A YOSG tbbi Kzssgben [az ott l egyedi teremtk szmra] ma mg nagyon kevss rtelmezhet az, hogy pontosan milyen j Lehetsgeket nyithat meg a SPECILIS GONDOSKODSI [s Tudatosodsi] Szint Megformlsa.
Az LET-TRBEN az letet-GONDOZK ltal MEGFORMLT SPECILIS TR-RSZEK [ezek kztt ramlsok] elsdlegesen az letet-GONDOZK szmra nyitnak j Lehetsget [s FELELSSGET]. A SPECILIS GONDOSKODSOK az letet-GONDOZK szmra nyitjk meg a ’mg kzvetlenebb’, ’mg kzelebbi’ [= ERTELJESEBBEN IRNYBAN-TART s letet-V] GONDOSKODS Lehetsgt.
Minden Kzssgben a MEGTARTI-Teremt HATROZZA MEG azt, hogy ebben (!) az ERTELJESEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSBAN ’mennyiben kri a Befogadott egyedi teremti rszvtelt’. Hogy egy Kzssgben a MEGTARTI-Teremt Megnyithatja-e az egyedi teremtk szmra a Specilis let-ptsi Irnyt, az attl is fgg, hogy abban a Kzssgben vannak-e mr a Klnleges Gondoskodsok tern nagyobb tapasztalattal rendelkez teremtk, akik szmra Vlaszhat lehet ez az j Irny.
Egy Kzssgen bell az is Meghatrozza azt, hogy milyen CLLAL [gy milyen F IRNYOKBAN] vlik majd Megnyithatv [az egyedi teremtk szmra] a Specilis let-pts, hogy a Kzssgben lk letben MENNYIRE SLYOS s mennyire sok EL-Vltozs formldott meg eddig.
Amely Kzssgben megformldtak SLYOSABB [teht tnylegesen Tr-Vesztsben is megnyilvnult] EL-Vltozsok, ott ’AJNLOTT’ [srgets nlkl] az egyedi teremtk szmra is Megnyithatv tenni a Specilis let-pts Lehetsgt.
Emltettem mr korbban is, hogy
vannak „olyan slyossg EL-Vltozsok”,
amelyek Teljes-Rendezse
[= REND-TTELE (azaz az Ok-Forrsbl kiradan minden megformldott EL-Vltozsra kiterjed Rendezse)]
csak akkor kezddhet meg az egyedi teremtk letben,
ha
(1)
MEGNYITOTTK legalbb a Klnleges let-ptst
[s gy mr kpesek Tudatosan kzelebb hzdni az letket-GONDOZKHOZ,
gy kpesek ERSEBB Vdelmek / Vd-Terek Tudatos Befogadsra s Bergztsre]
s/vagy (2)
ha mr kpesek a SPECILIS GONDOSKODSOK BEFOGADSRA.
A Tapasztalatok szerint ahhoz, hogy egy Kzssgben [Anyagi-Testben] lk kpesek legyenek BEFOGADNI az letket-GONDOZK SPECILIS GONDOSKODSAIT, szksges az, hogy legyenek a Kzssgben olyan teremtk, akik Tudatosan egytt tudnak dolgozni ezen a MEGTARTI-Teremtvel [Tudatosan hozzkapcsoldnak olyan KIPRBLSOKHOZ, amelyekben a MEGTARTI-Teremt az ppen formld J GONDOSKODST kpes ’hozz-igaztani’ (illeszteni) az akkor-s-ott-lk Anyagi-Testi Jelenlthez].
Rszleges megrtsem az, hogy ameddig egy teremt nem kpes a valdi otthonnak tekinteni a FLDANYA Kzssgt [s gy az Anyagi-Testi (csakis az Anyagi-Testi!) Jelenltre kiterjeden nem kpes az ’desanyjaknt’ Elfogadni a FLDANYT], addig [ma mr] nem kpes a Klnleges let-pts Megnyitsra… ebbl ereden a MAGSGOT sem Vlaszthatja.
Amg valaki csak ’szllodnak / ideiglenes-szllsnak’ rzi a FLDANYA Kzssgt, „nincs igazn otthon”. Ha mr kpes az ’otthonnak’ Elfogadni a FLDANYA Kzssgt, akkor a Jelenltt sem egy ’tanfolyamnak’ fogja tekinteni, hanem egy olyan Megtapasztalsnak s tanul-folyamatnak, amellyel a Sajt Valsgt formja / teremti.
