20200908 [1449.r.] 377. pont– elrhet ITT:
„…Amikor a ’Tudat Alatti’ tr-rszhez rkeztem, az volt a furcsa, hogy ’nyitva volt a kapuja’, s „idegeneket lttam” az ’udvar’ tbb rszben is [nha egyedl voltak, mskor kisebb csoportokban vagy sorba-rendezdve].

A kp bal als sarkban „sszegylt” „idegenek” olyan rzetet keltettek, mintha egy „homokozban” nagyon sok szl s gyerek sszezsfoldott volna, s ott valamilyen „bulit tartottak” [a „sarokban rejtzkdve stak” (?)]. Volt mellettk / hozzjuk kzel egy „zensz”, „aki / ami” „nclan jtszott a hangszern”, nem rdekelte az, ha azzal msokat zavart [taln azzal, hogy magra vonta a figyelmet, prblta a mellette lvk tevkenysgt takarni (?)]. A ’kapuhoz’ kzeli ’kerts mellett’ ’sorba rendezdve’ mintha ’[megtveszten gyermek-formj] „idegenek” jtszottak volna csendben’ [a kertsen „matattak”, taln prbltk megbontani / kibontani (?)]… nhny „magnyos” „idegen” pedig a kaputl nem messze „bentebb igyekezett haladni amennyire lehet szrevtlenl”.
Nem ismertem fel (n)azonossgot ezekkel az ’udvaron’ lvkkel… s azt sem rtettem, hogy a kapu mikor s hogyan nylt ki [nem n nyitottam ki, s n nem engedtem be „idegeneket”].
Utlag gy rtelmezem a kpet, hogy
a sajt Tapasztalatok
a ’Tudat Alatti’ tr-rszben
a kisebb s nagyobb ngyzettel jellt ’raktrakban’ [bels-hzban] vannak BERGZTVE.
A ’raktrakhoz’ ’van kulcsom’,
s az ’engedlyemmel’ [a krsemre] ezeket a ’raktrakat’ a FLDANYA is jogosult ELLENRIZNI
[ugyangy az (n)Lnyegem,
s Fontos Okbl akr ms letet-GONDOZ is,
pldul a MINDENSG-FORRSA / LTEZS-FORRSA is megnyilvnulhat itt a (SPECILIS) TELJES-ELLENRZSVEL].
Nyilvnvalan az ELLENRZSNEK fontos rsze azt Meghatrozni,
hogy ’mikor s hogyan nylhatott ki az ezen tr-rszhez tartoz kapu’
[ez egy megrtst segt kp].
(1)
Lehetsges, hogy „akaratlanul / tudattalanul”
„a teremt maga nylt meg” a ’Tudat ALATTIJBAN’
[pldul egy trauma / slyos vesztesg / fjdalom / flelem / tveds / megtveszts / knyszer / zsibbaszts stb hatsra]…
(2)
de az is lehet,
hogy valamilyen „rendszer-hiba” az ok
[a FLDANYNAK valamilyen j GONDOSKODSSAL
ezt a „rendszer-hibt”
(Illeszkedsi-Nehzsget?)
(Fokozott-Odafigyelst Jelz Helyzetet?)
meg kell szntetnie].
(3)
Az is lehet,
hogy valamilyen „kls” „megtr” „knyszer” lehetett az oka az akaratlan „kinylsnak”.
Felttelezem, hogy
az „idegennek” rzkelt „tartalmak” egy (jelentsebb) rsze
a ’Tudat ALATTI’ terleten
olyan korbbi [„knyszer” „formjban” meglt] Megtapasztals lehet,
amelyet a teremt nem tudott beilleszteni a Sajt-Harmonijba,
s gyorsan vagy lassan „lesllyedt” a ’Tudat Alatti’ szintre.
Mivel nem volt illeszked a Sajt-Harmonihoz,
ebbl ereden nem rgzlhettek be a ’raktrak’ egyikbe,
ezrt az „udvaron” „maradtak”
[mivel nem volt mg olyan SPECILIS GONDOSKODSA az letet-GONDOZKNAK,
amellyel ezek az „idegen tartalmak / mintk” Rendezhetek / ’Kivezethetek’ lehettek volna a bels-terekbl].
