A lehetsges ’legnagyobb Szabadsgot’ ’Adja’ a FLDANYA 
	
		a Kzssgben lk szmra 
	
		mind az LTALNOS alap, 
	
		mind a KLNLEGES alap egyttes-megnyilvnulsok szmra. 
	
		 
	
		Akik az let-ptsk LTALNOS rszben is ’vonzdnak’ egymshoz,
	
		azok szmra a FLDANYA mindig FELAJNLJA a Kzeli-sszekapcsolds lehetsgt.
	
		 
	
		gy gyakran elfordulhat az, 
	
		hogy az let-ptsk LTALNOS rszben egymssal Kzeli-sszekapcsoldsban lvk 
	
		egymssal Egyttes-Klnleges-Megtapasztalsokban is rsztvesznek, 
	
		s az is lehetsges, 
	
		hogy csak az let-ptsk LTALNOS rszben kapcsoldjanak a teremtk egymshoz ’szorosabban’, 
	
		a Klnleges Megnyilvnulsaik sorn azonban ms-ms trsakkal formlnak meg Egyttes-Klnleges-Megtapasztalst.
	
		 
	
		Tapasztalat a FLDANYA Kzssgben az, 
	
		hogy a ’kiegyenslyozott’ LTALNOS alap Kzeli-sszekapcsoldsban l teremtk
	
		 ’nagyobb ervel / teljesebb jelenlttel’ kpesek Megnyilvnulni 
	
		a Klnleges / Specilis / Kml Gondoskodsok Megnyilvntsban 
	
		s az ilyen irny let-ptskben is.
	
		 
	
		MAGOK szmra fontos, hogy kiegyenslyozott ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsaik legyenek [a MAGOKNAK alaposan meg kell fontolnia, hogy kikkel formlnak meg ltalnos alapon Kzeli-sszekapcsoldst]:
	
		20200908 [311.r.] 114. pont – elrhet ITT
	
		20200908 [626.r.] 192. pont (6) – elrhet ITT
	
		 
	
		20200908 [311.r.] 114. pont [a Kzeli sszekapcsolds (ltalnos alapon) megvlasztsa a teremt Szabad Rendelkezsbe tartozik, ebben nem befolysolhat, nem korltozhat] – elrhet ITT
	
		20200908 [104-105.r.] 52. pont [annyi s olyan ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldst formlhat meg a teremt, amelyet kpes  maga is kiegyenslyozottan meglni] – elrhet ITT
	
		 
	
		            Rszleges megrtsem az, hogy 
	
		’most a napokban’
	
		[vagy akr ’ppen ezekben az rkban’ (?)] 
	
		LEZRUL
	
		egy fontos szakasz 
	
		a KLNLEGES / SPECILIS / KML let-ptst mr megnyitott teremtket rinten.
	
		 
	
		(1)
	
		k nem csak az LTALNOS alap [pldul csaldi, barti] Kapcsoldsaik tovbbi sorsrl ’rendelkezhettek’ mostanban
	
		[akr olyan J formban is, 
	
		hogy a korbban „megakadt” kzs-megtapasztalsuk jra-Indtst Vlaszthattk], 
	
		(2)
	
		hanem olyan VLASZTSOKAT is meghozhattak
	
		 [olyan SZNDKAIKAT is kinyilvnthattk
	
		(akr csak a FLDANYA fel irnyulan, 
	
		akr a trsak egyms fel irnyulan is)], 
	
		hogy Az-Elkvetkezben
	
		mely [mr KLNLEGES / SPECILIS / KML let-ptst megnyitott] trsakkal ’dolgoznnak majd egytt’ (szvesen),
	
		mely Klnleges let-ptst mr megnyitott trsakkal 
	
		Vllalnnak fel 
	
		Egyttes-Klnleges-Megtapasztalst.
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		a FLDANYA fel [s akr egyms fel is] 
	
		azok lhettek ilyen ’Elremutat’ [Klnleges Irny] SZNDK kinyilvntsval, 
	
		akik kztt 
	
		’eddig’ tnylegesen EGYTT is teljestett Klnleges / Specilis / Kml munka / megtapasztals sorn 
	
		FELPLT (!) 
	
		egy olyan ’BIZALMI ALAP’, 
	
		’amelyre Az-Elkvetkezben 
	
		KZVETLENL (!) pthet 
	
		mind a FLDANYA, 
	
		mind az rintett teremtk.
	
		            Akit rint rti
	
		 
	
		            Rszleges az a megrtsem, hogy 
	
		amennyiben pldul ’egy Klnleges munkt vgz ► csoportban’
	
		van legalbb kett-hrom olyan teremt, 
	
		akik korbban mr ersebb Bizalmi-Alapot ptettek fel egymssal, 
	
		az a csoport valamennyi tagja szmra
	
		egy olyan ’rtk’, 
	
		amely jelentsen knnyebb teheti 
	
		az ’egymshoz-hangoldst’, 
	
		a kzsen vlasztott clok megvalstshoz szksges MEGRTSEK s j-Harmonik Felptst…”
	
		 
	
		 
	
		(…) a ’szemlyes’ terekben mostanban megnyilvnult / megnyilvnul [FLDANYA ltal Megnyilvntott] ’kitakarts’
	
		[fleg a ’Tudat Alatti’ (s ’flig Tudatos’) bels tr-rszekben Megnyilvntott TR-Rendezs,
	
		 valamint az let-Alapokban Megnyilvntott Tr-Rendezsek] 
	
		a teremtkben jelentsen megerstik az ’let-gykereket’
	
		[a teremtnek 
	
		(1) 
	
		az lett-GONDOZKHOZ val bels sszekapcsoldst
	
		jra kzvetlenn s folyamatoss teszik, 
	
		(2) 
	
		s az Anyagi-Test s a sajt (n)Lnyege kztti bels sszekapcsolds is
	
		folyamatoss s kzvetlenn ’pl vissza’.
	
