2.
2024.07.08-09.
„…
Az egyik hzbl [rzsaszn krrel jellve a zld t alatt] ’kiszltak’ nekem, hogy menjek be, kszen vannak a ’fnykpeim’. A hang mondta, hogy a ’fnykpsz’ nem sokkal azeltt elment a ’hzamhoz’ is, de nem tallt otthon.
[Ez utbbi azt az ’rtkelst’ is ’mutathatta’, hogy valban nagyon jelentsen EL-Tvolodtam a megtervezett let-utamtl (a ’segtim’ is ’nehezen talltak rm’) (illetve mivel a gyermek- s ifj-koromban jj kellett pteni a ’hzamat’, az mr ’msmilyen’ volt, mint amit a megszletsemet megelzen ’megterveztem’ > „mr nem a rgi hzban voltam”).]…”
Az utbbi rsokban is emltettem, hogy
amikor a „bolyongsbl” [a NAGYON-SLYOS Tr-Vesztettsgbl]
egy teremtnek sikerl visszailleszkednie a Megtervezett let-tjra [a ’F’-tra],
az lett-GONDOZ
ma mr kihagyhatatlanul
AZONNAL BERGZTI
azt a NAGYON-FONTOS-FELJEGYZST
a teremt ► ’szemlyes’ terben,
amelyben
sszefoglalta [s RTKELTE]
az EL-Vltozott let-t-szakasz ADDIGI ► MINDEN Tapasztalatt.
Ha ez lehetsges,
a ► FELELSSG-MEGHATROZST is rgzti mr ez a FELJEGYZS
[ha nem Szksges a Felelssg pontos Meghatrozshoz TOVBBI Ellenrzs:
(819.r.) 235. pont (1) – elrhet ITT].
[A megrtst-segt-kpben ez gy jelenik meg,
hogy a ’fnykpek’ mell a ► ’szmlt’ is tadtk.]

Itt a FLDANYA Kzssgben gyakori lesz az,
(1)
hogy ehhez a FLDANYA ltal ksztett FELJEGYZSHEZ
’hozzkapcsolja’ a FLDANYA
(2)
a teremt nmaga ltal ksztett RTKELSEIT s FELJEGYZSEIT is.
A Tapasztalat az, hogy
(1) az letet-Gondoz ltal ksztett
s (2) az rintett teremt ltal ksztett rtkelsek / Feljegyzsek
ilyen
’Egyttes-Bergztse’
’ksbb’
mind az letet-GONDOZ szmra,
mind az rintett teremt szmra
nagyon sok (!) ► j Felismerst / j Megrtst eredmnyez,
► ’TELJESEBB’ Megrtst eredmnyez.
Az ’egymshoz kapcsolt’ FELJEGYZSEKBL
(1)
a teremt
teljesebben Megrtheti
az lett-GONDOZ addigi Kzvetlen GONDOSKODSAIT
[milyen Okbl, milyen Cllal nyilvnultak meg ezek a GONDOSKODSOK],
s (2)
az letet-GONDOZ
’mg pontosabb / mg rszletesebb’ Megrtshez jut abban az irnyban,
milyen helyzet milyen okbl eredmnyezett Megrtsi-Nehzsget vagy ms EL-Vltozst,
mi akadlyozta az Elfogadst
[mi akadlyozta a meglv Tuds s er / Jelenlt ’jl felhasznlst’],
milyen a teremtben (vagy akr a trsaiban) meglv ’egyedi jellemz’
tudta segteni a nehzsgek megelzst vagy megszntetst stb.
Azrt,
hogy a rgi SLYOSABB Tr-Vesztettsgek ’emlke’
[s ezekhez tartoz fjdalmak / Fokozott-rzkenysg]
„szksgtelenl” NE neheztsk meg
a ’F’-tjra ppen visszailleszked
[oda az letvel / Jelenltvel ppen Bergzl (!)] teremt ’mindennapjait’,
ma mr kihagyhatatlanul SPECILIS SZAKASZ-LEZRST (!) is bergzt a FLDANYA
a LEZRT Megtapasztalshoz.
Ez
[az egyb SPECILIS (1) BELS s (2) KLS MEGTMASZTSOKKAL
(szemlyess Megformlt Vdelmi-Terekkel)
egytt]
azt is segti,
hogy „akaratlanul” ne emelkedhessenek be a teremt Jelenltbe / Tudatba
[akr a Tudat-Alattijba]
olyan Megtapasztalsok,
amelyeknek AKKOR-PPEN nem lehetsges sem a folytatsa, sem a Rendezse.
Ha csupn egy [a FLDANYA ltal] RSZLEGESEN-ALTATOTT
[= az Anyagi-Testi Jelenltbl addig teljesen ki NEM vezetett
(pldul a Szemlyes-Bels-Szently egy Vdettebb tr-rszben VOTT)]
let-rsz ’letbe-Visszavezetse’ kezddik meg,
a teremt (1) ’ernlttl’ s (2) Tudatossgtl fggen
ez lehet egy viszonylag gyors folyamat is ma mr.
Minden teremtben
egyedileg
ELLENRZI
s HATROZZA MEG azt a FLDANYA,
(1)
mennyire lehet GYORS
egy addig RSZLEGESEN (SPECILIS formban) ALTATOTT let-rsz / megtapasztals
folytathatv-megformlsa / letbe-visszavezetse,
(2)
s hogy Szksges-e az letbe-visszavezetshez
valamilyen ELZETES ALAPOZS
[egy j bels-tr (vagy bels tr-rsz) Megformlsa / Bergztse,
valamilyen j ramls vagy ramls-Alap Bergztse,
egy j ramls Felptse stb].
