20200908 [438.r.] 153. pont [BELS-TPLLSI t mell egy ► klnleges tpllst is felpt a FLDANYA, a vz-jelleghez kapcsolhat Tbblet letert (?)] – elrhet ITT:
„…Az T-VEZETS sorn
az ’egyik lbunkkal’ mg a RGI TR-ALAPON lnk s tapasztalunk
[valjban ebben az let-rsznkben is kszlnk el az let (csak az let) folytatsra
(mivel a ’Rgi Anyag’ hamarosan TELJESEN VISSZABONTSRA kerl,
a Rgi-Anyag teht nem jul meg, nem folytatdik a megnyilvnulsa)],
a ’msik lbunkat’ pedig egyre biztosabban bergztjk az j LET-TRBE.
A Rgi s az j Anyagi-Test nem csak egy ALAPJAIBAN klnbz LET-TRBEN Tapasztal,
hanem a JELENLT formja is teljesen ms
[valjban visszaigazodunk egy olyan ’Termszetes Alap-llapotba’,
amely mra jelentsen EL-VLTOZOTT formjban tapasztalhat csak meg a szmunkra].
Lnyeges klnbsg az, hogy amg a Rgi Anyagi-Testben „egymsbl is kzvetlenl tpllkozunk” [ez teszi lehetv az Elvtelt-mint-knyszert], az j LET-TRBEN mr nem lesz lehetsgnk egyms olyan megrintsre, amikor kzvetlenl ert vonhatnnk el egymstl [s gy nem fogjuk egymst sem megenni].
Felttelezsem szerint ehhez kapcsoldik az a rszleges megrtsem, amelyrl a [398.r.] 141. pontban rtam (elrhet ITT), valamint a [425.r.] 148. pontban (elrhet ITT). Az eddigi megrtsem szerint
a ’magzat’ [az Anyagi-Testben jonnan megszlet let]
mr nem az desanyja testn bell fog fejldni,
hanem egy ms jelleg ’Vdett-Burokban’ fejldik mindaddig,
amg kpess vlik az nll Jelenltre.
Nem az desanya ’teste’ fogja teht ’tpllni, ersteni’ a magzatot,
hanem [az eredend minta szerint]
a FLDANYA AD (!) t kzvetlenl
minden olyan let-alapot / let-mintt az Anyagi-Testi formjt felpt teremtnek,
amely szksges az nll Jelenlthez.
Ez azrt is fontos,
mert ez az let-pts teljesen kizrja annak a lehetsgt,
hogy a ’csaldbl / kzssgbl’ (amelynek ppen tagjv vlik)
brmilyen ’mintt’ akaratlanul befogadhasson / bergzthessen a teremt.
Megsznik annak a Veszlye,
hogy a Kzeli-sszekapcsolds FORMLD ramlsain
brmilyen EL-Vltozsi minta „hozzaddhasson” a teremt lethez / Anyagi-Testhez.
Egy
’Bels Tpllst’ ’tant meg’ [forml meg] a FLDANYA a teremt szmra,
s ezt a Kzvetlen Bels ton val let-Megtartst ’tanulja meg’ a teremt
[a ’magzatsga’ tartamban].
A ’magzatsg’ [az nll Anyagi-Testi-Jelenltet Felpt szakasz] akkor zrul le,
ha Felptette azt az N-Gondoskodsknt rtelmezhet kpessgt a teremt,
hogy kpess vlik a FLDANYTL fel irnyul Kzvetlen-Gondoskodst
(1) Befogadni s
(2) Harmoniaknt Bergzteni az Anyagi-Testbe.
Ez az az ’let-Alap’,
amikor a teremtnek mr sem a tovbbi ’nvekedshez’,
sem pedig az lete ’gyaraptshoz’ nincsen szksge arra,
hogy ms l egyedi teremtk kzvetlen mdon ’let-ert’ [vagy ’szemlyes’ teret] adjanak neki.
