(…) Emltettem korbban azt, hogy 
	
		a FLDANYA viszonylag gyakran MEGFORML olyan ’Emlkeztet Helyzeteket’,
	
		amelyekben [ha csak egy-egy rvid tartamra is]
	
		’beemeli a Tudatba’ a ’rgebben nem hasznlt Tudsokat’ is azrt, 
	
		hogy azokrl ne feledkezzen meg (teljesen) a teremt
	
		[Tudja azt, hogy az a Tuds korbban mr Felplt benne, 
	
		s ha Szksge lenne r, ’Felidzheti’, ’jra Beemelheti a Tudatba’].
	
		 
	
		Emlkeztet Jelzsek, EMLKEZTET MEGLSEK:
	
		20200908 [723.r.] 211. pont (3) – elrhet ITT
	
		20200908 [787-788.r.] 227. pont [ha a teremt egy Szndkrl elfeledkezett, Emlkeztet helyzeteket forml meg szmra a FLDANYA] – elrhet ITT
	
		20200908 [1183.r.] 324. pont (2) [a korbbi Tapasztalatok Felidzst az ’T’ alap let-pts / tr-hasznlat teszi lehetv] – elrhet ITT
	
		 
	
		
	
		 
	
		           Jeleztem a fenti kpben azt, hogy a ’flig Tudatos’ s a ’Tudat Alatti’ [bels] tr-rszekben ltalban  TBB kis bels-hz is megformlsra kerl.
 TBB kis bels-hz is megformlsra kerl.
	
		
	
		 
	
		Minden teremtben teljesen egyedi,
	
		hogy a ’Tudatos’ tr-rsze ’alatti’ bels tr-rszekben
	
		milyen Bels-Rendszert VLASZT / Forml meg / Mkdtet.
	
		 
	
		Akik ’tudatosan’ s gyakran ’ramoltatnak’ a ’Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ tr-rszeik kztt, 
	
		azokban [az agyhoz is hasonlan] ’tbb barzda’, tbb (nll) bels kis-hz s ramls is felpl
	
		[s akr jabb ’tr-rszekkel’ is kiegszl].
	
		
	
		 
	
		Van ma mr [a ’MI’ LTEZSI-GUNKBAN] 
	
		egy sok rszben FELISMERT s MEGRTETT ’rendszere’ annak, 
	
		ahogyan a ’Tudat Alatti’ tr-rszekbl 
	
		a ’Tudatba’ ’Beemelkedhetnek’ az oda ’Bergzlt’
	
		(1) korbbi Megtapasztalsok 
	
		s (2) jonnan Megalapozott Megtapasztalsok
	
		[errl a MINDENSG-FORRSNAK N-RTKELSE kapcsn is rtam korbban]. 
	
		 
	
		Akik ’tudatosan dolgoznak’ azon,
	
		hogy a ’Tudat’ ’alatti’ tr-rszeikben BERGZLT (!) Tapasztalataikat is Megrtsk / Megismerjk,
	
		megtanuljk azt, 
	
		’milyen figyelem-fkusszal’ / ’sszerezgssel’ / Szndkkal kpesek ezt az ramoltatst elindtani.
	
		 
	
		20200908 [252.r.] 95. pont [ha ► CLZOTTAN keresnk egy korbbi tapasztalatot, ha VAN azzal harmonizl Tapasztalat, azt ► Szndkkal a Tudatba be lehet emelni, s ► tudatos odafordulssal elkezddhet a Megrtse] – elrhet ITT
	
		 
	
		         A mai Megrtst segt kp azzal kezddtt, hogy ’vgig-stltam’ a ’Tudatos’, ’flig-Tudatos’ s ’Tudat Alatti’ tr-rszeken. rzkeltem a hrom egymstl hatrozottan elklnl ’udvart’ s az ’udvarokon’ lv kisebb s nagyobb ’bels-hzakat’, s a hrom tr-rsz kztti ’mozgs’ [ramoltats, ramls] lehetsgeit:
	
		 …”
…”
	
		 
	
		 
	
		2024.07.13.
	
