A ’figyelem vezetsnek’
[mint GONDOSKODSNAK (!)]
kzvetlen (!) mdon
’kzelebb’ kell vezetnie a Sajt-Harmonihoz.
Ez azt jelenti,
hogy az ► Irgalmi Alap-Mrtket rgztette be / hatrozta meg a FLDANYA ehhez a GONDOSKODSHOZ,
ebbl ereden
a trsa fel ilyen Gondoskodst megnyilvnt teremtnek
NAGYON PONTOSAN kvetnie Szksges
a FLDANYA Bels-tmutatst.
Az Irgalmi Alap-Mrtk azt jelenti, hogy
(1)
a Gondoskods akkor s gy nyilvnulhat meg,
amely a meglv helyzetet tnylegesen Javtja,
s (2)
csak Klnlegesen Fontos Okbl lehetsges akkor,
amikor a Gondoskods nem kpes Javtani a helyzeten,
de a meglv helyzetet nem rontja.
Elsdlegesen olyan irnyba / olyan tevkenysg fel Szksges a ’figyelem vezetsvel’ vezetni a teremt figyelmt,
amely az olyan n-Gondoskodst (!) ersti meg / erstheti fel,
amely segti t visszatrni a Sajt Harmonijhoz
[olyan tevkenysg megnyilvntsa fel kell segteni a teremt haladst,
amely tevkenysget szvesen / rmmel vgez,
ezrt az ilyen tevkenysg (kzvetlenl) segti azt,
hogy a teremt mielbb visszatrhessen a Sajt Harmonijhoz]…”
3.
2024.06.28.
Az ’utbbi hetekben’ (is) reggel, breds utn ’emlkeztem arra’, hogy ’sokfle munka folyt az jszaka folyamn’, de a rszleteket nem tudtam beemelni a Tudatomba.
Felttelezem, hogy azokat az j Tr-Hasznlati formkat s j Gondoskodsi formkat ’tanulom’ [gyakorlom, ismtlem] n is, amiket Megtapasztalni Vlasztottam az T-VEZETS mg elttnk lv rszben.
Nhny hete volt egy olyan rvid emlkem (inkbb csak rzetben), amikor
valamilyen ’letett’ ’(szemlyes) trgy’
[valsznleg KNNYTSSEL Lezrt s Elengedett (fjdalmas) tapasztalat]
„ksbb nem volt ott, ahova korbban letette a trsam”,
s amikor ezt Felismerte a trsam,
„pnikba esett / ersen zavartt vlt”.
Prbltam a ’figyelem-vezetssel’ segteni…
ez elszr szinte remnytelennek ltszott,
de vgl elkezdett lecsendesedni [’lelassulni’ (?)] s megnyugodni.
Egy msik ’helyzetbl’ csak annyi emlkem maradt meg, hogy egy ni formban Jelenlv teremt ’egy idsebb frfi-formhoz egszen kzel hzdva rzkelte biztonsgban magt’ [akkor kpes volt Lelassulni, nyugalomban maradni]. Annyit rzkeltem, hogy az ’apa’ ’kzelsge’ volt szmra biztonsgot-ad, habr egy korbbi srlsbl vagy egy mg meglv Megrtsi-Nehzsgbl ereden a ’frj’-hez „kapcsolta” a ’gyermek’ szmra fontos biztonsg-rzetet. A ni formj Jelenlt szmra ezrt egy ’idsebb frfi formj trs’ kzelsge adott ’megnyugvst’, s a Gondoskod-Trs Felelssge volt ’AZT-a-Kzelsget-s-Tvolsgot-Megtartani’, amely a Biztonsg-rzet / Bizalom Megerstshez Szksges, ugyanakkor pedig a segt trs Kzelsge nem kezdheti el mkdtetni a ’prkapcsoldst’, s gy ’nem idz fel’ egy ppen Rendezsben lv (?) ersebb fjdalmat (?).
Utlagos megrtsem szerint
egy „jellemz nehzsget” is mutattak ezek a helyzetek
[valsznleg Megrtst-segt-kpek].
Az T-VEZETS [= a Megjulsra Felkszls]
egyik FONTOS jellemzje az,
hogy a teremtk [ha lehetsges]
fokozatosan ELENGEDIK
az addig vgzett tevkenysgeiket
s
elkezddik bennk-ltaluk egy ’Lelassuls’:
(1)
a ► figyelmket
s (2)
a ► tevkeny megnyilvnulsukat
egyre inkbb ’visszahzzk nmagukra’.
Ugyanakkor a FLDANYA Kzssgben lk kzl
ma mg
nagyon sokan
„tlzottan kifel irnyulnak a figyelmkkel”,
s „ebbl is ereden tlzottan aktvak”
[valsznleg ez kzvetlenl a „csapdk” „mkdtetsbl” ered EL-Vltozs].
Mg taln ez sem lenne nmagban tlzottan nagy baj
[akkor, ha a „csapdk” mr nem mkdnnek],
a „baj” azonban a jelenlegi helyzetben az,
hogy a teremtk „aktivitsa”
[s erteljesen „kifel” (msok fel?) irnyul „aktivitsa”]
LETTEL-SSZEEGYEZTETHETETLEN.
