387.
2024.07.08-09.
1.
A [1355-1356.r.] 361. pont (1) alpontban (elrhet ITT) rtam egy olyan Megrtst-segt-kprl, amelyben a sajt mostani letemben megtapasztalt „bolyongst” is felismertem [korn „LE”-trtem a megtervezett utamrl (~ bolyongs); miutn nem volt lehetsges a ’F’-ton halads, egy a F-ttl kiss tvolabbi (lentebb megformlt) mellk-ton haladtam; a mellk-ton haladva eljutottam egy ’Vdettebb’ (kisebb) tr-rszhez (a templomok s a vastlloms kztt felptett kis parkban haladtam, egy pap-formval beszlgettem, elkezdtem emlkezni nmagamra); a ’fiammal’ kzsen (a fiam segtsgvel) ’ttrtnk’ a „megrekedtek tmegn”; fnykpeket magamhoz vettem]. Ide-idzem ksbb ezt az rs-rszt.
A ma hajnalban rzkelt egyik kp-rszletben
mintha egy
’msik nzpontbl’
[’bellrl’ (?)]
[a ’sajt nzpontombl’ (?)]
rzkeltem volna
[a Sajt magam ltal ksztett Feljegyzsbl (?) ismerhettem volna meg]
azt az EL-Vltozott „helyzetet”,
amelyet a korbbi rsban lert [FLDANYA ltal Megformlt] MEGRTST-SEGT-KP mutatott:
mr a megszletsemet kveten „azonnal” „nem tudtam beilleszkedni”
abban a [szmomra megformlt] ’szemlyes’ trben,
amely eredenden [a FLDANYA ltal] az ’n’ ’n-Azonossgmhoz’ volt hozzrendelve
[a megszletsemhez kzel
az Anyagi-Testi Jelenltem Megtapasztalsra elksztett ’szemlyes’ terem egy rsze
„levlasztsra” kerlt az letemrl].
A [mr megszletett] Jelenltemet a mai kpben ugyanabban a ’kis faluban’ rzkeltem, mint a 361. pontban lert kpben. Ebben a ’faluban’ ltem gyermekkoromban.
A ’mai kpben’ ’elszr’ viszonylag kzelrl ’lttam’ a ’hzamat’, de „nem tudtam odamenni a hzhoz” [habr ezt szerettem volna].
A valsgban ez a hz [amelyben gyerekknt / ifjknt ltem] egy [rvz elvezetse cljval kisott szlesebb s mlyebb] ’csatorna’ partjn volt. A rajzon a kk tglalap jelli a szmomra megformlt ’hzat’ [= az n-Azonossgomhoz rendelt ’szemlyes’ teret, amelyhez a ’megszletsemmel’ rgzltem volna be], benne a piros szv jelli az n-Azonossgomat / letemet. A szrke szn sv a „(mestersges) csatorna”. A kpben a ’csatorna’ ’ilyen elhelyezkedse’ ’A-Tr’ [valsznleg a ’szemlyes’ terem] „felhastst” jelli (?).

A hz egyik oldala ezzel a csatornval volt hatros, a bejrati ajtval szemben nhny tz mterre pedig a falu egyik f tja haladt. A csatorna fltt egy kis hidat kellett pteni [srga sznnel jellve], a f t ezen a kis hdon haladt t.

A hzunk fell a f ton haladva [(balrl jobbra) thaladva a kis hdon] az t tls oldaln egy rgi iskola-plet llt [lila szn tglalappal jellve]:

Az n gyerekkoromban ez az egy tanterembl ll iskola [1] [egy szorosan hozzptett szolglati lakssal > (2)] mr napkziknt mkdtt. A napkzi krl egy krbekertett (fkkal beltetett) udvar volt. A szolglati laksban egy (idsebb) tant-hzaspr lakott, a napkziben k vigyztak a gyerekekre.
