20200908 [834.r.] 238. pont (1) [csak egy olyan Meghatroz van, amely megvltoztathatatlan (az, hogy kinek melyik az Ered-Birodalma)] – elrhet ITT:
	
		       „…Megismtlem, mert fontos: a FLDANYA Kzssgben [a YOSG Kzssgeiben] a teremtk szabadon Vlaszthatjk meg azt, hogy mennyire szoros s mennyire tarts Kzeli-sszekapcsoldsokat szeretnnek megtapasztalni, illetve az let-ptsk egy-egy Vlasztott Irnyban mennyire legyen ’Gyors’, mennyire legyen ’Clirnyos’. Ezekrl minden teremt maga rendelkezhet, s a Vlasztsainak megfelel let-helyzeteket [akr Kzeledsi Helyzeteket] forml meg a FLDANYA.
	
		        Bizonyos tartamonknt [vagy bizonyos helyzetekben] a FLDANYA FELAJNHAT VLASZTSI s/vagy VLTOZTATSI LEHETSGEKET a Befogadott teremtknek, ezekre alapulan J IRNY azonban csak akkor nylhat meg a teremt letben, ha errl sszecsendlst forml meg a FLDANYVAL [a sajt kellen hatrozott megformlt Szndkra alapulan].
	
		 
	
		Jelenleg egy olyan MEGHATROZ van minden l teremt letben, 
	
		amely MEGVLTOZTATHATATLAN.
	
		 
	
		Ez a Meghatroz az, 
	
		hogy egy teremtnek melyik az Ered-Birodalma 
	
		[melyik Birodalomban rgzlt be az N-Azonoss vlt letvel, 
	
		melyik Birodalomban formldott meg az (n)Lnyegi-Teste]. 
	
		 
	
		 Minden ms Meghatroz VLASZTSON alapul,
 Minden ms Meghatroz VLASZTSON alapul, 
	
		s ezrt 
	
		 jabb Szndkkal megformlhat olyan sszecsendls,
 jabb Szndkkal megformlhat olyan sszecsendls, 
	
		amely J IRNYT AD a teremt letnek.
	
		 
	
		          A SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtknek a mostani LEHETSGEKHEZ kpest korbban jelentsen szkebb volt a Vlasztsi Lehetsge [ez ltalban jellemz a Klnleges Megtapasztals Elindtsra]. Habr korbban is csak a Szabad Szndkukkal adhattak j Irnyt az letknek,
	
		a korbbi „szksebb” Lehetsgeken alapulan megformlt Vlasztsaikat 
	
		’jogosan rzkelhetik’ ma mr „bekorltoznak”.
	
		 
	
		      Rszleges megrtsem szerint ezrt lehet nha Megrtsi-Nehzsg bennk a SZABADSG megtapasztalshoz kapcsoldan.
	
		 
	
		Olyankor is „kteleznek” s „megvltoztathatatlannak” RZKELNEK s rtkelnek / rtelmeznek egy helyzetet, 
	
		amikor az valjban 
	
		(1) 
	
		tnylegesen Szabadsg a szmukra 
	
		[mert a korbbi Sajt Vlasztsukon alapul, s nem ismerik fel, hogy VLTOZTATHATNAK a korbban meghatrozott irnyokon], 
	
		(2) 
	
		vagy Szabadsg lehet a szmukra
	
		[VLASZTHATJK].
	
		 
	
		      Rszleges megrtsem az, hogy lehet a legtbb [viszonylag mr rgebben Szolglatot teljest] teremt (n)Lnyegi-Testben megformlt let-Alapban nhny olyan rsz, amely valban „nehezen sszeegyeztethet” a SZABADSG Megtapasztalshoz kapcsoldan megformlt j Elvekkel / Tapasztalatokkal.
	