Visszaigazodunk teht abba a termszetes llapotba,
amikor habr egy Kzssg LET-TERBEN lnk mindannyian
[s emiatt van egy lthatatlan bels sszekapcsolds mindannyiunk kztt a FLDANYA ’kzvettsvel’],
mgis a termszetes llapotunkban visszaigazodunk abba a termszetes Tvolsg-Tartsba
[= ltalnosan meghatrozott Tvolsg-Tarts],
amikor sszecsendls nlkl [szablyozatlanul (!), „knyszerten”] nem rinthetjk meg kzvetlenl (!) egymst,
gy nem is lesznk kpesek arra, hogy mstl „elvegynk” brmit is, ami jogosan az lethez [Szemlyes let-Terhez] tartozik.
Egymssal Kzvetlen (!) ramls [s gy Kzeli-sszekapcsolds (ltalnos alapon)]
csak azok kztt nylik,
akik errl egymssal sszecsendlst formltak meg
[s kzttk erre az sszecsendlsre alapulan
a FLDANYA tnylegesen kzvetlenn nyitotta a szeretet-ramlst].
Kzvetlen ramlst [Gondoskods / Megersts megnyilvntsa rdekben]
a FLDANYA Klnleges Okon alapulan is megformlhat.
Az egymssal kzvetlen ramlsban megnyl teremtk szmra sem lesz az lehetsges,
hogy ’magukbl’ ’kzvetlenl tplljk a trsukat’
[magukbl a msiknak ’kzvetlenl’ ’let-ert’ s/vagy ’szemlyes’ teret ’adjanak t’].
Ez gy rtend, hogy az rints / az lels / a ’segt-kz hasznlata’ lehetsges lesz, lehet figyelemmel / melegsggel, a tapasztalatok megismerhetv ttelvel segteni [gy akr Tpllni] a Kzeli-sszekapcsoldsban lv trsakat, de nem lehet ms mdon kzvetlenl ’let-ert / szemlyes teret’ ’odaadni’ a trsaknak sem.
A ’magzatsgt’ befejez teremt az Anyagi-Testben mg NVEKEDIK egy bizonyos tartamig,
s az Anyagi-Test Megvltoztatsa / Nvekedse ksbb is Lehetsges lesz az J LET-TRBEN
[pldul ha sszecsendlssel egy j Irnyt nyit meg a teremt az letben].
Ez a ’Tovbb-Nvekeds’
elsdlegesen a FLDANYVAL felptett ’bels-tpll-t’ Tudatos hasznlatval lesz lehetsges
[kzvetlenl (!) a FLDANYA Adja
az ehhez szksges TBBLET let-ert s Szksges j ’szemlyes’ teret].
Jelenlegi megrtsem szerint [a mi mrtknk szerint az elmlt hetekben / napokban]
a FLDANYA az J LET-TRBEN
Felptette egy msik [► Klnlegesnek rtkelhet] ’Tpll’ Kzvetlen Gondoskodst.
’rdekes mdon’
az T-VEZETSI-TRBEN is Kiprblta a FLDANYA ezt az j Kzvetlen [’tpll’ jelleg / irny] Gondoskodst, de elbb az J LET-TRHEZ kapcsold rszleges megrtseimet rom le.
A 20200908 [398.r.] 141. pontban (elrhet ITT) emltettem, hogy ’vizes’ alap az let szmra rendelkezsre ll LET-TR azon rsze, amely az j Anyagi-Test szmra a kzvetlen tapasztalat-szerzst lehetv teszi, s gy maga az j Anyagi-Test is ’vizes alap’.
Hogy maga a ’vz’ pontosan azt jelenti-e az J LET-TRBEN, mint amit mi ismernk most vznek, vagy ms jellege / ms jellege is lesz, az mg nem megrtett a szmomra.
Az j Anyagi-Testrl korbban olyan rszleges megrtsem volt, hogy [az J TR-ALAP LET-TRBEN (mr az T-VEZETS TELJES Lezrst kveten)] a ’legsrbb’ formja is kevsb lesz tmr / sr, mint amit mi levegknt ismernk.
A ’vz’ lesz az,
amely ’ramlsknt’ nyilvnul majd meg az LET-TR azon rszben,
amelyben az Anyagi-Test Jelenlte tnylegesen megengedett lesz [ahol tapasztalhat].
A ’vz’ ’srsge / tmrsge’ ’szablyozza’ az Anyagi-Test szmra azt,
hogy az LET-TR melyik rszben s milyen tartamban / milyen formban lehet jelen.
