznak bergztst… [vagy a ’segt’ trsakhoz hozzkapcsoldst stb].
Emltettem azt is, hogy a legtbb Rendez irny megtapasztalshoz valamilyen formban KNNYTSEKET, s gyakran ’TBBLET’ let-ert is Adnak az letet-GONDOZK.
A FLDANYA elsdlegesen azon EL-Vltozsok TELJES-Rendezshez KR s Fogad be [a MINDENSG-FORRSTL] KNNYTSEKET, amely EL-Vltozsok Rendezshez a teremtknek nincsen kzvetlen tja [= az adott EL-Vltozs megformlsban a teremtnek nincsen sajt Felelssge] s/vagy az olyan EL-Vltozsok Rendezshez, amely EL-Vltozs ’sokakat rint’ s/vagy a KNNYTSSEL jelentsen gyorsabban megszntethetek az EL-Vltozsok [pldul azrt, mert azon EL-Vltozs (pldul a Tr-Veszts) megszntetse SRGET s FONTOSSG].
A Kzssgben a FLDANYA a TBBLET let-er Adsnak minden olyan tjt Megformlta / elrhetv teszi, amelyeket a MINDENSG-FORRSA KIRASZTOTT AZ-LET TEREIBEN.
20200908 [1184.r.] 325. pont [az Irgalmi-Alap (Szemlyess megformlhat) Vdelmi-Trben pontosan meghatrozott TBBLET-GONDOSKODSOKAT s akr tbblet let-ert is adhat a FLDANYA; Tbblet let-er adsnak FBB FORMI] – elrhet ITT
20200908 [158.r.] 65. pont [Anyagi-Testen belli ELLENRZSI Lehetsge (Kisebb-Teljes-Ellenrzs); vatosan szabad megkezdeni a ’Tbblet’ let-er ramoltatst, mert FELTORLDST okozhat] – elrhet ITT
20200908 [250.r.] 95. pont [a TBBLET-Gondoskods befogadsa kezdetben okozhat melygst, fradtsgot, rossz-rzst] – elrhet ITT
20200908 [417.r.] 147. pont [NAGY-GONDOSKODS sorn Ellenrzse annak, van-e „elfolysa” az let-ernek; TBBLET let-er adsnak lehetsge; KIPRBL teremtsek, melyekben a MINDENSG-FORRSA ltal mr megformlt F Irnyaiban Ellenrzsre kerl, mennyiben befogadhat az l teremtk ltal; ELV: Tbblet let-er csakis legalbb ERS IRNYBAN-TARTS mellett adhat (SPECILIS GONDOSKODS sorn)] – elrhet ITT
20200908 [432.r.] 150. pont I. alpont [Kiprblsok sorn pontosodik a ’Tbblet’ let-er Adsnak megnyilvntsi formja (vagy bels ramlson, vagy valamilyen vdett-trben rgzlhet be az Anyagi-Testben)] – elrhet ITT
20200908 [827.r.] 235. pont (6) [TBBLET let-ert lehet szksges (!) adni egyes Tr-Visszabontsoknl, a TR-Rendezsekhez kapcsoldan] – elrhet ITT
20200908 [828-829.r.] 236. pont (1) [YOSGON bell J SZABLYOZS] – elrhet ITT
20200908 [877.r.] 249. pont [a ’szemlyes’ terek Rendezse sorn rosszullt, elgyengls megformldhat; TBBLET let-er s/vagy GONDOSKODS szksges] – elrhet ITT
20200908 [600.r.] 191. pont (8) [j lehetsg: az let-er ramoltatott MENNYISGNEK a MEGVLTOZTATSA (Szablyozs a FLD Kzssgben);
ha j Irnyt nyit meg a teremt (vagy egyes irnyokat Lezr), Kezdemnyezhet az ramoltatott let-er mennyisgnek a Megvltoztatsa] – elrhet ITT
Ismt megemltem, hogy
a Rendezsekben
minden teremt
a meglv Tudatossga szerint
s a meglv Tudsa s meglv ereje szerint kpes rsztvenni.