Rszleges megrtsem szerint
nagyon fontos az, amirl most rok
[ksbb taln mg pontosabban meg tudom majd fogalmazni]:
akiben [a TISZTELETRE alapulan]
nem plt mg fel az ELFOGADSNAK az a Formja s kiterjedse,
amely t kpess teszi arra,
hogy a sajt otthonnak tekintse a FLDANYA Kzssgt,
abban mg nincsen meg az az ’Alap’ s ’Felttel’,
amely lehetv tenn a szmra azt,
hogy elkezdhessen kzelebb-hzdni az lett-GONDOZKHOZ…
ebbl ereden nem ll mg kszen a Klnleges [majd ksbb arra rplve a Specilis] let-pts megnyitsra.
Aki nem kpes a sajt otthonnak Elfogadni a FLDANYA Kzssgt,
annak a Trsaihoz val KZELEDSNEK is csak ’korltozottak’ a Lehetsgei…”
2024. 04.09.
Ha egy Tudatosabb teremtben
(1)
nem halvnyultak el a korbban mr Felptett Klnleges Tapasztalatai
[gy van sajt Tudsa arrl, hogyan lehet(ne) segteni a Tudsval a trsainak],
(2)
ugyanakkor „HINYZIK” belle
(A) a TISZTELET ’teljessgnek’ a megnyilvntsa
s/vagy (B) az ELFOGADSA hinyos
(akr abban az irnyban, hogy nem tekinti otthonnak a Kzssget amelyben l),
nem kpes
tnylegesen Jobbtsokat eredmnyez mdon
segtsget nyjtani msoknak.
Kereshet s tallhat is olyan [’szemlyes’ s/vagy Kzssgi] ’Teret’,
amelyben „gy tesz”, mintha „Szolglna”
[= mintha msok / a trsai Javra is cselekedne],
azonban a TVEDSE / HINYA miatt
hamar megsznik ez a ’tr’
[s a msokkal lehetsges ramoltats] abbl ereden,
hogy nem kpes KZVETLEN BELS-TON HOZZKAPCSOLDNI az letet-GONDOZ [a FLDANYA] Bels-Tereihez,
s ebbl ereden nem kpes a FLDANYA Irny-mutatsa szerint megnyilvnulni.
[A Klnleges s Specilis / Kml (Jobbt) Gondoskodsok (!)
csak a SZKSGESSGHEZ igazodan nyilvnulhatnak meg,
s az gy megnyilvnul teremtnek
a FLDANYA BELS TMUTATSAIT PONTOSAN SZKSGES KVETNIE
(ha elvllalta az ilyen Gondoskodsban val tevkeny rszvtelt].
Rszleges az a megrtsem, hogy
ma mr nagyon hamar / nagyon gyorsan ’jl lthatv (felismerhetv) teszi’ a FLDANYA azt,
ha olyan teremt „mutatja magt” „msok segtjnek”
[~ „vezetnek, irnytnak”]
[akr jonnan, akr mr tartsabban],
akinek ehhez a BELS Felttelei nincsenek meg,
s ebbl is ereden
olyan ’msokhoz tartoz’ ’szemlyes’ s/vagy Kzssgi ’Teret’ „kezdene meg jogosulatlanul hasznlni”
[„erbl, knyszerrel”],
amelyrl nem formlt meg sszecsendlst
(1) sem a FLDANYVAL,
(2) sem ms teremtkkel.
Egyre jobban lthat /egyre jobban Felismerhet
mind a magnletben,
mind a kzletben az,
(1)
hogy valaki a TISZETELEN alapulva
SZERETETBL / ELFOGADSSAL / ALZATTAL nyilvnul-e meg
[~ ajnlja fel a segtsgt a trsainak],
(2)
vagy valamilyen „ms tiszttalan rdek” a „fellpse / szerep-jtka” „alapja”
[pldul „bossz, harag, neheztels, fltkenysg, irigysg, flelem,
ne-legyen-j-msnak-sem-ha-nekem-nem-j” stb].
NE VGEZZK RUTINBL a feladatainkat
20200908 [560-561.r.] 184. pont (3) – elrhet ITT:
”…[2022.01.06.]
Ma olyan ’figyelmeztetst / figyelem-felhvst’ rzkeltem,
hogy ne „rutinbl” vgezzk a feladatainkat,
figyeljnk jobban
(nzznk jobban szt,
nzzk meg azt amit ppen csinlunk),
mert bizonyos rszek j helyre kerltek / mshol vannak
(1) bennnk
s/vagy (2) kint (az LET-TRBEN) is.
Egy msik fontos figyelem-felhvs:
HASZNLJUK Tudatosan
azt a (sajt) Tudst / Tapasztalatot s n-ert
(ebben a Megformlt-Testet s Szemlyes let-Teret),
amely ’bennnk mr megvan’
mert ’arra pl’(het) (tovbb)
az jonnan elrhetv vl Terek / eszkzk / Harmonik hasznlata.
