375.
1.
2024.05.14.
Rszleges megrtsem szerint
’a mai napon’
Teljes-Kpet ksztett / rgztett a MINDENSG-FORRSA
(1)
a FLDANYA Kzssgnek ’Egszrl’ s ’Jelen llapotrl’,
(2)
s a FLDANYA Kzssgben Jelenlvk
(A)
’Jelen llapotrl’
s (B)
’minden eddigi Tapasztalatrl’.
Rszleges az a megrtsem, hogy
’EZ’ a ’most’ ksztett Teljes-Kp
[= a MINDENSG-FORRSNAK egy Specilis FELJEGYZSE:
(210.r.) 80. pont – elrhet ITT]
(1)
nem ’csak’ a ’jelen llapott’ / ’ppen-most-meglv-helyzett’ ’rgztette’ [= ’dokumentlja’]
a FLDANYA Kzssgnek
[az itt jelenlvknek
s
minden (Kzssgi s szemlyes) Trnek],
(2)
hanem ’OLYAN FORMJV’ Formlta-Formlja
ezt a Teljes-Kpet a MINDENSG-FORRSA,
amelyben ’minden itt l’
eddigi TELJES (!) Tapasztalata / let-tja is
maradktalanul Bergztsre kerl.
Rszleges megrtsem szerint
’EZ’ a Teljes-Kp
Bergztsre kerl
(1)
a FLDANYA Sajt letnek let-Alapjba,
(2)
s az t rint rszben
minden jelenlv teremt
(A)
(n)Lnyegi-Testben
s (B)
a FLDANYA Kzssgn belli Befogad-Alapjban.
Rszleges megrtsem szerint
’EZ’ a Teljes-Kp
jelenleg az egyik Fontos Alapja annak,
hogy a FLDANYA Kzssgben l teremtk
a SZABADSGOT az Anyagi-Testi Jelenltkben is ’Felpthessk’.
A SZABADSG ’Felptsnek’ Fontos Alapja az,
hogy az let-Ltezs minden (!) addigi Sajt Tapasztalatban Teljesen Tudatoss vljon.
20200908 [1259-1260.r.] 340. pont (3) [SZABADSG fogalma; NEM KORLTOZHAT] – elrhet ITT
20200908 [967.r.] 270. pont (3) [a korbbi LTEZSI SZAKASZOK Tapasztalatai is kzvetlen alapjai az letnknek, azokat is majd szksges lesz Megismernnk / Megrtennk] – elrhet ITT
20200908 [1014-1015.r.] 282. pont (3)-(4) [(lovak) SZABADSG / HSG / FELELSSG] – elrhet ITT
20200908 [1144-1145.r.] 317. pont (2) [a SZABADSG s FELELSSG egyms nlkl nem rtelmezhetek, klcsnsen felttelezik egymst; az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit; SZABADSG / HARMONIA Megtapasztalsnak alapjai / minimlis felttelei] – elrhet ITT
20200908 [1206.r.] 331. pont (2) [a FLDANYA Kzssgben mr a kezdetektl az let-pts (egyik?) F IRNYA volt / van a SZABADSGBAN val teljesen Tudatoss vls / a SZABADSG ’felptse’] – elrhet ITT
20200908 [1273.r.] 342. pont (3) [minden korbbi Tapasztalathoz kzvetlen hozzfrst forml a FLDANYA, s felkszt ezek megismersre / megrtsre / rtkelsre] – elrhet ITT
20200908 [1365-1366.r.] 365. pont (2) [minden Tapasztalathoz segti Felpteni a FLDANYA a kzvetlen hozzfrst; a fjdalmas tapasztalatokat is meg kell ismernik a teremtknek; Nyitott-Jvttel lehetsge] – elrhet ITT
20200908 [647.r.] 197. pont (6) [a NAGYON-FONTOS-FELJEGYZS bergztse a testekbe nagyon fontos lps a SZABADSG kiteljesedsben] – elrhet ITT
20200908 [751.r.] 214. pont [aki nem kpes az Elfogad Szeretetre, (a FLDANYA Kzssgben) nem kpes lni a Szabadsgval] – elrhet ITT
20200908 [1009-1012.r.] 281. pont [jelentsen akadlyozta a Szabadsg megtapasztalst az, hogy az LET-TR EL-VLTOZSBL ereden egy ppen-lt let folyamn nem tudott EGYEZTETNI a FLDANYA a Befogadott teremtivel j Irny Megnyitsrl (a Szksges vagy lehetsges Vltoztatsokrl)] – elrhet ITT
20200908 [406.r.] 145. pont [a Szabadsg alapja az, hogy minden korbbi Tapasztalat Megismerhet legyen (ennek alapja az, hogy A-LTEZSBEN / Az-LETBEN / a Megformlt-TEREKBEN a Tapasztalatok kitrlhetetlenl bergzljenek)] – elrhet ITT
20200908 [753.r.] 214. pont [a teremtk tbbsge elakad a VLASZTS szabadsgnl] – elrhet ITT
20200908 [589.r.] 191. pont (1) [SZABADSTL-MEGFOSZTS (egyedi teremtkre is Kirad) Rend-Ttele (OK-FORRSA a FLDANYA let-Alapjban volt bergztve)] – elrhet ITT
20200908 [595-596.r.] 191. pont (6) [ a SZABADSGL-MEGFOSZTS Rend-Ttelnek ELKSZTSE; TBB J GONDOSKODS formldik, befogadhatv kell tenni az egyedi teremtk szmra (’Szabadsg-alapot’ jra mkdv formlja a FLDANYA)] – elrhet ITT
20200908 [601.r.] 191. pont (9) [SZABADSGTL-MEGFOSZTS REND-TTELT BEFOGADTA a FLDANYA] – elrhet ITT
20200908 [335.r.] 121. pont [FLDANYA SZABADSGT slyosan srtette az Eredbeli-Meghatrozja (a „Szabadsgtl-Megfoszts”); eredeztethet belle az, hogy a YOSGON bell szinte lehetetlen volt kiszabadulni a knyszerbl, s rtelmezhetetlen volt a SZABADSG] – elrhet ITT
2.
