FIGYELEM VEZETÉSE
20200908 [218.r.] 83. pont [KÍMÉLŐ GONDOSKODÁSNÁL] – elérhető ITT
20200908 [220.r.] 84. pont – elérhető ITT
20200908 [1393-1394.r.] 370. pont (3) [elsődlegesen ma már Különleges vagy Speciális Gondoskodás; a FÖLDANYA belső útmutatását nagyon pontosan szükséges követni a figyelem ’vezetése’ során; Új Szabályozása; közvetlenül közelebb kell vezetnie a Saját-Harmoniához (Irgalmi Alap-Mértéket rögzített ehhez a Gondoskodásához a FÖLDANYA)] – elérhető ITT
20200908 [1400.r.] 370. pont (6) [MEGTERHELŐDÉS megelőzése érdekében (SZÜKSÉGTELENSÉGET Jelző GONDOSKODÁS)] – elérhető ITT
A ’FIGYELEM VEZETÉSE’ nem minősül önálló ’FŐ’ Iránynak a GONDOSKODÁSOK között.
Említettem, hogy FONTOS OKBÓL / a Szükségességhez szigorúan igazodva [és ma még FOKOZOTT-ÓVATOSSÁGGAL] a legtöbb GONDOSKODÁSA során Megnyilváníthatja a ’Figyelem Vezetését’ a FÖLDANYA.
Ezt a GONDOSKODÁSÁT azért Formálta meg a FÖLDANYA,
mert a Közösségében élő teremtőkben
(1)
sok olyan EL-VÁLTOZÁS formálódott meg,
amely jelentősebben is akadályozhatta eddig
a Saját-Harmonia Felismerését
[és ebből eredően a Saját-Harmoniának megfelelő Megnyilvánulást],
(2)
és sok teremtő számára
„nehéz” ma még a ’figyelme’ ’célon tartása’
[a figyelme megfelelő irányba állítása és ott a figyelem fókuszának megtartása].
Eredhet ilyen nehézség
például egy tartósabban berögzült „EL-Fordulásból” vagy „elcsavarodásból”,
esetleg egy még meglévő „egyedi Érzékenységből”,
a „kiszámíthatatlanul” megnyilvánuló Fokozott-Érzékenységből,
a SÚLYOSABB Tér-Vesztettség megszüntetését követően még megnyilvánuló (fájdalmas) „visszacsengésekből”,
erősebb testi fájdalomból,
vagy más „veszteség” megtapasztalásához / Elengedés megtapasztalásához kapcsolódó fájdalomból stb…
„…A FÖLDANYA Közvetlen (= Saját) GONDOSKODÁSAINAK ►legtöbbjében
van / megnyilvánul / lehetséges
[► ha az Fontos Okból Szükséges]
a ’figyelem’ ’kisebb mértékű [~ Szükséges mértékű] vezetése’.
Néha segítség lehet az,
ha egy fájdalmas helyzetben
[még mielőtt a fájdalmas helyzet „erősebben megragadná a figyelmet”]
[vagy egy „nem-értés” okán „zavart” okozó helyzetben]
’másfelé vezeti / tereli a figyelmet’ a gondoskodó
[vagy ön-gondoskodásként a teremtő maga].
Fontos ezt a gondoskodást is
(1)
a Szükségességhez igazodóan,
(2)
’mértékkel’ [egyes helyzetekben ’fokozott óvatossággal’ (?)] megnyilvánítani.
Ugyanis a „figyelem-terelés”
[a „megtévesztések” tudatos „használatával”,
mások tévedéseinek tudatos „kihasználásával”]
a FÖLDANYA Közösségében
az egyik „alapjává” / eszközévé vált
egyéb „erős kényszereknek”,
például a „függőség (nagyon súlyos) kényszerének”.
Tapasztalat itt a FÖLDANYA Közösségében,
hogy sokan használják a figyelem „EL-Terelését” olyan céllal,
hogy ne kelljen szembesülniük a saját korábbi fájdalmas Tapasztalataikkal,
„ne kelljen elhagyniuk a komfort-zónájukat”,
„távol-tarthassák magukat számukra nehézséget okozó helyzetektől / társaktól”.
