A TANÍTÁS ’legelső tapasztalatai’ alapján értették meg a Tudatok,
hogy a TANÍTÁS
’sohasem egyirányú’,
hanem mindig ’kölcsönös’.
A Tudatok ’személyes terei’ között Megformált Közvetlen Áramlások
[és ezekben ténylegesen megnyilvánuló áramoltatások]
MINDEGYIK (!) egymáshoz kapcsolódó Tudatban
[és az ő ’személyes terükben’]
Újabb Változásokat, újabb Tapasztalatokat (!) eredményeztek.
A ’Tanító’ [tapasztaltabb Tudat]
a Megnyilvánulása / Gondoskodása / Áramoltatása során
ugyanúgy ’maga is tanult’
[= Új Felismeréseket / Megértéseket épített fel],
mint a ’fiatalabb’ Tudat.
A TANÍTÁS Lényege és Célja a legegyszerűbben úgy fogalmazható meg,
hogy a MÁR FELÉPÍTETT
Saját
TAPASZTALATAIVAL
ismerteti meg
az egyik Tudat a másikat.
A TANÍTÁSNAK
[mint Gondoskodásnak (!)]
az a Lényege,
hogy a ’tanító’
a benne már Saját Tapasztalattá / Tudássá Felépülteket
OLYANNÁ FORMÁLJA MEG (!),
hogy azt képes legyen
a másik Tudat számára
Érzékelhetővé, Felismerhetővé, Megérthetővé tenni.
Fontos része emellett a Tanításnak [mint Gondoskodásnak] az is, hogy
(1)
’biztosítson’ a ’tanító’ ’valamilyen olyan közvetlen felületet’
[például Áramlást vagy más módon ’közössé tehető tér-részt’],
amelyhez ő és a ’tanítvány’ is képes közvetlen formában ’hozzákapcsolódni’.
(2)
Fontos, hogy a ’tudás átadása’
(= a társ számára való megismerhetővé tétele) során
azt is folyamatosan ’figyelemmel kísérni’ (általában ELLENŐRIZNI) Szükséges,
hogy a társ számára ’átadott’ ’tudás’
’mennyiben’ és ’mely részeiben’ vált a társ számára Felismerhetővé és Megérthetővé,
és van-e olyan része a ’tudás-átadásnak’ [a társ számára megismerhetővé tételnek],
amely egyáltalán nem vagy csak részleteiben vált Megértetté a társ számára,
esetleg van-e más jellegű Megértési-Nehézség
[például „félre-értés” / „tévedés”,
vagy olyan „tapasztalatbeli hiány” a társban,
amely miatt nem képes a ’Tanítást’ ’Befogadni’].
Fontos,
hogy csak az tekinthető az ’eredeti’ értelmében Tanításnak,
amikor az egyik Tudat a benne-általa ténylegesen Felépült Saját Tudásával és Tapasztalatával ismerteti meg a másikat.
[A „pletyka” vagy „híresztelés”, „hallomás” „továbbadása” nem minősül valódi Tanításnak,
mint ahogyan nem Tanítás az sem,
ha olyan ’tudást’ ’tanít / ad tovább’ egy teremtő másoknak,
amely nem benne-felépült-tapasztalat.
Ez utóbbi (ebben az EL-Változott ÉLET-TÉR-RÉSZBEN)
valamiféle „ismerkedésnek” ’értékelhető’,
de semmiképpen nem (!) Tanítás].
5.
MAG-Társammal beszéltünk ma arról, hogy a [megértést segítő] képekben a ’templom’ képe milyen Gondoskodáshoz társulhat. Ennek kapcsán jelzett az, hogy
’mostanra’ folyamatban van
az ÖNÁLLÓ Gondoskodássá Megformálódása
a ’VÉDELEMNEK / OLTALOMNAK’.
Ameddig nem vált Önálló KÜLÖNLEGES Birodalommá az ÉLŐTÉR, a ’Távolság-Szabályozás’ [amely a Védelmi-Tereket Megformáló Gondoskodás ’Előkészítőjének’ is értelmezhető] a SZOLGÁLAT Birodalmában Megalapozott Gondoskodás volt. Már eleve ’kisegítő’, ’ideiglenes’ jelleggel került ez a ’Védelmező / Oltalmazó’ Gondoskodás a SZOLGÁLAT Birodalmában ’Megalapozásra’, és
mára
a ’VÉDELEMKÉNT / OLTALOMKÉNT’ értelmezhető Gondoskodásoknak
mindhárom KÜLÖNLEGES Birodalomban van ’Berögzített Alapja’.
20200908 [943-944.r.] 267. pont (3) [ÚJ SZABÁLYOZÁS: egyes részeiben marad SZOLGÁLATI alapú a ’Távolság-Szabályozás’, más részei IRGALMI / ÉLŐTÉR alapú GONDOSKODÁS lesz] – elérhető ITT:
„…a Távolság-Szabályozás
(1)
egy része ezt követően is SZOLGÁLATI alapú GONDOSKODÁS marad
[egy Teljesen ÚJ SZABÁLYOZÁSON alapulva],
(2)
és lesznek olyan részei, amelyek IRGALMI és/vagy ÉLŐTÉR alapú [ÚJ SZABÁLYOZÁSRA alapuló] GONDOSKODÁSOK lesznek.
