2024.07.31.
MAGOKNAK
Tapasztalat (levl-vlts)
„…rzkeltem tegnap este ta feszltsget, disszonancit… fleg prkapcsolati rszen.
Illeszkedsi nehzsggel…
Ma reggel mg mindig nem rtettem mi van, ugyanakkor rosszul esett a trsam „tudati knyelme”, hogy csak n figyelek dolgokra, helyzetekre s lazn htradl, nem figyel, nem tudatost, csak impulzusra cselekszik.
Ez egyoldalv teszi a ni -frfi szerepeket.
Mert ez a fellls automatikusan megteremti az anya-gyermek kapcsolatot, ami minden csak nem pt egy prkapcsolatban.
A fennll feszltsg miatt reggel krtem teljes ellenrzst magamra, mert volt egy nem tudatos rsz, amolyan „vakfolt” ami a feszlt reakcit beindtotta bennem…”
„…J lenne, ha a FLDANYA ’valamilyen’ kzelebb-hzdsa meg tudn szntetni a „gyermek magra-hagyottsgt”, s nem jelezne be / nem zavarna be „ez a hiny” a prkapcsoldsban (s a szl-gyerek kapcsoldsban sem > pldul a szl elkezd gyerek mdjra viselkedni).
rzkeltem n is olyan helyzetet, amikor a pr tagjai „rthetetlen okbl” bizonyos helyzetekben „nem kommuniklnak”… s „krds / krs” nlkl ugyanakkor az egyikk [akiben korbban a „msikra rtelepeds mintja” jelzett] a trsa ’holmijaival’ is rendelkezik [krs nlkl elveszi, s utbb sem kommuniklja le a trshoz tartoz javak elhasznlst].
A csaldon kvl msoknak val „megfelels” [szinte mr „megalzkods” (?)] nha nagyon erteljesen jelez benne, akikkel pedig a legszorosabb kapcsolatban van [s gy akiktl a legtbb kzvetlen segtsget / tmogatst is kapja] azokat nha „egyltaln nem becsli meg” [„vakfolt” (?)].
Gyakran „panaszkodssal” [akr „n-becsmrlssel”] „tereli el a figyelmet” a fontos / lnyeges dolgokrl (arrl, hogy neki-magnak mit szksges tennie a helyzete javtsrt).
„Mstl vrja a segtsget / gondoskodst” olyan helyzetben is, ahol a trsak nem segthetnek [mert nem ptolhatjk azt, amit magnak Szksges nmagrt megtennie].
Ugyanakkor tudom, hogy mindenkinek az let-Alapjai Rendezdnek, s gy j esly van arra, hogy a Szksges Felismersek / Megrtsek a felsznre emelkedhessenek… s a cselekvseket ezek megfelel irnyba vezessk…
A tegnapi ELLENRZS sorn kifejezetten SZOLGLAT Birodalmbl ered teremtket rinten Jelzett (1) valaminek a hinya vagy (2) illeszkedsi-nehzsg.
Valsznleg ez jelzett benned is.
Remlem, hogy a Jelzseink alapjn megtalljk az okot s a Rendezs mdjt...”
Az jutott mg eszembe, hogy itt a FLDANYA Kzssgben mindannyian megtapasztaltuk a Tr-Vesztst a sajt ’szemlyes’ ternkben. Az ilyen Tr-Veszts azzal jr, hogy a Vlasztott / Megtervezett megtapasztalsainkhoz „nincsen tr”. Ha ilyen [teret-veszett] irnyban prblkoznnk mgis megnyilvnulni, hamar szembeslnk azzal, hogy „nincs ott az aminek ott kellene lennie”.
A legtbben „megszoktk” azt, hogy „nincs elg szemlyes terk”, s ezrt a „megmaradt szks trben prblnak tllni”.