Vannak olyanok is,
akik ilyen céllal „másokat is úgy mozgatnak / irányítanak”,
hogy „mások ereje / tudása tartsa meg őket a saját komfort-zónájukban”.
Mindezek a Tapasztalatok (!) itt a FÖLDANYA Közösségében
FOKOZOTT-ÓVATOSSÁGOT tesznek Szükségessé
akkor,
ha a ’figyelem’ ’vezetését / terelését’ lehet Szükséges
Fontos Okból ’használni’
[ma már legalább FOKOZOTT Felelősség megnyilvánítását,
de még inkább a MEGFONTOLT Felelősség megnyilvánítását teszi Szükségessé].
A FÖLDANYA ’tiszta-és-teljes-szeretetének’ Megnyilvánítása kapcsán is érintettem azt,
hogy amikor a FÖLDANYA ezzel a Közvetlen GONDOSKODÁSÁVAL ’ÓV / Oltalmat-Ad’,
akkor jellemzően nem a figyelmet tereli el / vezeti el valamilyen másik irányba,
hanem olyan ’egyszerű / magától-értetődő’ ’védelmet / táplálást / gyógyítást’ (stb) ’Ad’,
amely
(1)
nem csak nagyon erőteljesen (akár Speciálisan) ’ÓV’,
(2)
hanem nagyon erőteljesen (és közvetlen formában) IRÁNYBAN-TART.
A ’Zászlós-hajó’ GONDOSKODÁS kapcsán említettem,
hogy ennek a ’hazavezető gondoskodásnak’ is ez a legfőbb ’kettő alap-pillére’:
(1)
a nagyon erőteljes Oltalom [Védelem]
mellett
(2)
OLYAN (!) Irányban igyekszik [a megóvott Életet / Jelenlétet] IRÁNYBAN-TARTANI,
AHONNAN a Rendezések a LEGKÖNNYEBBEN / KÖZVETLENÜL ELINDÍTHATÓAK akkor [Azonnal],
amikor a Rendezés Feltételei minden Szükséges kiterjedésben megformálódtak.
(…) A ’figyelem-terelés’ / a figyelem ’Szükséges irányú és mértékű vezetése’
[mint GONDOSKODÁS]
immár a FÖLDANYA Közösségében
elsődlegesen Különleges vagy Speciális / Kímélő Gondoskodásként nyilvánulhat meg
[ezt jelenti az, hogy a Megnyilvánításához legalább a FOKOZOTT Felelősség Szükséges,
egyes helyzetekben pedig a MEGEMELT Felelősségnek megfelelő megnyilvánulás].
A Különleges vagy Speciális / Kímélő élet-építést már megnyitott teremtőket
a FÖLDANYA
a belső-utakon pontosan vezeti abban,
ha SZÜKSÉGES
vagy LEHETSÉGES
Fontos Okból
a ’figyelem-vezetéssel’ élni.
Részleges megértésem az, hogy
majd [később (?)] az Élet-Építés Általános részében is lehetséges lesz (?)
egy ’nagyon szűk kiterjedésben’
a ’figyelem-vezetéses’ megnyilvánulás [gondoskodás].
Elsődlegesen ez a ’figyelem’ ’célon-tartása’ formájában nyilvánulhat meg
[’egyéb irányban’ nem lesz a figyelem ’terelhető’] (?).
Mind az Élet-Építés Általános részében,
mind a Különleges / Speciális / Kímélő Élet-Építést már megnyitott teremtőket érintően
közvetlenül (!) a FÖLDANYA Tanítja meg
ezt a[z Irányban-Tartást
(és ezáltal az Élet Megóvását) segítő]
Gondoskodást.
Az Élet-Építés Általános részében
ezen Gondoskodás megtanulását
a működő FokozottaBB-Érzékelés
(vagy egyéb más a FÖLDANYÁVAL működtetett Közvetlen belső-út)
Tudatos használata teszi lehetővé.