		 
	
		Ezek az ’let-Alapban’ Megnyilvnul Tr-Rendezsek 
	
		valsznleg minden teremtben azt eredmnyezik, 
	
		hogy a [FLDANYA s a sajt (n)Lnyeg fell rkez] Bels-tmutatsokat
	
		jra elkezdik [KZVETENL (!)] RZKELNI,
	
		s ’gyakorls’ sorn 
	
		jra megtanuljk ezek MEGRTSS Megformlst.
	
		 
	
		         Emltettem korbban, hogy 
	
		a FLDANYA is folyamatosan ’figyeli (s rtkeli)’ azt,
	
		 hogy a Bels tmutatsokat 
	
		’melyik bels tjn’ kpes 
	
		[a legknnyebben, a leggyorsabban, a legpontosabban] 
	
		RZKELNI a teremt 
	
		[milyen ’impulzusokat’ s Jelzseket kpes a teremt rzkelni], 
	
		s ezeket az rzkelseit 
	
		melyik bels tjn s milyen formban kpes MEGRTSS Megformlni.
	
		 
	
		Amely bels Jelzseket a teremt kpes Tudatosan (is) FIGYELNI s RTELMEZNI,
	
		azon az ’ton’ kezdi ’vezetni’ s ’tantani’ a teremtt a FLDANYA 
	
		a bels-tjai hasznlatnak Felptsben / jj-ptsben.
	
		 
	
		(…) „…A Sajt-Harmonia Felismersnek s Megrtsnek 
	
		FONTOS ALAPJA az, 
	
		hogy minden olyan Kzvetlen RZKELSI tjt a teremt kpes legyen pontosan ’mkdtetni’, 
	
		amelyek az lete Irnyban-Tartshoz s a Vlasztott Tapasztalatai felptshez SZKSGESEK.
	
		 
	
		          (…) A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
	
		            Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy 
	
		a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve]
	
		[a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az,
	
		hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit 
	
		[> az j Harmonia a korbban (Harmoniv / Megmaradv / Tovbbfolytathatv) Felptett Alapokra / Harmonikra plhet fel].
	
		        Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
	
		 
	
		(…) a HARMONIA s a SZABADSG Megtapasztalsnak is 
	
		FONTOS ALAPJA s FELTTELE az,
	
		hogy a Tudatok
	
		a Jelenltkhz tartoz Szemlyes-Trben (!)
	
		mindazon KZVETLEN RZKELSEKET Felptsk
	
		s pontosan Mkdtetni legyenek kpesek, 
	
		amelyeket MEGALAPOZTAK (!) a Megtapasztalsuk szmra.
	
		 
	
		Fontos Felttele a SZABADSG s HARMONIA Megtapasztalsnak az is, 
	
		hogy minden Tudat
	
		KZVETLEN (!) (legalbb) BELS sszekapcsoldsban legyen 
	
		az t GONDOZ [az  lett / ltezst Megalapoz] TUDATTAL,
	
		mert a GONDOZ [= t letre-Befogad] TUDAT ’Tantja meg’ (!) t mindarra, 
	
		ami ADOTT (!) Megtapasztals a szmra
	
		[aminek a Megtapasztalst a GONDOZ Vlasztotta 
	
		(~ ’Adta’, Vlaszthatv tette, Felajnlotta)].
	
		 
	
		Ezek nlkl a ’minimlis felttelek’ nlkl 
	
		nem lehetsges sem a HARMONIA, sem a SZABADSG Megnyilvnulsa…”
	
		 
	
		 
	
		 
	
		20200908 [1401.r.] 370. pont (7) [VLASZTSOK + LEHETSGEK + az RTKELSEK alapjn ELZETES TERVEKET llt ssze a FLDANYA az J RSZ-RAMLSOKBAN lehetsges GONDOSKODSOKRL (trsak segtsgvel megnyilvnul gondoskodsokrl); RUGALAMAS ALAPON / RUGALMAS TR-FORMBAN rgzti be ezeket a Terveket / Helyzeteket a FLDANYA, figyelemmel van arra, hogy elre-nem-tervezhet helyzetek is elllhatnak; ezrt VLTOZTATNI lehet szksges a Gondoskodsokon] – elrhet ITT
	
		20200908 [1482.r.] 384. pont (4) [a trsaik fel irnyul Gondoskodsra kpes teremtkben ELLENRZI a FLDANYA s a teremt nmaga is, hogy mennyiben plnek a Kzvetlen rzkelsi tjai, s mennyiben kpes mr a gyakorlatban is alkalmazni az eddig megtanultakat] – elrhet ITT
	
		20200908 [1086.r.] 304. pont [Fontossg a GONDOSKODSI N-ER nvelse rdekben a Klnleges Utat mr megnyitott, de a msok fel irnyul Gondoskodsban mg bizonytalan teremtk segtse azrt, hogy mielbb rszt tudjanak venni a Gondoskodsokban] – elrhet ITT
	
		 
	
		 
	
		20200908 [1409-1410.r.] 373. pont [az LET-TR eddig ismert (SLYOSABBAN EL-Vltozott) TR-RSZBEN nagyobb Rendezseket mr nem nyilvnt meg a FLDANYA; ugyanakkor a ’szemlyes’ terek Rendezshez (Gygytshoz / jj-ptshez) kpes Teret-Adni a FLDANYA] – elrhet ITT