20200908 [1281.r.] 344. pont – elrhet ITT:
„… egy ’bredsi folyamatban lv’ [> az n-tudatra bredsi folyamatban lv] Kzeli-Trsamban [akiben viszonylag sok „idegen terhet” s/vagy ma mr szksgtelen Vdelmi-Takarst bontott vissza a FLDANYA (’lthatan fogyott’)(s mostanban sokat alszik)] fjdalmat vagy kisebb zavart okoz (?) az ’bredse’. ’Azt a mintt mutatta’ [’szemmel lthatan s jl hallhatan’], amit eddig megtapasztalt: a Bels-Terei egy rszt [gy a Szemlyes-Tere egy rszt] nem tudta hasznlni, mert azok elrhetetlenek voltak a szmra. Elkpzelhet ez gy, hogy az ’otthona’ eredenden egy nagyobb hz [egy Klnleges let-ptst mr megnyitott teremt esetben egy legalbb kett szintes hz], amelynek a „srlsei” miatt csak kett-hrom kisebb helyisgt tudta eddig hasznlni. Ebben a kett-hrom ’helyisgben’ ’mozgott’, csak ezekben tudott tevkeny lenni.
Most a trsam szmra fokozatosan elrhetv vlik az ’otthona’ egyre tbb ’helyisge’. ’rzi, tudja ezt’, s bizonytalan abban, hogy vajon tnyleg ’megszabadul-e’ az eddigi „bezrtsgbl”, tnyleg lehetsges-e ’bell magban’ ’kitgtania a teret’ [s ebbl ereden ’kitgul-e szmra valban a mozgs / megnyilvnuls lehetsge a kinti-valsgban’?].
Mivel „eddig” csak a kett [vagy kedvez helyzetekben hrom] ’bels helyisgt hasznlhatta’, olyan a ’megnyilvnulsa’ [’mozgsa’ (’tevkenysgnek irnya’)], hogy amikor ’vgigjrta a hrom teret, visszafordult, s jra kezdte ugyanazt a [„monotonn vlt” (?)] mozgst.
Kppel rzkeltetve hasonl ez ahhoz, mint amikor a (bakelit) lemez hibja miatt a lemezjtsz tje nem tud tovbbhaladni, s mindig „visszaugrik” „ugyanahhoz a ponthoz”.
Azt rzkeltem [a Kzeli-Trsamhoz kapcsoldan], hogy ’szakrt’ olyan segtsgek vannak mellette (hozz egszen kzel), ’akiket ismer’, ’akikben bzik’, s emiatt a ma mg SLYOSABB EL-Vltozst felmutat helyzete nem csupn „Htha”-helyzet, hanem annl kedvezbb [j eslye van annak, hogy az jj-pl tudatossgval vgighaladjon a Sors-Rendezse egy nehezebb, nagyobb odafigyelst szksgess tev (nagyobb vltozst eredmnyez) szakaszn]…”
A FLDANYA a FOLYTATHAT / RENDEZHET megtapasztalsokhoz [Krsre / sszecsendlsre alapulan] ma mr ’Teret Adhat’ [’szemlyes’ teret Adhat].
A legtbbszr az ’Els lpssel’ ’birtokba kell venni ezt az j szemlyes tr-rszt’ [ehhez egyszer Szndk-kinyilvnts elg: ’birtokba veszem az j szemlyes teremet’].
Akik „megszoktk” a „tr-nlklisget”, taln nem veszik szre elszr azt, hogy mr szmukra is folyamatosan ’TGUL’ a Megnyilvnuls lehetsge, a Vlasztott let-ptshez Szksges tr ’MR OTT VAN A LBUK ALATT’, arra csak r kell lpnik.
Ma mr nem arrl van sz, hogy amikor ’felemeli a lbt a teremt, akkor a tr mg nincs ott a talpa alatt’ [s ezrt a lpse t „szakadkba vezeti” (mint ezeltt mr sokszor)].
Ma mr a Vlasztott [folytathat] Megtapasztalshoz a FLDANYA a Szksges ’szemlyes’ teret tnylegesen ’odaillesztette’ , s gy megkezdheti (!) annak hasznlatt a teremt.
20200908 [1409-1410.r.] 373. pont [az LET-TR eddig ismert (SLYOSABBAN EL-Vltozott) TR-RSZBEN nagyobb Rendezseket mr nem nyilvnt meg a FLDANYA; ugyanakkor a ’szemlyes’ terek Rendezshez (Gygytshoz / jj-ptshez) kpes Teret-Adni a FLDANYA] – elrhet ITT
Az rs folytatdik az 1529. rszben, elrhet ITT