Fontos:
ez a megnyilvánulás [a ’figyelem vezetése’]
a Gondoskodás (!) része lesz / lehet:
csak azok számára Tanít(hat)ja ezt meg a FÖLDANYA,
akik képesek a TISZTELET és ELFOGADÁS azon formáinak ön-erejű (!) megnyilvánítására,
amely már lehetővé teszi a társak felé irányuló Gondoskodás megnyilvánítását.
A ’figyelem vezetése’
ebben a GONDOSKODÁSI (!) értelemben azt jelenti,
hogy egy fájdalmas
vagy Fokozott-Érzékenységet / zavart kiváltó helyzetről
valamilyen másik
[megnyugtató, biztonság-érzetet és Bizalmat / Elfogadást megerősítő]
helyzet felé szükséges vezetni a teremtő figyelmét.
Ha valamilyen [Életet-Védő / Irányban-Tartó] Fontos Okból Szükséges (!) a figyelem ’vezetése’,
(1)
elsődlegesen ezt
abban az ’irányban’ és ’mértékben / kiterjedésben’
Szükséges megnyilvánítani,
amely a teremtő figyelmét / a figyelme fókuszát
visszavezeti / visszahúzza önmagára,
az akkor-éppen-ott Szükséges és/vagy Lehetséges ’saját tennivalóira’
[a Saját Harmoniájára
a Saját Választásaira,
a Saját Meghatározóira].
(2)
Ha valamilyen erőteljesebb fájdalom vagy más erősebb ’Érzékenység-Jelzés’ miatt
nem lehetséges [akár akadályozó lenne] a figyelem visszahúzása (közvetlenül) a Saját-Sorsra,
akkor lehet a FÖLDANYA Belső-Vezetését követve
valamilyen ► más [fájdalmat enyhítő / megszüntető irányba,
Bizalmat / Elfogadást erősítő] irányba (helyzet felé)
’vezetni a figyelmet’.
Az ilyen ’más irányba’ vezetése’ a figyelemnek / megnyilvánulásnak
ma már nem lehet a Saját-Harmoniától „távolabbra vezető”:
nem nyilvánulhat meg megtévesztésben,
és nem lehet egy meglévő tévedésben „megtartás” sem.
[A YOSÁG Birodalmának ALAP-JELLEGÉBE nemrégiben berögzített IRÁNYBAN-TARTÁSI FELELŐSSÉG az alapja ennek a Meghatározónak.]
A ’figyelem vezetésének’
[mint GONDOSKODÁSNAK (!)]
közvetlen (!) módon ’közelebb’ kell vezetnie a Saját-Harmoniához.
Ez azt jelenti,
hogy az Irgalmi Alap-Mértéket rögzítette be / határozta meg a FÖLDANYA ehhez a GONDOSKODÁSÁHOZ,
ebből eredően
a társa felé ilyen Gondoskodást megnyilvánító teremtőnek
NAGYON PONTOSAN követnie Szükséges
a FÖLDANYA Belső-Útmutatását.
Az Irgalmi Alap-Mérték azt jelenti, hogy
(1)
a Gondoskodás akkor és úgy nyilvánulhat meg,
amely a meglévő helyzetet ténylegesen Javítja,
és (2)
csak Különlegesen Fontos Okból lehetséges akkor,
amikor a Gondoskodás nem képes Javítani a helyzeten,
de a meglévő helyzetet nem rontja.
Elsődlegesen olyan irányba / olyan tevékenység felé Szükséges a ’figyelem vezetésével’ vezetni a teremtő figyelmét,
amely az olyan Ön-Gondoskodását (!) erősíti meg / erősítheti fel,
amely segíti őt visszatérni a Saját Harmoniájához
[olyan tevékenység megnyilvánítása felé kell segíteni a teremtő haladását,
amely tevékenységet szívesen / örömmel végez,
ezért az ilyen tevékenység (közvetlenül) segíti azt,
hogy a teremtő mielőbb visszatérhessen a Saját Harmoniájához]…”