Van olyan Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben,
hogy akr egy [Rendez irny] Tr-Visszabonts
[s a visszabontott tr-rsz Anyagi-Testbl kivezetse],
akr egy j bels-tr / ramls / ramls-Alap Bergztse / jj-ptse,
egy j (Anyagi-Testen kvli) ’szemlyes’ tr Bergztse (vagy pp Visszabontsa)
(1)
egy-egy szakaszban
lehet GYORS [’intenzv’, erteljes],
(2)
majd a kvetkez szakaszban
clszer (vagy Szksges)
a LASSBB / KMLBB / KMLETESEBB Vltozs.
Nha gy CLSZER mr ► MEGTERVEZNI (!) is
az ilyen ’szemlyes’ (!) teret rint VLTOZTATST,
hogy LEGYEN LEHETSG VLTOZTATNI
a tr-formls gyorsasgn / erteljessgn.
Vannak olyan [KLNLEGES Birodalombl ered (?)] teremtk,
akik szmra
KNNYEBB a ’szemlyes’ tr Vltozsainak megtapasztalsa gy,
ha a gyorsabban / nagyobb ervel megnyilvnul Vltoz(tat)sokat
Kmlbb / Lassbb Vltozsi szakaszok kvetik
[ezek vltakoznak].
Nagyon sok MAG vett rszt / vesz rszt mostanban olyan Kiprblsokban,
amelyekben azt ELLENRZI s RTKELI a FLDANYA
[egytt (!) a Kiprblsokban rsztvevkkel],
(1)
mikor s milyen tartamokban kpes knnyebben Elfogadni / Befogadni az Anyagi-Testi Jelenlt
(a most meglv llapotval)
a Gyorsabban / Erteljesebben megnyilvnul (’szemlyes’) Tr-Vltozsokat,
(2)
mikor s hogyan kpes a FLDANYA a GONDOSKODSAIVAL
akr AZONNAL ’Lasstani’ / ’Kmlbb’ Megformlni
a teremt ltal „tlzottan erteljesnek” (tlzottan fjdalmasnak) rzkelt Vltoztatsokat.
Vannak olyan [a Kiprblsok Tapasztalataira alapulan]
jabban Megformlt GONDOSKODSAI a FLDANYNAK,
(1)
amelyekkel KMLETESEN Felkszti / Elkszti
az Anyagi-Testi Jelenltet
[a Tudatot s a Tudathoz tartoz ’szemlyes’ teret]
egy ’intenzvebb / gyorsabb / erteljesebb’ Vltoztatsra,
(2)
majd a Szksgszeren erteljes Vltoztatst kveten
’KMLETESEN’ ’segti az Anyagi-Test visszalassulst’ a termszetes sajt ritmusra.
Ezeknek a GONDOSKODSOKNAK az az jdonsga
[s nagy elnye / KNNYT jellemzje],
hogy maga a FLDANYA (!) ’Figyeli’ [= ELLENRZI] s ’Szablyozza’
[KZVETLENL (!)]
a Tr-Vltoztats folyamn azt,
mikor SZKSGES (!) ’Felgyorstani’
vagy ms mdon ’erteljesebb’ tenni a Vltoztatst
[illetve mikor Szksges a Lelassts / KMLET],
s
KZVETLENL (!) a FLDANYA ’segti’
(1) ezekben a Felkszlsekben
s (2) levezetsekben / utmunkkban
az Anyagi-Testet.
A FLDANYA a MAGJAINAK ’mr tantja’
[nagyon gyakran ma mr a gyakorlatban] azt,
hogyan segtsk a ’szemlyes’ tere Vltozst megtapasztal trsaikat
(1)
mind a gyorsabb / erteljesebb Vltozsra FELKSZLS folyamatban,
(2)
mind pedig a gyorsabb / erteljesebb Vltozst kveten a Szksges ’Lelassulsban / utmunkkban’.
Rszleges megrtsem szerint
ezeknek a [trsak fel megnyilvnthat] Gondoskodsoknak
a Tapasztalatait (?)
s a Gondoskods Megnyilvntsnak legfontosabb Szablyait
jelenleg FORMLJA olyann a FLDANYA,
hogy azt ’Adott Tudsknt’ Bergzthesse
a trsak fel irnyulan ilyen Gondoskods Megnyilvntst Felvllal teremtk let-Alapjban
s az Anyagi-Test megfelel Bels-Terben.
Rszleges megrtsem szerint
van mr annyi Tapasztalat itt a FLDANYA Kzssgben
a TR-RENDEZSEKHEZ
[s ezen bell a ’szemlyes’ terek Rendezshez]
kapcsoldan,
hogy a FLDANYA
egy ’Kezd’ ’llapotban’ KSSZ-FORMLTA
azokat a Kzvetlen (!) GONDOSKODSAIT,
amelyekkel
ELLENRIZNI s
’szablyozni’ kpes
az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret rint Vltozsi folyamatokban azt,
(1)
MIKOR nyilvnulhat meg
s MEDDIG TARTSON
egy erteljesebb / gyorsabb Vltoztats,
(2)
erre hogyan Szksges Felkszteni az Anyagi-Testet / ’szemlyes’ teret,
(3)
s a Gyors / Erteljes Vltoztatst kveten
hogyan segtheti az Anyagi-Testet a Szksges (!) ’Lelassulsban’
[gy, hogy ez ne jrjon szksgtelen fjdalommal / jabb nehzsg megformldsval].