Minden Kzssgben a MEGTARTI-Teremt HATROZZA MEG majd a YOSG Birodalmban is azt,
hogy ABBAN A KZSSGBEN
milyen CLLAL [Lnyeggel-rtelemmel],
milyen kiterjedsben lesz Megnyithat a SPECILIS let-pts,
s a SPECILIS let-pts
pontosan milyen ’rendszerben’ s j TR-FORMBAN pl majd r
a Megtapasztals [~ let-pts] addigi rendszerre.
Valsznnek tartom, hogy a MAG-Trsam ltal az rzkelt kpben megtapasztalt ’bizonytalansg’ [t kell-e jelentkeznie egy msik szobba az j tanfolyamhoz...] azt jelzi, hogy
a YOSG Birodalmn bell is
minden (!) Kzssgben a MEGTARTI-Teremtnek NLLAN (!) lesz szksges MEGHATROZNIA
[(1) a Kzssg tnyleges helyzetre figyelemmel,
valamint (2) a Kzssgben lk Vlasztsaira figyelemmel]
az let-pts J, SPECILIS Lehetsgnek ALAPJAIT
[CLJT, F Irnyait stb].
A FLDANYA Kzssgben
[mivel a FLDANYA egyedi jellemzi miatt
ez a Kzssg a YOSG Birodalmn bell ’len-jr’ a KLNLEGES / SPECILIS Tudatosodsban]
(1)
nem csak a Kzssgen BELLI (Vlaszthat) Irnyai vannak a SPECILIS let-ptsnek,
(2)
hanem a Kzssg hatrain tl-mutat irnyai is.
Amikor a FLDANYA Kzssgben l MAGOK Tudatoss vlnak abban, hogy a YOSG msik Kzssgeinek mi az ALAP-JELLEGE [az mennyiben ms, mint a FLDANYA ALAP-JELLEGE] [s ez a Felplt Tuds bergzl a Szemlyes Alap-Harmonijukban], akkortl kezdve a MAGOKNAK a YOSG msik Kzssgei fel irnyulva is lehetnek majd [Irnyban-Tart s letet-v] ’Feladataik’ [(355-356.r.) 131. pont I-II. alpont – elrhet ITT].
A YOSG tbbi Kzssgben [az ott l egyedi teremtk szmra] ma mg nagyon kevss rtelmezhet az, hogy pontosan milyen j Lehetsgeket nyithat meg a SPECILIS GONDOSKODSI [s Tudatosodsi] Szint Megformlsa.
Az LET-TRBEN az letet-GONDOZK ltal MEGFORMLT SPECILIS TR-RSZEK [ezek kztt ramlsok] elsdlegesen az letet-GONDOZK szmra nyitnak j Lehetsget [s FELELSSGET]. A SPECILIS GONDOSKODSOK az letet-GONDOZK szmra nyitjk meg a ’mg kzvetlenebb’, ’mg kzelebbi’ [= ERTELJESEBBEN IRNYBAN-TART s letet-V] GONDOSKODS Lehetsgt.
Minden Kzssgben a MEGTARTI-Teremt HATROZZA MEG azt, hogy ebben (!) az ERTELJESEBBEN letet-v s Irnyban-Tart GONDOSKODSBAN ’mennyiben kri a Befogadott egyedi teremti rszvtelt’. Hogy egy Kzssgben a MEGTARTI-Teremt Megnyithatja-e az egyedi teremtk szmra a Specilis let-ptsi Irnyt, az attl is fgg, hogy abban a Kzssgben vannak-e mr a Klnleges Gondoskodsok tern nagyobb tapasztalattal rendelkez teremtk, akik szmra Vlaszhat lehet ez az j Irny.
Egy Kzssgen bell az is Meghatrozza azt, hogy milyen CLLAL [gy milyen F IRNYOKBAN] vlik majd Megnyithatv [az egyedi teremtk szmra] a Specilis let-pts, hogy a Kzssgben lk letben MENNYIRE SLYOS s mennyire sok EL-Vltozs formldott meg eddig.
Amely Kzssgben megformldtak SLYOSABB [teht tnylegesen Tr-Vesztsben is megnyilvnult] EL-Vltozsok, ott ’AJNLOTT’ [srgets nlkl] az egyedi teremtk szmra is Megnyithatv tenni a Specilis let-pts Lehetsgt.
Emltettem mr korbban is, hogy
vannak „olyan slyossg EL-Vltozsok”,
amelyek Teljes-Rendezse
[= REND-TTELE (azaz az Ok-Forrsbl kiradan minden megformldott EL-Vltozsra kiterjed Rendezse)]
csak akkor kezddhet meg az egyedi teremtk letben,
ha
(1)
MEGNYITOTTK legalbb a Klnleges let-ptst
[s gy mr kpesek Tudatosan kzelebb hzdni az letket-GONDOZKHOZ,
gy kpesek ERSEBB Vdelmek / Vd-Terek Tudatos Befogadsra s Bergztsre]
s/vagy (2)
ha mr kpesek a SPECILIS GONDOSKODSOK BEFOGADSRA.