A mai kpben „kint voltam az utcn / ton”, „valamilyen okbl nem tudtam bergzlni a sajt hzamban”, habr ’elszr’ mg kzel voltam hozz. Nem voltam kpes a „csatornn” „tkelni” s visszatrni a sajt hzamhoz. A ’Jelenltemet’ a napkzihez ’kzelebb’ rzkeltem [valamilyen ’tan-intzmnyhez’ ’kzelebb’, amelyben ’gyermekekre vigyztak’].

Ers volt bennem a Szndk arra, hogy ’hazajussak’ a kzelben [a ’mestersges csatorna’ ’TLS’ oldaln] lv ’sajt hzamba’.
Valamilyen „vihar” [valamilyen „furcsa erteljes hats”] miatt nem volt erm hazamenni… megprbltam, de „valamilyen (ltalam nem rtett) okbl” „nem volt kzvetlen t az otthonomhoz” [hiba rzkeltem akkor mg ’kzelinek’ az otthonomat / a hazajuts lehetsgt].
’Lttam / rzkeltem / felismertem’, hogy a hdon’ [valamifle ’tjrn’] „nhny idegen volt” (?), akik „nem engedtk tovbbmenni az arra-jrkat” [bntottk, elpuszttottk azt, aki arra-jr].
Mg rgebben tbbszr eszembe jutott az, hogy [a valsgban] „ezen a f-t-szakaszon” „volt valami lettel-sszeegyeztethetetlen” [valami „rejtett” (?)]. Nem volt sok hz az tnak a hdhoz kzeli szakaszn, viszont tbb (legalbb ngy) „ngyilkossgot” is elkvettek az ott-lakk (a gyerekkorom s ifj-korom tartamban].
Valamelyest hasonl volt ez az „ers akadlyozottsg”-rzet [ami „nem engedett haza a hzamhoz”] ahhoz, mint amirl a [960-966.r.] 270. pont (2) alpontban rt megrtst-segt-kpben rtam (elrhet ITT): a ’fiatal anynak’ (= A-LTEZS-FORRSNAK) „nem volt ereje” visszamenni a ’hzhoz’ valamilyen „ismeretlen erteljes (er-vesztst okoz) hats miatt”.
Nem „csak” a ’csatorna’ fltt lv ’hdon’ volt [jl rzkelhet] „akadly”, hanem „bors” s „veszlyt jelz” volt az „g” [a krnyez tr] is: egy kiss [amennyire kpes voltam] felfel [s visszafel (?)] nztem… nem volt teljesen stt az g… olyan rzetem volt, hogy „nagyobb hztartsi gpeket / berendezsi-trgyakat” [„masinkat”] hoz felm / felnk nagy ervel valamilyen ers vihar [„szl-lks”, ramls]. Utlag gy jellemeznm ezt a „furcsa vratlan vihart”, hogy a „kisebb rszben felhastott” [Kzssgi (?) vagy ’szemlyes’] (?) TR „miatt” [a tnyleges tr-veszts miatt] „valamilyen szvhats keletkezett”, s a „krnyez TRBL a mozdthat rszeket nagy-ervel magval-sodorta” [mint egy „cumani”]. Amikor az letet-GONDOZK a TR „Felhasadst” megszntettk, megsznt ez a furcsa „szv-hats” is.
Ekkor „mg kint voltam az utcn” [mivel valamilyen „trs” s Tr-Veszts miatt nem tudtam a kp bal fels rszben bergztett ’szemlyes’ trben (a ’hzamban’) bergzlni a mr megszletett (!) Jelenltemmel].
Prbltam a felm (is) grdl [fentrl / oldalrl zuhan] nagy trgyak [„elszabadult tr-rszek” (?)] „ell” valamilyen biztonsgos helyre / trbe bemeneklni.
