20200908 [1360.r.] 363. pont (elrhet ITT):
„…Lehetnek olyanok, akiknl egy rvidebb
’gyszhoz’ hasonl folyamat ksrheti a Lezrsokat / Elengedseket.
Vltoz, hogy mennyire vlik ez a ’gysz’-folyamat a Tudat / a Tudatos-n szmra Felismerhetv [vagy ppen mennyire ’marad meg’ a Tudat ’Alatti’ tr-rszekben]. Szomorsg-rzet, vesztesg-rzet, hiny-jelzsek, rzelmi ingadozsok gyakran ksrik az ilyen ’gysz’-folyamatot. Lehetnek olyanok, akiket segthet a ’gysz’-folyamatukon val gyorsabb vgighaladsban az, ha bartokkal [akr hasonl Lezrsi / Elengedsi folyamatokat megtapasztalkkal] [tbben egytt (!)] ’Tudatosan’ is ’Lezrjk’ az letk ’addigi’ szakaszt.
Lehetnek olyanok, akikben a srs [akr mint hangok, akr a knnyek formjban] ugyancsak segthetik az Elengedseket.
Tapasztalat az, hogy a vizelet-rts s a szklet-rts ’vltozsa’ [egy rvid tartamban] ugyancsak [felismert] ’ksrje’ a ’szemlyes’ terek [Rendez irny] Vltozsainak. Legfeljebb nhny napig tart (furcsa) vrzs, esetleg hnys formjban is tvozhatnak a testbl kivezetett tr-rszek ’gyorsan’ [pldul hatstalantott mrgek, vagy visszabontott korbbi (mr szksgtelenn vlt) Vdelmi-Terek].
Termszetesen eddig is ismert volt az, hogy ezeknek a ’termszetes kivezet-utaknak’ a mkdse nagyon fontos [s mindenki szmra knnyen felismerhet] Jelzsekkel segt az Anyagi-Test mkdsnek / llapotnak megrtsben.
’Mostanban’ azonban eddig kevss ismert / jabb ’Jelzseket’ is tapasztalhatunk ezeknek a kivezet-utaknak a mkdsben.
Valsznleg egy-egy kisebb Vltozsi szakasz befejezdst jelezheti az, ha annak ellenre, hogy valaki nem ivott / nem evett tbbet, egy jszaka folyamn [vagy akr napkzben] gyakran egymst kveten (rvidebb sznetek utn) tbbszr nagyobb mennyisgben rt vizeletet. Az ilyen ’szokatlanul sok’ vizelet-rts jelezheti azt is, hogy az Anyagi-Testen bell akr tbb hnapon t tart ’Feltisztt’ folyamat Lezrult [vagy annak egy szakasza Lezrult].
Ugyangy gyakori lehet egy ’egyedi’ ’hasmens’ [egszen hg szklet], amelyet nem tudunk ahhoz ktni, hogy ettnk volna valami olyat, ami okozhatn…
A br felsznn megjelenhetnek pldul pattanshoz hasonl, de ’annl sokkal kemnyebb / tmrebb’ kis pontok / kiemelkedsek. Gyakori az, hogy ezek a test olyan rszein ’vezetnek ki’ [valsznleg] hatstalantott „idegensget” vagy ms „szksgtelensget”, amit magunk nem ltunk [pldul a hton, a karok kevsb lthat rszn, a hajas fejbrn stb]. Vannak, akik ’rzkelik’ ezeket a ’kivezetseket’ is, s ’leszedik’ ebben a formjban a testkrl. Ugyanakkor ezek mr ’hatstalantott’ [kivezetsben lv] mintk, gy termszetes ton teljesen levlnak majd az Anyagi-Testrl.
Sokan vannak, akik Tudatosan vgzett ’lgzgyakorlatok’ vagy bizonyos ’mozgs-formk’ megnyilvntsa sorn is kpesek kivezetni a testkbl visszabontott tr-rszeket. Akinek ebben nincsen nagyobb Tapasztalata [nem ptette fel korbban ezt a ’kivezet’ vagy ’kiegyenslyoz’ utat], annak is rdemes Tudatosan ’figyelnie’ a ’lgzsre’, s nyugodtan-s-mlyen-llegezve segteni a testet a kiegyenslyozdsban / jj-plsben / megersdsben.
