384.
2024.06.22-23.
MAGOKNAK
1.
Nagyjbl tizenhrom hnapja rtam a „rnehezeds” jelleg EL-Vltozsok Teljes-Rendezsnek Elindtsrl.
20200908 [1063-1064.r.] 299. pont (1) [Kzeli-trsra egyoldal „rnehezeds” Teljes-Rendezse] – elrhet ITT
20200908 [1065.r.] 299. pont (2) [„egyb rnehezedsek” Teljes-Rendezse is Elindult / Folytatdik (pldul a legslyosabb csapdk: stt-erd-csapda, bnbaksgi-csapda) (harag, neheztels; szolgasg?)] – elrhet ITT
20200908 [1066.r.] 299. pont (3) [els tapasztalatok (SPECILIS GONDOSKODSSAL PTOLHAT a FLDANYA a teremtkben „akadoz” megnyilvnulst, pldul ha az ELENGEDS mellett az j mintk Bergztsben s a mr folyamatban lv let-ptsben „akadlyozott” a teremt); a szksges TBBLET-GONDOSKODST az j IRGALMI Alap Vdelmi-Trben rgztheti be a FLDANYA] – elrhet ITT
A „rnehezeds” sok esetben „alapja” s/vagy „egyik eszkze / elksztje”
az „lskds” jelleg EL-Vltozsnak
[mindkett a msik teremt(k)hz tartoz ’szemlyes’ tr
(ezen t akr „kzvetlenl” az let-er)
„(jogosulatlan, knyszert) hasznlatra / felhasznlsra / elvtelre / megrontsra / elpuszttsra” „irnyul”].
Az „ilyen” [jogosulatlan tr-hasznlatban (is) megnyilvnul] EL-Vltozsok
itt a FLDANYA Kzssgben
kzvetlenl (!) eredeztethetek
a Kzssg LET-TERNEK „srlkeny” „jellegbl”:
(1)
mivel maga az LET-TR „knnyebben” „befogadhatott” „idegen megnyilvnulsokat”
[olyan „srlkenysgi” okbl ereden,
amelyrt sem a FLDANYA,
sem a Befogadsban lk kzvetlenl nem tehetek Felelss (!)],
(2)
a Kzssgben l Tudatokhoz tartoz ’szemlyes’ terek is
„knnyebben utat engedhettek” nem sokkal ezelttig
„idegen mintk bergzlshez”
[s „rejtettsg / rejtzkds” „megformldshoz”].
Mivel a FLDANYA Kzssgben
a ’szemlyes’ (!) terek „srlkenysge”
elsdlegesen a LTEZS-FORRSNAK s a MINDENSG-FORRSNAK Felelssgbl ered,
a ► ’szemlyes’ terekben megformldott
legtbb tr-veszts s egyb EL-Vltozs TELJES-Rendezse
KNNYTS formjban nyilvnul meg
[vagyis olyan ’formban’ / olyan ’ton’,
ami az rintett teremtk szmra kevss rtelmezhet
s kzvetlen formban kevss rzkelhet].
2.
A „rnehezeds” s az „lskds” [a msik teremt ’szemlyes’ ternek jogosulatlan hasznlata] legtbb (ma ismert) megnyilvnulsa „rejtetten” „formldott meg” s/vagy „rejtetten nyilvnul meg”. Ez nagyon megnehezti az ’olyan korai szakaszban val Felismerst’ a „megclzott / meggyengtett” teremt ltal [vagy az t segtk ltal], amely lehetv tenn az n-erbl val ’megelzst’ vagy ’megszntetst’ az ilyen jogosulatlan tr-hasznlatnak.
Rszleges az a megrtsem, hogy
’jelenleg’ igen kiterjedt ELLENRZSE nyilvnul meg annak,
hogy a mgttnk lv nagyjbl egy vben
[rszben az LET-TRBEN magban megnyilvnult TR-RENDEZSEKRE figyelemmel,
rszben pedig a ’szemlyes’ terekben folyamatosan megnyilvnul Tr-Rendezsek kvetkeztben]
(1)
mennyiben Vltozott azok ’helyzete’,
akik korbban ► mkdtettk a msik teremtre val „rtelepedst”,
a msik teremt ’szemlyes’ ternek jogosulatlan (legtbbszr rejtett) „hasznlatt”,
a msik teremthz tartoz ’szemlyes’ tr [akr „lskds” jelleg] „EL-vtelt”
[„beszennyezst” vagy ms mdon val hasznlhatatlann-ttelt / haszontalann-ttelt,
„talaktst”, „talaktsra knyszertst” stb],
(2)
s tnylegesen javult-e azok helyzete
[helyzet-rzkelse / Jelenlt-rzkelse],
► akikrl tnylegesen levlasztsra kerltek a „rtelepedsek” / „lskd jelenltek”.
