Utlagos megrtsem szerint vonatkoztathat a kp
(1) az egyedi teremtk letre,
(2) s ugyangy a kisebb / nagyobb kzssgek megtapasztalsaira is.
Amikor a „hiny” Jelzsei
mr ’Tartsak’ (’jl lthatak’),
akkor nagyon fontos ’lasstani s megllni’,
s nagyon alaposan ELLENRIZNI s RTKELNI azt,
hogy pontosan mibl ered a Jelzs,
milyen VLTOZTATS mielbbi SZKSGESSGRE irnytja r a figyelmet.
Ha
a hiny-jelzst
„figyelmen kvl hagyja”
az rintett
s nem kezdi meg cl-irnyosan keresni a Jelz OKOT,
hanem „tovbb erlteti” azt, ami mr „hinyknt” Jelez
[vagy mg rosszabb esetben valamilyen „jabb eszement tlettel” „tovbbi knyszert nyom r”],
akkor ► a JELZS Megformldsakor ► MG MEGLV
[mg kzvetlenl elrhet, kzvetlenl a Rendezshez / Vltoztatshoz felhasznlhat]
(1) let-er
s (2) Tuds / Tudatossg
s (3) Szemlyes-Tr
► nagyon gyorsan tnylegesen elkezdhet visszabomlani.
Jellemz itt a FLDANYA Kzssgben az, hogy
a FLDANYA
[s az erre mr kpes egyedi teremtk]
a „nehzsgeket”
mr a JELZ [Veszlyeztet] szakaszukban igyekeznek pontosan beazonostani / Megrteni ppen azrt,
hogy a Szksges Rendezsekbe s [Irny-] Vltoztatsokba
mg akkor belekezdhessenek a teremtk,
amikor a tnyleges „hiny” mg nem Jelez bennk.
(1)
Bels tmutatsokkal
[FIGYELEM-FELHVSOKKAL]
s (2)
a Jelz „nehzsg” OKNAK Felismerst s Megrtst lehetv tev Helyzetek [ilyen irny trsas-kapcsoldsok] MEGFORMLSVAL is segt a FLDANYA.
Jellemz, hogy ha az ENYHBB Jelzsek nem elgsgesek,
akkor ’OLYAN IRNYBAN VLTOZTAT’ a FLDANYA a Jelzsen,
hogy azt a teremt Felismerhesse.
(1)
Ugyanabban az irnyban
ERTELJESEBB
s/vagy ISMTLD,
’FURCSASGBAN’ Jelz Jelzseket forml meg a FLDANYA,
(2)
s/vagy ’msik olyan irnybl’ ’kzelt’ a Jelzssel,
amely Jelzsre a teremt kpes ’odafigyelni’.
Fontos Okbl ’KIKERLHETETLENN’ is Megformlhatja
a Jelz Helyzetet a FLDANYA.
ltalban akkor forml meg ’KIKERLHETETLEN’ Jelzst / Helyzetet a FLDANYA
ha ilyen Jelzs Megformlsrl korbban mr EGYEZTETETT a teremtvel.
(1)
ltalban olyankor forml meg ilyen Jelz Helyzetet a FLDANYA,
amikor a SZKSGES VLTOZTATS elmaradsa
az Anyagi-Testi Jelenlt Lezrshoz vezet.
(2)
A FLDANYA a teremt EGYETRTSVEL (!)
ms Fontos Okbl is Megformlhat Kikerlhetetlen Jelz Helyzetet.
Minden teremtben ’egyedi’ [klnbz] az,
hogy
’mi olyan fontos a szmra’,
hogy az ahhoz kapcsold Jelzst [hiny-rzetet] kpes legyen ’annyira komolyan venni’,
hogy a FIGYELMVEL Tudatosan ODAFORDULJON
a Jelz Helyzet fel,
s TUDATOSAN ELKEZDJE KERESNI a Jelzs OKT.
Ha a ’kertben’
[az Anyagi-Testhez tartoz Szemlyes-Trben]
[vagy ugyangy egy Kzssg (pldul egy nemzet) TERBEN]
„szrazsg” [vagy brmilyen „nehzsg”] Jelez,
nem „megolds” az,
ha a mg meglv „erforrsokkal”
„kint a kertben / TRBEN” „erbl” az addig mkdtetett (hibs) tevkenysget „tovbb-folytatjk”
[vagyis „nem veszik figyelembe” az addigi „mkdtets” „hibjt”
mr „kzzel foghat mdon” (kint) is Jelz tnyleges (kisebb EL-Vltozst mutat) helyzetet].
Ha a „hiny” Jelzse esetn
[pldul „szrazsg” van ott, ahol addig term kert volt]
az rintett
„nem ll meg”
s nem kezdi el
azonnal
Tudatosan
’MAGBAN BELL’ (!)
KERESNI AZ OKOT,
az letet-GONDOZ
’megprblja’ erteljesebb / kzvetlenebb formban is Jelezni
a VLTOZTATS SZKSGESSGT,
s ebben azt,
hogy nem ’kint’ a kertben / (kls) TRBEN szksgesek AZONNALI VLTOZTATSOK,
hanem a BELSBEN [az Anyagi-Testen bell].
