2024.03.10.
	
		            A ’ma hajnali’ ’helyzetek’ kztt volt egy olyan Megrtst-segt-kp, amelynek egyes rszeit a sajt sorsomban is tudom rtelmezni, s egy jabb rszlet vlt ltala Megrthetv a gyermekkorom ’szemlyes teret visszapt munkjhoz’ kapcsoldan.
	
		 
	
		          A ’Megrtst segt kpet’ a FLDANYA Formlja meg a Sajt Tapasztalataibl. Egy-egy kpben akr tbb klnbz helyzet Tapasztalatt is ’sszegezheti / sszefoglalhatja’ a FLDANYA. Ebbl ered az, hogy ugyanazon kpbl klnbz alkalommal klnbz Megrtsek is felplhetnek, illetve ugyanazon kpbl tbb teremt ms-ms Megrtst pthet fel (olyan Megrtst pthetnek fel, amelyre akkor-ppen a tovbblpskhz szksgk van].
	
		20200908 [909.r.] 256. pont [tVilgt kp s Megrtst segt kp fogalma / klnbsge] – elrhet ITT
	
		20200908 [912.r.] 256. pont [ugyanazon kpbl tbb irnyban is felplhet Fontos Megrts] – elrhet ITT
	
		 
	
		            Kp-rszlet: az desapm nvrnek a hzban voltam, s ’tudtam’, hogy azt ’megrkltem’ [az ’enym’].
	
		            Az desapm nvrt nagyon szerettem, s  is szeretett engem [nem volt sajt gyermeke]. Gyermekkoromban sokat voltam nla, nha tbb htig is ’nla laktam’, onnan jrtam iskolba.
	
		            A halla utn is tbbszr lmodtam azt, hogy a ’hzban’ vagyok. Nha ’vele is tallkoztam’, s nagyon rltem annak, hogy ’meggygyult’, s ’jra ott van’.
	
		            Ami a szemlyes sorsomban [a kp rtelmezse sorn] j Megrtsknt jelzett, az az, hogy kisgyermekkoromban tbbszr volt olyan, hogy amikor a ’szemlyes terem’ ’majdnem elfogyott’, egy rvidebb tartamban desapm nvrnl ’tartzkodtam’, s a szeretetnk egyms irnt egy olyan ERSEBB Vdelmet volt kpes ’adni’, amelyben ’biztonsgosan nekikezdhettem a hzam tovbbptsnek / egy-egy j Szemlyes-Tr-rsz Befogadsnak’.
	
		            Kicsit olyan jellege volt a gyermekkori ’helyzeteknek’, hogy ’kzel maga-mell vett’, s ’tpllt a szeretetvel’ [s a finom ltala ksztett telekkel] addig, ameddig Befogadtam-Bergztettem egy-egy j Szemlyes-Tr-rszt. ’Helyet-adott-nekem’ a Sajt Szemlyes-Tere ’legszln’, s ’ott megtartott amg Bergztettem az Anyagi-Testemhez az j tr-rszt.
	
		 
	
		            A ’ma hajnali’ kpben ’ugyanabban’ a rgi hzban voltam, amely a rgebbi lmaimban is az despm nvrnek hza volt. Majdnem teljesen olyan volt ez a hz, mint a valsgban.
	
		            Most egyedl voltam ebben a hzban, s tudtam, hogy az az ’enym’.
	
		            A ’hzban’ az egyik falon felakasztva sok olyan ’(rgi, hasznlt) (fekete / stt-szn {?}) ruht’ [= lenyomatot, maradvnyt] lttam, amelyekrl tudtam, hogy azok a nagynnm voltak, s azokat onnan majd el kell tvoltani. A ’ruhk’ magasan voltak, azon gondolkodtam, hogyan lehet majd azokat onnan levenni.
	
		            A ’hz’ egy msik rszn [egy kiss egymsba-foly elszoba s terasz-rszen] sok rgi elszradt (cserepes) nvnyt lttam, s egyb ’kitakartani-valt’ is rzkeltem. Taln egy kiss neki is kezdtem itt a takartsnak (nem sok eredmnnyel)… kiss tancstalan voltam, ’jrkltam’ a ’sajt otthonom’ s ’ezen hz kztt’. Nhny felesleges holmit ’betettem a csaldi aut csomagtartjba’ [s nemsokra jtt is nhny segt, aki az autt elvitte].
	
		            Nmi fontolgats utn emlkeztem arra, hogy ma mr a bels-terekbl az ilyen „maradvnyokat s lenyomatokat” is a Sajt GONDOSKODSVAL tiszttja ki a FLDANYA. Miutn ezt Megrtettem az lmomban is, azt tapasztaltam, hogy a hz ’szpen kitakartott llapot mr’.
	
		 
	
		            Ezt kveten volt egy olyan rsze a kpnek, hogy ezen hzbl [amely a valsgban az utca utols eltti hza volt] egy ’j-szer’ (?) tgas [’szrt-fny’ (?) {rszlegesen Takart (?), Vdett}] hosszabb utcra lphettem ki. Sokig mentem ezen az ’utcn’, amely mentn srn egyms mellett kisebb hzak voltak. Igyekeztem megfigyelni a ’szomszdokat’, illetve azt prbltam megrteni, hogy ’milyen Lehetsgek vannak itt’. 
	