		 
	
		      Az J TR-ALAPRA tigazod [az J TR-ALAPON folytatd] LET szmra [a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA ltal egytt] meghatrozott j ’CL’ a HARMONIA s a SZABADSG [s az ezekhez elvlaszthatatlanul tartoz FELELSSG] Megrtst / Megtapasztalst jellte meg F Irnyknt [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT]. [A MOZGS Szabadsgrl / Vltoztats Szabadsgrl: (439.r.) 153. pont – elrhet ITT]
	
		        Az l teremtk eddigi Tapasztalatai a Szabadsgrl s a Szabadsg „hinyrl” fontos alapjai AZ-LET Folytatdsnak. 
	
		Segtsget kapunk az letnket-GONDOZKTL ahhoz, 
	
		hogy minden eddigi (Sajt) Tapasztalatban Tudatoss vljunk,
	
		MEGRTSK a Jelenltnk [s a jelenlegi llapotunk / helyzetnk] OKT, 
	
		s azt is, hogy KORBBAN milyen CLT / let-ptsi Irnyt vlasztottunk Megtapasztalni,
	
		illetve milyen jabb Lehetsgek kzl Vlaszthatunk 
	
		[milyen j Clt adhatunk az letnknek].
	
		 
	
		Megrtjk azt, 
	
		hogy ’ott-ahol-ppen-vagyunk’ 
	
		milyen magunk vlasztotta Meghatrozkra ptettk addig az letnket,
	
		s akkor-ppen milyen Lehetsgek vannak Irny-Vltoztatsra / Sors-Rendezsre…
	
		msokhoz kzeledsekre… 
	
		rgi kapcsoldsok Megjtsra [vagy akr Lezrsra]… 
	
		j kapcsoldsok megalapozsra stb…
	
		 
	
		Sok teremt azrt nem kpes
	
		sem a Jelenltt megalapoz OKOK / Vlasztsok / Meghatrozk Felismersre s Megrtsre,
	
		sem pedig az ppen-meglv / Megnyithat Lehetsgei Felismersre-Megrtsre,
	
		mert az let-Alapjban olyan EL-Vltozs van,
	
		amely mg nem kerlt Teljesen Rendezsre. 
	
		[(753.r.) 214. pont (a teremtk tbbsge „elakad a VLASZTS szabadsgnl”) – elrhet ITT]
	
		 
	
		Az let-Alapok Teljes-Rendezse 
	
		az letet-GONDOZK FELELSSGE s HATALMA.
	
		 
	
		Az let-Alapok Teljes-Rendezse sorn
	
		a teremtnek magnak akkor van valamilyen LEHETSGE, 
	
		ha egy korbbi Vlasztsn Vltoztatni szksges
	
		[vagy a tovbbhalads rdekben egy j Szndkkal meg kell ersteni a korbbi Vlasztst].
	
		 
	
		        Az N-Bekorltozsok kapcsn emltettem, hogy amikor a teremt a Sajt Szndkval [Vlasztsval] rszlegesen vagy teljesen Lezr egy elkezdett megtapasztalst [a tapasztalathoz tartoz bels-teret / ramlst], azt a Bekorltozst csak  maga szntetheti meg [nem ptolhatja mg Knnyts formjban sem ezt „helyette” az letet-GONDOZ vagy ms teremt: (609.r.) 192. pont (3) – elrhet ITT, (669.r.) 202. pont (3) – elrhet ITT].
	
		 
	
		Ha a folyamatban lv REND-TTELEK / TELJES-ELLENRZSEK sorn 
	
		az letet-GONDOZK FELISMERNEK egy N-Bekorltozst 
	
		[akr egy mr szksgtelen korbbi Szndkot],
	
		 erre ’Figyelmeztetik’ a teremtt 
	
		[olyan Helyzetet formlnak meg, amelyben a teremt 
	
		(1) nmaga 
	
		s/vagy (2) egy Klnleges Gondoskodsban tapasztalattal rendelkez trs segtsgvel 
	
		Felismeri s Megrti a korbbi Szndkn alapul AKADLYT a tovbbhaladsban. 
	
		 
	
		Ilyenkor a Megrtseire alapulan 
	
		a teremtnek magnak szksges kinyilvntania az lett-GONDOZK fel 
	
		azt az J Szndkt,
	
		hogy a korbbi N-Bekorltozst megsznteti, 
	
		s kri az lett-GONDOZITL az N-Bekorltozs [mint megformlt-tr] Visszabontst.
	
