389.
2024.07.22.
1.
A ’mgttnk lv’ egy-kett htben kifejezetten ’erteljes’ [= szinte folyamatosan megnyilvnul (gyakran ismtlden is megnyilvnul)] ELLENRZSEKET rzkeltem.
’Ez’ valjban ’a jelen helyzetnkre’ figyelemmel [a (1495.r.) 386. pont (1) alpontban is rt ’Figyelem-Felhvsra’ is figyelemmel (elrhet ITT)] ’rthet’.
’Most’ valban mindannyiunkban ’kszl’
[’ppen kszl’]
egy
’tfog’ [
’Teljes’] let-rtkels,
amelyben
(1)
nem csak az ’ppen meglv / ppen-lt’ Jelenlt minden Tapasztalata kerl rtkelsre,
(2)
hanem a ► ’Teljes FLDI let-t’.
Korbbi rs-rszekben rintettem, hogy
a FLDANYA
a LEZRT Tapasztalatokhoz kapcsoldan Megformlt RTKELSEKET
a megfelel[en vdett] ► FELJEGYZS formjban
folyamatosan RGZTI BE
a teremtk
(1) let-Alapjban
s/vagy (2) az Anyagi-Teste valamely Bels-Terben.
20200908 [1378.r.] 367. pont (2) [SPECILIS SZAKASZ-LEZRST rgztett be a FLDANYA minden Befogadott teremtjben (Gymlcsolt Boldogasszony napjn); ez elkszti az J RSZ-RAMLSOKBAN val azon Kzvetlen GONDOSKODST a FLDANYNAK, hogy megtantsa az j Tr-Hasznlatra a teremtket, s erre alapulan segtse azt, hogy a teremtk knnyebben clon tarthassk a figyelmket (akaratlanul ne emelkedjenek a Kzvetlen rzkelhetsgbe olyan tapasztalatok, amelyekkel akkor ppen nincsen tennival, vagy fokozhatnk a fjdalmat, zavart okozhatnnak)] – elrhet ITT
Aki erre mr kpes,
az
(1) ’Tevkenyen’
s (2) mr Tudatosan is rsztvesz
a sajt (!) lete rtkelsben
[a meglv Tudatossga szerint].
’ERRE’ (!) az ’let-rtkelsre’
mr hosszabb tartam ta kszti fel a FLDANYA a Befogadsban lket.
’TELJES’ let-RTKELS (vagy ’majdnem-Teljes’ let-rtkels):
20200908 [913.r.] 257. pont [Jelentsebb MR / rtkel helyzetekben megtapasztalhat a bels-csnd] – elrhet ITT
20200908 [916.r.] 259. pont [MAGOK Teljes (vagy majdnem-Teljes) let-RTKELST ksztettek] – elrhet ITT
20200908 [924-925.r.] 262. pont (1) [’AZRT VAGYOK ITT’] – elrhet ITT
20200908 [925.r.] 262. pont (1) [az let-rtkels ELREMUTAT jelleggel megfogalmazott rszt rgztettk be a MAGOK az T-VEZETSI-TRNEK azon TR-RSZBEN, amelyben megtapasztaljuk mg az elttnk lv tartamt az T-VEZETSNEK] – elrhet ITT
20200908 [925.r.] 262. pont (2) [’Nagy’ hzban sok szoba van, majd minden szobt / szekrnyt Ellenrizni / rtkelni Szksges (a SZABADSG ’Felptsnek’ / Megtapasztalsnak elhagyhatatlan felttele az, hogy a Tudat minden korbbi Tapasztalatt Megismerje s Megrtse, a Jelenlte minden fontos Meghatrozjt Megismerje s Megrtse)] – elrhet ITT
20200908 [952r.] 269. pont (4) – elrhet ITT
20200908 [1031.r.] 287. pont [egy rvid tartamban FELAJNLOTTA a FLDANYA az let-rtkels Lehetsgt nhny teremtnek] – elrhet ITT
20200908 [1091.r.] 305. pont (2) [beavatsi helyzetben rtkelni az addig felplt Tapasztalatokat / n-erket (melyeket kpes a teremt mr nagyobb nllsggal megnyilvntani)] – elrhet ITT
A mgttnk lv vekben [minden vben]
tbb alkalommal is ’Megnyitott’ let-rtkelsi Lehetsgeket a FLDANYA,
s akkor ltalban
egy-egy let-t-Szakasz [amennyire lehetsges ’rszletes’] rtkelsre nylt Lehetsg.
