20200908 [834.r.] 238. pont (1) [csak egy olyan Meghatroz van, amely megvltoztathatatlan (az, hogy kinek melyik az Ered-Birodalma)] – elrhet ITT:
„…Megismtlem, mert fontos: a FLDANYA Kzssgben [a YOSG Kzssgeiben] a teremtk szabadon Vlaszthatjk meg azt, hogy mennyire szoros s mennyire tarts Kzeli-sszekapcsoldsokat szeretnnek megtapasztalni, illetve az let-ptsk egy-egy Vlasztott Irnyban mennyire legyen ’Gyors’, mennyire legyen ’Clirnyos’. Ezekrl minden teremt maga rendelkezhet, s a Vlasztsainak megfelel let-helyzeteket [akr Kzeledsi Helyzeteket] forml meg a FLDANYA.
Bizonyos tartamonknt [vagy bizonyos helyzetekben] a FLDANYA FELAJNHAT VLASZTSI s/vagy VLTOZTATSI LEHETSGEKET a Befogadott teremtknek, ezekre alapulan J IRNY azonban csak akkor nylhat meg a teremt letben, ha errl sszecsendlst forml meg a FLDANYVAL [a sajt kellen hatrozott megformlt Szndkra alapulan].
Jelenleg egy olyan MEGHATROZ van minden l teremt letben,
amely MEGVLTOZTATHATATLAN.
Ez a Meghatroz az,
hogy egy teremtnek melyik az Ered-Birodalma
[melyik Birodalomban rgzlt be az N-Azonoss vlt letvel,
melyik Birodalomban formldott meg az (n)Lnyegi-Teste].
Minden ms Meghatroz VLASZTSON alapul,
s ezrt
jabb Szndkkal megformlhat olyan sszecsendls,
amely J IRNYT AD a teremt letnek.
A SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtknek a mostani LEHETSGEKHEZ kpest korbban jelentsen szkebb volt a Vlasztsi Lehetsge [ez ltalban jellemz a Klnleges Megtapasztals Elindtsra]. Habr korbban is csak a Szabad Szndkukkal adhattak j Irnyt az letknek,
a korbbi „szksebb” Lehetsgeken alapulan megformlt Vlasztsaikat
’jogosan rzkelhetik’ ma mr „bekorltoznak”.
Rszleges megrtsem szerint ezrt lehet nha Megrtsi-Nehzsg bennk a SZABADSG megtapasztalshoz kapcsoldan.
Olyankor is „kteleznek” s „megvltoztathatatlannak” RZKELNEK s rtkelnek / rtelmeznek egy helyzetet,
amikor az valjban
(1)
tnylegesen Szabadsg a szmukra
[mert a korbbi Sajt Vlasztsukon alapul, s nem ismerik fel, hogy VLTOZTATHATNAK a korbban meghatrozott irnyokon],
(2)
vagy Szabadsg lehet a szmukra
[VLASZTHATJK].
Rszleges megrtsem az, hogy lehet a legtbb [viszonylag mr rgebben Szolglatot teljest] teremt (n)Lnyegi-Testben megformlt let-Alapban nhny olyan rsz, amely valban „nehezen sszeegyeztethet” a SZABADSG Megtapasztalshoz kapcsoldan megformlt j Elvekkel / Tapasztalatokkal.
Az J TR-ALAPRA tigazod [az J TR-ALAPON folytatd] LET szmra [a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA ltal egytt] meghatrozott j ’CL’ a HARMONIA s a SZABADSG [s az ezekhez elvlaszthatatlanul tartoz FELELSSG] Megrtst / Megtapasztalst jellte meg F Irnyknt [(273.r.) 102. pont 3. alpont – elrhet ITT]. [A MOZGS Szabadsgrl / Vltoztats Szabadsgrl: (439.r.) 153. pont – elrhet ITT]
Az l teremtk eddigi Tapasztalatai a Szabadsgrl s a Szabadsg „hinyrl” fontos alapjai AZ-LET Folytatdsnak.
Segtsget kapunk az letnket-GONDOZKTL ahhoz,
hogy minden eddigi (Sajt) Tapasztalatban Tudatoss vljunk,
MEGRTSK a Jelenltnk [s a jelenlegi llapotunk / helyzetnk] OKT,
s azt is, hogy KORBBAN milyen CLT / let-ptsi Irnyt vlasztottunk Megtapasztalni,
illetve milyen jabb Lehetsgek kzl Vlaszthatunk
[milyen j Clt adhatunk az letnknek].
