A lehetsges ’legnagyobb Szabadsgot’ ’Adja’ a FLDANYA
a Kzssgben lk szmra
mind az LTALNOS alap,
mind a KLNLEGES alap egyttes-megnyilvnulsok szmra.
Akik az let-ptsk LTALNOS rszben is ’vonzdnak’ egymshoz,
azok szmra a FLDANYA mindig FELAJNLJA a Kzeli-sszekapcsolds lehetsgt.
gy gyakran elfordulhat az,
hogy az let-ptsk LTALNOS rszben egymssal Kzeli-sszekapcsoldsban lvk
egymssal Egyttes-Klnleges-Megtapasztalsokban is rsztvesznek,
s az is lehetsges,
hogy csak az let-ptsk LTALNOS rszben kapcsoldjanak a teremtk egymshoz ’szorosabban’,
a Klnleges Megnyilvnulsaik sorn azonban ms-ms trsakkal formlnak meg Egyttes-Klnleges-Megtapasztalst.
Tapasztalat a FLDANYA Kzssgben az,
hogy a ’kiegyenslyozott’ LTALNOS alap Kzeli-sszekapcsoldsban l teremtk
’nagyobb ervel / teljesebb jelenlttel’ kpesek Megnyilvnulni
a Klnleges / Specilis / Kml Gondoskodsok Megnyilvntsban
s az ilyen irny let-ptskben is.
MAGOK szmra fontos, hogy kiegyenslyozott ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldsaik legyenek [a MAGOKNAK alaposan meg kell fontolnia, hogy kikkel formlnak meg ltalnos alapon Kzeli-sszekapcsoldst]:
20200908 [311.r.] 114. pont – elrhet ITT
20200908 [626.r.] 192. pont (6) – elrhet ITT
20200908 [311.r.] 114. pont [a Kzeli sszekapcsolds (ltalnos alapon) megvlasztsa a teremt Szabad Rendelkezsbe tartozik, ebben nem befolysolhat, nem korltozhat] – elrhet ITT
20200908 [104-105.r.] 52. pont [annyi s olyan ltalnos alap Kzeli-sszekapcsoldst formlhat meg a teremt, amelyet kpes maga is kiegyenslyozottan meglni] – elrhet ITT
Rszleges megrtsem az, hogy
’most a napokban’
[vagy akr ’ppen ezekben az rkban’ (?)]
LEZRUL
egy fontos szakasz
a KLNLEGES / SPECILIS / KML let-ptst mr megnyitott teremtket rinten.
(1)
k nem csak az LTALNOS alap [pldul csaldi, barti] Kapcsoldsaik tovbbi sorsrl ’rendelkezhettek’ mostanban
[akr olyan J formban is,
hogy a korbban „megakadt” kzs-megtapasztalsuk jra-Indtst Vlaszthattk],
(2)
hanem olyan VLASZTSOKAT is meghozhattak
[olyan SZNDKAIKAT is kinyilvnthattk
(akr csak a FLDANYA fel irnyulan,
akr a trsak egyms fel irnyulan is)],
hogy Az-Elkvetkezben
mely [mr KLNLEGES / SPECILIS / KML let-ptst megnyitott] trsakkal ’dolgoznnak majd egytt’ (szvesen),
mely Klnleges let-ptst mr megnyitott trsakkal
Vllalnnak fel
Egyttes-Klnleges-Megtapasztalst.
Rszleges az a megrtsem, hogy
a FLDANYA fel [s akr egyms fel is]
azok lhettek ilyen ’Elremutat’ [Klnleges Irny] SZNDK kinyilvntsval,
akik kztt
’eddig’ tnylegesen EGYTT is teljestett Klnleges / Specilis / Kml munka / megtapasztals sorn
FELPLT (!)
egy olyan ’BIZALMI ALAP’,
’amelyre Az-Elkvetkezben
KZVETLENL (!) pthet
mind a FLDANYA,
mind az rintett teremtk.
Akit rint rti
Rszleges az a megrtsem, hogy
amennyiben pldul ’egy Klnleges munkt vgz ► csoportban’
van legalbb kett-hrom olyan teremt,
akik korbban mr ersebb Bizalmi-Alapot ptettek fel egymssal,
az a csoport valamennyi tagja szmra
egy olyan ’rtk’,
amely jelentsen knnyebb teheti
az ’egymshoz-hangoldst’,
a kzsen vlasztott clok megvalstshoz szksges MEGRTSEK s j-Harmonik Felptst…”
(…) a ’szemlyes’ terekben mostanban megnyilvnult / megnyilvnul [FLDANYA ltal Megnyilvntott] ’kitakarts’
[fleg a ’Tudat Alatti’ (s ’flig Tudatos’) bels tr-rszekben Megnyilvntott TR-Rendezs,
valamint az let-Alapokban Megnyilvntott Tr-Rendezsek]
a teremtkben jelentsen megerstik az ’let-gykereket’
[a teremtnek
(1)
az lett-GONDOZKHOZ val bels sszekapcsoldst
jra kzvetlenn s folyamatoss teszik,
(2)
s az Anyagi-Test s a sajt (n)Lnyege kztti bels sszekapcsolds is
folyamatoss s kzvetlenn ’pl vissza’.