Mivel nem tudtam a hdon tmenni [nem tudtam ’visszamenni’ a sajt hzamhoz], a ’kzelben lv’ ’napkziben’ [~ ideiglenes befogadsknt rtelmezhet ’Gondoskodsi’ tr-rszben] igyekeztem ’menedket’ tallni. Be tudtam menni a kapun [kpes voltam hozzrgzlni ehhez a Gondoskodsi tr-rszhez; ELFOGADTAM (!) ’ideiglenes vdelemknt’ az letet-GONDOZ ltal FELAJNLOTT Gondoskodsi tr-rszt, az ’Els-Lpssel’ ’birtokba-vettem’ (> ’belptem / bergzltem’ a ’napkziben’)].

Bent az udvaron is mg ers veszlyt rzkeltem, ezrt bementem az pletbe [az pletnek a tanterem rszbe (1) (piros szvvel jellve)]. ’Ez’ egy rvid tartamban ’teret adott’ a Jelenltemhez [letben maradhattam], s megkezddtt annak az letet-GONDOZK [FLDANYA, VILG, IRGALOM] ltali Ellenrzse, hogyan tudnk Bergzlni a Jelenltemmel a szmomra eredetileg megformlt ’hzhoz’.

Itt egy egszen kicsi / szk ablakon kinztem arrafel, ahonnan a „vihar” rkezett. Prbltam az otthonom fel is kitekinteni, de ezen a kis ablakon nem lttam a hzamat.
Valamivel ksbb ’FEL’-nztem [valsznleg eredetileg ekkoriban terveztem Megnyitni a Klnleges let-ptst], s ekkor lttam, hogy az ’ptmnyrl’ a fldszinti rsz felett lv emeleti rsz teljesen hinyzik [letpte a „vihar” (?)].
A valsgban nem volt emeleti rsz a napkziben. Ebbl a kp-rszbl felttelezem azt, hogy a kp a sajt „megcsonkult” ’szemlyes’ teremet mutatta, s ez a kp-rsz rzkeltette azt is, „mirt nem tudtam hazamenni a sajt hzamba” mr a megszletsemet kveten.
Korbbi rsokban gy jellemeztem a megszletsem krl megnyilvnult „csonktst” a ’szemlyes’ teremben, hogy a Klnleges let-ptshez Adott ’szemlyes’ tr-rsz TELJESEN levlasztsra kerlt [ezt a mai kp gy mutatta, hogy az ’emeleti rsz’ „teljesen hinyzott” (ki lehetett ltni a vezetk-maradvnyok s mennyezet-maradvnyok kzl az gre)], s az ltalnos Megtapasztalsom szmra Megformlt / Adott tr-rszbe is „belepiszkltak” [valsznleg ez utbbi miatt nem tudtam a sajt hzamba beilleszkedni].
Mint emltettem, ez a „csonkts” azzal a kvetkezmnnyel is jrt, hogy ► „jelentsen beszkltek” a kzvetlen rzkels lehetsgei az Anyagi-Testi Jelenltemben [„ott ahol voltam / onnan ahol voltam” „mr nem lttam a kzelben lv sajt hzamat sem”, s csak egy nagyon szk / kicsi „ablak-maradvnyon” tudtam a hzon bellrl kifel nzni / tjkozdni].
’Maradtam’ ebben a ’hzban’ [vdettebb (?) Gondoskodsi tr-rszben bergztve] [nem sikerlt ksbb sem visszatrnem a sajt hzamba]. Nem voltam biztos abban, hogy a hz megmaradt rsze ’kitart-e’, nem tudtam, hogy meddig maradhatok itt.
’Ksbb’ egy kicsit ’bentebb’ mentem a hzon bell [valamivel kzelebb a tvolabb lv sajt hzamhoz]. Itt mr egy kicsit nagyobb volt az ’ablak’ [valamennyit tudott plni a kzvetlen rzkelsem: valsznleg a Tudatos s Tudat-Alatti bels tereim kztt korbban felptett valamelyik bels utat mkdv sikerlt felpteni (gy az ’lom-munkk’ ’megkezddhettek’), s amikor ezen a kiss nagyobb ablakon nztem ki az utcra, lttam a (csatorna tloldaln s az t tloldaln lv) ’sajt hzamat’ (vagy csak ’tudtam’ {?}, hogy annak ott kellene lennie {?})].