A „megkvlt” [vagy akr „sszetmrlt”] [illetve „mregknt” is rtelmezhet] tr-rszek Anyagi-Testrl / ’szemlyes’ trrl Levlasztsa s testbl-kivezetse is folyamatban van minden teremtre kiterjeden.
Ezeknek az Anyagi-Testrl Levlasztsa s a testbl-kivezetse nagyon alapos elksztst kveten [ltalban hosszabb tartamban, akr tbb hetet / hnapot is ignybe vev Elksztst kveten] nyilvnul meg.
Nha ’szakaszokban’ [akr nhny napot vagy hetet ignybe vev tartamban (ismtlden)] nyilvnul meg az gy ’hatstalantott s levlasztott’ tr-rszek testbl-kivezetse. Ma mr azonban a leggyakrabban egy alkalommal is lehetsges az Anyagi-Testbl az ilyen mintk kivezetsre.
Ma mr van olyan Kzvetlen GONDOSKODSA a FLDANYNAK, amellyel a „nagyon legyenglt” Anyagi-Testbl is kpes [hosszabb Elksztst kveten] akr nhny napon bell kivezetni az Elengedsre elksztett tr-rszeket.
A ’hatstalantott / visszabontott’ tr-rszek Anyagi-Testbl val kivezetsnek Lehetsge / konkrt tja / formja attl is fgg(het), hogy a teremt maga milyen ’kivezetsi utat’ Vlaszt:
- lassbb vagy gyorsabb testbl-kivezetst kr,
- kpes-e elviselni / megtrni (Elfogadni) a gyorsabb Vltozsokat ma mg gyakran ksr akr nagyobb fjdalmakat
- vannak-e olyan Kzeli-Trsai (gondoskod segttrsai), akik t egy rvidebb vagy hosszabb tartamban kzvetlenl segteni tudjk a Vltozsa olyan szakaszban, amikor akr az n-Gondoskodst is kevss kpes megnyilvntani
- kpes-e mr Tudatosan hasznlni / felhasznlni a[z akr a ’Tudat Alatti’ tr-rszeibl a ’felemelkedst’ mr megkezdett] ’Sajt Tudst / Sajt Erejt’ az Anyagi-Test / ’szemlyes’ tr Vltozsa sorn…
Gyorsabb / erteljesebb [’szemlyes’ tren belli] Vltozst
eddig ltalban azok Vlaszthattak,
akiknek ’ers s biztos (kzvetlen)’ volt a ’sajt gykerhez val hozzkapcsoldsa’.
’Bennk’ a ’Sajt Harmoninak’ megfelel ’let-pts’ is ltalban jelentsen gyorsabb [volt, van, lesz],
mint azokban, akiknek „gyengk” [vagy ’mg rzkenyek’] a ’gykereik’.
20200908 [751.r.] 214. pont [GYORSABB Vltozst kinek AJNLHAT fel a FLDANYA, kinek az Anyagi-Teste kpes elviselni a gyorsabb Vltozst (gyjtemny); aki kpes a Tisztelet ’teljes’ megnyilvntsra, + megnyilvntja az Elfogad Szeretetet (ekkor kpes a gyorsabb vltozshoz szksges N-Gondoskodsra)] – elrhet ITT
20200908 [813-814.r.] 233. pont [folyamatban van az let-Alapok Rendezse; az ELENGEDSRE s BEFOGADSRA val kpessg EGYTTESE hatrozza meg azt, mennyire lehet GYORS egy vltozs; az Elengedseket mi teheti knnyebb] – elrhet ITT
20200908 [815.r.] 233. pont [Fokozott-Figyelemmel figyeli a FLDANYA, hogy az ELENGEDSEK / BEFOGADSOK okoznak-e valamilyen nem-vrt vltozst] – elrhet ITT
20200908 [820.r.] 235. pont (2) [Elengedsi nehzsgbl FELTORLDS (mrgezs-jelleg is megformldhat); RTKELTE a FLDANYA, melyik termszetes KIVEZET utak hasznlhatak prhuzamosan / egyms mellett / egymst ersten] – elrhet ITT
20200908 [1281.r.] 344. pont [sszetmrls(e kivezetsben lv tr-rszeknek); ritkn fordul el, ltalban tbb hats „egyttllsakor” formldhat meg] – elrhet ITT
Rszleges az a megrtsem, hogy
a ’szemlyes’ terekben mostanban megnyilvnult / megnyilvnul [FLDANYA ltal Megnyilvntott] ’kitakarts’
[fleg a ’Tudat Alatti’ (s ’flig Tudatos’) bels tr-rszekben Megnyilvntott TR-Rendezs,
valamint az let-Alapokban Megnyilvntott Tr-Rendezsek]
a teremtkben
jelentsen megerstik az ’let-gykereket’
[a teremtnek
(1)
az lett-GONDOZKHOZ val bels sszekapcsoldst
jra kzvetlenn s folyamatoss teszik,
(2)
s az Anyagi-Test s a sajt (n)Lnyege kztti bels sszekapcsolds is
folyamatoss s kzvetlenn ’pl vissza’.
