Fontos:
(1)
habr az LET-TERNKNEK
az ltalunk most ismert [SLYOSABBAN EL-Vltozott] TR-RSZBEN
’nagyobb Rendezseket’
nem nyilvnt meg a FLDANYA
[= csak azokat a TR-RENDEZSEKET nyilvntja meg a FLDANYA
a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TR-RSZBEN,
amelyek a KISEBB SZAKASZ-Vlts Elksztshez / Megnyilvntshoz felttlenl Szksgesek],
(2)
az Anyagi-Testben lk ’szemlyes’ tereinek Rendezshez
azonban ’mr most is
Ad / Adhat Teret
a FLDANYA’.
Az Anyagi-Testen bell,
illetve az Anyagi-Testen kvli Szemlyes-Trben
(ide rtve a teremt lethez tartoz minden ramlst is)
’mr most is lehetsgesek’ / mr most is Megnyilvnulnak
a TR-Rendezsek
[~ let-Alap-Rendezsek]
s egyb ms olyan Rendezsek,
amelyekre a teremt megfelelen Felkszlt.
Tapasztalat,
hogy ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TR-RSZBEN
a ’szemlyes’ terekben megnyilvnul Rendezsek
ma mg jelentsebb fjdalmakkal is jrhatnak
[nagyobb elfradst okozhatnak,
Nagyobb-Nyugalomba bergzlst is Szksgess tehetnek].
Jellemzen azok kezdhettek bele ebben a SLYOSABBAN EL-Vltozott LET-TR-Rszben
az lettel-sszeegyeztethetetlen jelleg
[teht SPECILIS / KML GONDOSKODST is Szksgess tev]
EL-Vltozsaik Rendez-folyamatba,
akiknek ’ersebb az let-gykerk’,
’ers s biztos az Elfogadsuk’,
a Bizalmuk legfeljebb csak egszen kis mrtkben „billeg”,
s akiknek vannak / lehetnek olyan Kzeli-Kapcsoldsaik (Szeretet-Kapcsoldsaik),
amelyek a Rendezs egyes nehezebb / nagyobb odafigyelst Szksgess tev [akr fjdalmasabb] Szakaszn kpesek lehetnek ’tsegteni’.
Leginkbb
azok VLASZTOTTK
[a lehetsges fjdalmakat is Elfogadva / Felvllalva]
egyes EL-Vltozsaik Rendezsnek megkezdst
mr itt ebben a SLYOSABBAN is EL-Vltozott LET-TR-Rszben,
akik gy jelentsen hamarabb kpess vlnak visszailleszkedni a Sajt-Harmonijukba
rszben azon egyik Vlasztott F Cllal,
hogy a Trsak fel irnyul Gondoskodsokban
[~ a maguk ltal Vlasztott let-ptsben / megtapasztalsokban]
mihamarabb maguk is Tevkenyen rsztvehessenek.
Lnyeges jdonsgrl nem rtam ebben a mai lejegyzsben…
Akik mr Elindtottk
a Sajt-Harmonijukhoz ket visszavezet let-ptst
[akr valamilyen ’Gygytssal’,
akr valamilyen ’jj-ptst’ Vlasztva
(attl fggen, hogy korbban milyen Gondoskodsi-Irnyokat Alapoztak meg / Nyitottak meg / ptettek fel az letkben,
gy melyik {Rendez IRNY} Gondoskodsokhoz kpesek knnyebben hozzkapcsoldni)],
azok mr teszik a napi lpseiket ebben az irnyban.
Akik pedig majd csak az J RSZ-RAMLSOKBAN val Bergzlst kveten kezdenek neki
egy-egy Tapasztalatuk Rendezsnek
[vagy egy Fontos Megrts Felptsnek],
azok szmra olyan ’mindennapi’ Helyzeteket forml meg a FLDANYA,
amelyekben ’Alapoz Tudsokat pthetnek fel’
[olyan Tapasztalatokat / Megrtseket pthetnek fel,
amelyek jelentsen knnyebb teszik majd
az ’nmagukra-ismerst’
s a Sajt-Harmonia Felismerst,
a Sajt-Harmoninak megfelel let-pts Elindtst].