A Megbocsts [Megbocsts-tr] kapcsn is emltettem, hogy
az a fontos,
hogy a teremt a
’TLE TELHETT
TEVKENYEN MEGTEGYE’
az lete Jobbtsa / Rendezse Cljval / rdekben,
s ► EHHEZ az n-Gondoskodshoz [s Vlasztott (!) Irny let-ptshez]
az letet-GONDOZ
HOZZADJA mindazt,
ami az GONDOSKODSI FELELSSGE s LEHETSGE.
Ismt felhvom a figyelmet arra,
hogy mg a nagyon legyenglt teremtk esetben is LEHETSGES ma mr
az Anyagi-Test gygytsa / Megjtsa akkor,
ha ezt az Irnyt VLASZTJA [ELFOGADJA, Kri] a teremt,
s (!)
a tle telhet napi lpseit (a Szksges n-Gondoskodst) megteszi.
Az a fontos, hogy a teremt
(1)
pontosan meghatrozza nmaga szmra az let-ptse irnyt
[a meglv EL-Vltozsai megszntetst, az egszges s boldog, szabad, teljes Jelenlt Megtapasztalst… a Kzeli-Kapcsoldsai Rendezst stb],
s (2)
folyamatosan [az erejhez s tudshoz mrten]
’Tartsa mozgsban ebben az irnyban a Jelenltt’,
tegye meg a lehetsgei szerint a napi lpseit.
20200908 [945.r.] 268. pont (1) [a TEVKENY n-Gondoskods ’mell’ HOZZADHAT akr JELENTSEBB GONDOSKODSOKAT / KNNYTSEKET is az letet-GONDOZ] – elrhet ITT
20200908 [249.r.] 95. pont – elrhet ITT:
„…A KML GONDOSKODS sorn nagyon erteljesen jelez az a Megrts, hogy
a KML GONDOSKODS
egyik legfontosabb meghatrozott Lnyege-Clja-rtelme az most a FLD Kzssgben,
hogy az
N-Gondoskodsi Tevkenysgre segtsen ’rvezetni’,
segtse tnylegesen ’elindulni’ a Gondozott teremtben
a TEVKENY [-maga ltal tudatosan vgzett] N-Gondoskodst.
Habr itt nem kzvetlen az sszefggs, mgis van nmi hasonlsg: a MAG amikor ’megitta’ a ’folyadkot’, Szemlldse kzben nem tapasztalt jelentsebb vltozst. Az tmutats szerint
el kellett indulni, tevkenysg kzben, s a Szndkkal lehetett a ’hatst’ ’irnytani’:
„Mondtam neki hogy nem mkdik. Erre elm llt s azt felelte; indulj el! Csak mozgs kzben mkdik, az akaratoddal tudod aktivizlni. Gyakorolni kell…”
20200908 [1018.r.] 282. pont (4) – elrhet ITT:
„…a [SZOLGLATI alap] KML GONDOSKODS egyik legfontosabb kzvetlen Clja az,
hogy a teremtben segtse elindtani a TUDATOS TEVKENY N-Gondoskodst,
segtse annak a Megrtst,
hogy a teremt
ott-ahol-ppen-van abban-az-llapotban-helyzetben-amiben-van
milyen TEVKENY mdon kpes hozzjrulni az lete Jobbtshoz / Irnyban-Tartshoz
[gy legalbb ahhoz,
hogy benne-magban ne hatalmasodjanak el a meglv EL-Vltozsai,
s maga ne rassza ki msokra is a bels rendezetlensgeit]…”
A [252.r.] 95. pontban (elrhet ITT) rtam arrl, hogy
„…A Tapasztalatok szerint
a TUDATOSSG ’Felplst’
nagyban elsegti
A-TR TUDATOS [= TEVKENY (!)] HASZNLATA
[A-LTEZSHEZ / AZ-LETHEZ tartoz ’Kiradan’ Megnyilvnul, valamint a BELSBEN megformld Terek Tudatos hasznlata]
[A-TR ’betltse’ Tapasztalatokkal],
s a TUDATOSAN [SZNDKKAL] MEGNYILVNUL ’RAMOLTATS’
[a Tapasztalatok gy ’hamarabb’ megformldhatnak egyre Teljesebb vl MEGRTSS].