Az utbbi vek let-rtkelsi Lehetsgei sorn
(1)
nem csupn a ’mr mgttnk lv’
[meghatrozott irnyokbl val]
Ellenrzsre [~ rszletesebb Megrtsre] nylt lehetsg,
(2)
hanem ezek az Ellenrzsek s rtkelsek
azon CLLAL nyilvnultak meg,
hogy a teremt
Az-Elkvetkezre
J VLASZTSOKAT is meghozhasson:
az ► addigi Tapasztalataira s Megrtseire alapulan
(HA AZT VLASZTJA)
VLTOZTATHASSON az let-ptse [akr F] Irnyain is.
Azok a teremtk,
akik mr [a Tevkeny (!) Megnyilvnuls szintjn IS]
Felvllaltk a trsak fel irnyul Gondoskodsban val rszvtelt,
gyakran nylnak bele olyan ELLENRZSEKBE s RTKELSEKBE,
amelyek sorn
(1)
ELLENRZSRE / RTKELSRE kerl
’bennk’ s ’ltaluk’ az,
hogy ’A-Sajt-letkben’
[= a Tudatukban
s a Tudatukhoz tartoz ’szemlyes’ trben]
mennyiben pltek mr fel s mennyiben mkdnek
a trsak fel irnyul Gondoskods megnyilvntshoz Szksges ’Alapok’ s egyb let-rszek
[ezek kztt kiemelten a Kzvetlen rzkelsi Utak
s az letet-GONDOZKKAL val kzvetlen (!) bels ’kommunikcis’ utak].
(2)
A trsak fel irnyul Gondoskods megnyilvntsra kpes teremtk
emellett
egyre gyakrabban vesznek rszt Tevkeny (!) formban annak ELLENRZSBEN s RTKELSBEN is
[az letet-GONDOZK ltal Megformlt Gondoskodsi-Helyzetben,
’egytt / kzsen’ az letet-GONDOZKKAL (!)], hogy
(A)
a nehezebb helyzetben lvk
mennyiben kpesek mr Felismerni s Elfogadni
a Trsak [s az letet-GONDOZK] fell megnyilvnul Gondoskodsokat,
(B)
illetve a trsak fel irnyul Gondoskodsokra kpes teremtk
mennyiben kpesek ’kzsen / egytt / egymst-is-segtve’ Jelen-lenni a Gondoskodsi-Helyzetekben
[mennyiben kpesek (Felelssggel)(!) ’megosztani’ / ’egytt-teljesteni’ a Gondoskodsi Feladatokat].
2.
Jelzett [’ma hajnalban’] annak a Lehetsge is, hogy
[elsdlegesen a trsak fel irnyul Gondoskodsokban mr nagyobb tapasztalattal rendelkez teremtk szmra (?)(!)]
Lehetsges az ’Egy-Krs’ Megformlsa
[az Egy-Krsnek
(1)
akr a ’szemlyes’ formja,
(2)
akr az olyan ’tgabb / kiterjedtebb’ formja,
amely a teremt letben ’ksbb’ akr ’Irny-Meghatrozv’ is Vlhat
[a Krsben foglalt Irny ksbb megnylhat a teremt letben].
AKIT RINT RTSE
20151127 [EGY-Krs] – elrhet ITT
20190603 [’Szemlyes’-EGY-Krs] – elrhet ITT
20200908 [689.r.] 204. pont (6) [fontos-krs] – elrhet ITT
3.
Ugyancsak a mgttnk lv nap sorn tapasztaltam meg egy olyan helyzetet, amelybl [mint rszleges megrts] azt ismertem fel, hogy a ’Felajnlott rdemessgre’ alapulan valsznleg folyamatban van EGYEZTETS [egy vagy nhny (?)] kzelebbi s tvolabbi csaldtagommal.
20200908 [1138.r.] 315. pont (1) [’rdemessg’ ms javra val Felhasznlsa rdekben GONDOSKODST Forml a FLDANYA (Kiprbls)] – elrhet ITT
20200908 [1139.r.] 315. pont (2) [KSSZ-FORMLTA egy Alap-llapotban a FLDANYA ezt a VLASZTHAT j LEHETSGET / j GONDOSKODST] – elrhet ITT
20200908 [1504-0505.r.] 387. pont (4) [Figyelem-Felhvs: Lehetsget nyitott a FLDANYA az ’rdemessg’ (Kzeli-Trs javra val) Felajnlsra] – elrhet ITT
Emltettem, hogy
az ’rdemessg’ Kzeli-Trs javra val
FELAJNLSA
s
FELHASZNLSA
► ’teljesen szabad’ Megtapasztals.