A „knyszer-kapcsoldsok” YOSG Birodalmn belli OK-Forrsa
2024.05.13-14.
MAGOKNAK
’Fjdalmassgot’ rintek [csak a legszksgesebb mrtkben]
Nhny napja rzkeltem egy megrtst-segt-kpet, amelynek az rtelme ’fokozatosan bomlik ki’.
Az eddigi rszleges megrtsem szerint lehet a kpnek olyan rtelme is, amely ’elzmnye’ az elz pontban ide-idzett (2010. janurjban lejegyzett) azon kpnek, amelyben
„bezrdva” (s szinte „teljesen elfeledve”) „ltezett”
„egy (kisebb?) csald”,
amelynek tagjai egytt mozogtak / vnszorogtak, egytt prbltak tllni.
A nhny nappal ezeltti kpben egy vrosrszben haladtam. Nem volt vilgos, nem volt stt sem [’hajnalodott’ vagy ppen ’esteledett’ (?)]. Utlag visszagondolva taln az volt a furcsasga ennek a trnek, hogy habr az utck mentn mindenhol felptett csaldi hzak voltak, de nem rzkeltem ’ott-lakk jelenltt’. Utlag arra gondolok, hogy [valamilyen fontos okbl (?)] ’kikltztettk’ az ott lakkat.
A 2010-es rsban lejegyzetthez hasonlan ’n’ [akit a kpben magamknt rzkeltem] ’tjkozdsi pontokat kerestem’ [(1) vagy rgebbi sajt emlk alapjn, (2) vagy pedig egy szmomra tadott terv(rajz) alapjn]. Valamennyire ismers volt szmomra a tr / a tj / a vrosrsz / a hzak… olyan rzetem volt, hogy egyszer vagy nhnyszor jrtam mr arra [volt arrafel dolgom / munkm].
Nem voltam egyedl, taln ngy vagy t trs volt velem [ket vezettem / ksrtem egy meghatrozott helyre].
Utlagos megrtsem az, hogy valsznleg a trsaim kzl kettt kellett ’egy pontosan meghatrozott hzhoz / csaldhoz visszaksrni’ [valahogyan „EL-Tvolodtak” a csaldjuktl / hzuktl, s egyedl nem tudtak oda visszajutni]. A ’Feladatom’ az volt, hogy ket ksrjem vissza a csaldjukhoz. Utlagos felttelezsem az, hogy valsznleg a ’csaldjuk’ ’Jelezte’ az letet-GONDOZ fel (?), hogy kett trsukat „nem talljk” (?), s k krtk az letet-GONDOZ segtsgt a ’hazavezetskben’ (?). Valsznnek tartom, hogy az letet-GONDOZ erre a Krsre alapulan vgzett valamilyen akkor lehetsges ’teljesebb’ Ellenrzst, s a kett valban EL-Tvolodva l csaldtag szmra Megformlt valamilyen [Kzvetts Alap (?)] [Irgalmi Alap] ’hazavezetst’.
A YOSG Birodalma kapcsn korbbi rsokban emltettem, hogy tbbszr is elfordult az, hogy maga a YO is ’kereste’ az „elveszett” teremtit:
20200908 [733.r.] 211. pont (7) [a YOSGBL ered utols „elveszett” teremt is megkerlt (az „idegen entits”-hoz tartoz Tr-rszben volt bergztve)] – elrhet ITT
20200509 [8.r.] 9. pont [a YO formlja a Kzssgei kztti Hazavezets Alap-Harmonijt] – elrhet ITT
Az ’eredeti feladatom’ teht az volt, hogy kett teremtt ’hazavezessek a csaldjhoz / a csald hzhoz’.