Ez nem j Felismerse a MINDENSG-FORRSNAK,
ugyanakkor minden kiterjedsben mg nem trult fel ennek az RTELME sem…”
2021.05.23.
A MEGTARTI-Teremtk / nagy-TEREMTK MEGERST / IRNYBAN-TART / JOBBT GONDOSKODSAIHOZ kapcsoldan is az a Tapasztalat,
hogy amg a teremt nem kezd bele a TEVKENY (!) (amennyire lehetsges) Tudatos N-Gondoskodsba,
nagyon nehz a JOBBTS / Megersds fel ’vezetni’.
Ha BRMILYEN TEVKENY N-Gondoskodsba a teremt tudatosan belekezd,
az Ered-nagy-TEREMTJE / (n)Lnyege / Kzvetlen MEGTARTI-Teremtje
viszonylag
hamar kpes a teremtt olyan ’IRNYBA’ belltani / olyan ramlsokhoz hozzkapcsolni,
amelyben tnylegesen megkezdheti a Tudatossga / n-Tudatossga / n-Ismerete / Bizalma visszaptst,
s elkezdheti megtapasztalni a valdi (!) rmt s egyre ersd Harmonit.
Ugyanakkor a nagy-TEREMT / MEGTARTI-Teremt
„nem knyszertheti” a teremtket a TEVKENY Megnyilvnuls megkezdsre,
csupn LEHETSGEKET [Helyzeteket, ramlsokat, Vlasztsi Lehetsgeket] formlhatnak meg / nyithatnak meg ezen clbl.
A mr tbbszr emltett ’To be free’ dal kpi megjelentsben (elrhet ITT) nagyon jl van brzolva az, hogy a „sttben bredez” teremt nem srgethet az n-Felismersben, nem srgethet a szmra tadott Trben a Tevkenysge megkezdsben. Csak ez a knyszertl teljesen mentes N-Felismers vezethet el a BIZALOM felplshez [a dal vgn mr rmmel szemlldik a sajt bels-terbl ’kifel’ is a teremt, s gy kezdheti el Fontolgatni azt, hogy majd MILYEN IRNYOKBAN s KIKKEL szeretne Tapasztalatokat szerezni].
Mg nem megrtett a szmomra az, hogy az (n)Lnyeg s/vagy a FLDANYA hogyan vezet egy-egy tvilgt helyzetben MEGRTSRE FELAJNLOTT Megrts ’Felptsben’.
Az mr megrtett, hogy amire a Figyelemnek fontos ’oda-irnyulnia’, az jellemzen ’kiemelkedik’ valamilyen formban. Ez a ’kiemelkeds’ lehet egy ’FURCSA’ kp, vagy egy ERS RZELMET kivlt helyzet / lmny… ISMTLD helyzet…
Ezek olyan ’Jelzsek’, amelyek segtik, hogy az rzkelt helyzet / kp / lmny / tapasztalat ERSEBBEN bergzljn a Testbe / Tudatba, s ’ne menjnk el mellette’, idzzk fel jra s jra mindaddig, amg az a bels Jelzs formldik meg bennnk, hogy minden fontos rszletet megrtettnk [mr nem Jelez a „hiny”-rzet, azaz az, hogy valamit mg nem rtettnk meg kell rszletessggel]…”
20200908 [1348.r.] 359. pont (2) – elrhet ITT:
„…Ha egy kpben egy rszletet FONTOS MEGRTENI,
az a kpeimben a leggyakrabban ’FURCSA’ formban Jelez
[gy irnytja oda ersebben a figyelmemet,
ezzel segti, hogy ne menjek el a kp-rsz mellett,
prbljam megrteni].
A ’Figyelem-Felhv’ FURCSASG
soha nem kelt flelmet / borzalmat
[valamilyen ’szeld’ formban prblja a figyelmet vezetni].
Ha [pldul egy bels-kpben] flelmet / borzalmat mutat helyzetet rzkelnk,
LEGELSZR AZONNAL KRJNK VDELMET / OLTALMAT
a FLDANYTL,
s Tudatosan hzdjunk a lehet legtvolabb az rzkelt helyzettl
[lettel-sszeegyeztethetetlensgtl]…”