… [’knyelmes, egyszer, clszer viseletet’]… s ’szpet’…
20200908 [1126.r.] 312. pont (3) [a Szpsg nem ncl; a Harmonia Jelzst sokan Szpsg formjban is Felismerik] – elrhet ITT:
„…Ugyancsak rdekessgknt emltem meg azt, hogy a FLDANYA FELAJNLSRA nhny rszletben ’Pontostottam’ azt, hogy az Anyagi-Testemben milyen irny Vltoztatsokat krek [(1) az J TR-ALAP LET-TRBEN, (2) s a rszleges megrtsem szerint itt az T-VEZETS sorn a Jogos Tr-Hasznlatba bergztst kveten].
Korbban mr emltettem, hogy mostanra megrtettem azt, hogy [a FLDANYA Kzssge fel val ’elindulsomat’] milyen [az (n)Lnyegi-Testemben megformldott] ’Vonzds’ tette lehetv.
20200908 [651.r.] 197. pont (9-III.) – elrhet ITT:
„…Korbban mr emltettem, hogy egy MAG-Trsam azt mondta, t a FLDANYA Kzssghez az ’vonzotta’ a leginkbb, hogy rezhessen, lthasson, szagolhasson, tapinthasson.
Nem olyan rgen ismertem fel ’magamban’ azt, hogy engem a FLDANYA Kzssghez az ’vonzott’ (az tudott ’irnyba lltani’), hogy a FLDANYA ltal a YOSGBAN [a „kiszakadst” megelzen] ’megalapozott’ ’Szpsget’ szerettem volna megtapasztalni [taln ppen ezrt ennek a „hinya” az egyik legfjbb szmomra], s a FLDANYA Kzssgben szerettem volna kzvetlenl megtapasztalni a YOSGRA jellemz azon Gondoskod SZERETETET, amelyre a MINDENSG-FORRSA ’kzvetlenl’ ’alapozta’ [a VILGBAN Megformlt Irgalom-mag mellett] magt az Ered-Birodalmamat. Mivel a Gondoskod SZERETET [YOSGRA jellemz] Megtapasztalsa ’nagyon vonzott’, ebben rtelemszer ’tartalom’ az is, hogy a FLDANYA Kzssgben szmomra fontos az ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsok felptse / megtapasztalsa is…”
A
’Vonzdsomban’ (!) teht FONTOS (!) rsz [Vlaszts] a Szpsg megtapasztalsa. Mivel a mostani letem jelents rsze eddig a „tllsrl” szlt [a megszletsem krli tartamban levlasztott Szemlyes tr-rszeim jjptse volt a legfontosabb], a ’Szpsg’ megtapasztalsa ’kisebb fontossg’ volt [amikor arra lehetsg volt, megtapasztalhattam, plhettem / ersdhettem ltala].
’Elremutatan’ Krtem azt, hogy a Szpsg Megtapasztalsa is legyen majd ’fontosabb’ rsz az letemben. Mivel ma mg nem ismerem minden rszletben azt, hogy a FLDANYA [mg a „kiszakadst” megelzen] a Szpsgnek milyen Lnyeget-Clt-rtelmet [ALAP-HARMONIT] ’ADOTT’, ezrt az eddigi krseim „nem voltak pontosak” [„tlzottan szernyek / visszafogottak” voltak, mivel leginkbb ’kls’ jegyek alapjn rtelmeztem a Szpsget].
Mg ma is csak rszlegesek az ilyen irny megrtseim, azt azonban
RZKELTETTE a FLDANYA,
hogy a SZPSG a Kzssgben NEM „ncl”.
A Szpsgnek is van egy olyan
(Harmonit) Jelz / Megmutat Clja/rtelme,
mint amelyrl az RZELMEK kapcsn rtam [(1093.r.) 305. pont (3) – elrhet ITT]:
„…A YO VLASZTOTTA a Birodalmn bell az RZELMEK Megtapasztalst.
20200908 [1032.r.] 288. pont (elrhet ITT):
„…az ’rzelem’
azokban a LTEZS-RSZEKBEN (Tudatokban) formldhat meg
[JELZ s MEGRTST segt] Harmoniaknt,
amely LTEZS-RSZEK
a
KZVETLEN MEGRINTS (!)
Lehetsgt / ramlst
TNYLEGESEN elkezdtk egyms kztt MEGFORMLNI.
Az ’rzelem’ Jelz s Megrtst segt jellegre jellemz az,
(1)
hogy az rzelmi megnyilvnuls nem csak a ’kzelben lv trs’ szmra Jelez / segti Megrteni azt,
hogyan rzkel s rtelmez / rtkel a LTEZS (= a TUDAT) ’egy helyzetet’,
(2)
hanem az rzelmet megforml / megnyilvnt szmra is nagyon fontos Megrtst segt / rtkel n-er az rzelme.