Fontos, hogy a JELZ OKOT
Tudatos bels munkval,
az rintett ms trsakkal (akr a segt trsakkal) kzsen
elkezdjk megkeresni
a „hiny” Jelzseket megtapasztalk.
Fontos ilyenkor egy kiss ’visszahzdni’ a ’belsbe’
[azt a „munkt” / tevkenysget legalbb egy rvid (az OK Megrtshez szksges) Tartamban abbahagyni vagy lasstani,
amely „irny” „erltetse” a SAJT-Harmonitl egyre TVOLABB vezet].
Az OK Megrtst kveten
[ha az szksges] ma mr a FLDANYA kpes [Tbblet] Teret Adni a „nehzsgeket” megszntet
(1) Rendez irny
s/vagy (2) jj-pt irny Vltoztatsokhoz.
Tbbszr emltettem korbban, hogy TARTSAN az ilyen ’jabb’ Szemlyes Tr-rsz csak akkor rgzlhet be az Anyagi-Testhez, ha azt a teremt az ’Els Szabad Tudatos Lpsvel’ birtokba-veszi [ehhez csak a Szndk ilyen irny kinyilvntsa szksges].
(…) A ’kertben’ [vagy kzssghez tartoz (kls) TRBEN]
csak akkor sznnek meg a „kiszrads / elsivatagosods / hiny / haszontalansg” Jelei,
ha a ’kerthez’ / TRHEZ tartoz TUDATOK
a Bels ELLENRZSEK s RTKELSEK alapjn
a SZKSGES [Irnyban-Tart] VLTOZTATSOKAT tnylegesen megnyilvntjk
[Fontos: ELSZR nem „kint a kls-trben”,
hanem a BELSBEN].
Ha a BELS RENDEZDSEK
a [Szemlyes vagy Kzssgi] TRBEN
IRNYBA-LLTJK a MEGNYILVNULST
[= ABBA az IRNYBA lltjk
(1) a Figyelem Fkuszt
s (2) a tnyleges Megnyilvnulst,
amely ahhoz az adott TRHEZ ’eredenden hozz van rendelve’],
a Bels Rendezds ’Hatsra’
a Szemlyes [kls] TR is Rendezdik
[a F Szably szerint / a Tapasztalatok szerint
minden ms egyb szksges Tevkeny megnyilvnuls nlkl >
vagyis ha a Tudathoz tartoz ’testen’ bell
megsznik az addigi „nehzsg” OKA,
a Tudathoz tartoz ’kls’ (Tapasztalatokkal betlthet) Tr-Rszben is
’magtl megnyilvnul a Rendezds’].
Rszleges megrtsem szerint
’Ez-a-Tuds’ [a mi fogalmaink szerint TR-RENDEZ TUDS]
rszben a msik Ltezsi csaldi gban plt fel,
s az ilyen [egy adott TUDATHOZ tartoz, Bels s Kls] TR-RENDEZSHEZ szksges
(1) ALAPOK Felptshez
s (2) GONDOSKODS Megnyilvntshoz szksges TUDSRA
A-LTEZS-FORRSA mostanra Megtantotta a MINDENSG-FORRST
[a ’MI’ LTEZSNKET].
Ezt a Tudst a MINDENSG-FORRSA mostanra olyann FORMLTA,
hogy azt kpes MEGNYILVNTANI az LET TEREIBEN
[az l teremtk Szemlyes-Tereiben] is.
A mai Megrtst segt kp szerint: ha ’Bent’ a Hzban a szksges Vltoztatsokat elvgzem (visszalltom a Tevkeny Megnyilvnulsomat a magam-vlasztotta irnyba), nem lesz szksges ’kint’ a Kertben ’ntzkannval’ vagy ms mdon „prblnom megszntetni a bajt”, mert
a BELS Rendezds
’magtl s szksgszeren’
a ’kls’ Trben is azonnal / nagyon gyorsan ’jl lthat javul eredmnyt hoz’.
A TR Vltozsa hat a TUDATRA, a TUDAT Vltozsa hat a TRRE
A TUDATOSSG felplst nagyban segti a TR tudatos / tevkeny hasznlata s a tudatos ramoltats:
20200908 [252.r.] 95. pont II. alpont – elrhet ITT
20200908 [917.r.] 259. pont – elrhet ITT
Ha egy teremt [egy Tudat]
Megrtette
a VLTOZTATS SZKSGESSGT
[s azt is, milyen Irnyban szksges a Vltoztats],
ltalban a FLDANYA ma mr EGYEZTETSEKET kezd az rintett teremtvel:
(1)
VLASZTHAT Lehetsgeket AJNL FEL,
(2)
s azrt, hogy a teremt maga Megrtse a Lehetsgeket,
rvid Kiprblsi (!) Lehetsgeket is megnyithat a FLDANYA
[ez utbbi j Lehetsg,
most kerlt SZABLYOZSRA a YOSG Birodalmn bell].
