20200908 [934.r.] 265. pont – elrhet ITT:
„…[a rgi kapaszkodk keresse
(az j Kzssgi / Szemlyes TRBEN val bergzlst kveten)
akadlyozza
az j lehetsgek Felismerst s Megrtst
(szemt megformldsa / felhalmozdsa jelezheti
a Figyelem EL-Fordulst a Jelentl)]
20200908 [751.r.] 214. pont [ha szemttel teli az LET-TR, felerstheti a hiny-rzetet s a fokozott-rzkenysget, vesztesg-rzet formldhat meg, s nehezebb teszi a megkezdett Sors-Rendezst] – elrhet ITT
20200908 [929.r.] 263. pont (1) [ha a bels tr elrhetetlenn vagy haszontalann vlik, egyre nehezebb kzvetlenl rzkelni s Megrteni azt, hogy milyen cllal kerlt megformlsra / milyen tapasztalat szmra nyit utat] – elrhet ITT
20200908 [1002.r.] 278. pont (5) [ha nem a sajt harmonia szerinti tapasztalatokkal telik meg a Szemlyes-Tr, az elfedi / elrejti a sajt-valt, AKADLYOZZA, majd egy bizonyos mrtk felett LEHETETLENN TESZI az n-erej n-Felismerst] – elrhet ITT
20200908 [1048.r.] 295. pont (2) [szemt megjelense (elsivatagosods) JELEZHETI „rejtett” „idegensg” kzeledst vagy jelenltt] – elrhet ITT…”
GONDOSKODSI TAPASZTALATOK sszegyjtse, rendszerezse; GYJTEMNYEK formldnak minden Birodalomban, minden Kzssgben (mely Gondoskodsi formk trsthatak egymssal, mely Gondoskodsi formkat nem szabad egymssal trstani)(mely EL-Vltozsok Rendezhetek Klnleges Gondoskods nlkl):
20200908 [129.r.] 58. pont [IRGALOM Birodalmn bell; a FLDANYA is formlja az ilyen GYJTEMNYEKET] – elrhet ITT
GONDOSKODS Illeszkedv megformlsa (kpes legyen befogadni az, aki fel irnyul):
20200908 [905-907.r.] 256. pont [kpekkel; a FLDANYA megtantja a Gondoskodsok Illeszkedv megformlst] – elrhet ITT
20200908 [935.r.] 265. pont – elrhet ITT
20200908 [1345.r.] 358. pont [nagyban segti a Gondoskodsok Illeszkedv megformlst az rzelmi megnyilvnuls] – elrhet ITT
Gondoskodsra kpes teremtk mennyiben kpesek mr egymshoz kapcsoldni / egytt teljesteni a gondoskodsokat / feladatokat megosztva teljesteni:
20200908 [910.r.] 256. pont [Gondoskods sorn MUNKA-MEGOSZTS] – elrhet ITT
20200908 [916.r.] 259. pont – elrhet ITT
20200908 [924.r.] 262. pont (1) – elrhet ITT
mindenki olyan gondoskodst vgezzen, amelyhez a legjobban rt:
20200908 [924.r.] 262. pont (1) – elrhet ITT
20200908 [981.r.] 275. pont – elrhet ITT
20200908 [1086.r.] 304. pont – elrhet ITT
20170428 [a GONDOSKODS ’tapasztalati tuds’] – elrhet ITT
20200908 [250.r.] 95. pont [a TBBLET-Gondoskods befogadsa kezdetben okozhat melygst, fradtsgot, rossz-rzst, gyengesg-rzetet stb] – elrhet ITT
20200908 [417.r.] 147. pont [NAGY-GONDOSKODS sorn Ellenrzse annak, van-e „elfolysa” az let-ernek; TBBLET let-er adsnak lehetsge; KIPRBL teremtsek, melyekben a MINDENSG-FORRSA ltal mr megformlt F Irnyaiban Ellenrzsre kerlt, mennyiben befogadhat az l teremtk ltal a Tbblet let-er (
a FLDANYA a TBBLET let-er ramoltatsnak minden olyan formjt lehetv teszi, amelyet a MINDENSG-FORRSA mr Kirasztott az L teremtk fel); ELV: Tbblet let-er csakis legalbb ERS IRNYBAN-TARTS mellett adhat [SPECILIS GONDOSKODS sorn] – elrhet ITT
20200908 [432.r.] 150. pont I. alpont [Kiprblsok sorn pontosodik a megnyilvnts formja (vagy bels ramlson, vagy valamilyen vdett-trben rgzlhet be az Anyagi-Testben a TBBLET let-er)] – elrhet ITT
20200908 [827.r.] 235. pont (6) [TBBLET let-ert lehet szksges adni egyes Tr-Visszabontsoknl / TR-Rendezsekhez kapcsoldan] – elrhet ITT
20200908 [869.r.] 247. pont (4) – elrhet ITT:
„…[2022.09.25.: ’Ma jszaka’ olyan bels kpeket rzkeltem, amelyekrl utlag azt felttelezem, hogy a KISEBB Szakasz-Lezrs Megtapasztalsa Cljval megformlt GONDOSKODSI-TR-Rsz nhny rszre lehetett rvid rltsom [(859-861.r.) 243. pont - elrhet ITT]. rzkeltem ms MAGOK Jelenltt is. Felttelezsem szerint a Javaslatainkkal / Krseinkkel hozzjrulhattunk ahhoz, hogy ’otthonosabb’ rzet legyen ez a TR-Rsz, knnyebben Felismerhet legyen az ott Felajnlott KNNYTS vagy Rendezsi Lehetsg.