Ha gy harmonikusan ssze tud kapcsoldni
a ’mr-meglv’
s
az ’j lehetsg’,
akkor a Vltozsainkat nagyobb sietsg s nagyobb erfeszts nlkl is kpesek lehetnk meglni
[lesz elg tr s er bennnk az letnk Irnyban-Tartshoz
s a Vlasztott Irny Megtapasztalsainkhoz].
Fontos: „NE RUTINBL” tegyk a dolgainkat!
Ez nem csak amiatt fontos, mert esetleg
I.
(1) bennnk
s/vagy (2) a Kzs LET-TRBEN
’mshov’ kerltek bergztsre terek / ramlsok / let-rszek / tapasztalatok,
II.
hanem amiatt is nagyon fontos,
mert EDDIG ELRHETETLEN [akr megformlatlan] Terek / ramlsok / let-rszek elrhetv vltak,
rszv vltak a Jelenltnek / ramlsoknak
[azaz olyan terek / let-rszek is rzkelhetv, Megismerhetv / Megtapasztalhatv vlnak a szmunkra,
amelyeket eddig nem rzkeltnk / nem ismerhettnk meg,
nem tapasztalhattunk meg,
„nem is tudtunk rluk”
(j eszkz / j er jelent meg elrhetknt / felhasznlhatknt)].
Lehetnek olyan eddig alv-kdknt gondozott [Specilisan-Altatott] (eddig bezrt / hinyz) Tapasztalataink (akr bels-tereink), amelyek jra elrhetv vltak a szmunkra, s gy az abban lv Tapasztalat / Tuds / Tr / let-Alap ismt rszv vlt az letnknek / Jelenltnknek.
A KLNLEGES Birodalombl ered teremtkben az ALAP-RAMLSUKON bell megformlsra kerlt / kerl j ramls egy olyan J Tr Megnyitsa az letkben, amely ’tehermentestheti’ bennk az eddig „tlterhelt” rszeiket.
[2024.04.09.: Mostanra ez az ALAP-RAMLSON belli j ramls mindannyiunk Anyagi-Testhez Bergzlt, az rsaimban ezt neveztem ’O’-ramlsnak.
Az O-ramls az ALAP-RAMLSON bell olyan j bels ramls, amely A-LTEZS-FORRSNAK Kzvetlen (!) Irnyban-Tart GONDOSKODST is lehetv teszi. Ma mg elsdlegesen SPECILIS BELS-MEGTMASZTSKNT rtelmezhet, amely a „kiszakadsok” ellen is biztos vdelmet nyjt.
A MAGSGOT felvllalt teremtk az O-ramlson bell kezdhetnek Specilis Kzeledst A-LTEZS-FORRSHOZ, s ennek sorn Felpl majd bennk egy j Kzvetlen rzkelsi t.]
Olyan bels trendezdsek nyilvnulnak meg egy-egy j let-Tr-Rsz bergztsekor, amelyek nem csak j Irnyok Megnyitst eredmnyezik az l teremt szmra, hanem az addig „sszezsfolt” (tr-veszts miatt nehezen megvalsthat) teremtsekhez jra ’hozzadja’ a megvalstshoz szksges teret s ert.
Klnleges a mostani megtapasztalsunk annyiban, hogy gy tapasztaljuk meg mindezt, hogy kzben Anyagi-Testben is lnk. Eddig az ilyen nagyobb [trendez] bels vltozsok jellemzen csak akkor voltak ’beilleszthetek’ egy teremt letbe, amikor ppen nem lt Anyagi-Testben / amikor ppen felkszlt egy j Anyagi-Testi letre.
Habr a Rgi Anyagi-Testnk [amely az T-VEZETSI-TRBEN van bergztve] kevss ’Rugalmas’, s a bels tr-vesztettsg Kiigaztsa ezrt eddig alig volt megvalsthat, ’most’ mgis valamilyen jabb (!) [eddig ebben a formjban mg nem tapasztalhat] ’Rugalmassgot’ is ’kapott’ / ’befogadhatott’ a Rgi Anyagi-Test [sokan tnylegesen ’befogadtk’ ezt az j Rugalmassgot a Rgi Anyagi-Testkbe is].
Majd a Tapasztalatok alapjn rthetjk meg teljesebben, hogy (1) az Anyagi-Testen bell s (2) a Szemlyes let-Tren bell ez az j Rugalmassg hogyan nyilvnul meg, hogyan teszi lehetv egyfell j tr-rszek (harmonikus) beillesztst, msfell pedig a bels Rendezdseket.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLD Kzssgben l KLNLEGES Birodalombl ered teremtk MINDEGYIKBEN
folyamatban van az ALAP-RAMLSON belli j ramls megformlsa.
Rszleges megrtsem szerint
ez az j bels ramls (az eddig megtapasztalhathoz kpest)
jelentsen nagyobb Rugalmassgot is ’Adhat’ az Anyagi-Test szmra.