		 
	
		      Emltettem a [1498.r.] 387. pont (1) alpontban (elrhet ITT), hogy a Nagyon-Slyos EL-Vltozsok maradvnyainak / lenyomatainak (!) a visszabontsa s kivezetse a Bels-Terekbl [mint SPECILIS GONDOSKODS] csak az OLTALOM-TR Megerst-Vdelme mellett lehetsges [SPECILIS-TRBEN Bergztst kveten].
	
		 
	
		      A Nagyon-Slyos EL-Vltozsom (1) egyik rsze az volt, hogy a magzati let-szakaszomban [egy „csapdba” „bergztst” kveten] megnyilvnult egy „tr-felhasts” s jelentsebb tr-veszts az ppen bergzl ’szemlyes’ teremben, (2) majd ezt kveten (mr a megszlets utn) egy „agresszv” „idegen minta” „telepedett r” [„rejtzkdve”] egy nem sokkal azeltt „megcsonkult” szemlyes tr-rszemre.
	
		       Az elz pontban rt kpben ez az „idegen minta” volt az, amit a „csatorna” fltt lv kis hd egyik vgnl [a ’napkzihez’ kzelebbi hd-rsznl] bergzlt nhny „kegyetlen mdon bnt” „jelenltnek” rzkeltem”.
	
		
	
		      ’Kzelebbrl’ ’rnzve’ erre a kp-rszre mr Felismerhetv vlt a szmomra (is), hogy a tr „hasadkban” „megtelepedett” az az „idegen” „minta”, amely a szmomra egy pozsgs nvnyhez hasonl, illetve egy poliphoz, amelynek tbb ers karja-cspja van.
	
		      Miutn ’kzelebbrl’ felismertem ezt a korbban mr beazonostott „formt”, akkor rtettem meg teljesebben azt, mirt nem sikerlt [a kpben] soha visszamennem a hdon (t a „csatornn”, t a felhastott tr-rszen) a sajt hzamhoz. Amikor a FLDANYA Felksztett arra [kisgyermekkoromtl kezdve tbb alkalommal is], hogy visszailleszkedjek a ’hzamba’, a Felksztsnek megfelelen mindig ’elindultam’ a meghatrozott mdon, de a „hdon / csatornn” „nem engedett t” az „idegen minta” [amelyik „nyitva tartotta a srlt tr-rszemet”, s ezzel „llandstotta a tr-hinyt / tr-vesztettsget”].
	
		 
	
		      Rszleges az a megrtsem, hogy az „idegen (srlt ramlsra / bels-trre rtelepedett) minta” vekkel korbban megnyilvnult levlasztst kveten nem sokkal ksbb a „maradvnyai / lenyomatai” is ’kitiszttsra’ kerltek a ’szemlyes’ tereimbl [legksbb a Tudat-Alatti tr-rszek kitiszttst mr  minden teremtre kiterjeden megkezd GONDOSKODS sorn] . Az errl ksztett FELJEGYZSBL ismerhettem meg ennek a rszleteit.
	
		       Amikor nhny napja n is krtem, hogy a FORRS-TRBE / OLTALOM-TRBE [az J SZABLYOZS szerint] EMELJENEK BE az letemet-GONDOZK, utlagos megrtsem szerint az OLTALOM-TR azon NAGYON-ERSEN VDETT TR-RSZBE nyilvnult meg a ’Beemels’, amelyben az elbb emltett „idegen mintt” s a „levlasztott maradvnyait” Ellenriztk. 
	
		          Mint emltettem, a MAGOK [s nhny ms teremt] rszben azrt vett rszt ebben a SPECILIS / KML GONDOSKODSBAN, hogy ELLENRIZZK azt, ’megfelelen erteljesek-e’ az ezen GONDOSKODS sorn a FLDANYA Kzssgben [s a YOSG Birodalmban, illetve az Ered-Birodalmakban] mr hasznlhat VDELMI-Terek / VDELMI-GONDOSKODSOK.
	
		           A MAGOK Tapasztalatai s Krsei / Javaslatai alapjn az ’ALAPJAIBAN’ KSZ SZABLYOZST s GONDOSKODST folyamatosan PONTOSTHAJA a FLDANYA.
	
		 
	
		 
	
		Az rs folytatdik az 1513. rszben, elrhet ITT