Rszleges megrtsem szerint
az ELLENRZSEK CLZOTTAN irnyulnak jelenleg arra,
hogy a nagyjbl egy ve megkezddtt [’szemlyes’ tereket rint] Teljes-Rendezsek / Tr-Rendezsek sorn
a teremtk Anyagi-Teste
[s akr egyb ’szemlyes’ tere]
mennyiben volt kpes Befogadni / Bergzteni a Rendezsekhez Szksges ’Alapokat / Mintkat’
[akr KNNYTSEKET],
s mennyiben ’indult meg’ a ’szemlyes’ trben meglv SLYOSABB EL-Vltozsok
[vagy akr csak „akadlyozsok” / Illeszkedsi-Nehzsgek]
megsznse,
’okozott-e’ a teremtkben
valamilyen jabb (?) nehzsget
[vagy a meglv nehzsg „fokozdst”]
a ’szemlyes’ Tr Rendezsnek folyamata…
Arra is Clzottan irnyul az ELLENRZS jelenleg,
hogy amennyiben a teremtk ’szemlyes’ terben
pontosan bergzltek
a Teljes-Rendezsekhez Szksges ’Alapok’ s KNNYTSEK,
s ’ezekkel’ az EL-Vltozsok Rendezse tnylegesen meg is kezddtt,
mennyiben vlt ez mr RZKELHETV / FELISMERHETV
az rintett teremt szmra
[valamilyen ’javuls’ rzkelhetv vlt-e a teremt szmra,
esetleg ppen ellenkezleg tovbbi nehzsgeket tapasztal…].
Clzott ELLENRZSEK irnyulnak jelenleg arra is,
hogy amennyiben a Jobbt irny Vltozsok „csak nagyon lassan” indultak el
[vagy esetleg mg egyltaln nem eredmnyeztek rzkelhet javulsi irny vltozsokat],
annak pontosan milyen OKA van:
(1)
a teremtben-magban meglv olyan Oka van-e,
amely miatt TOVBBI s/vagy JABB GONDOSKODS Megnyilvntsa Szksges fel irnyulan
az lett-GONDOZK fell
s/vagy a megfelel Gondoskods megnyilvntsra mr kpes trsak fell,
(2)
vagy a teremt Sajt Jelenltn „kvl” lv Oka van a nehzsgnek
[pldul ms teremtk „akadlyoz kzelsge / akadlyoz kapcsoldsa”,
ms teremtk fell fel (is) irnyul „rendet / harmonit megbont megnyilvnuls”,
az LET-TR SLYOSABBAN EL-VLTOZOTT jellege stb…].
Ahol az ELLENRZSEK azt Szksgess teszik,
a FLDANYA EGYEZTETST Nyit(hat) meg azon teremtkkel,
akiknl / ahol valamely ’helyzetben’ valamilyen
VLTOZTATS Szksgessge Jelez
[akr a Rendezs formjn (vagy gyorsasgn) lenne Szksges Vltoztatni,
akr ’csak’ az Irnyban-Tarts s/vagy ms Vdelmi-Tr Megvltoztatsnak Szksgessge Jelez stb].
3.
Habr a mgttnk lv egy vben is
nagyon sok SLYOSABB [= tnylegesen Tr-Vesztsben is megnyilvnult] EL-Vltozs Teljes-Rendezse Megkezddtt
[ezek kzl sok mr be is fejezdtt
vagy nagyon hamar befejezdik],
a ’kzzel is megrinthet valsgban’
ma mg kevss ismerhetek fel ezek a Jobbt irny Vltozsok.