(1)
Mind az ’rdemessgt’ Felajnlban
teljesen szabad elhatrozs lehet a Felajnlsa
[ma mg az nzetlensgen s/vagy a Megfontoltsgon alapulva],
(2)
mind pedig azon Kzeli-Trsban is
szabad Vlaszts
a Felajnlott [FLDANYA ltali] GONDOSKODS ELFOGADSA,
aki fel irnyulva az ’rdemessg’ Felajnlsa
valamilyen ’Jobbt / Knnyt’ Vltoz(tat)st eredmnyezhet.
.
Az ’rdemessg’ Felajnlst kveten
a FLDANYA (!) ► ELLENRZI s RTKELI azt,
hogy [a Felajnls ALAPJN (!) (ezen a FLDANYA nem terjeszkedhet tl)]
milyen (Kzeli-Trsat segt) Gondoskods Lehetsges.
Ha az EGYEZTETSBEN rsztvevk mindegyike ELFOGADJA
a FLDANYA ltal Meghatrozott Gondoskodsi Lehetsget,
akkor kezdheti meg a FLDANYA
az sszecsendlssel Meghatrozott [Jobbt / Knnyt] Gondoskodst.
Nagyjbl kett hete rtam arrl, hogy rzkeltem annak a lehetsgt, hogy ’[kiterjedtebb] Lehetsget nyitott’ a FLDANYA az ’rdemessg’ Kzeli-Trs javra val Felhasznlsra.
Akkor n magam is krtem (!) annak a FLDANYA ltali Ellenrzst s rtkelst, hogy ezen a mdon van-e lehetsg ’segteni’ a Kzeli-Trsaimnak [van-e olyan Kzeli-Trsam, akinek ezen a mdon lehetsges segteni].
A tagnapi napon ’hosszan beszltem’ egy olyan [kiss tvolabbi] csaldtagommal, aki vekkel ezeltt „szinte teljesen megszaktotta a kapcsoldst” a legtbb csaldtagjval. Most [egy csaldtagom bztatsra] ’egy konkrt gyben’ segtsget krt tlem is. A beszlgets sorn elmondta, hogy tbb ve ’felismersei vannak’, s elkezdte magban gygytani a nagyon-slyos srlseit [a „magra-hagyott gyermek” nagyon-slyos srlseit]… rzkeltem, hogy az let-Alapjaiban a legslyosabb srlseit valsznleg KNNYTSSEL mr Rendezte a FLDANYA, s az ELFOGADSA s BIZALMA olyan mrtkben megersdtt [valsznleg jj-plt], hogy ’kpes nyitni’ a csaldtagjai fel…
’rltem’ ennek a vltozsnak… s valsznnek tartom, hogy a tegnapi [szeretet-teljes (!)] beszlgetsnk azt is jelezte (szmomra), hogy ez a Kzeli-Trsam ELFOGADTA (?) a FLDANYA ltal szmra Felajnlott [Knnyt / Jobbt] Gondoskodst… s remlem, hogy a Gondoskods BEFOGADSA zkkenmentes lesz, s a Vlasztott Irny Javulst hamarosan megtapasztalja az letben…
4.
Mint emltettem, ’jelenleg’ ’nagyon kiterjedt’ ELLENRZSEK s let-rtkelsek vannak folyamatban.
rdemes ’rt-Figyelemmel’
[s aki erre mr kpes, Fokozott-Odafigyelssel]
Figyelni s rtelmezni
a ’karnyjtsnyi tvolsgon bell’ megnyilvnul / rzkelhetv vl helyzeteket.
Voltak a mgttnk lv egy htben olyan helyzetek, amikor az vekkel korbban mr megfogalmazott RTKELSEKET [s Krseket] ismteltem meg [gyakorlatilag vltoztats nlkl (jelezve ezzel azt is, hogy szmomra mg nem rzkelhet Javuls abban az irnyban)].
Olyan ’furcsa’ megtapasztalsom is volt, amikor viszont ’azt tapasztaltam’, hogy a [’szemlyes’] Vdelmi-Terek [egy vagy egyszerre tbb] nehz helyzetben lv teremtre ’kiterjesztse’ tnylegesen letet-v s Irnyban-Tart Vltozst eredmnyezett [’knnyebben’ s gyorsabban ’megsznt’ valamilyen „zavartsg” / lettel-sszeegyeztethetetlen tevkenysg].
Az rs folytatdik az 1514. rszben, elrhet ITT