A mai rsban elsdlegesen arra irnyult a figyelem, hogy
(1)
habr az LET-TERNKNEK
a ma ismert rszben
[magban a Kzssgi LET-TRBEN]
jelentsebb RENDEZSEK mr nem nyilvnulnak meg
[ezen TR-RSZ egy rsze teljesen Visszabontsra kerl a KISEBB Szakasz-Vlts sorn],
(2)
arra azonban MR MOST / ITT IS VAN LEHETSG,
hogy a ’szemlyes’ terk Rendezst [ha ezt Vlasztottk (!)] megkezdhessk
a mg Anyagi-Testben Jelenlvk
[az ilyen Vltoztatshoz kpes ► Teret (s ► Kzvetlen GONDOSKODST) Adni a FLDANYA (!)].
A „helyrehozhatatlanul” EL-Vltozott LET-TR-RSZ Visszabontsa a KISEBB Szakasz-Vltshoz kapcsoldan:
20200908 [1375-1377.r.] 366. pont [Megrtst segt kp: busz, vonat, nagy specilis szllt-jrm; a nagy szlltjrm tvitt a rgi trbl (egy ksivatag mellett elhaladva) az J RSZ-RAMLSBA] – elrhet ITT
OTTHON vagyok – vagy csak egy ideiglenes szllson? [
Mindenhol Otthon vagyok, ahol a Jelenltem ’trvnyes’ Befogadson alapul]
20200908 [1171-1175.r.] 320. pont (1)-(5) – elrhet ITT
20200908 [1240.r.] 336. pont (4) [tveds] – elrhet ITT…”
2024.06.11.
A FLDANYA
s mindannyian, akik a Kzssgben lnk,
MEGTAPASZTALTUK
(1)
mind a „magra-hagyottsgot” [valamilyen SLYOSABB formban],
(2)
mind pedig a SLYOSABB Tr-Vesztseket
[vagyis azt, amikor nem csupn valami „akadlyozta” a vlasztott megtapasztalst,
hanem tnylegesen „megszaktotta” azt].
A nehezebb [= nagyobb odafigyelst Szksgess tev] Gondoskodsok kz tartozik
az ’Alapoz let-pts’ sorn megnyilvnul Gondoskods
[a Bizalmban is slyosabban srlt letben a Bizalom (s Szndk-Hasznlat) jj-ptse,
a Tudatossg Alapjainak jj-ptse,
az ilyen teremt ’figyelmnek’ a ’visszafordtsa nmaga fel / a sajt lete fel / a sajt Meghatrozi fel’].
Mint emltettem, ezek az ’ALAPOZSOK’ olyan Gondoskodsok,
amelyek NEM SRGETHETEK,
s a Gondoskodst megnyilvnt teremttl nem csupn Fokozott Odafigyelst ignyel ez,
hanem nagy trelmet,
s a leggyakrabban az ELFOGADS [~ Szeretet, Felelssg] MEGFONTOLT formjnak megnyilvntst.
Ebbl ereden az Alapoz let-pts sorn
elsdlegesen a MAGOK vehetnek rszt a Gondoskodsok Megnyilvntsban
[nagyon gyakran ’egytt’ azokkal a SPECILIS Formban Jelenlv ms Segtkkel,
akik ppen a FLDANYA Befogadsban vannak].
Az ’ALAPOZSOK’
(1)
egy jelents rsze olyan Gondoskods,
amelyet a teremtk mg a ► megszletsket megelzen ’tapasztalnak meg’
[az El-Test Felptse sorn,
illetve a magzati let-szakaszban],
s (2)
kisebb rszben pedig ► kevssel a megszletst kveten
[egy ’szeret csald’ befogadsban].
(1)
Az El-Test Felptse sorn,
majd pedig a magzati let-szakaszban
a ► FLDANYA
mg ’SPECILISAN’ ’kzel van’
az Anyagi-Testi Jelenltre Felkszl teremt Befogadott-lethez s formld Jelenlthez…
(2)
majd pedig a mr megszletett lethez ’specilisan’ (is) ’kzel vannak’ a ► ’befogad szlei’
[’specilisan’ ’tplljk’ s gondozzk,
enlkl az Anyagi-Testi Jelenlt nem lenne kpes letben maradni].