A SLYOSABB EL-Vltozsok Rendezse sorn
az letet-GONDOZK SPECILIS / KML GONDOSKODSOKAT nyilvntanak meg,
s ezeket a ’kzelebbi / kzvetlenebb’ GONDOSKODSOKAT
► ’most tanuljk meg befogadni / bergzteni’
(1) a Tudatok
s (2) a Tudatokhoz tartoz ’szemlyes’ terek.
Mr nmagban ez is ’lassabban’ ’megnyilvnulv’ teszi
a ’szemlyes’ terekben megnyilvnul [Jobbt] Vltozsokat,
s A-TR ma mg „srlkenyebb” jellemzje miatt
’az is lasstja’ valamelyest a Vltozsoknak a ’szemlyes’ terekben val Bergzlst,
hogy szinte FOLYAMATOS ► ELLENRZSEK
[Illeszkeds-Ellenrzsek, REJTETTSGI-Ellenrzsek stb]
is Szksgesek.
Mivel nagyon sok ► J (!) GONDOSKODST nyilvntanak meg az letnket-GONDOZK itt a FLDANYA Kzssgben,
s az J GONDOSKODSOK Megnyilvntsa
kezdetben
FOKOZOTT-ODAFIGYELST / FOKOZOTT-VATOSSGOT tesz Szksgess,
ez is a ’lassbb’ Vltozs rzett keltheti.
Mivel a FLDANYA s Kzssge
most
nem csupn egy KISEBB s NAGYOBB ► SZAKASZ-Vltsra kszl fel,
hanem a VILGHOZ tartoz GONDOSKODSI-TRBL
mr a ► YOSG Birodalmban Bergztett J LET-TRBEN Rgzl majd be,
az is ’lassbb’ teszi ’ma mg’ a legtbb Vltozs bergzlst a ’szemlyes’ terekben,
hogy maga a YO [a Birodalom nagy-TEREMTJE] is
mostanban FORMLTA / FORMLJA azokat a Kzvetlen GONDOSKODSAIT,
amelyekkel jra Bergztheti a Birodalmhoz tartoz TRBEN
a ’Hazatr’ FLDANYT
s a FLDANYA Befogadsban lket.
Ebbl ereden mind a FLDANYNAK,
mind a Befogadsban l (1) Tudatoknak s (2) a Tudatokhoz tartoz ’szemlyes’ tereknek
folyamatosan OLYAN ► j ’Alapokat’
s egyb j ’Mintkat’
is Szksges Befogadniuk,
amelyek a YOSG Birodalmn belli Jelenltket MEGALAPOZZK
[s amely ’ALAPOZSOK’ ’nem srgethetek’].
4.
A trsaik fel irnyul [Klnleges / Specilis / Kml] Gondoskodsokat megnyilvnt teremtk is
’tbb olyan (Gondoskodsi) Helyzetet
tapasztaltak meg / tapasztalnak meg mostanban’,
amelyben maguk
’ismt’ ’kzel kerlhetnek’
olyan ms teremtkhz [az ’helyzeteikhez’],
amelyekben maguk is ELLENRIZHETIK s RTKELHETIK azt,
hogy a nagyjbl egy ve (?) mr Ellenrztt teremt / helyzet
’mennyiben vltozott’,
’hol / miben ismerhet fel Vltozs / Javuls’,
’hol / miben jelez a korbban is beazonostott nehzsg’,
milyen Vltoztats Szksgessge Jelez stb.
A trsak fel irnyul Gondoskodsra kpes teremtk
’klnleges rszvtele’ ezekben az ELLENRZSEKBEN s RTKELSEKBEN
jelenleg egy olyan msik irny Ellenrzst is lehetv tesz,
amelyben
(1)
a Gondoskodsra kpes teremt
s (2)
a FLDANYA
azt is Ellenrizhetik,
(I.)
hogy a Gondoskodsra kpes teremt
Kzvetlen rzkelsi tjai
mennyiben pltek / pontosodtak
a mgttnk lv egy v folyamn,
(II.) s
mennyiben ’hasznlja’ [~ ’hasznlja jl’] az ’EDDIG’ Felptett Sajt Tudst s Tapasztalatait
[mennyiben ismer r a gyakorlati megtapasztalsok sorn a Gondoskodsra kpes teremt arra,
amit addig / mostanban ’megtanult / megrtett’,
mennyiben tudja (harmoniaknt) ’belepteni’ a Gondoskodsaiba mindazt, amit eddig ’megtanult’].