A Tapasztalatok szerint ahhoz, hogy egy Kzssgben [Anyagi-Testben] lk kpesek legyenek BEFOGADNI az letket-GONDOZK SPECILIS GONDOSKODSAIT, szksges az, hogy legyenek a Kzssgben olyan teremtk, akik Tudatosan egytt tudnak dolgozni ezen a MEGTARTI-Teremtvel [Tudatosan hozzkapcsoldnak olyan KIPRBLSOKHOZ, amelyekben a MEGTARTI-Teremt az ppen formld J GONDOSKODST kpes ’hozz-igaztani’ (illeszteni) az akkor-s-ott-lk Anyagi-Testi Jelenlthez].
Rszleges megrtsem az, hogy ameddig egy teremt nem kpes a valdi otthonnak tekinteni a FLDANYA Kzssgt [s gy az Anyagi-Testi (csakis az Anyagi-Testi!) Jelenltre kiterjeden nem kpes az ’desanyjaknt’ Elfogadni a FLDANYT], addig [ma mr] nem kpes a Klnleges let-pts Megnyitsra… ebbl ereden a MAGSGOT sem Vlaszthatja.
Amg valaki csak ’szllodnak / ideiglenes-szllsnak’ rzi a FLDANYA Kzssgt, „nincs igazn otthon”. Ha mr kpes az ’otthonnak’ Elfogadni a FLDANYA Kzssgt, akkor a Jelenltt sem egy ’tanfolyamnak’ fogja tekinteni, hanem egy olyan Megtapasztalsnak s tanul-folyamatnak, amellyel a Sajt Valsgt formja / teremti.
Rszleges megrtsem szerint
nagyon fontos az, amirl most rok
[ksbb taln mg pontosabban meg tudom majd fogalmazni]:
akiben [a TISZTELETRE alapulan]
nem plt mg fel az ELFOGADSNAK az a Formja s kiterjedse,
amely t kpess teszi arra,
hogy a sajt otthonnak tekintse a FLDANYA Kzssgt,
abban mg nincsen meg az az ’Alap’ s ’Felttel’,
amely lehetv tenn a szmra azt,
hogy elkezdhessen kzelebb-hzdni az lett-GONDOZKHOZ…
ebbl ereden nem ll mg kszen a Klnleges [majd ksbb arra rplve a Specilis] let-pts megnyitsra.
Aki nem kpes a sajt otthonnak Elfogadni a FLDANYA Kzssgt,
annak a Trsaihoz val KZELEDSNEK is csak ’korltozottak’ a Lehetsgei…”
2024. 04.09.
Ha egy Tudatosabb teremtben
(1)
nem halvnyultak el a korbban mr Felptett Klnleges Tapasztalatai
[gy van sajt Tudsa arrl, hogyan lehet(ne) segteni a Tudsval a trsainak],
(2)
ugyanakkor „HINYZIK” belle
(A) a TISZTELET ’teljessgnek’ a megnyilvntsa
s/vagy (B) az ELFOGADSA hinyos
(akr abban az irnyban, hogy nem tekinti otthonnak a Kzssget amelyben l),
nem kpes
tnylegesen Jobbtsokat eredmnyez mdon
segtsget nyjtani msoknak.
Kereshet s tallhat is olyan [’szemlyes’ s/vagy Kzssgi] ’Teret’,
amelyben „gy tesz”, mintha „Szolglna”
[= mintha msok / a trsai Javra is cselekedne],
azonban a TVEDSE / HINYA miatt
hamar megsznik ez a ’tr’
[s a msokkal lehetsges ramoltats] abbl ereden,
hogy nem kpes KZVETLEN BELS-TON HOZZKAPCSOLDNI az letet-GONDOZ [a FLDANYA] Bels-Tereihez,
s ebbl ereden nem kpes a FLDANYA Irny-mutatsa szerint megnyilvnulni.
[A Klnleges s Specilis / Kml (Jobbt) Gondoskodsok (!)
csak a SZKSGESSGHEZ igazodan nyilvnulhatnak meg,
s az gy megnyilvnul teremtnek
a FLDANYA BELS TMUTATSAIT PONTOSAN SZKSGES KVETNIE
(ha elvllalta az ilyen Gondoskodsban val tevkeny rszvtelt].
Rszleges az a megrtsem, hogy
ma mr nagyon hamar / nagyon gyorsan ’jl lthatv (felismerhetv) teszi’ a FLDANYA azt,
ha olyan teremt „mutatja magt” „msok segtjnek”
[~ „vezetnek, irnytnak”]
[akr jonnan, akr mr tartsabban],
akinek ehhez a BELS Felttelei nincsenek meg,
s ebbl is ereden
olyan ’msokhoz tartoz’ ’szemlyes’ s/vagy Kzssgi ’Teret’ „kezdene meg jogosulatlanul hasznlni”
[„erbl, knyszerrel”],
amelyrl nem formlt meg sszecsendlst
(1) sem a FLDANYVAL,
(2) sem ms teremtkkel.
Egyre jobban lthat /egyre jobban Felismerhet
mind a magnletben,
mind a kzletben az,
(1)
hogy valaki a TISZETELEN alapulva
SZERETETBL / ELFOGADSSAL / ALZATTAL nyilvnul-e meg
[~ ajnlja fel a segtsgt a trsainak],
(2)
vagy valamilyen „ms tiszttalan rdek” a „fellpse / szerep-jtka” „alapja”
[pldul „bossz, harag, neheztels, fltkenysg, irigysg, flelem,
ne-legyen-j-msnak-sem-ha-nekem-nem-j” stb].