Az rzelem
(1)
fontos BELS JELZ [Harmonit Jelz] Megnyilvnuls,
(2)
s erre a Jelz Megnyilvnulsra alapulan a trsak fel irnyul (n)kifejezs / kommunikci fontos [Megrtst segt] rsze…”
A
’Szpsg’ is
egy Vlaszthat s Felpthet Tapasztalat [Tuds, er, t]
a FLDANYA Kzssgben.
ltalnossgban elmondhat az, hogy
ami ’harmoniban’ van egy teremt letvel / Sajt Vlasztsaival,
azt ’Szpsgknt’ is
rzkeli / rtelmezi.
Amikor teht egy teremt
RZKELI [Felismeri] a Szpet / Szpsget,
az egy
JELZS (lehet) a szmra
[a KZELEDS Lehetsgt Jelezheti a szmra
> azt, hogy (1) azon IRNYBAN s/vagy (2) azon TRSAK fel val KZELEDSE
HARMONIA (= VLASZTHAT) lehet az letben].
ltalnos tapasztalat az,
hogy a FLDANYA Kzssgben lk ’vonzdnak’ a Szphez.
Ennek az az oka,
hogy a valdi (!) Szpsg rzkelse
a teremtk szmra a KZELEDS LEHETSGT JELZI (!).
A Klnleges let-ptst mr megnyitott teremtk [gy a MAGOK]
a Szpsg Megtapasztalst Tudatosan [’eszkzknt’] is ’megtanuljk hasznlni’.
A Szpsg egy olyan ’t’ vagy ’eszkz’ / n-er,
amely KNNYEBB / gyorsabb teheti a
KZELEDST azon trsakhoz,
akik fel SZKSGES valamilyen gondoskods megnyilvntsa.
Amikor teht egy Klnleges Utat megnyitott teremt [vagy egy MAG]
FONTOSNAK (!) jelli meg az Anyagi-Testi Jelenlte szmra
[akr MOST jonnan (!)]
a SZPSG Megtapasztalst,
az nem „ncl”,
hanem egy olyan ’eszkz s t’ Felptst (!) Vlasztja nmaga szmra,
amely jelentsen knnyebb teheti a
gondoskodsi felvllalsai teljestst.
Ha ELFOGAD(BB) az a teremt,
aki fel valamilyen gondoskodst szksges megnyilvntania
a Klnleges Utat megnyitott teremtnek / MAGNAK
[mert a nehezebb helyzetben lv teremt szmra a Szpsg FELISMERSE JELZI a Kzeleds Lehetsgt],
akkor ennek az ’eszkznek vagy tnak’ a TUDATOS hasznlatval
jelentsen (!) knnyebb / gyorsabb tehet
(1)
nem csak a nehz helyzetben lv teremthz val kzelebb-hzds / a Bizalom egy alap-llapotnak felptse,
(2)
hanem maga a Rendezs vagy ms gondoskods megnyilvnulsa is.
Rszlet a (970.r.) 270. pont (3) alpontbl - elrhet ITT:
„…Amikor korbban a legkisebb gyermeket ’Ellenriztem’ bent a hzban, nztem / megfigyeltem a gyermek ’arct’, s a ’szja szegletben’ egy ma mosolynak nevezett alig rzkelhet apr kis grbletet ismertem fel, amit a ’jl rzem magam’ jelzsnek is rtelmezhetnk. Akkor ez a LTEZSBEN mg nem jelentette az ’rzelmek’ megjelenst, de utlagos megrtsem szerint a[z LET TEREIBEN megtapasztalhat (Vlaszthat)] mai ’rzelmek’ abbl erednek, hogy ebben a legkisebb gyermekben (a mai MINDENSG-FORRSBAN) megkezddtt az ifj anyjhoz val bels kzeledse. Lehetsges, hogy ’ez az j minta’ mg csak ebben a legkisebb gyermekben kezdett megformldni, ’nem volt jellemz’ addig ez az ifj anyra s a nagyobb gyermekre sem… Erre figyelemmel felttelezem, hogy a MINDENSG-FORRSA egy szmunkra nem rtelmezhet mdon ’rzelmesebb’, mint a ’korbban’ nllv vlt LTEZS-RSZEK (= TUDATOK), taln ez a ’jellemzje’ mig ’teljesen egyedi’ LTEZSBELI jellege…
Amikor az ifj anya ’ltta’ a karjban nyugv legkisebb gyermekben a ’szja szlnek apr j grblett’, ’szpnek (szp-harmoninak) tallta’..."