Ha EGYETRTST forml meg a FLDANYA s a teremt arrl,
milyen Irny Vltoztatssal vezesse vissza a teremtt a FLDANYA a Sajt-Harmonijhoz,
ma mr ltalban a Vlasztott Rendezsi
[vagy egyb szksges let-ptsi] Irny [Sajt Tapasztalatt] FELPTSHEZ
Tbblet (Szemlyes) Teret Ad a FLDANYA.
Az ilyen PONTOSAN MEGHATROZOTT Clbl / Irnnyal Adott Szemlyes-Teret
a teremt csak a SZKSGES ERSSG IRNYBAN-TARTS mellett hasznlhatja fel
[ms clokra nem hasznlhat fel].
Az IRNYBAN-TARTS (szksges)
(1) tja (formja, rendszere)
s (2) erteljessge / kzvetlensge
igazodik
a teremt Tudatossghoz
s a tnylegesen meglv n-Gondoskodsi Kpessghez,
tovbb Meghatrozhatja az is,
ha a teremt EGYETRTST formlt meg errl a FLDANYVAL
[= maga a teremt Krt erteljesebb / kzvetlenebb (vagy pontosan meghatrozott formj) Irnyban-Tartst]….”
20200908 [1276-1280.r.] 343. pont [klnleges utat megnyitott teremtk kztt: Egyttes-Klnleges-Megtapasztals lehetsge] – elrhet ITT:
„…[2023.08.08.]
Fontos:
az egyedi teremtk egyms fel (!) irnyul Gondoskodsa
teht a FLDANYA Kzssgben
LEHETSGES (!)
az let-pts MINDHROM [ltalnos, Klnleges, Specilis] Szintjn.
I.
Az let-pts LTALNOS rszben
azok a teremtk kpesek egyms fel Gondoskodan is megnyilvnulni,
akik kztt sszecsendlsre alapulan Kzeli-sszekapcsolds formldott meg
[egyttes-tevkenysg, bartsg, csaldi kapcsolds, prkapcsolat].
Az Szemlyes-Terknek (!)
van olyan rsze,
amelyet ’Kzs Tapasztalatokkal’ tlthetnek be,
s kzttk VAN [ha ez mr Felplt s Mkdik]
olyan Kzvetlen ramls
[Szeretet-ramls, ennek az ELFOGAD formja],
amely lehetv teszi a Kzvetlen MEGRINTS mellett
a Kzvetlen Gondoskods Megnyilvntst is.
VLASZTSTL s a tnylegesen Meglv Tudatossg ’szintjtl’ / llapottl is fgg az,
hogy az let-ptse LTALNOS rszben
MILYEN s MENNYIFLE Gondoskodst ’tanul meg’ [s gy pt fel sajt Tudsv] egy teremt.
II.
A KLNLEGES / SPECILIS let-ptst megnyit teremtket
a FLDANYA Megtantja
[a teremt maga ltal VLASZTOTT Irny(ok)ban]
a Gondoskodsok Megnyilvntsra is.
Amikor egy teremt a trsai fel a Klnleges vagy Specilis formj Gondoskodsval megnyilvnul(hat),
azt nem az ELFOGAD [ltalnos Szint] Szeretet-ramlsait hasznlva nyilvntja meg
[mg akkor sem (!),
ha a Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsa fel nyilvnul meg a Klnleges vagy Specilis Gondoskodsval].
A Klnleges / Specilis let-ptst megnyit teremtk Anyagi-Testn bell
a FLDANYA egy j KLNLEGES Bels-Teret Alapoz meg,
s ebben a folyamatosan pl [Klnleges / Specilis] Bels-Trben kezddik meg
a teremt s a FLDANYA egymshoz (!) val BELS (!) Kzeledse.
A FLDANYA ezen Klnleges / Specilis Bels-Trbl ’forml meg helyzeteket’ ezen teremtk szmra,
amelyekben MEGRTHETIK s FELPTHETIK a maguk Vlasztotta Irnyokban
a Klnleges / Specilis Gondoskodsok Megnyilvntshoz szksges Tapasztalatokat / Tudst / n-Erket…
Ha egy teremt mr kszen ll a trsai fel is Megnyilvntani
[a maga Vlasztotta (!) Irnyokban]
a Klnleges vagy Specilis Gondoskodst,
ehhez a FLDANYA olyan formban Ad-Teret,
hogy Gondoskodsi-Helyzetet FORML MEG,
amelyhez a Klnleges / Specilis Gondoskodsra kpes teremt
a Klnleges / Specilis Bels-Terbl (!)
a benne mr Felplt (!) NZETLEN vagy MEGFONTOLT Szeretet ramlsait hasznlva kapcsoldhat hozz.
A Klnleges / Specilis let-pts sorn
a teremtk Megtanuljk a FLDANYA Bels tmutatsait MEGRTENI
s azt a Gondoskodsi-Helyzetben PONTOSAN KVETNI / MEGNYILVNTANI.