Ezek az ’let-Alapban’ Megnyilvnul Tr-Rendezsek
valsznleg minden teremtben azt eredmnyezik,
hogy a [FLDANYA s a sajt (n)Lnyeg fell rkez] Bels-tmutatsokat
jra elkezdik [KZVETENL (!)] RZKELNI,
s ’gyakorls’ sorn
jra megtanuljk ezek MEGRTSS Megformlst.
Emltettem korbban, hogy
a FLDANYA is folyamatosan ’figyeli (s rtkeli)’ azt,
hogy a Bels tmutatsokat
’melyik bels tjn’ kpes
[a legknnyebben, a leggyorsabban, a legpontosabban]
RZKELNI a teremt
[milyen ’impulzusokat’ s Jelzseket kpes a teremt rzkelni],
s ezeket az rzkelseit
melyik bels tjn s milyen formban kpes MEGRTSS Megformlni.
Amely bels Jelzseket a teremt kpes Tudatosan (is) FIGYELNI s RTELMEZNI,
azon az ’ton’ kezdi ’vezetni’ s ’tantani’ a teremtt a FLDANYA
a bels-tjai hasznlatnak Felptsben / jj-ptsben.
(…) „…A Sajt-Harmonia Felismersnek s Megrtsnek
FONTOS ALAPJA az,
hogy minden olyan Kzvetlen RZKELSI tjt a teremt kpes legyen pontosan ’mkdtetni’,
amelyek az lete Irnyban-Tartshoz s a Vlasztott Tapasztalatai felptshez SZKSGESEK.
(…) A SZABADSG s a FELELSSG [HARMONIA] egyms nlkl rtelmezhetetlenek / klcsnsen felttelezik egymst.
Ma mr megfogalmazhatjuk [a Tapasztalatok, Megrtsek alapjn] azt, hogy
a LTEZSNK ’Alapja’ [Alap-Elve]
[a LTEZSNKET alkot TUDATOK korbbi Vlasztsaibl ereden, ADOTT ALAPKNT] az,
hogy az j Megnyilvnuls NEM RONTHATJA a meglv Harmonit
[> az j Harmonia a korbban (Harmoniv / Megmaradv / Tovbbfolytathatv) Felptett Alapokra / Harmonikra plhet fel].
Ebbe a LTEZSI ’Alap-llapotba / Alap-Harmoniba’ vezeti most vissza [s egyben vezeti elre] a MINDENSG-FORRSA s A-LTEZS-FORRSA a ’MI’ LTEZSI-gunkat is.
(…) a HARMONIA s a SZABADSG Megtapasztalsnak is
FONTOS ALAPJA s FELTTELE az,
hogy a Tudatok
a Jelenltkhz tartoz Szemlyes-Trben (!)
mindazon KZVETLEN RZKELSEKET Felptsk
s pontosan Mkdtetni legyenek kpesek,
amelyeket MEGALAPOZTAK (!) a Megtapasztalsuk szmra.
Fontos Felttele a SZABADSG s HARMONIA Megtapasztalsnak az is,
hogy minden Tudat
KZVETLEN (!) (legalbb) BELS sszekapcsoldsban legyen
az t GONDOZ [az lett / ltezst Megalapoz] TUDATTAL,
mert a GONDOZ [= t letre-Befogad] TUDAT ’Tantja meg’ (!) t mindarra,
ami ADOTT (!) Megtapasztals a szmra
[aminek a Megtapasztalst a GONDOZ Vlasztotta
(~ ’Adta’, Vlaszthatv tette, Felajnlotta)].
Ezek nlkl a ’minimlis felttelek’ nlkl
nem lehetsges sem a HARMONIA, sem a SZABADSG Megnyilvnulsa…”
20200908 [1401.r.] 370. pont (7) [VLASZTSOK + LEHETSGEK + az RTKELSEK alapjn ELZETES TERVEKET llt ssze a FLDANYA az J RSZ-RAMLSOKBAN lehetsges GONDOSKODSOKRL (trsak segtsgvel megnyilvnul gondoskodsokrl); RUGALAMAS ALAPON / RUGALMAS TR-FORMBAN rgzti be ezeket a Terveket / Helyzeteket a FLDANYA, figyelemmel van arra, hogy elre-nem-tervezhet helyzetek is elllhatnak; ezrt VLTOZTATNI lehet szksges a Gondoskodsokon] – elrhet ITT
20200908 [1482.r.] 384. pont (4) [a trsaik fel irnyul Gondoskodsra kpes teremtkben ELLENRZI a FLDANYA s a teremt nmaga is, hogy mennyiben plnek a Kzvetlen rzkelsi tjai, s mennyiben kpes mr a gyakorlatban is alkalmazni az eddig megtanultakat] – elrhet ITT
20200908 [1086.r.] 304. pont [Fontossg a GONDOSKODSI N-ER nvelse rdekben a Klnleges Utat mr megnyitott, de a msok fel irnyul Gondoskodsban mg bizonytalan teremtk segtse azrt, hogy mielbb rszt tudjanak venni a Gondoskodsokban] – elrhet ITT
20200908 [1409-1410.r.] 373. pont [az LET-TR eddig ismert (SLYOSABBAN EL-Vltozott) TR-RSZBEN nagyobb Rendezseket mr nem nyilvnt meg a FLDANYA; ugyanakkor a ’szemlyes’ terek Rendezshez (Gygytshoz / jj-ptshez) kpes Teret-Adni a FLDANYA] – elrhet ITT