Fontos azt Megrteni, hogy
amikor valaki az ’ALAPOZSOKBAN’ [~ akr a Rendezs ELS Szakaszban] veszt rszt
a trsai fel irnyul Gondoskodsban
[vagy akr a Sajt Jelenltben halad vgig egy Alapoz Szakaszon],
a szoksosnl ’nagyobb trelem’ Szksges ehhez,
s az Elfogadsnak is ’MEGFONTOLTABB’ ’formja’.
Sokkal ’nagyobb figyelemmel’ Szksges a Gondoskods sorn
azt ’Figyelni / Megfigyelni / Megrteni / Megfontolni’,
hogy MIRE VAN SZKSGE a gondozottnak ahhoz,
hogy az let-Alapjait jj-ptse / Megerstse,
mi Szksges ahhoz,
hogy a Biztonsg-rzete / Bizalma / Elfogadsa / Tudsa / Tudatossga
a SZKSGES IRNYOKBAN pljn s megersdjn.
Emltettem, hogy
az ’ALAPOZSOKBAN’ Gondoskodsi Feladatokat felvllal teremtnek
[termszetesen ► ’ptve’ az addigi Sajt Tapasztalataira is (!)]
nagyon pontosan kvetnie kell a FLDANYA fell rkez Bels tmutatsokat.
Ezeknek a Bels tmutatsoknak a pontos kvetsvel megnyilvntott Gondoskodsok sorn
tanuljk meg
maguk a Gondoskodst megnyilvnt teremtk is
az jabban Megformlt
[letet s Teret ERSEBBEN V,
a Harmoninak megfelel Megnyilvnulsokat ERSEBBEN Irnyban-Tart]
GONDOSKODSOKBAN val tevkeny Megnyilvnulst.
20200908 [1435.r.] 374. pont (9) [TBB GONDOSKODSI IRNYNL ’Adott Tudsokat’ rgzt be a FLDANYA az let-Alapban / Anyagi-Testben] – elrhet ITT:
„…[2024.05.08.]
Tbb GONDOSKODSI Irnyhoz kapcsoldan is Jelzett
az utbbi hnapokban az,
hogy a FLDANYA
(1)
egyfell az rintett teremtk Befogadsi-Alapjban
[= FLD Kzssgn belli let-Alapjban]
s (2)
az Anyagi-Test valamely Vdettebb Bels-Terben
[leggyakrabban taln a ’Tudat ALATTINAK’ nevezett Bels-Trben]
BERGZT olyan [a FLDANYA ltal Megformlt] Tudst,
amelyet a FLDANYA
’Adott Tudsknt Ad’.
Ez azt jelenti,
hogy amikor erre a Tudsra Szksg lesz
[valsznleg az LET-TERNK J RSZ-RAMLSAIBAN val Bergzlst kveten (?)],
ez a FLDANYA ltal [’kszen adott’] Tuds
’Felemelkedik’ a Tudatos let-rszbe,
s ’magtl rtetden’ ’tudni fogjuk’.
Valsznleg hasonlnak fogjuk rzkelni ezt kezdetben ahhoz,
mint amikor ’emlkezni kezdnk / emlkeznk valamire’.
Sokszor megtapasztaljuk ma mr azt,
hogy ► ’bellnk-magunkbl’ ’jn el’ valamilyen ismeret / tuds
[tudunk valami olyat Bizonyossgknt,
amivel korbban nem foglalkoztunk, amit korbban nem tanultunk].
Rszleges megrtsem szerint
a ’Tudat ALATTI’ bels-trben mostanban gy Bergzl
[FLDANYA ltal] ’Adott Tudssal’
’alvs sorn’ a legtbben
ISMERKEDNK,
s
’Tanuljuk, Gyakoroljuk’ ezek hasznlatt.
Ezeket a ’kszen Adott Tudsokat’
olyan Bels-Terekben Rgzti be az Anyagi-Testben a FLDANYA,
amelyek nem nylnak meg akaratlanul,
s a bennk lv Tuds csak akkor emelkedik be a Tudatos Jelenltbe,
amikor arra Szksg lesz / amikor a hasznlatt tnylegesen megkezdi a teremt…”