’Lttam’ [az ablakon kinzve] azt is, hogy ’kint’ ppen nincsen vihar… vilgos s viszonylag ’nyugodt’ volt [a felsznen] a tr. Ugyanakkor az ton [ami a csatornn tvezetett] ppen a hd-rsznl rzkeltem a nhny mr korbban is ott-lv „idegen jelenltet”. Ezekrl a „jelenltekrl” korbban is azt tapasztaltam, hogy „kegyetlenek”, „bntottk / bntjk az arra haladkat”. Amikor kinztem az ablakon, a vilgosabb trben is rzkeltem azt, hogy „tovbbra is ott vannak a hdon / az ton / a csatorna mellett”, s habr „ltszatra veszlytelennek tnnek”, az arra haladkat „inzultlni fogjk” [valamilyen „vitt provoklnak”, hogy az „okot adjon az erszak megnyilvntsra”].
Utlagos megrtsem az, hogy az „idegennek” rzkelt minta / jelenlt lehet „az” (vagy ahhoz nagyban hasonl), mint amelyrl a [927.r.] 262. pont (4) alpontban rtam (elrhet ITT). Az a „rejtzkd” (s mr ezen okbl is Nagyon-Slyosan lettel-sszeegyeztethetetlen”) „minta” egy tnylegesen megformldott SLYOSABB EL-Vltozsra (teht tr-vesztsre) „telepedett r” a ’szemlyes’ trben, majd azt kveten „elfedte” s „nyitva tartotta” a srlst (ezzel ksbb „utat nyithatott” jabb Slyosabb EL-Vltozs „megformlshoz” is). Amit a kpben „tbb” „jelenltnek” rzkeltem, az ennek az „idegen mintnak” a „tbb (mrgez) polipkarhoz hasonl rsze” lehetett (?).
Msik „hasonl minta”: [468.r.] 165. pont (elrhet ITT): parazita jelleg csapda (gyermekvllals akadlyozsa, magzat kilkse, megjuls megakadlyozsa).
A Nagyon-Slyos EL-Vltozsok maradvnyainak / lenyomatainak (!) visszabontsa a Bels-Terekbl csak az OLTALOM-TR Megerst-Vdelme mellett lehetsges [SPECILIS-TRBEN Bergztst kveten].
’Gondolatban’ ’elindultam’ [„volna”] ’vissza’ a sajt otthonom fel, de „akadlyt” [EL-Vltozst (esetleg egy mg meglv Illeszkedsi-hinyt?) rzkeltem]. ’Ekkor ksbb sem’ tudtam visszailleszkedni az eredenden szmomra Megformlt ’szemlyes’ trbe.
Mint emltettem, a Jelenltemet a kpben a napkziknt (is) mkdtt ’tanintzmny’ azon rszben rzkeltem, amely egy nagyobb terem volt [1-es szmmal jellve]. ’Ide rgzltem be ideiglenesen’… s ’ideiglenesen igencsak hosszv vlt tartamban’.

Emltettem, hogy kzvetlenl ezen tanterem mellett [kvlrl megkzelthet bejrattal] egy ’szolglati laks’ volt [a valsgban] [2-es szmmal jellve].
’Egyszer’ [~ mr j ideje itt lakhattam] egy ajtn tmentem az plet ’laks’ rszbe [valsznleg (ifj-koromban) az letet-GONDOZK ltal valamilyen kedvez felttelek meglte mellett megnyilvntott ELLENRZST mutathatott ez a kp-rsz].
Egy korbbi rs-rszben emltettem, hogy abban a bels-trben, amelyet utbb a Szemlyes-Bels-Szentlyemknt azonostok, ’egyszer’ [a ’kthoz’ (’Forrshoz’) kzeli rszen] a ’falban’ egy ’fnyes ajt nylt meg’. Utlag nem emlkszem arra, hogy ekkor mi trtnt, s tbbszr nem is nylt meg ez az ’ajt’. Ugyanakkor ’tudtam’, hogy ’az ott van / ott lehet’.