Ahol a ’vz’ jelenlte mr olyan ’tmr’, amely az Anyagi-Test szmra ’thatolhatatlan’,
azon TR-Rszt az Anyagi-Test mr nem rintheti meg kzvetlenl.
Az LET-TR Kzps TR-Rszben [ahol az Anyagi-Testi formban lhetnek a teremtk]
[20200908 (402.r.) 144. pont 1. alpont – elrhet ITT]
a ’leveg’ az az LET-TR-Rsz,
amelyben ’szabadon mozoghatnak’ a teremtk.
A mostani megrtsem szerint a ’leveg’ is ’vizes alap’ LET-TR-Rsz,
csak itt a ’vz’-jelleg sokkal ’aprbb’ formban rgzl be,
s a ’vz’ rszecski egymstl tvolabb rgzlnek.
Teht a ’leveg’ is ’vz alap’ TR-Rsz,
mert az Anyagi-Test csak ilyen ’vz alap’ TR-Rszben tapasztalhat.
Jelenlegi megrtsem szerint
egy olyan j [vagy korbbi, eredend (?)] Megerst [KLNLEGES] Gondoskodst formlt meg a FLDANYA az j LET-TRBEN,
amely ’klnleges tpllsknt’ is rtelmezhet.
Olyankor nyilvnthatja meg ezt a FLDANYA,
ha Fontos Okbl TBBLET ’tpllsra’ van szksge egy nll Anyagi-Testben l teremtnek
az lete MEGVSA s IRNYBAN-TARTSA rdekben.
Ilyen ’vratlanul’ elll [TBBLET Kzvetlen Gondoskodst szksgess tev] helyzet lehet egy akaratlan er-veszts / EL-Vltozs
[mai fogalommal „megbetegeds”, legyengls],
illetve ha a ’bels tpll t’ valamilyen okbl „akadlyozott”.
Megrtst segt kppel tudom a lnyegt rzkeltetni.
Az let-er kzvetlenl a MINDENSG-FORRSBL ramlik folyamatosan minden l teremthz [kzvetlenl a teremt ALAP-RAMLSBAN]. Mostanban megformlt j Kzvetlen GONDOSKODSA a MINDENSG-FORRSNAK az, hogy egy bizonyos mrtkben ’SZABLYOZNI’ is lehetsges az let-er ramlst, ez a legtbb esetben TBBLET let-er ramoltatst teszi lehetv.
Az j Anyagi-Test Alap-Szintjn minden teremtben [a FLD Kzssgben] a FLDANYA [fontos: a FLDANYA (!)] Bergztette azon Kzvetlen-GONDOSKODSA Alapjt, amellyel Szablyozni kpes (1) egyfell a MINDENSG-FORRSBL ered let-er ramlst [EGYETRTSBEN a MINDENSG-FORRSVAL (!)], (2) msfell pedig maga a FLDANYA Adhat TBBLET (akr Specilis) Gondoskodst a teremt szmra.
A FLDANYA teht maga kzvetlenl nem Adhat let-ert [mert az let-er a MINDENSG-FORRSBL rad], de a FLDANYA az let-er ramoltatsnak SZABLYOZSBAN kzvetlenl rszt vehet, s ennek sorn a MINDENSG-FORRSA ltal mr megformlt TBBLET let-er Adsban is megnyilvnulhat, ha a ’nvekedshez’ vagy Vltozshoz az Anyagi-Testben l teremtnek tnylegesen szksge van TBBLET let-erre.
Amelyik teremtnek szksge van TBBLET (Kzvetlen, azaz let-er ltali) Gondoskodsra a FLDANYTL,
azon teremt Vdett-Bels-Terbl egy ’burkot’ [kisebb Vdett-Teret] raszt ki / forml meg a FLDANYA.
Olyan ez, mintha az Anyagi-Testet [felttelezsem szerint a Szemlyes let-Teret] krbevenn egy megerst Vdelem.
Ezen a Vdett tett [csak ezen teremt ltal megrinthet] Trben
(1) vagy a ’leveg’
s/vagy (2) a folykony vz ’vz’ ’rszecskihez’ (?)
’rgzt be’ (!) a FLDANYA TBBLET-Gondoskodst
[rtelmezhet ez gy, hogy ’nagyon apr let-er-rszecskket].