Az Új SZABÁLYOZÁS szerinti TÁVOLSÁG-SZABÁLYOZÁS
’jelentősebb terheket vesz le’ azon SZOLGÁLAT Birodalmából eredő egyedi teremtőkről,
akik eddig a TÁVOLSÁG-SZABÁLYOZÁSI GONDOSKODÁSOKBAN részt vettek.
20200908 [785-787.r.] 227. pont [a YOSÁGBAN Lezárásra kerül a Nagyobb TávolságTartást lehetővé tevő Szolgálat eddigi útja; KIPRÓBÁLÁSNAK értékelhetőek a YOSÁG Birodalmán belül megnyitott ilyen irányú eddigi Szolgálatok; KÜLÖNLEGESSÉG ALAP-HARMONIÁJÁT, és ezen belül a KIPRÓBÁLÁSOKHOZ kapcsolódó SZABÁLYOZÁST Sürgősséggel ELLENŐRZIK az Életet-GONDOZÓK] – elérhető ITT
20200908 [972.r.] 271. pont (3) [segítség a szükségszerű határok felismerésében és betartásában] – elérhető ITT
20200908 [1161.r.] 318. pont (3) [Távolságtartási Nehézségek (túl közel, túl távol)] – elérhető ITT
Tapasztalati úton formálódott meg
(1)
először a LÉTEZÉS BELSŐBB TEREIBEN
és (2)
később AZ-ÉLET TEREIBEN
a VÉDELEM és OLTALOM jellegű
Gondoskodás.
Kezdetben [és ma is]
(1)
nem csupán Védelmi-Terek és Védett Áramlások,
’Távolság-Szabályozások’, Pontos-Illeszkedések
MEGFORMÁLÁSÁT
[és például Rendezések / REND-TÉTELEK (egyéb Gondoskodások) Szükséghez igazodó Megnyilvánítását]
foglalja magában ez a Gondoskodás,
(2)
hanem nagyon fontos [kihagyhatatlanul megnyilvánuló] része a VÉDELEMNEK és OLTALOMNAK
a folyamatos ELLENŐRZÉS,
(3)
és az ÉLET felé irányuló Megnyilvánulásában
az erőteljesen megnyilvánuló Irányban-Tartás.
A FÖLDANYA által Megformált ’Zászlós-Hajó’ Gondoskodás során említettem azt,
hogy ezzel a GONDOSKODÁSÁVAL a FÖLDANYA
(1)
egyfelől egy ’OLTALMAZÓ TÉR-ALAPOT’
[= olyan Nagyon-Erősen VÉDETT / VÉDŐ ÉLET-TÉR-RÉSZT] Formált meg,
amely képes lehet az „otthonából kiszakadt” Közösséget ’Teljesen Hazavezetni’,
(2)
másfelől pedig olyan ERŐSEBBEN Védő Élet-Alapot rögzített rá erre az OLTALMAZÓ-ALAPRA,
amely képes lehet a ’belerögzített’ Életet Irányban-Tartani
[Megóvni a további EL-Távolodástól, Megóvni a legsúlyosabb Tér-Vesztéstől (= a „kiszakadástól”)].
’Zászlós-Hajó’ [a FÖLDANYA olyan Közvetlen GONDOSKODÁSA, amelyet habár a VILÁGBELI Különleges Befogadottsága tartamában Formált meg, mégis PONTOSAN / MARADÉKTALANUL ILLESZKEDŐ a YOSÁGELI ALAP-JELLEGÉHEZ > ebből eredően ’képes’ ezzel a GONDOSKODÁSÁVAL ’maradéktalanul hazavezetni’ a „kiszakadást” ’megelőző’ állapothoz (= minden a FÖLDANYA Közösségében megformálódott EL-Változás Teljes-Rendezésének Megnyilvánítására alkalmas)]:
20200907 [1254-1255-1256.r.] 340. pont (1) – elérhető ITT
20200908 [1256-1257.r.] 340. pont (2) – elérhető ITT
20200908 [1257.r.] 340. pont (3) – elérhető ITT
20200908 [1269-1270.r.] 342. pont (1) [pontos illeszkedések megformálását megkezdte a FÖLDANYA; néhányan gyorsan nagyot léphettek; nem siettet a FÖLDANYA; a SZABADSÁG visszaépítését közvetlenül segíti] – elérhető ITT
20200908 [1272.r.] 342. pont (3) – elérhető ITT
20200908 [1283.r.] 345. pont (2) [több korábban is működött GONDOSKODÁSÁBÓL ’Új Egységet’ formált meg a FÖLDANYA; (1) a GONDOSKODÁS első részében egy (TELJES-ELLENŐRZÉSHEZ nagyban hasonló) SPECIÁLIS ELLENŐRZÉST végez a FÖLDANYA (egybeveti a terveket a meglévő helyzettel), és (2) ha az lehetséges, azonnal folytatja a GONDOSKODÁST a Szükséges Rendezés Megnyilvánításával] – elérhető ITT