		 
	
		         A [766-767.r.] 219. pontban (elrhet ITT) rtam arrl a szemlyes tapasztalatomrl, hogy egy eddig Alv-Kdknt gondozott Tapasztalatom Teljes-Rendezsekor szksges volt a korbban megformlt N-Bekorltozst megszntetnem ahhoz, hogy visszafogadhassam a Tapasztalatom folytathat rszt…”
	
		 
	
		20200908 [1351-1352.r.] 360. pont [a Tudatos / flig-Tudatos / Tudat-Alatti bels-terek Rendezse] – elrhet ITT:
	
		            „…Amikor a ’Tudat Alatti’ tr-rszhez rkeztem, az volt a furcsa, hogy ’nyitva volt a kapuja’, s „idegeneket lttam” az ’udvar’ tbb rszben is [nha egyedl voltak, mskor kisebb csoportokban vagy sorba-rendezdve].
	
		 
	
		
	
		            A kp bal als sarkban „sszegylt” „idegenek” olyan rzetet keltettek, mintha egy „homokozban” nagyon sok szl s gyerek sszezsfoldott volna, s ott valamilyen „bulit tartottak” [a „sarokban rejtzkdve stak” (?)]. Volt mellettk / hozzjuk kzel egy „zensz”, „aki / ami” „nclan jtszott a hangszern”, nem rdekelte az, ha azzal msokat zavart [taln azzal, hogy magra vonta a figyelmet, prblta a mellette lvk tevkenysgt takarni (?)]. A ’kapuhoz’ kzeli ’kerts mellett’ ’sorba rendezdve’ mintha ’[megtveszten gyermek-formj] „idegenek” jtszottak volna csendben’ [a kertsen „matattak”, taln prbltk megbontani / kibontani (?)]… nhny „magnyos” „idegen” pedig a kaputl nem messze „bentebb igyekezett haladni amennyire lehet szrevtlenl”.
	
		            Nem ismertem fel (n)azonossgot ezekkel az ’udvaron’ lvkkel… s azt sem rtettem, hogy a kapu mikor s hogyan nylt ki [nem n nyitottam ki, s n nem engedtem be „idegeneket”].
	
		            Utlag gy rtelmezem a kpet, hogy 
	
		a sajt Tapasztalatok
	
		a ’Tudat Alatti’ tr-rszben
	
		a kisebb s nagyobb ngyzettel jellt ’raktrakban’ [bels-hzban] vannak BERGZTVE.
	
		 
	
		A ’raktrakhoz’ ’van kulcsom’, 
	
		s az ’engedlyemmel’ [a krsemre] ezeket a ’raktrakat’ a FLDANYA is jogosult ELLENRIZNI
	
		[ugyangy az (n)Lnyegem, 
	
		s Fontos Okbl akr ms letet-GONDOZ is, 
	
		pldul a MINDENSG-FORRSA / LTEZS-FORRSA is megnyilvnulhat itt a (SPECILIS) TELJES-ELLENRZSVEL].
	
		 
	
		Nyilvnvalan az ELLENRZSNEK fontos rsze azt Meghatrozni,
	
		hogy ’mikor s hogyan nylhatott ki az ezen tr-rszhez tartoz kapu’
	
		[ez egy megrtst segt kp]. 
	
		 
	
		(1)
	
		Lehetsges, hogy „akaratlanul / tudattalanul”
	
		„a teremt maga nylt meg” a ’Tudat ALATTIJBAN’ 
	
		[pldul egy trauma / slyos vesztesg / fjdalom / flelem / tveds / megtveszts / knyszer / zsibbaszts stb hatsra]… 
	
		(2)
	
		de az is lehet, 
	
		hogy valamilyen „rendszer-hiba” az ok
	
		[a FLDANYNAK valamilyen j GONDOSKODSSAL 
	
		ezt a „rendszer-hibt” 
	
		(Illeszkedsi-Nehzsget?)
	