’Valahol az t sorn’ ’csatlakozott hozzm / hozznk’ [hozzm s az ltalam hazavezetett kett csaldtag mell] tovbbi kett-hrom msik trs [nem emlkszem arra, hogyan trsultak hozznk. Lehet, hogy az engedlyem nlkl csatlakoztak hozznk (~ kvettek bennnket), de az is lehet, hogy magam engedtem meg nekik, hogy velnk jhetnek].
Az utckon haladva felismertem, hogy mr kzel jrunk a keresett ’hzhoz’. Addig viszonylag gyorsan haladtunk, de ekkor [amikor a ’tudsom’ (emlkeim…) szerint az utols tkeresztezdsen thaladtunk] lassabban kezdtnk haladni. ’Nagyon alaposan figyeltem a hzakat’, hogy felismerjem azt, amelyikhez jvnk.
Vgigmentnk a mg elttnk lv utca-rszen, de nem ismertem fel a hzat [mint emltettem, utlag olyan rzsem volt, hogy a hzak mr resek voltak, kikltztettk az ott-lakkat… taln minderre azrt kerlt sor, mert „megvltoztak” a hzak…].
Az utca legvgn volt egy kis ’tiszta’ (vilgosabb, vdett) tr-rsz, itt lltam meg a kis csapattal. Felttelezem, hogy ezt a kis tr-rszt az letet-GONDOZ Formlta meg [akr a ’szmunkra’, akr ms ’ksbb rkezk’ szmra (?)].
Egy ’munkst’ rzkeltem, aki mintha ’gereblyzte’ volna a fld felsznt [taln elkezdte elkszteni ennek a tr-rsznek / utcnak / vrosrsznek / vrosnak a Lezrst / lebontst / visszabontst (?) (vagy ms megtervezett Rendezst)].
Nem sokkal ezt kveten ’odajtt hozznk’ a keresett ’csald / hz’ egyik tagja, s magval vitte a hozz-tartoz kett trsamat.
Ekkor mg olyan rzetem / gondolatom volt, hogy visszajhet az, aki a kett trsamat magval vitte, s a mg velem lv kett-hrom msik trsamat is magval viszi. Nyugodt voltam, de egy id utn azon gondolkodtam, hogy telefonon segtsget kellene hvni… de nem tudtam, hogy kitl lehetne segtsget krni.
Utlagos megrtsem az, hogy a kpben a ’segt / vezet’ eredeti feladata csak annak a kett csaldtagnak az elksrse volt a meghatrozott helyig, akiket ksbb az egyik csaldtagjuk magval is vitt. ’Ettl a csaldtl’ ’hiba vrtam [a kpben] tovbbi segtsget’ [hogy majd visszajnnek hozzm s elviszik magukkal az tkzben utbb hozznk-csatlakozott kett-hrom msik valakit is], mivel a velem-maradtak nem hozzjuk tartoztak, ezrt nem fogadhattk ket magukhoz (?).
’n’ [a kpben] egy olyan „(furcsa, jszer) helyzetben” maradtam, hogy habr befejeztem az eredetileg felvllalt feladatot [’hazaksrtem’ a kett „elveszett” teremtt], mgsem tudtam a ’feladatbl kilpni’ / nem tudtam a feladatot Lezrni. ’t-kzben’ ugyanis kett-hrom tovbbi nagyon-slyosan srlt / teret-vesztett teremtvel tallkoztam, akiket „nem hagyhattam magukra” (?), s gy ket is ’vittem / vezettem’ ’valamilyen kivezet / tovbbvezet lehetsg fel’.
Az eredeti feladatot [amelyhez teret s ert Adott szmomra az letet-GONDOZ (s amelyre felkszltem)] mr beteljestettem… ebben a ’furcsa’ [mr majdnem teljesen Lezrt] Trben pedig nem tudtam (?) kzvetlen bels kapcsoldsba kerlni az letet-GONDOZVAL, nem tudtam neki Jelezni a Vltozst, nem tudtam az j feladathoz teret s ert krni [sem a magam szmra, sem a kzelemben lv nehz helyzetben lvk szmra].
