2024.04.08.
Emltettem a [1351-1352.r.] 360. pontban (elrhet ITT), hogy a Tudat ’ALATTI’ Bels tr-rszek TELJES-ELLENRZSE s Teljes-Rendezse is folyamatban van immr a FLDANYA Befogadsban l minden (!) teremtben. Az ezen [eddig sokszor az letet-GONDOZ szmra is elrhetetlenn vlt] Bels-Terekbl
(1) nem csak az „idegensgeket / jogosulatlansgokat / haszontalansgokat” [zrjk le s/vagy] BONTJK VISSZA az letnket-GONDOZK,
(2) hanem a most folyamatban lv TR-RENDEZSEK sorn
minden „maradvny” s „lenyomat” is teljesen visszabontsra kerl a ’szemlyes’ terekbl.
Emltettem azt, hogy
a „lenyomatok s maradvnyok” kztt lehetnek olyanok,
amelyek nem valamilyen „idegen” minta bergzlsnek a maradvnyai,
hanem AZRT rgzltek be ltalban a ’Tudat-Alatti’ tr-rszben,
mert majd a Rendezs sorn ► valamilyen fontos ’rszletre’ ’emlkeztetnek’ vagy ’odairnytjk a figyelmet’.
’Most’ a teremtk ’szemlyes’ tereibl
minden „lenyomatot s maradvnyt” is
maradktalanul Visszabont [’kitakart’] a FLDANYA.
Errl a Tr-Rendezsrl
nagyon rszletes FELJEGYZST Forml meg a FLDANYA
[s a legtbb esetben llapot-kpet is kszt].
Mind a FELJEGYZS,
mind az llapot-kp [amely maga a Feljegyzs egyik jabb formja]
a legtbbszr olyan Tapasztalatot rgzt,
amelyet a teremt maga nem volt kpes a Tudatos Jelenltvel rzkelni / meglni.
Amikor arra a teremt megfelelen Felkszl,
minden [az lethez tartoz] FELJEGYZSHEZ
Kzvetlen Hozzfrst formlnak meg az lett-GONDOZK.
20200908 [1371.r.] 365. pont (5) [akik most nem tudjk tudatosan is kvetni a Tudat ’ALATTI’ tr-rszeik kitiszttst, ksbb a FELJEGYZSEKBL ismerhetik meg, hogy mit tallt / mit tiszttott ki a bels-trben a FLDANYA] – elrhet ITT
A teremt szmra is FONTOS,
hogy minden korbbi Megtapasztalshoz Kzvetlen Hozzfrse nyljon
[minden korbbi Megtapasztalst Megismerje s Megrtse]
>>> ez elhagyhatatlan alapja a SZABADSG ’Felptsnek’.
A korbbi Tapasztalatok [akr a (KNNYTSSEL) Lezrt Tapasztalatok] Megismerse s Megrtse azrt is nagyon fontos,
mert ez elhagyhatatlan alapja / felttele annak,
hogy a teremt ► kpes legyen az lett nerbl is Irnyban-Tartani…
tovbb a SZABADSGRA alapulan rendelkezhessen arrl,
hogy van-e olyan korbbi Tapasztalata,
amelyet jra megnyitna vagy folytatna
[valamilyen Jelenhez-Igaztssal…
a korbban Bergztett Alaprl, vagy egy teljesen j Alaprl…].
3.