Lehetsgesnek tartom, hogy annak a ’fnyes ajtnak’ az egyszeri ’kinylst’ kvet esemnyeket rzkelteti a mai kp folytatsa:
Amikor tmentem az plet ’laks’ rszbe, ott az els szobban [► ’gyban fekv’] ’idsebb jelenlvket’ rzkeltem.

Utlagos megrtsem az, hogy ’ezek az letek’ [kett (legfeljebb hrom) idsebb ember rzett kelt Jelenlt] valamilyen SPECILIS formban [a FLDANYA ltal (Rszlegesen)] ALTATOTT [► „tr-nlkl-maradt”] let-ptsi irnyom lehetett [(1) akr az let-pts LTALNOS rszben (aminek nem tudtam addigra nekikezdeni), s/vagy (2) a KLNLEGES (esetleg MAGSGI?) let-ptsi rszben].
Nhny szt / mondatot vltottam az ’itt lvkkel’, s rzetben azt javasoltam, hogy valamilyen ’biztonsgosabb’ helyet kellene keresni [itt is bizonytalannak rzkeltem azt, hogy megmarad-e az plet ezen mg meglv rsze].
Nhny ’palackba’ (?) [vegbe (?)] ’vizet tettnk’ [ez valamilyen ’tartalk’ let-er / tr-rsz (?) lehetett], s nhny ms ’fontos’ ’trggyal’ egytt n s az ’idsebb itt-lvk’ egy ’mg belsbb’ [rszlegesen ’pince’ (= ’mg mlyebben lv’) bels tr-rszbe vittk le.
Amikor a ’szolglati laks’ ’kzp-tjn’ lv [bels] ’pince’-rszbe levittem a nlam lv nhny ’veg vizet’ s azt letettem az egyik sarokban [ahol az az ’eszkz’ is volt, amelyikkel vizet tltttnk a palackokba (mkdkpes Irgalom-ramls) (?)], a flig pince rzett is kelt tr-rszbl kifel jvet azt lttam, hogy itt van egy [’rendes mret’] ’gy’, s nagyon sokfle trggyal tele van zsfolva ez a kicsi [bels] tr.
Utlagos megrtsem az, hogy ez a kisebb bels [rszben pince] tr-rsz a Szemlyes Bels-Szently lehetett, s [valsznleg mg gyermekkoromban s/vagy ksbb az ifji let-szakaszomban] ’ide bergztettk a FLDANYVAL egytt’ mindazt a mr MEGALAPOZOTT s Elksztett let-ptsi Utat [Megformlt let-Alapokat, mr felptett Tapasztalatokat…], aminek a Megvalstsa akkor nem kezddhetett meg.
20200908 [1019-1020.r.] 282. pont (4) [gimnazista (ifj) koromban egyes tapasztalatok rm-teljes formban val (ideiglenes) lezrsa (FLDANYA ltali SPECILIS Rszleges-Altatsba bergztse?)] – elrhet ITT
A korbbi rsban [a 361. pontban] inkbb azt ismerem fel, hogy a FLDANYA hogyan rzkelte [mint GONDOSKOD] az letem EL-Vltozst, s HOGYAN RZKELTE s RTELMEZTE az n Megtapasztalsaimat / rzseimet / Gondolataimat.
Utlagos megrtsem szerint ebben a mai kpben [mint egy FELJEGYZSBEN (?) / llapot-Kpben (?)] az vlt Megismerhetv a szmomra, hogy ’n magam’ [az Anyagi-Testben mr megszletett (mostani) Jelenltem] hogyan ltem meg azt a „bolyongst” / „tr-nlklisget”, amirl a 361. pontban rtam.
A mai kpben ’AZ’ az letem ltal ksztett FELJEGYZS (?) ismerhet meg, hogy maga az letem hogyan lte meg azt, hogy „nem tudta mr Megkezdeni sem” a Megtervezett-Elksztett let-Utat.