A meglv tudsom szerint ’figyeltem s vrtam’, kerestem magamban s kint a trben is a kapcsoldsi lehetsget… ennl tbbet nem tehettem… igyekeztem [az Elfogadssal] ’megtartani’ a Tudatossgomat / ermet, hogy Felismerjem az letet-GONDOZ fell rkez Jelzseket… Bztam abban, hogy akr a ’gereblyz munks’, akr a ’csald’ (akinek segtettem), Jelzi a helyzetemet / helyzetnket az letet-GONDOZNAK, s gy majd rkezik valamilyen segtsg…
Jelenlegi rszleges megrtsem szerint az egyik rtelme ennek a kpnek az, hogy a YOSG Birodalmban [s ebbl ereden a FLDANYA Kzssgben is] ismert (?) „knyszer-kapcsoldsok” [mint EL-Vltozs] OK-Forrst is mutatja.
Emltettem korbbi rsokban, hogy
a YOSG Birodalmban
nem sokkal ezelttig
nem volt olyan GONDOSKODSA az letet-GONDOZNAK,
amellyel ’utlag’
’tbblet-teret’ / ’tbblet let-ert’ lett volna kpes Adni
a Klnleges Gondoskodst / Klnleges munkt vgz teremt szmra
[pldul abban az eseten,
ha a feladat-teljests sorn valamilyen Vltoztats vlt Szksgess].
Ebbl ereden viszonylag
sok az olyan Tapasztalat
[a YOSG Birodalmban (s a FLDANYA Kzssgben is)],
hogy egy megfelel alapossggal Elksztett Klnleges Gondoskods
valamilyen elre nem ltott ok miatt
„megszakadt” / befejezhetetlenn vlt
[vagy ha befejezdtt, nem kerlt tnylegesen Lezrsra],
s ez
[a „befejezetlensg” / „lezratlansg”]
(1)
nem csak a nehz helyzetben lv teremt szmra okoz(hat)ott jabb (!) EL-Vltozst
[ersthette fel benne a „magra-hagyottsg” rzetet],
(2)
hanem a Szolglatt vgz teremt is „megrekedt”,
vagy akr SLYOSABB (= tnyleges Tr-Vesztsben is megnyilvnult) EL-Vltozst is elszenvedhetett.
20200908 [828-829.r.] 236. pont (1) [YOSGON bell J SZABLYOZS: hogyan lehet emelni a Klnleges megnyilvnuls arnyn, hogyan lehet Tbblet-Teret / Tbblet let-ert adni] – elrhet ITT
20200908 [866.r.] 247. pont (2) – elrhet ITT
20200908 [992.r.] 277. pont – elrhet ITT
20200908 [1078-1082.r.] 302. pont (1)-(2) [a „megakadt” helyzetekhez tartoz j SZABLYOZS] – elrhet ITT
20200908 [43.r.] 28. pont [LEZRATLANSG a Nagyobb-Vltozsok sorn Fjdalomban Jelezhet, elbizonytalanthat s zavart okozhat] – elrhet ITT
20200908 [856.r.] 242. pont (1) [hogyan lehet fjdalommentes a Lezrs s Elengeds (gy valjban a Megjuls / Vltoztats / Vltozs) folyamata; (kp: lps); sokaknak van olyan Tapasztalata, hogy amit megtervezett s elindtott, az „vratlanul megszakadt, befejezhetetlenn vlt”, vagyis nem tudta a szoksos mdon lezrni a megnyitott utat; >>> egyre tbb „lezratlansg”, „befejezetlensg, befejezhetetlensg” formldott meg >>> ezek megszntetse csak a RENDEZS tjn lehetsges (ha tr-veszts is megformldott, akkor SPECILIS GONDOSKODSSAL)] – elrhet ITT
20200908 [1252-1253.r.] 339. pont (1) [Elengedsi-nehzsgek „fokozdsa” (a Tveds Ok-Forrst megmutat Megrtst segt kpben)] – elrhet ITT:
„…Utlagos megrtsem szerint ’tanultunk’ itt valamit, s/vagy a trsaink el trhattuk azt, hogy milyen nehzsgeket tapasztaltunk meg [s milyen Megrtsek pltek fel bennnk: milyen jabban (vagy akr mr rgebben) megformldott nehzsgek vannak, ezeknek milyen okait rtettk meg, mirt fontos mielbb valamilyen Rendezsi Utat megformlni (krni) ezekhez…].
Felismertem a ’tanfolyam’ [Egyeztets] egyik Tmjaknt az „Elengedsi-nehzsgek” „fokozdst”, vagyis
(1) nem csak az Elengedsi-nehzsg egyre gyakoribb vlst, egyre tbbeket rint jellegt,
(2) hanem azt is, hogy „egyre mlyl”, egyre inkbb SLYOSABB (vagy akr HELYREHOZHATATLAN), tnylegesen Tr-Vesztst okoz EL-Vltozss formldik,
(3) st, egyre gyakrabban „rejtett / rejtzkdv” vlik, ami miatt egyre nehezebb a Felismerse / beazonostsa]…”