		(Fokozott-Odafigyelst Jelz Helyzetet?)  
	
		meg kell szntetnie]. 
	
		(3)
	
		Az is lehet, 
	
		hogy valamilyen „kls” „megtr” „knyszer” lehetett az oka az akaratlan „kinylsnak”.
	
		 
	
		            Felttelezem, hogy 
	
		az „idegennek” rzkelt „tartalmak” egy (jelentsebb) rsze
	
		a ’Tudat ALATTI’ terleten 
	
		olyan korbbi [„knyszer” „formjban” meglt] Megtapasztals lehet, 
	
		amelyet a teremt nem tudott beilleszteni a Sajt-Harmonijba, 
	
		s gyorsan vagy lassan „lesllyedt” a ’Tudat Alatti’ szintre.
	
		Mivel nem volt illeszked a Sajt-Harmonihoz,
	
		ebbl ereden nem rgzlhettek be a ’raktrak / bels-hzak’ egyikbe,
	
		ezrt az „udvaron” „maradtak” 
	
		[mivel nem volt mg olyan SPECILIS GONDOSKODSA az letet-GONDOZKNAK, 
	
		amellyel ezek az „idegen tartalmak / mintk” Rendezhetek / ’Kivezethetek’ lehettek volna a bels-terekbl].
	
		 
	
		Lehetnek az ’udvaron’ lv Tapasztalatok kztt ma mg olyanok is, 
	
		amelyeket habr a teremt nmaga Vlasztott, nmaga Alapozott meg, 
	
		utbb azonban Tr-Veszts hatsra vagy ms mdon 
	
		olyan mrtkben EL-Vltozott a Tapasztalat, 
	
		hogy „arra mr nmaga sem ismer r”, 
	
		s ezrt nem tudott ez a SLYOSABBAN EL-Vltozott rsz bergzlni a ’raktrban / bels-hzban’.
	
		 
	
		            n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkl megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
	
		 
	
		            Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
	
		 
	
		A kpben  ’hirtelen stt lett’
 ’hirtelen stt lett’
	
		[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t
	
		ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt], 
	
		s egy  ’sr, ers est’ rzkeltem.
 ’sr, ers est’ rzkeltem.
	
		[Olyan volt ez a ’folykony’ tr, mint a sr olaj…
	
		nem kln ’cseppekbl’ llt,
	
		hanem egy ’egyben-lv folykony sr massza’ volt.]
	
		 
	
		Amikor  az ’es’ ’elcsendesedett’
 az ’es’ ’elcsendesedett’
	
		[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt], 
	
		az „idegeneket” [„idegensget”] mr nem rzkeltem
	
		[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
	
		 
	
		Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
	
		nhny „ott-hagyott” „ruhadarabot” mg talltam,
	
		s azokat egy helyre gyjtttem ssze 
	
		[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
	
		 
	
		A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
	
		kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak” a bels-trben.
	
		 
	
		Az „idegensgek” Levlasztst s kivezetst kveten mg ott-maradt 
	
		„maradvnyokra” s „lenyomatokra” is 
	
		kiterjed az ELLENRZS s RENDEZS, 
	
		ezekrl is nagyon rszletes FELJEGYZS kszl 
	
		[ma mg jellemzen TELJES-Kpet kszt / rgzt ezekrl is a MINDENSG-FORRSA].
	
		 
	
		Fontos:
	
		a SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS
	
		jelenleg
	
		a ’szemlyes’ terekben lv minden ’megformltsgra kiterjed.
	
		 
	
		A TR-RENDEZS sorn
	
		ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok” is
	
		[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)
	
		(esetleg ’Emlkeztetk’ vagy korbbi Feljegyzsek) (?)]
	
		maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl
	
		[a  ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is]…”
 ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is]…”
	
		 
	
		A Teljes-Rendezs sorn ksztett FELJEGYZS
	
		kerl majd bergztsre 
	
		a Feltiszttott / Rendezett s jj-ptett Bels-Terekbe(n).
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1450. rszben, elrhet ITT