Megrtjk azt,
hogy ’ott-ahol-ppen-vagyunk’
milyen magunk vlasztotta Meghatrozkra ptettk addig az letnket,
s akkor-ppen milyen Lehetsgek vannak Irny-Vltoztatsra / Sors-Rendezsre…
msokhoz kzeledsekre…
rgi kapcsoldsok Megjtsra [vagy akr Lezrsra]…
j kapcsoldsok megalapozsra stb…
Sok teremt azrt nem kpes
sem a Jelenltt megalapoz OKOK / Vlasztsok / Meghatrozk Felismersre s Megrtsre,
sem pedig az ppen-meglv / Megnyithat Lehetsgei Felismersre-Megrtsre,
mert az let-Alapjban olyan EL-Vltozs van,
amely mg nem kerlt Teljesen Rendezsre.
[(753.r.) 214. pont (a teremtk tbbsge „elakad a VLASZTS szabadsgnl”) – elrhet ITT]
Az let-Alapok Teljes-Rendezse
az letet-GONDOZK FELELSSGE s HATALMA.
Az let-Alapok Teljes-Rendezse sorn
a teremtnek magnak akkor van valamilyen LEHETSGE,
ha egy korbbi Vlasztsn Vltoztatni szksges
[vagy a tovbbhalads rdekben egy j Szndkkal meg kell ersteni a korbbi Vlasztst].
Az N-Bekorltozsok kapcsn emltettem, hogy amikor a teremt a Sajt Szndkval [Vlasztsval] rszlegesen vagy teljesen Lezr egy elkezdett megtapasztalst [a tapasztalathoz tartoz bels-teret / ramlst], azt a Bekorltozst csak maga szntetheti meg [nem ptolhatja mg Knnyts formjban sem ezt „helyette” az letet-GONDOZ vagy ms teremt: (609.r.) 192. pont (3) – elrhet ITT, (669.r.) 202. pont (3) – elrhet ITT].
Ha a folyamatban lv REND-TTELEK / TELJES-ELLENRZSEK sorn
az letet-GONDOZK FELISMERNEK egy N-Bekorltozst
[akr egy mr szksgtelen korbbi Szndkot],
erre ’Figyelmeztetik’ a teremtt
[olyan Helyzetet formlnak meg, amelyben a teremt
(1) nmaga
s/vagy (2) egy Klnleges Gondoskodsban tapasztalattal rendelkez trs segtsgvel
Felismeri s Megrti a korbbi Szndkn alapul AKADLYT a tovbbhaladsban.
Ilyenkor a Megrtseire alapulan
a teremtnek magnak szksges kinyilvntania az lett-GONDOZK fel
azt az J Szndkt,
hogy a korbbi N-Bekorltozst megsznteti,
s kri az lett-GONDOZITL az N-Bekorltozs [mint megformlt-tr] Visszabontst.
A [766-767.r.] 219. pontban (elrhet ITT) rtam arrl a szemlyes tapasztalatomrl, hogy egy eddig Alv-Kdknt gondozott Tapasztalatom Teljes-Rendezsekor szksges volt a korbban megformlt N-Bekorltozst megszntetnem ahhoz, hogy visszafogadhassam a Tapasztalatom folytathat rszt…”
20200908 [1351-1352.r.] 360. pont [a Tudatos / flig-Tudatos / Tudat-Alatti bels-terek Rendezse] – elrhet ITT:
„…Amikor a ’Tudat Alatti’ tr-rszhez rkeztem, az volt a furcsa, hogy ’nyitva volt a kapuja’, s „idegeneket lttam” az ’udvar’ tbb rszben is [nha egyedl voltak, mskor kisebb csoportokban vagy sorba-rendezdve].

A kp bal als sarkban „sszegylt” „idegenek” olyan rzetet keltettek, mintha egy „homokozban” nagyon sok szl s gyerek sszezsfoldott volna, s ott valamilyen „bulit tartottak” [a „sarokban rejtzkdve stak” (?)]. Volt mellettk / hozzjuk kzel egy „zensz”, „aki / ami” „nclan jtszott a hangszern”, nem rdekelte az, ha azzal msokat zavart [taln azzal, hogy magra vonta a figyelmet, prblta a mellette lvk tevkenysgt takarni (?)]. A ’kapuhoz’ kzeli ’kerts mellett’ ’sorba rendezdve’ mintha ’[megtveszten gyermek-formj] „idegenek” jtszottak volna csendben’ [a kertsen „matattak”, taln prbltk megbontani / kibontani (?)]… nhny „magnyos” „idegen” pedig a kaputl nem messze „bentebb igyekezett haladni amennyire lehet szrevtlenl”.
Nem ismertem fel (n)azonossgot ezekkel az ’udvaron’ lvkkel… s azt sem rtettem, hogy a kapu mikor s hogyan nylt ki [nem n nyitottam ki, s n nem engedtem be „idegeneket”].