20200908 [639.r.] 197. pont (4) – elrhet ITT:
„…A [533.r.] 179. pontban (elrhet ITT) rtam arrl a megrtst segt kprl, amely rzkeltette, hogy nem sokkal a megszletsemet megelzen egy [valsznleg „gygyszerhez” „kapcsolt”] „csapda-jelleg” hogyan „vlasztotta le” az letemrl [a megszletsre kszl Anyagi-Testemrl] a Szemlyes let-Terem egy jelents rszt [„valamivel tbb mint a felt”: a Klnleges let-ptsre sznt teljes tr-rszt, s emellett az ltalnos let-ptsemre sznt rszt ha nem is sikerlt teljesen levlasztani, de abba is „belezavartak / belekavartak / belepiszktottak”].
’Megmaradt’ a megszletsem pillanatban annyi Szemlyes let-Tr-rszem, hogy kpes voltam letben maradni, de mr az vods s kisiskols koromban nyilvnvalv vlt, hogy „nem tudom meglni a bartsgaimat”. Ezrt mr kisgyermekknt [akkor mg Kiprbl jelleggel] a mai fogalmak szerint Gondoskodsi-alap tr-rszeket ’Adott’ a FLDANYA [a VILG] [tbb rszletben]. Amennyire az akkori tudatossgom lehetv tette, tudatosan is rsztvettem a Gondoskodsi-alap (szemlyes) tr-rszeknek az letemhez val hozzrgztsben.
Mg ltalnos iskols koromban egy vekig tart lom-munkt vgeztem. A ’hzamat’ [az letemhez adott Szemlyes let-Teret] prbltam ’feljtani’, de hamar kiderlt, hogy „nem j a hz alapja”, ezrt a ’hzat’ teljesen vissza kellett bontani, teljesen j alapokat volt szksges letenni, s arra kezdtem jra felpteni a ’hzat’. Egy-egy lom-munka-rsz kztt akr hnapok is elteltek [a befogadott j tr-rsz a felttelezsem szerint akkorra rgzlt hozz az Anyagi-Testemhez / letemhez]. Az lmokra a legtbbszr
EMLKEZTEM, ez tette lehetv azt, hogy ber llapotban is rtelmezzem / megrtsem a Vltozsokat [> ’Szndkomban volt folytatni az ptkezst’]. A kvetkez alkalommal mindig onnan folytattam a hz-ptst, ahol a legutols lom-munkban befejeztem. Nagyon szerettem ezeket az lmokat, mindig kipihenten bredtem fel bellk [a mai fogalmak szerint (a felttelezsem szerint) Specilis jelleg VDELEMBEN voltam az ilyen Rendez jelleg let-pts sorn]. Az ’egyszint’ hz vgl felplt, szpen berendeztem a ’szobit’ [az ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsokhoz tartoz bels-tereket], s valamivel nagyobb is lett (?), mint amikor elkezdtem a hz jjptst. Felttelezem azt, hogy ha nem is sikerlt mindent visszapteni a Hz ’alap-szintjn’, de elg volt ez a tr ahhoz, hogy tanuljak, munkt vgezhessek, csaldot alapthassak s gyermekeket fogadhassak be.
Nhny vtizeddel ksbb jabb lom-munka-sorozat kezddtt, ekkor az ’egyszintes hzra’ egy ’msodik szint’ is felplt. Hatrozottan felismerhet volt a ’msodik szint’ [nhny klnbz lpcsn fel tudtam mr menni a magasabban plt szintre], de egy kiss mgis ’sszefolyt’ ez a kett szint. Ekkor teht mr az let-ptsem Klnleges rszhez Adott tbblet-teret a FLDANYA. Az egyik ’emeleti szobban’ ’volt egy klyha, ahol j meleget lehetett csinlni’. Felttelezsem szerint ha mg nem is tudtam teljesen kzvetlenn megnyitni a bels sszekapcsoldst az (n)Lnyegemmel s a FLDANYVAL, ’itt’ valamennyire ’ptolni’ tudtam az ’ermet’ [ha a „magra-hagyottsg” elkezdett jelezni bennem (?), itt ’megmelegedhettem’]. [Emlkszem, hogy ’prbltam telefonlni haza’ abbl a szobbl, amely mra a Szemlyes Bels-Szentlyemm vlt, de akkor mg ez nem sikerlt.]