Ismt, mert vannak, akiknek fontos lehet (elrhet ITT):
„…A Tlls szablyai
Olofsson Placid atya, aki kereken tz vet tlttt a szovjet Gulagon, gy fogalmazta meg az letben marads feltteleit: „Hromezer-tszz kilomterre az otthonunktl az volt a legfontosabb, hogy tl tudjuk lni a nyomorsgot. Kzsen fogalmaztuk meg a tlls ngy szablyt. 1. A szenvedst nem szabad dramatizlni. Nem szabad panaszkodni, mert attl gyengbb lesz az ember. 2. Az rm szksges a tllshez. Ezrt szre kell venni s tudatosan kell keresni az let apr rmeit. 3. Nem vagyunk tkletesek, de itt s most meg kell mutatnunk, hogy klnbek vagyunk rabtartinknl. Ez mozgstja az letenergikat. 4. A negyedik szably egy kicsit vallsos: akinek van hov kapaszkodnia, annak knnyebb. Mi, hvk, ha a Jistenbe kapaszkodunk, rjvnk, hogy is akarja tllsnket. E ngy szably a beszlgetsek sorn alakult ki – nem n talltam ki ket –, s thatotta az egsz lgerletnket. Senkit sem engedtnk panaszkodni. … Az apr rmk felkutatsra pedig versenyt rendeztnk. Egsz nap lestk az rmket, s este … aki a legtbbet tudta felsorolni, az lett a gyztes.”
Ha egy nehezebb helyzetben talljuk magunkat, akkor nagyon fontos
meghatrozni a magunk szmra
- a clokat,
- valamint az elveket, amelyek kvetendek a cljaink elrshez.
Lehetsges, hogy a cl nha a tlls --- m ha ezt az embersg valdi rtkei szerint igyeksznk elrni, akkor a tlls maga nemesedssel is egytt jr, mely hozzsegt majd a tovbbi cljaink felismershez s elrshez, valamint EMBERsgnk kiteljestshez is.
1. A szenvedst nem szabad dramatizlni. Nem szabad panaszkodni, mert attl gyengbb lesz az ember.
(„Nem rek r ma szenvedni, mert figyelnem kell az let apr rmeire.”)
2. Az rm szksges a tllshez. Ezrt szre kell venni s tudatosan kell keresni az let apr rmeit.
3. Nem vagyunk tkletesek, de itt s most meg kell mutatnunk, hogy klnbek vagyunk rabtartinknl. Ez mozgstja az letenergikat.
(A politikai foglyok „szakmai rtalma”, hogy mindig rtatlannak kpzelik magukat. Ezzel azonban azon a bezrt terleten nem lehetett sokat kezdeni – el kellett felejteni az rtatlan vagy gazember kategrikat. Ott volt kicsi s gyenge, valamint nagy s ers. El kellett felejteni a „kicsinysget”, s ert kellett merteni a helyes nrtkelsbl. Meg kellett mutatni, hogy k „klnbek, nemesebbek, rtkesebbek”, mint fogvatartik.)
4. A negyedik szably egy kicsit vallsos: akinek van hov kapaszkodnia, annak knnyebb. Mi, hvk, ha a Jistenbe kapaszkodunk, rjvnk, hogy is akarja tllsnket.
(Istenhittel knnyebb tllni a szenvedst.
’Nagy erforrs volt!’)…”
2024.04.09.
A FLDANYA Kzvetlen (= Sajt) GONDOSKODSAINAK legtbbjben
van / megnyilvnul / lehetsges
[ha az Fontos Okbl Szksges]
a ’figyelem’ ’kisebb mrtk [~ Szksges mrtk] vezetse’.
Nha segtsg lehet az,
ha egy fjdalmas helyzetben
[mg mieltt a fjdalmas helyzet „ersebben megragadn a figyelmet”]
[vagy egy „nem-rts” okn „zavart” okoz helyzetben]
’msfel vezeti / tereli a figyelmet’ a gondoskod
[vagy n-gondoskodsknt a teremt maga].
Fontos ezt a ► gondoskodst is
(1)
a Szksgessghez igazodan,
(2)
’mrtkkel’ [egyes helyzetekben ’fokozott vatossggal’ (?)] megnyilvntani.
Ugyanis a „figyelem-terels”
[a „megtvesztsek” tudatos „hasznlatval”,
msok tvedseinek tudatos „kihasznlsval”]
a FLDANYA Kzssgben
az egyik „alapjv” / eszkzv vlt
egyb „ers knyszereknek”,
pldul a „fggsg (nagyon slyos) knyszernek”.
Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben,
hogy sokan hasznljk a figyelem „EL-Terelst” olyan cllal,
hogy ne kelljen szembeslnik a sajt korbbi fjdalmas Tapasztalataikkal,
„ne kelljen elhagyniuk a komfort-znjukat”,
„tvol-tarthassk magukat szmukra nehzsget okoz helyzetektl / trsaktl”.
Vannak olyanok is,
akik ilyen cllal „msokat is gy mozgatnak / irnytanak”,
hogy „msok ereje / tudsa tartsa meg ket a sajt komfort-znjukban”.
Mindezek a Tapasztalatok (!) itt a FLDANYA Kzssgben
FOKOZOTT-VATOSSGOT tesznek Szksgess akkor,
ha a ’figyelem’ ’vezetst / terelst’ lehet Szksges
Fontos Okbl ’hasznlni’
[ma mr legalbb FOKOZOTT Felelssg megnyilvntst,
de mg inkbb a MEGFONTOLT Felelssg megnyilvntst teszi Szksgess].
A FLDANYA ’tiszta-s-teljes-szeretetnek’ Megnyilvntsa kapcsn is rintettem azt,
hogy amikor a FLDANYA ezzel a Kzvetlen GONDOSKODSVAL ’V / Oltalmat-Ad’,
akkor jellemzen ► nem a figyelmet tereli el / vezeti el valamilyen msik irnyba,
hanem olyan ’egyszer / magtl-rtetd’ ’vdelmet / tpllst / gygytst’ (stb) ’Ad’,
amely
(1)
nem csak nagyon erteljesen (akr Specilisan) ’V’,
(2)
hanem nagyon erteljesen (s kzvetlen formban) ►IRNYBAN-TART.
A ’Zszls-haj’ GONDOSKODS kapcsn emltettem,
hogy ennek a ’hazavezet gondoskodsnak’ is ez a legfbb ’kett alap-pillre’:
(1)
a nagyon erteljes Oltalom [Vdelem]
mellett
(2)
OLYAN (!) Irnyban igyekszik [a megvott letet / Jelenltet] IRNYBAN-TARTANI,
AHONNAN a Rendezsek a LEGKNNYEBBEN / KZVETLENL ELINDTHATAK akkor [Azonnal],
amikor a Rendezs Felttelei minden Szksges kiterjedsben megformldtak.
’Zszls-haj’ [a FLDANYA olyan Kzvetlen GONDOSKODSA, amelyet habr a VILGBELI Klnleges Befogadottsga tartamban Formlt meg, mgis PONTOSAN / MARADKTALANUL ILLESZKED a YOSGELI ALAP-JELLEGHEZ > ebbl ereden ’kpes’ ezzel a GONDOSKODSVAL ’maradktalanul hazavezetni’ a „kiszakadst” ’megelz’ llapothoz (= minden a FLDANYA Kzssgben megformldott EL-Vltozs Teljes-Rendezsnek Megnyilvntsra alkalmas)]:
20200907 [1254-1255-1256.r.] 340. pont (1) – elrhet ITT
20200908 [1256-1257.r.] 340. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [1257.r.] 340. pont (3) – elrhet ITT
20200908 [1269-1270.r.] 342. pont (1) [pontos illeszkedsek megformlst megkezdte a FLDANYA; nhnyan gyorsan nagyot lphettek; nem siettet a FLDANYA; a SZABADSG visszaptst kzvetlenl segti] – elrhet ITT
20200908 [1272.r.] 342. pont (3) – elrhet ITT
20200908 [1283.r.] 345. pont (2) [tbb korbban is mkdtt GONDOSKODSBL ’j Egysget’ formlt meg a FLDANYA; (1) a GONDOSKODS els rszben egy (TELJES-ELLENRZSHEZ nagyban hasonl) SPECILIS ELLENRZST vgez a FLDANYA (egybeveti a terveket a meglv helyzettel), s (2) ha az lehetsges, azonnal folytatja a GONDOSKODST a Szksges Rendezs Megnyilvntsval] – elrhet ITT