A TBBLET [megerst] Gondoskods a ’leveg bellegzsvel’ [vagy akr a ’vzben megmertkezssel (?), a vzzel val kzvetlen rintkezs sorn]
kzvetlenl s azonnal (!) bejut az Anyagi-Testbe
[fontos: a FLDANYA (!) KZVETLEN (!) GONDOSKODSAKNT].
Jelenlegi megrtsem szerint
a FLDANYA az J LET-TRBEN Kssz formlta ezt a MEGERST GONDOSKODST.
Meg kellett hatrozni a ’vz-rszecskkhez’ ’rgzthet’ leter ’mennyisgt’,
s hogy ez hogyan rgzlhet a vz-rszecskkhez,
s az Anyagi-Test hogyan kpes ezt befogadni s bergzteni
[az Anyagi-Test milyen ’hozz-rgztett’ ’szemlyes’ Vdelmi-Trben bergzts mellett kpes ezt a TBBLET-GONDOSKODST Befogadni].
Lehetsges ezzel a Gondoskodssal egyszerre tbb teremtre is Kirasztani a Megerstst,
illetve a FLD Kzssgben l minden teremtre egyszerre is lehetsges ez a TBBLET (let-er-adsi) GONDOSKODS.
Jelenlegi megrtsem szerint a MAGJAI kzl nhnyban [akik ezt krtk] a FLDANYA nhny nappal ezeltt az T-VEZETSI-TRBEN a Rgi Anyagi-Testben is
Kiprblta ezt a Gondoskodst. A MAGOK rtkeltk a sajt Tapasztalataikat.
Lehetsges, hogy csupn azt Ellenrizte a FLDANYA, hogy a Rgi Anyagi-Test is kpes-e Befogadni s Bergzteni ezt az j [Kzvetlen][’vz’-jelleghez VDETT-Trben hozzkapcsolt] TBBLET-Gondoskodst… de az is lehet, hogy valamilyen formban a most mg pontosod kvetkez NAGY-GONDOSODSI Szakaszba is beptsre kerlhet [jelenlegi megrtsem szerint errl mg nincsen vgleges rendelkezs].
Nem csak az emberi formban l MAGJAIBAN prblta ki a FLDANYA az T-VEZETSI-TRBEN ezt a TBBLET-GONDOSKODSI Utat, hanem az llatok s nvnyek [minden let-forma] nhny kpviselje is rsztvett a Kiprblsban.
A Tapasztalatok szerint
valban ’kedvet s j-ert adhat az lethez’ ez a Megersts,
m mint minden TBBLET let-er ADS,
ez is
csak megfelelen ERS IRNYBAN-TARTS mellett Adhat azrt,
hogy ne legyen felhasznlhat jabb EL-Vltozs megformlsra
[► az T-VEZETSI-TRBEN ehhez SOKKAL ERSEBB VDETTSG s Kzvetlen IRNYBAN-TARTS szksges, mint az j LET-TRBEN].
Az T-VEZETSI-TR ms jelleg s alap LET-TR, mint az j Teremt-Szakasz szmra KIRASZTOTT LET-TR.
Ameddig a NAGY-VLTOZSBAN lv teremtk Jelenlte
mindkett LET-TRBEN Megnyilvnul
[a rgiben LEZRUL, az jban Megalapozdik s BERGZL],
a kett Anyagi-Test szmra ms-s-ms a Harmonia.
Az T-VEZETSI-TRBEN [legalbbis eddig] mg „megesszk egymst”, ezt az EL-Vltozott formjt tapasztaljuk meg a Jelenltnek. Ennek a Lezrst ljk meg az letnkben.
Nem megrtett [nem eldnttt (?)] mg,
hogy kzvetlenl az T-VEZETS LEZRST megelzen Vltozni fog-e a Jelenltnk formja
[pldul megsznik-e annak a lehetsge, hogy „telt egynk”,
s az J LET-TRBEN mr megformlt GONDOSKODS szerint kpes lesz-e a FLDANYA
(1) bels-ton-tpllni-let-ervel
(az let MEGVSHOZ s IRNYBAN-TARTSHOZ szksges mdon)
s (2) emellett esetleg a ’vz’-jelleg kzvettsvel val letervel is kpes lehet e ’tpllni / gondozni’…]
A SZABADSG fontos rsze a ’Mozgs Szabadsga’,
vagyis az, hogy
(1)
az letnkhz Adott Szemlyes let-Teret betlthessk Tapasztalatokkal,
(2)
s a KZS LET-TRNEK megrinthessk azt a rszt,
amelyhez az sszecsendlsek alapjn kzvetlen hozzfrsnk nylhat.