Ennek a ’msodik szintnek’ a felptst kveten kezdtem tudatosan ’nmagam fel fordulni’, s nhny v mlva elkezddtt a ’gyors bresztsem’. Felttelezem azt, hogy mivel korbbi letemben megalapoztam / felptettem a FLDANYVAL a MAGSGI Szorossgot, ez tette lehetv a FLDANYA s az (n)Lnyegem szmra a GONDOSKODS ’erteljesebb / kzvetlenebb’ tjait. Ekkor mr tudatosan mindennap krtem tmutatsokat, a tudatossgom s lehetsgeim szerint igyekeztem tevkenyen is rsztvenni az let-ptsben s a msok fel is irnyul klnleges jelleg Gondoskodsokban. Amit Megrtettem, azt igyekezettel ’bergztettem’ a mindennapi letembe(n).
(…) Mivel a megszletsemet megelzen a Klnleges let-ptsre ’sznt / adott’ Szemlyes let-Tr-rszt „levlasztottk” az letemrl / Anyagi-Testemrl, a VILGBAN Kiprbl jelleggel mr elkezddtt TR-PTLSOK tettk lehetv azt, hogy a FLDANYA [a mai fogalmakkal] Gondoskodsi-alap tr-rszeket ’illeszthessen / adhasson’ a szmomra. Mivel ezeket kpes voltam tudatosan befogadni, s ’szinte azonnal’ tudatosan el is kezdtem ezekkel dolgozni [az letem rszv tenni], tbb rszletben / tbb szakaszban egyre jabb [szemlyes, N-Azonossggal is megjellt] Tr-rszt tudtam ’hozzilleszteni’ a megmaradt Szemlyes let-Teremhez. Szinte bizonyos vagyok abban, hogy csak azrt voltam erre kpes, mert KLNLEGES Birodalom az eredm, emellett korbban mr MAGSGI Szorossgot Vlasztottam s formltam meg a FLDANYVAL, valamint mg az, hogy a FLDANYA akkor a VILG KLNLEGES BEFOGADSBAN lt, s gy a Kzssgvel / MAGJAIVAL hozzkapcsoldhatott a TR-PTLSOKAT lehetv tev KIPRBL Teremtsekhez.
’Ha most visszatekintek a most lt letemre’, olyannak ltom az eddigi let-ptsemet, hogy a megmaradt Szemlyes let-Tr-rszemhez tbb szakaszban egy-egy Gondoskodsi-alap tr-rszt ’toldottam’ hozz.
Ezek az utbb ’hozztoldott’ (Gondoskodsi-alap) tr-rszek Felismerheten msok voltak, mint a megszletsemkor megmaradt Szemlyes let-Tr-rsz. Harmoniaknt pltek egymshoz [msknt nem maradhattak volna meg egyben], mgis „nem Egy-Trbl eredtek” [a Klnleges let-ptsem nem tudott a megszletsemhez Adott Szemlyes let-Trbl kzvetlenl megformldni]. Olyan volt a ’szakaszokban pl hzam’, mintha ’klnbz stlusok pltek volna r egymsra’: ’EGYSGES’ volt annyiban, hogy az N-Azonossgomon alapult, sszecsendlsen alapult, mgis ’KLNBZTEK’ is az egymsra pl szintek.
(…) Az letem folyamn ’szakaszokban’ befogadott Gondoskodsi-alap Tr-rszek mindig ’elgsgesek’ voltak ahhoz, hogy nekikezdhessek az let-pts kvetkez szakasznak, de ’csak szken volt elg’: biztostotta az letben-maradsomat, s a MAGSG jjptshez legszksgesebb let-ptst…”