Utlag gy rtelmezem a kpet, hogy
a sajt Tapasztalatok
a ’Tudat Alatti’ tr-rszben
a kisebb s nagyobb ngyzettel jellt ’raktrakban’ [bels-hzban] vannak BERGZTVE.
A ’raktrakhoz’ ’van kulcsom’,
s az ’engedlyemmel’ [a krsemre] ezeket a ’raktrakat’ a FLDANYA is jogosult ELLENRIZNI
[ugyangy az (n)Lnyegem,
s Fontos Okbl akr ms letet-GONDOZ is,
pldul a MINDENSG-FORRSA / LTEZS-FORRSA is megnyilvnulhat itt a (SPECILIS) TELJES-ELLENRZSVEL].
Nyilvnvalan az ELLENRZSNEK fontos rsze azt Meghatrozni,
hogy ’mikor s hogyan nylhatott ki az ezen tr-rszhez tartoz kapu’
[ez egy megrtst segt kp].
(1)
Lehetsges, hogy „akaratlanul / tudattalanul”
„a teremt maga nylt meg” a ’Tudat ALATTIJBAN’
[pldul egy trauma / slyos vesztesg / fjdalom / flelem / tveds / megtveszts / knyszer / zsibbaszts stb hatsra]…
(2)
de az is lehet,
hogy valamilyen „rendszer-hiba” az ok
[a FLDANYNAK valamilyen j GONDOSKODSSAL
ezt a „rendszer-hibt”
(Illeszkedsi-Nehzsget?)
(Fokozott-Odafigyelst Jelz Helyzetet?)
meg kell szntetnie].
(3)
Az is lehet,
hogy valamilyen „kls” „megtr” „knyszer” lehetett az oka az akaratlan „kinylsnak”.
Felttelezem, hogy
az „idegennek” rzkelt „tartalmak” egy (jelentsebb) rsze
a ’Tudat ALATTI’ terleten
olyan korbbi [„knyszer” „formjban” meglt] Megtapasztals lehet,
amelyet a teremt nem tudott beilleszteni a Sajt-Harmonijba,
s gyorsan vagy lassan „lesllyedt” a ’Tudat Alatti’ szintre.
Mivel nem volt illeszked a Sajt-Harmonihoz,
ebbl ereden nem rgzlhettek be a ’raktrak / bels-hzak’ egyikbe,
ezrt az „udvaron” „maradtak”
[mivel nem volt mg olyan SPECILIS GONDOSKODSA az letet-GONDOZKNAK,
amellyel ezek az „idegen tartalmak / mintk” Rendezhetek / ’Kivezethetek’ lehettek volna a bels-terekbl].
Lehetnek az ’udvaron’ lv Tapasztalatok kztt ma mg olyanok is,
amelyeket habr a teremt nmaga Vlasztott, nmaga Alapozott meg,
utbb azonban Tr-Veszts hatsra vagy ms mdon
olyan mrtkben EL-Vltozott a Tapasztalat,
hogy „arra mr nmaga sem ismer r”,
s ezrt nem tudott ez a SLYOSABBAN EL-Vltozott rsz bergzlni a ’raktrban / bels-hzban’.
n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkl megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
A kpben
’hirtelen stt lett’
[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t
ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt],
s egy
’sr, ers est’ rzkeltem.
[Olyan volt ez a ’folykony’ tr, mint a sr olaj…
nem kln ’cseppekbl’ llt,
hanem egy ’egyben-lv folykony sr massza’ volt.]
Amikor
az ’es’ ’elcsendesedett’
[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt],
az „idegeneket” [„idegensget”] mr nem rzkeltem
[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
nhny „ott-hagyott” „ruhadarabot” mg talltam,
s azokat egy helyre gyjtttem ssze
[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak” a bels-trben.
Az „idegensgek” Levlasztst s kivezetst kveten mg ott-maradt
„maradvnyokra” s „lenyomatokra” is
kiterjed az ELLENRZS s RENDEZS,
ezekrl is nagyon rszletes FELJEGYZS kszl
[ma mg jellemzen TELJES-Kpet kszt / rgzt ezekrl is a MINDENSG-FORRSA].
Fontos:
a SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS
jelenleg
a ’szemlyes’ terekben lv minden ’megformltsgra kiterjed.
A TR-RENDEZS sorn
ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok” is
[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)
(esetleg ’Emlkeztetk’ vagy korbbi Feljegyzsek) (?)]
maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl
[a
’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is]…”
A Teljes-Rendezs sorn ksztett FELJEGYZS
kerl majd bergztsre
a Feltiszttott / Rendezett s jj-ptett Bels-Terekbe(n).
Az rs folytatdik az 1450. rszben, elrhet ITT