Lehetnek az ’udvaron’ lv Tapasztalatok kztt ma mg olyanok is,
amelyeket habr a teremt nmaga Vlasztott, nmaga Alapozott meg,
utbb azonban Tr-Veszts hatsra vagy ms mdon
olyan mrtkben EL-Vltozott a Tapasztalat,
hogy „arra mr nmaga sem ismer r”,
s ezrt nem tudott ez a SLYOSABBAN EL-Vltozott rsz bergzlni a ’raktrban’.
n a kpben lv „mintkat” „idegennek” rzkeltem. Utlag azt felttelezem, hogy az „idegen” „mintk” kztt voltak olyanok, amelyeknek a „clja” a „kifrkszs” [„engedly nlkli megfigyels”] volt… voltak olyanok, amelyek „csak” „helyet foglaltak” [= teret vettek el] [mg az egyb cljaikat nem tudtk mkdsbe hozni]… s voltak olyan „mintk” is, amelyek „zavart igyekeztek okozni”, „tlharsogni igyekeztek a bels / igaz hangokat” stb.
Ahogyan a „kiresed” bels-terekhez kapcsold megrtst segt kpben is ’tapasztaltam’ [(885-886.r.) 251. pont - elrhet ITT], ezek az „idegen mintk” „jl reztk itt magukat”, s akkor sem akartak tvozni, amikor mr nem tudtak rejtzkdni. Nem tudtam, hogyan lehetne ’megszabadulni’ „tlk”.
A [Rendez irny GONDOSKODST rzkeltet] kpben
’hirtelen teljesen stt lett’
[valamilyen ERSEBB Vdelmi-Tr vette krbe / hatotta t
ezt az ppen ELLENRZTT ’Tudat Alatti’ tr-rszt],
s egy
’sr, ers est’ rzkeltem.
[Olyan volt ez a ’folykony’ tr, mint a sr olaj…
nem kln ’cseppekbl’ llt,
hanem egy ’egyben-lv folykony sr massza’ volt.]
Amikor
az ’es’ ’elcsendesedett’
[a tr mg mindig ’stt’ volt, ERS TAKARSBAN volt],
az „idegeneket” [„idegensget”] mr nem rzkeltem
[valamilyen KNNYTETT TR-RENDEZS az „idegen mintkat” Levlasztotta s Kivezette].
Amikor ezutn krbenztem [visszahelyezkedtem a Tudatos Jelenltbe]
nhny „ott-hagyott” „ruhadarabot” mg talltam,
s azokat egy helyre gyjtttem ssze
[kln kupacba tettem pldul a „kabtokat” s a „kendket / zsebkendket” s egyb „maradvnyokat”].
A kp azt mutatta, hogy az „idegensgek” Levlasztst kveten
kisebb-nagyobb „lenyomatok” vagy „maradvnyok” mg „maradtak” a bels-trben.
Az „idegensgek” Levlasztst s kivezetst kveten mg ott-maradt
„maradvnyokra” s „lenyomatokra” is
kiterjed az ELLENRZS s RENDEZS,
ezekrl is nagyon rszletes FELJEGYZS kszl
[ma mg jellemzen TELJES-Kpet kszt / rgzt ezekrl is a MINDENSG-FORRSA].
Fontos:
a SPECILIS ELLENRZS s TELJES-RENDEZS
jelenleg
a ’szemlyes’ terekben lv
minden ’megformltsgra kiterjed.
A TR-RENDEZS sorn
ezek a „maradvnyok” s „lenyomatok” is
[„let nlkli”, „hatstalan” mintk („hulladk / szemt”)
(esetleg ’Emlkeztetk’ vagy korbbi Feljegyzsek) (?)]
maradktalanul kitiszttsra kerltek a bels-terekbl
[a ’csendes es’ maradktalanul ’feloldotta’ a „maradvnyokat / lenyomatokat” is].
A Teljes-Rendezs sorn ksztett FELJEGYZS
kerl majd bergztsre
a Feltiszttott / Rendezett s jj-ptett Bels-Terekbe(n).…”
Furcsa volt a kp azrt is, hogy a ’Tudat’ ’alatti’ mindkett bels-trben val ELLENRZST s Teljes-Rendezst ’rzkelni s kvetni tudtam’ a ’tudatos nemmel’. [Felttelezsem szerint ezt valamilyen Specilis Szemlyes (!) Vdelmi-Tr teszi lehetv (?)].