rzkeltem egy olyan ’szlesebb utat’, ahol kett egyms melletti svban nagyon sokan haladtak ’kerkprral’ ’egy irnyban’. A baloldalon lv szles ton mindenki a maga tempjban (nagyobb nllsggal) haladt, s akik arra mr kpesek voltak, azok ’egy tempban (gyorsabban)’ is haladhattak. Taln azok ’haladtak itt’, akik mr megnyitottk a Klnleges let-ptst is (?).
A msik (kis fves terlettel elvlasztott) (jobb oldalon lv) svban a kerkprral haladk eltt egy ’busz’ is haladt [felttelezsem szerint a ’buszban’ azok lehettek bergztve, akik valamilyen jelentsebb KNNYTST tapasztalhattak meg, a ’busz’ mgtt pedig azok, akik mr megkezdtk megtanulni az ’nll’ haladst, a sajt temp felismerst]. Utlagos megrtsem szerint az ’egy irnyba halads’ jelen esetben a Tisztelet (kihagyhatatlan) felptst mutatta [s ebben azt is, hogy mindenki ’egyedl’ ’halad’, m mgis ’figyelemmel kell lennie a hozz kzelebb haladkra’ (ez gy is megmutatta magt, hogy amikor a ’busz’ ’fkezett’, a ’busz’ mgtt haladknak is fkeznie kellett, figyelnik kellett az elttk s kzelkben haladkra)].
rzkeltem ’kulccsal hasznlhat’ ’mosd / wc’ bergztettsgt is, amelyben valamilyen ’egynhez igaztott’ (KNNYTETT?) Elengedsek lehetsgesek (?). Utbb ehhez a kp-rszhez egy nem teljesen ismeretlen tr-hasznlati md kapcsoldott. A ’mosd’ eltt tbben is sorban lltak. Legfeljebb nhny percig volt itt bent mindenki. ’Bell’ a ’mosdban’ azonban akr olyan rzete is lehetett a bent tartzkodnak, hogy rkon vagy napokon keresztl volt ott [gygytst kapott]. ’Bent’ ebben a VD-Trben ’lassbb’ (?) volt a tr-hasznlat. Ami ’bent’ ’egy htig tartott’, azt a ’kint’ lvk legfeljebb nhny percnek rzkeltk.
rzkeltem olyan KML krnyezetet, amelyben slyosabb testi betegsggel kszkdk egszsgnek / anyagi-testnek a megerstse / gygytsa volt folyamatban [Teljes vagy Rszleges Takars mellett].
rzkeltem olyan kisebb ’klub-helyisghez’ hasonl tr-rszt, amelyben ’kisebb asztalok mellett’ akr prok, akr egsz csaldok is bergzlhettek, s j (sszecsendlssel mr megalapozott) KZELEDSI Helyzeteket is megformlhat a FLDANYA. Itt a ’sznjtszshoz’ hasonl ’tants / tanuls’ is lehetsges. Azt rzkeltem, hogy az itt Szolglatot teljest ’gygyt (?) / tant’ (1) pldkat s (2) helyzeteket [~ a FLDANYA ltal Megformlt ’megrtst segt kpeket’] mutathat meg / magyarzhat meg az ide bergzlknek. Ezzel segtheti a teremtknek Felismerni s Megrteni (1) mind a sajt helyzetket, (2) mind a trsuk egy-egy jellemzjt (nehzsgt vagy pp erssgt), (3) mind a Kzssgi let egy-egy fontos rszlett.
A TR egszben ’nyugalmat’ rzkeltem. Voltak olyan Tr-rszek, ahol tbben is voltak s ezrt vrakozni kellett, de itt is nyugodtan vrt a sorra mindenki…”
Az rs folytatdik az 1428. rszben, elrhet ITT