Az lettel-sszeegyeztethetetlensg ebben az esetben ’ABSZOLT’
[(957.r.) 270. pont (1) – elrhet ITT]:
(1)
egyfell jelenti azt,
hogy a teremt „olyan mdon tevkeny”,
amely nem illeszked a Sajt korbbi Vlasztsaihoz
[az ltala Megtervezett let-ptshez / a Vlasztott Meghatrozihoz]
[= „olyan msra pazarolja el” az let-erejt / teremt-erejt / ’szemlyes’ tert,
amely „ellenttes” a sajt Vlasztsaival],
(2)
msfell pedig azt is jelenti sajnos nagyon sok esetben,
hogy a Kzssgnk ALAP-JELLEGVEL is sszeegyeztethetetlen a Megnyilvnulsa
[= „ellenttes” a TISZTELETTEL].
Az ilyen lettel-sszeegyeztethetetlen „megnyilvnuls”
a teremt nmaga (!) szmra
NEM eredmnyezhet MEGTARTHAT megtapasztalst
[= TOVBB-PTHET Harmonit],
ami azt is jelenti,
hogy „amit tesz / amit pt” az t-magt nem ersti meg,
st,
„elpazarolja / kidobja / hasznlhatatlann teszi / haszontalann teszi”
azokat a ’szemlyes’ tr-rszeit,
amelyek-’BL’ / amelyek-’RE’ -maga Harmonit / Megtarthatt pthetne.
Sokakat rint ma mg az a „nehzsg”,
(1)
hogy „tlzottan aktvak”
(2)
„mghozz olyan irny(ok)ban,
amely(ek)ben nmagukat is folyamatosan gyengtik”
[s az „odaadott” ’szemlyes’ trrel
„ersthetik”
a „bktlensget / csapda-mkdseket / a terek elpuszttst s beszennyezst”],
(3)
s ebbl ereden
nem tudtk mg megkezdeni
azt a
SZKSGES (!) ’Lelassulst’,
amely elengedhetetlen alapja s felttele / eszkze
a ’Sajt let fel Szksges OLYAN Odafordulsnak’,
amellyel a LEZRSOK s ELENGEDSEK
knnyebb / termszetesebb / fjdalommentess tehetek.
Akik ’nagyon aktv’ [~ tlzottan tevkeny] letet lnek
[(a) akr a Sajt Harmonijuknak megfelelen,
(b) akr mint EL-Vltozst (valamilyen „knyszer” kvetkeztben)],
azok letben kezdetben nehz ► ’Megindtani’ a ’Lelassulst’
a Szksges IRNYOKBAN
s a Szksges MRTKBEN.
(1)
ltalban csak ’kls’ segtsggel [Gondoskod Trsak segtsgvel] kpes a legtbb „tlzottan aktv” teremt
megkezdeni
[Fontos: a ► Szksges-Mrtkben-s-Irnyban (!)]
a ’Lelassulst’.
Ha a Figyelem-Felhvsok s a (segt) Helyzetek
nem elegendek
a Szksges-Mrtk-s-Irny ’Lelassuls’
(A) megkezdshez
s (B) folyamatos megnyilvntshoz,
(2)
ERTELJESEBB [ma mr SPECILIS] GONDOSKODSSAL is megnyilvnulhat ennek rdekben a FLDANYA
[> Szksges Megnyilvnulnia az letet-GONDOZKNAK ebben az irnyban (!)].
Korbban olyan bels-kp rzkeltette ezt a [„tlzott aktivitsi” s „figyelem-sszpontostsi”] nehzsget, hogy haladtam egy keskenyebb mellk-ton, s nem messze tlem volt az a ’F’-t, amelyre vissza kellett trnem. Habr mr lassabban haladtam a mellk-ton, a keskeny trl a F-tra visszavezet ’felhajtk / feljrk / kanyarod svok’ kzl tbbet elvtettem: mg mindig „gyorsabban” haladtam annl, hogy ’kellen korn szre tudtam volna venni’ a F-thoz odavezet felhajtt, s arra biztonsgosan r tudtam volna kanyarodni.
Amikor elszr vettem szre azt, hogy ’ott van mellettem’ [’hozzm mr kzel’] a F-t, tbb ilyen ’felhajt’ mellett is elhaladtam gy, hogy szre sem vettem.
Amikor mr tudatosan lassabban haladtam, akkor szrevettem azt, hogy kzeledek egy felhajthoz, de mg gy is gyorsabban haladtam annl, mint amekkora sebessggel / lendlettel r tudtam volna hajtani… gy ugyancsak tbb lehetsg is „elment mellettem”… tovbb kellett lasstanom ahhoz, hogy a F-tra vissza tudjak trni.
Amikor mr biztonsgosan r tudtam lpni a F-tra visszavezet kanyarod kis tra, s biztoss vlt, hogy onnan bergzlk a F-tra, a mellk-ton val haladsomrl az ’Anya’ [az letet-GONDOZ] egy ’fnykpet’ [llapot-Kpet] ’ksztett’, s azt egy FELJEGYZSKNT ’tadta’.