Utlag azt rzem, hogy
nem csupn egy Megrtst-segt kp volt az amit rzkeltem,
hanem
’CLLAL formlta meg’ a FLDANYA ezt a bels-kpet:
lehetnek majd olyan SPECILIS / KML GONDOSKODSOK,
amelyek ezeknek a ’Tudat’ ’alatti’ bels tr-rszeknek a Rendezshez kapcsoldnak olyan formban,
hogy a MAGOKNAK Szksges lesz ha nem is a kzvetlen Jelenlte
az ilyen ELLENRZSEKNL s Feltiszttsoknl
[habr a kapu kinyitsa (?) ezt is lehetv teheti],
azonban a TELJES-RENDEZSRL kszlt
FELJEGYZST s
RTKELST
Fontos lesz Megismernik s Megrtenik azon Cllal,
hogy a
Rendezssel rintett trsukat
nhny Fontos Megrts Felptsben tudjk segteni
[pldul akkor,
ha ez jelentsen meggyorsthatja a fjdalmas / zavar „visszacsengsek” megszntetst,
vagy pedig a Megrts felptse ’tsegtheti’ a teremtt egy olyan ’nehz akadlyon’,
amelyen n-erbl nem kpes tovbblpni].
Rszleges az a megrtsem, hogy a kppel azt is rzkelteti a FLDANYA, hogy
sok teremtben
a ’Tudatos’ s ’Tudat’ ’ALATTI’ tr-rszek kztti ramoltats
[ebbe most belertend a ’Tudatos’ s ’flig Tudatos’ tr-rszek kztti ramoltats is]
letet-Vd Okbl is akadlyozott lehetett azon okbl,
hogy ezekben az ’alsbb’ tr-rszekben
[vagy akr magban a ’Tudatos’ bels-tr-rszben]
„idegensg” [akr „csapda”, lettel-sszeegyeztethetetlen „lenyomat” vagy „maradvny”] volt „bergzlve”.
Az Anyagi-Testkn bell
a ’Tudatos’ s ’alatta lv’ tr-rszek kztt
az ramoltatst akkor ’nyitja meg jra’ a FLDANYA,
amikor az „idegensgeket” maradktalanul Levlasztotta-Kivezette,
s az egyb „akadlyozkat” is Rendezte.
Az ilyen teremtk kzl legfeljebb
azok lehettek kpesek egy ’szk kiterjedsben’ ramoltatni
a ’Tudatos’ s ’alatta’ lv tr-rszek kztt,
akik korbbi letkben Felptettek valamilyen ’Vdett’ bels ramoltatsi utat,
s az nem srlt meg bennk
[kpess vltak mkdtetni ebben az letkben is].
Utlagos megrtsem az, hogy valamelyik korbbi letemben [mr a MAGSG Megalapozst kveten] egy olyan [mai fogalmakkal] ’vdettebb’ bels ramlst ptettem fel a ’Tudatos’ s az ’az alatti’ bels tr-rszeim kztt, amelynek a ’mkdse’ [kzvetlen rzkelse] az ’lom’, ’bels-kp’ formjban vlt ebben az letemben Felismerhetv s Hasznlhatv a szmomra. Utlagos megrtsem az, hogy ennek ksznhetem azt, hogy a kisgyermek-koromat kveten kpes voltam letben maradni… a Szemlyes-Teremnek az letben-maradshoz szksges rszeit kpes voltam visszapteni, majd a MAGSGOMAT is jra mkdv tudtam formlni [s a SPECILIS let-pts megnyitst mr a Tudatos Jelenltemmel lhettem meg].
Emltettem tbb olyan bels-kpet / megrtst-segt-kpet, amelyekben a teremt ’telefonlni prbl’ a csaldjhoz [az (n)Lnyeghez s/vagy az lett-GONDOZKHOZ].
Gyakran TBB ’telefonnal’ [ramlssal] is megprbljk a ’kapcsolatot felvenni’. Ez ltalban azt jelenti, hogy
korbban tbb olyan bels ramoltatsi formt is felptettek
[vagy elkezdtek felpteni],
amelyekkel
(1)
vagy az ► letket-GONDOZKHOZ val Tudatos bels Kzeledst cloztk meg,
(2)
vagy pedig a mai kpben jelzett mdon tbbfle olyan bels utat is felptettek mr,
amelyekkel ► kpesek ramoltatni a ’Tudatos’ s az ’az alatti’ tr-rszeik kztt.