Ezek az ’let-Alapban’ Megnyilvnul Tr-Rendezsek
valsznleg minden teremtben azt eredmnyezik,
hogy a [FLDANYA s a sajt (n)Lnyeg fell rkez] Bels-tmutatsokat
jra elkezdik [KZVETENL (!)] RZKELNI,
s ► ’gyakorls’ sorn jra megtanuljk ezek MEGRTSS Megformlst.
Emltettem korbban, hogy
a FLDANYA is folyamatosan ’figyeli (s rtkeli)’ azt,
hogy a Bels tmutatsokat
’melyik bels tjn’ kpes
[a legknnyebben, a leggyorsabban, a legpontosabban]
RZKELNI a teremt
[milyen ’impulzusokat’ s Jelzseket kpes a teremt rzkelni],
s ezeket az rzkelseit
melyik bels tjn s milyen formban kpes MEGRTSS Megformlni.
Amely bels Jelzseket a teremt kpes Tudatosan (is) FIGYELNI s RTELMEZNI,
azon az ’ton’ kezdi ’vezetni’ s ’tantani’ a teremtt a FLDANYA
a bels-tjai hasznlatnak Felptsben / jj-ptsben.
Emltettem korbbi rsokban, hogy a FLDANYA mostanra jra Megformlta s Bergztette a teremtk Anyagi-Testben a ► ’Szabadsg-Tr’ Alapjt. Ez ahhoz nyit utat, hogy olyan bels tmutatsokat adhasson maga a FLDANYA a teremt szmra, amelyet kpes rzkelni s Megrtss-Megformlni.
20200908 [600.r.] 191. pont (8) [a Szabadsg-Tr behangolsa, mire s hogyan hasznlhat a FLDANYA ezen Kzvetlen GONDOSKODSA] – elrhet ITT
20200908 [650.r.] 197. pont (9-II.) [mindenkiben (!) megkezdte a FLDANYA a SZABADSG-Gondoskods mkdv formlst (egyedileg hangolja, hogy pontos legyen az rzkels s Megrts)] – elrhet ITT
20200908 [701.r.] 208. pont (2) [rtkels: tmutatsokat (bels tmutatsokat) hogyan adhat a FLDANYA, hogyan teheti rzkelhetbb, Megrthetbb] – elrhet ITT
20200908 [712.r.] 209. pont (5) – elrhet ITT
20200908 [726.r.] 211. pont (4) – elrhet ITT
20200908 [832.r.] 236. pont (3) [a Szabadsg-Alap eredenden a FokozottABB-rzkels felptshez tartozott, ma mr nllan is megformlja a FLDANYA (azok Anyagi-Testben is bergzti a FLDANYA a Szabadsg-Alapot, akik nem vlasztottk a FokozottABB-rzkels felptst)] – elrhet ITT
20200908 [890.r.] 253. pont [mindenkiben bergzl az alapja] – elrhet ITT
20200908 [1206.r.] 331. pont (2) [a FLDANYA Kzssgben mr a kezdetektl az let-pts (egyik?) F IRNYA volt / van a SZABADSGBAN val teljesen Tudatoss vls / a SZABADSG ’felptse’] – elrhet ITT
20200908 [1273.r.] 342. pont (3) [minden korbbi Tapasztalatot elrhetv forml a FLDANYA, s felkszt ezek megismersre / megrtsre / rtkelsre] – elrhet ITT
20200908 [1208.r.] 331. pont (1) [a Sajt-Harmonia Felismersnek s Megrtsnek ALAPJAI; a Harmonia s a Szabadsg megtapasztalshoz szksges minimlis felttelek] – elrhet ITT:
„…A Sajt-Harmonia Felismersnek s Megrtsnek
FONTOS ALAPJA az,
hogy minden olyan Kzvetlen RZKELSI tjt a teremt kpes legyen pontosan ’mkdtetni’,
amelyek az lete Irnyban-Tartshoz s a Vlasztott Tapasztalatai felptshez SZKSGESEK.