		            Felttelezem, hogy a Megrtst-segt-kp ezen rsze azt mutathatta, hogy 
	
		► az ’Alapjaiban’ mr Feltiszttott, Tr-Vesztettsget mr nem tartalmaz ’szemlyes’ trbl 
	
		klnfle (!)  olyan GONDOSKODSOK is KZVETLENL (!) elrhetv vlhatnak,
 olyan GONDOSKODSOK is KZVETLENL (!) elrhetv vlhatnak,
	
		amelyeket FELAJNL a FLDANYA, 
	
		s olyan GONDOSKODSOKAT Ajnl fel a FLDANYA, 
	
		amelyek segthetik azokat a Rendez vagy let-ptsi folyamatokat, 
	
		amelyeknek a Megnyitsra vagy Folytatsra a teremt mr kszen ll (?).
	
		 
	
		20200908 [1352.r.] 360. pont – elrhet ITT:
	
		            „…n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkl megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
	
		            Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
	
		 
	
		A kpben ’hirtelen stt lett’
	
		[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt],
	
		s egy ’nagyon sr, ers est’ rzkeltem.
	
		 
	
		Amikor az ’es’ ’elcsendesedett’
	
		[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt], 
	
		az „idegeneket” mr nem rzkeltem
	
		[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
	
		 
	
		Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
	
		nhny ► „ott-hagyott” ► „ruhadarabot” mg talltam,
	
		s azokat egy helyre gyjtttem ssze 
	
		[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
	
		 
	
		A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
	
		kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak” a bels-trben.
	
		 
	
		A  SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS ezekre is kiterjedt,
 SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS ezekre is kiterjedt,
	
		s a TR-RENDEZS sorn 
	
		ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok” 
	
		[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)] is 
	
		maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl
	
		[a ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is]…”
	
		 
	
		 
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy a mai kpben az volt a fontos, hogy ► Felismerjem azt, ami „nem hozzm tartoz maradvny / lenyomat” ebben a bels-trben… s ezek beazonostsa utn [ltalam is val rtkelse utn] a Feltiszttst mr maga a FLDANYA vgezte el.
	
		            Ma jellemzen nem csupn egy FELJEGYZST kszt az ilyen Vltozsokrl a FLDANYA, hanem llapot-kpet is [742-745.r.] 212. pont (5) s (7) alpont – elrhet ITT] [s gyakran a MINDENSG-FORRSA is kszt a TELJES-ELLENRZS sorn Teljes-Kpet].
	
		            Utlagos megrtsem az, hogy ez a kp-rszlet nem a szemlyes sorsomhoz kapcsold tnyleges Ellenrzst s Tr-Rendezst mutatott, hanem egy a FLDANYA ltal Megformlt Megrtst segt kp volt, amely [az eddigi jabb Megrtseimre is alapulva] segtette egy jabb Megrts Felptst a gyermekkoromra vonatkozan, s az desapm nvrhez fzd kapcsoldsomrl.
	
		 
	
		            A kp utalhat egybknt arra is, hogy 
	
		mivel a FLDANYA Kzssgben lkben 
	
		[a FLDANYA YOSGBL val eredse miatt] 
	
		Tapasztalatt vlt az, 
	
		hogy a „nehzsgek, fjdalmak, vesztesgek, EL-Vltozsok” 
	
		nagyon gyakran „tovbb-addtak” 
	
		az egymssal Kzeli-sszekapcsoldsban lvk megformlt ramlsain keresztl
	
		[a Szeretet ramlsain keresztl], 
	
		lehetnek a ’szemlyes’ trben
	
		[leginkbb a Tudat ’ALATTI’ bels tr-rszekben] 
	
		olyan „terhek” / „mintk” / „bergzltsgek” 
	
		[nem csak mint „lenyomatok / maradvnyok”],
	
		amelyek akr a mostani, akr rgebbi letben 
	
		a Kzeli-sszekapcsolds ramlsain 
	
		egy akkori trsunkbl „addtak tovbb” s rgzltek be a ’szemlyes’ ternkben.
	
		 
	
		            n a kpben mr csak „lenyomatokat, maradvnyokat” ismertem fel a bels-trben [amik itt-s-most annak a Megrtsben segtettek, hogy milyen segtsget adott a gyermekkoromban szmomra az desapm nvre].
	
		       Miutn ezt Megrtettem, ► tovbb mr nem volt Szksges ezeknek a „maradvnyoknak / lenyomatoknak” a jelenlte az letemhez tartoz „szemlyes’ trben.
  Miutn ezt Megrtettem, ► tovbb mr nem volt Szksges ezeknek a „maradvnyoknak / lenyomatoknak” a jelenlte az letemhez tartoz „szemlyes’ trben.
	
		 
	
		A legtbb teremt jelenleg nem kpes arra, 
	
		hogy a Tudat ’ALATTI’ bels-tereinek kitiszttst Tudatosan rzkelje. 
	
		 
	
		k majd ksbb, a megfelel pillanatban / helyzetben
	
		 a FLDANYA ltal ksztett FELJEGYZSBL ismerhetik meg azt,
 a FLDANYA ltal ksztett FELJEGYZSBL ismerhetik meg azt, 
	
		hogy mit tallt a bels-trben bergzlve a FLDANYA, 
	
		ezek milyen korbbi megtapasztalsbl eredtek, 
	
		milyen jelentsgk volt, 
	
		esetleg mit jeleztek / minek a Megrtst prbltk meg lehetv tenni…
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1372. rszben, elrhet ITT