A ’Mozgs Szabadsgt’ is olyan formban fogjuk megtapasztalni az J LET-TRBEN,
amely EL-VLTOZSOK megformldshoz nem vezethet
[azaz csak olyan formban nyilvnulhatunk meg a ’szabad mozgssal’ (szksgtelen akadlyozs nlkl),
hogy a KZS LET-TR azon rszben nyilvnulhat meg ez a ’szabadsg’,
amelyhez a megformlt sszecsendlseink ’Szabad-Utat’ Nyitnak].
A ’Mozgs Szabadsga’ megjelenik az j KML GONDOSKODSI ALAP-HARMONIBAN is [20200908 (250.r.) 95. pont – elrhet ITT], amelynek a lnyege gy fogalmazhat meg, hogy ’a torz visszapti nnn-teljessgt’:
„…Elszr egy „emberi torzt’ rzkeltem [csak a trzs volt, combnl levgsra kerlt mindkt lb, hinyoztak a karok s taln a fej is].
Azt rzkeltem, hogy a „torzra” „gykr-tjon” egy lskd minta volt rakaszkodva, s „szvta” el az letet.
A „torz” rzkdni kezdett, s kzben az volt a gondolatom, hogy visszanveszti [jj-pti] az elvesztett rszeit [ehhez kaphatott valamilyen specilis ’bels ert’ (s a Tr-Kiigaztshoz j Teret (a test = tr)]. Taln fjdalmat jelzett a rzkds, taln valami ms jelentse volt [’jraleszts’ (?)]. Mintha a megmaradt [megtarthat] let-rsz valamilyen kls s bels vdelmet is kapott volna [valsznleg IRGALMI Megerstst kapott, hogy a megtarthat rsz tovbb mr ne bomolhasson vissza, s a mg l ramlsain elkezddhessen a ’felerstse’, hogy visszapljn a Teljes-llapota ’egy alap-llapotban’].
A ’fej’ hinya jelezhette, hogy semmifle Szndk-Hasznlatra nem kpes az let, nem kpes ’tjkozdni’ / irnytani az lett…
Elszr [egyszer csak / hirtelen] a kt kart rzkeltem, hogy az visszakerlt a helyre. Az alak azonnal mintha egy beplyzott apr gyermeket tartott volna a karjaiban, mr nyugalomban volt, vta-figyelte a karjban lv (valsznleg sajt) letet. Jelezhette ez az N-Gondoskods visszaptsnek [jj-ptsnek] kpessgt, s a msok fel irnyul Gondoskodsra val kpessg visszaptst is.
Ezt kveten a lbakat rzkeltem visszanni, s az alak azonnal „lerugdosta magrl” az lskdt, s elkezdett lpkedni elre. rzetben az jelzett, hogy el tud menni szabadon onnan, ahol nem rzi jl magt, nem knyszertheti senki arra, hogy ott maradjon, ahol nem akar.
Eszembe jutott, hogy amikor Jzust felszgeztk a keresztfra, ugyanilyen „torzt” „csinltak” belle: „megfosztottk” annak a Szabadsgtl, hogy ’elmehessen’ (lbak), s „megfosztottk” annak a kpessgtl, hogy nnn-letrl s msokrl gondoskodhasson (karok, kz).
A lbak s kezek ’visszanvesztse’ utn azt rzkeltem, hogy hrom (fiatalabb) frfi egyms vllra tve a karjt sszekapaszkodva megy. Taln a „hborban” elpusztult letk plt vissza… kezdetben bizonytalan voltam, hogy sebesltek-e (s gy segtik egymst)… majd ahogyan ’mentek egytt tovbb’ mr rzkeltem, hogy nevetnek / vidmak / jkedvek / gondtalanok… [a Kzeli sszekapcsolds kpessge is megformlsra / visszaptsre kerlt]…”