(…) A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy
a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve]
[a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az,
hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit
[> az j Harmonia a korbban (Harmoniv / Megmaradv / Tovbbfolytathatv) Felptett Alapokra / Harmonikra plhet fel].
Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
(…) a HARMONIA s a SZABADSG Megtapasztalsnak is
FONTOS ALAPJA s FELTTELE az,
hogy a Tudatok
a Jelenltkhz tartoz Szemlyes-Trben (!)
mindazon KZVETLEN RZKELSEKET Felptsk
s pontosan Mkdtetni legyenek kpesek,
amelyeket MEGALAPOZTAK (!) a Megtapasztalsuk szmra.
Fontos Felttele a SZABADSG s HARMONIA Megtapasztalsnak az is,
hogy minden Tudat
KZVETLEN (!) (legalbb) BELS sszekapcsoldsban legyen
az t GONDOZ [az lett / ltezst Megalapoz] TUDATTAL,
mert a GONDOZ TUDAT ’Tantja meg’ (!) t mindarra,
ami ADOTT (!) Megtapasztals a szmra
[aminek a Megtapasztalst a GONDOZ Vlasztotta
(~ ’Adta’, Vlaszthatv tette, Felajnlotta)].
Ezek nlkl a ’minimlis felttelek’ nlkl
nem lehetsges sem a HARMONIA, sem a SZABADSG Megnyilvnulsa…”
Emltettem az elz pontokban, hogy a Ltezsnk / letnk ’FORRSA(I)’ fell legutbb [itt a FLDANYA Kzssgben] mindannyiunk ltal Befogadott GONDOSKODSNAK az egyik nagyon fontos ’rsze’ az, hogy az Anyagi-Testen bell s ’kvl’ (a jogosan mkdtetett ramlsokat is ide-rtve)] minden ’szemlyes’ tr-rszhez egy ’biztonsgi reteszt’ rgztettek hozz az letnket-GONDOZK.
Kiprbl jelleggel mr korbban is Bergztsre kerlt ilyen ’biztonsgi-retesz’ [pldul a VILGBELI Tapasztalatokat bergzt tr-rszekhez: (976-977.r.) 273. pont- elrhet ITT],
’mostanra’ azonban
a KISEBB s NAGYOBB TR-VLTOZSSAL rintett ’szemlyes’ tereink minden rszhez
BERGZLT [vagy ppen Bergzl] egy olyan ’Vdelem’, amely
(1)
egyfell tjt llja a ’szemlyes’ terek akaratlan / szksgtelen megnylsnak vagy bezrsnak,
(2)
msfell pedig amely az letnket-GONDOZK szmra lehetv teszi azt a
[szmukra ma mr ’ktelez’, SZABLYOZSBAN is rgztett] Kzvetlen (!) GONDOSKODST,
hogy a TR-VLTOZS folyamatban
[vagy brmikor mskor, ha az legalbb Fontos Okbl SZKSGES]
kpesek legyenek Kzvetlenl (!) ELLENRIZNI a GONDOSKODSUKBAN lvk ’szemlyes’ tereit,
s ha azokban olyan EL-Vltozst [vagy Veszlyt] ismernek fel,
amelyhez kapcsold Rendezs / Megersts Megnyilvntsa immr a SAJT [GONDOSKODI (!)] FELELSSGK,
ezeket az let MEGVSHOZ s IRNYBAN-TARTSHOZ SZKSGES (!) Kzvetlen GONDOSKODSAIKAT
ksedelem nlkl Megnyilvnthassk.
Az rs folytatdik az 1387. rszben, elrhet ITT